- Μηνύματα
- 28.833
- Reaction score
- 84.881
Δεν ισχύει, υπάρχει διαφορά στον αλγόριθμο.
Βάλε το 2
Βάλε το 2
Δεν ειναι απαραίτητο, μια δεύτερη υφασμάτινη χοντρή κουρτίνα που να μαζεύεται θα είναι αρκετή για συμμετρία ανακλάσεων.Σε κάθε περίπτωση το επόμενο βήμα είναι να φτιαχτεί αντίστοιχα για το αριστερό κανάλι ένα μεγάλο πάνελ με ροδάκια και μεγαλύτερου πάχους (20cm)
Τις πάνω γωνιές. Τοίχο με ταβάνι.Στις γωνίες δεν έχω χώρο για να τις κλείσω
Νομίζω πως υπάρχει κι άλλη λύση.Η κουρτίνα έχει απορριφθεί άρα η επόμενη καλύτερη λύση είναι το πάνελ με ροδάκια να πηγαίνει στο γραφείο μου όταν δεν χρειάζεται.
Το ταβάνι αρκεί και για το μπάσο.Όπως είπα και πριν, το επόμενο που έχει πάρει έγκριση είναι το ταβάνι που η αρχική σκέψη είναι για 10cm πάνελ με μεμβράνη + διάχυση και θα καλύψουν σχεδόν το 70% του δωματίου. Δεν περιμένω βέβαια θαύματα για τα χαμηλά ούτε με αυτό.
Αυτό είναι λάθος.Το κυριότερο mode είναι στους 42 στο ένα και στους 44 στο άλλο στα οποία κόβω ήδη 16db από το minidsp πριν μπει το Dirac να κόψει και άλλο (από αυτό που βλέπεις στις μετρήσεις υπολόγισε + 16db).
ΟΚ το καταλαβαίνω αλλά αυτό συνεχίζει να ισχύει όταν το mode παίζει στα +30db και προφανώς με χρόνους αντήχησης τρελούς; Ήταν τρελό το μπουμάρισμα και σε ένταση και σε διάρκεια. Η δε διαφορά έντασης είναι τόσο μεγάλη που δεν μπορώ ούτε καν να κάνω μετρήσεις σε λογική στάθμη γιατί κλιπάρει το Dirac. Τα sub παίζουν περίπου 10 db πιο δυνατά από τους δορυφόρους για να έχω περιθώριο εφαρμογής target curve άρα στην μέτρηση για να έχεις 75db περίπου στην περιοχή των δορυφόρων στο mode χτύπαγε >110 db περίπου και κλίπαρει το dirac με error. Αν χαμηλώσω το volume στις μετρήσεις μετά όλες οι υπόλοιπες συχνότητες παίζουν τόσο χαμηλά που νομίζω ότι δεν θα είναι ακριβείς οι μετρήσεις. Μετακίνηση των subs δεν μπορεί να γίνει όπου γουστάρω (σαλόνι) και σε όλες τις διαθέσιμες θέσεις δεν υπάρχει αξιόλογη διαφορά στην συμπεριφορά. Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση;Αυτό είναι λάθος.
Μην κάνεις διόρθωση πάνω από 6-7 ντεσιμπέλ.
Άστο ησυχο.
Ακόμα και τα 10 ντεσιμπέλ διόρθωση, είναι πολλά. Δεν κάνει...
Άστο να υπάρχει, άστο να ζει. Το σκοτώνεις εκεί κάτω, η ισοστάθμιση δεν είναι για να σκοτώνει, απλώς να "λειαίνει" με το γάντι.
Ας μη μετράει καλά. Θα ακούγεται καλύτερα από αυτό που μετράει καλύτερα, κι έχει εξηγηθεί το γιατί εδώ και χρόνια...
Δεν είναι χαζοί αυτοί στην τρινοβ που το έχουν στα 6 ντεσιμπέλ τη διόρθωση, ούτε είναι χαζοί αυτοί στην ντιρακ. Εύκολο είναι για όλους να δώσουν 20 ντεσιμπέλ πτώση και να βλέπεις φλατ γραμμές, αλλά είναι λάθος.
Στο αισθητικό η διαφορά είναι ότι το μετακινούμενο πάνελ.... δεν υπάρχει στο δωμάτιο ενώ η βαριά κουρτίνα θα μου βαραίνει την ψυχή όλες τις ώρες που βρίσκομαι στο σαλόνι . Αν δεν είμαι μόνος μου σπίτι με "όρεξη" να ακούσω θα βρίσκεται κρυμμένο στο γραφείο μου. Θα έχω 2 preset διαφορετικά (με και χωρίς) και θα τελειώνει η υπόθεση. Για τα στοράκια μου φαίνεται σωστή η θέση σου.Διαφωνώ με τα στορακια. Θα είναι «ζωντανό» το δωμάτιο αριστερά και νεκρό δεξιά. Θα σε τραβάει αριστερά.
Διόρθωση ο τρινοβ (σε κόψιμο) κάνει έως -12dB, σε boost μέχρι 6db. Ασε το dirac να αποφασίσει πω όσο θα κόψει, μπορεί να μην είναι καλό το σιδέρωμα.
Επίσης δεν καταλαβαίνω με τίποτα πως απορρίπτεται για αισθητικούς λόγους μια κουρτίνα που θα μαζεύεται στην άκρη, και δεν απορρίπτεται ένα μετακινούμενο πάνελ 20 εκατοστων.
Άρα αν κατάλαβα καλά προτείνεις να το κόψω flat και μετά να αρχίζω να μειώνω το κόψιμο σταματώντας στο μπουμάρισμα. Φλατ δεν μπορώ να το κόψω γιατί είναι +30db και το μέγιστο που δίνει το minidsp είναι 16db. Άρα το έχω εκεί και μετά ότι κάνει το dirac.Δεν έχω πιάσει το νήμα από την αρχή.
- Δεν αφήνουμε το σόφτγουερ να τις κάνει.
- Αποφεύγουμε αν είναι δυνατόν 60 - 100Hz, εκτός και αν έχουμε δυο σαμπ κάτω από τα ηχεία.
- Κάνουμε στο ρουμ μοουντ του μήκους.
- Κόβουμε για να γίνει ''φλατ''.
- Μετά θα ακούγεται χάλια, προσθέτουμε σιγά σιγά.
- Τόσο όσο για να μην μπουμάρει. Ακούμε σε μέση στάθμη 85db και προσθέτουμε.
- 1 - 2 db πάνω στο ρούμ μόουντ κάνουν τεράστια διαφορά όταν το RT είναι ΓΤΠ.
- Όταν το πετύχεις μετά πας και στα παραδίπλα.