Καταγγελία service LG OLED55B7

JL_

Μηνύματα
797
Reaction score
19
Ειναι παρα πολυ πιθανο να ισχυει αυτο που αναφερεις καθως ειμαι πολυ προσεχτικός με το θεμα burn in και το calman με το οποιο μετραω τρεχει καθε 15 '' μια λευκη οθονη αλλωστε δεν ηταν η πρωτη φορα που εκανα μετρησεις στην τηλεοραση
Δεν προσφέρει κάτι η λευκή καρτέλα στις OLED, αυτή ήταν για τις Plasma. Το κυριότερο στοιχείο προστασίας εδώ, είναι να μην χάνει η τηλεόραση cc. Αν και επίσημα προσπάθησαν να το υποβαθμίσουν, αποδείχτηκε ξεκάθαρα στα δύο τεστ του rtings, όπου λευκό logo με φως στα 175-200 nits, προκάλεσε σαφές burn-in σε λιγότερο από 700 συνεχόμενες ώρες προβολής, όταν το cc γινόταν μια φορά κάθε 20 ώρες, ενώ όταν το cc γινόταν μια φορά κάθε 5 ώρες χρειάστηκαν παραπάνω από 3920 (cc είναι το αυτόματο που κάνει η τηλεόραση τακτικά, η επιλογή pixel refresh στο μενού, κάνει recalibration των τρανζίστορ οδήγησης και καλό είναι να μην χρησιμοποιείται αν δεν υπάρχει λόγος).

πραγματικά όμως!!! Φοβερή τηλεόραση!!!
Γιάννη στο σπίτι σου την είχαμε δει μαζί με τον κουμπάρο μου, και την χτυπήσαμε και οι δύο μετά.
Μα αυτή την ξεπερασμένη πήγατε και πήρατε κι εσείς; :p
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Δεν προσφέρει κάτι η λευκή καρτέλα στις OLED, αυτή ήταν για τις Plasma. Το κυριότερο στοιχείο προστασίας εδώ, είναι να μην χάνει η τηλεόραση cc. Αν και επίσημα προσπάθησαν να το υποβαθμίσουν, αποδείχτηκε ξεκάθαρα στα δύο τεστ του rtings, όπου λευκό logo με φως στα 175-200 nits, προκάλεσε σαφές burn-in σε λιγότερο από 700 συνεχόμενες ώρες προβολής, όταν το cc γινόταν μια φορά κάθε 20 ώρες, ενώ όταν το cc γινόταν μια φορά κάθε 5 ώρες χρειάστηκαν παραπάνω από 3920 (cc είναι το αυτόματο που κάνει η τηλεόραση τακτικά, η επιλογή pixel refresh στο μενού, κάνει recalibration των τρανζίστορ οδήγησης και καλό είναι να μην χρησιμοποιείται αν δεν υπάρχει λόγος).



Μα αυτή την ξεπερασμένη πήγατε και πήρατε κι εσείς; :p
Οπως θα διαβασεις ουτε τις ωρες δεν μηδενισαν κατα την αλλαγη του panel .......
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Τελικα ο JL_ ειναι πιο ενημερωμενος απο το Service Μανωλοπουλος οι τυποι αντικατεστησαν τον panel ενω θα μπορουσαν με μια απλη ρυθμιση να εξαφανισουν το ειδωλο απο το παραθυρο του 25 .
Το ολο θεμα προκευπτει απο bug οπως ακριβως περιεγραψε ο JL_ και μπορειτε να δειτε εδω το βιντεο .
Ασχετοσυνη ή δεν διεθεταν το εξοπλισμο και την γνωση ? Μονο αυτοι ξερουν .......
 

Μηνύματα
277
Reaction score
254
Εγώ βλέπω ότι στην Αμερικη, χωρίς βλάβη, αν αγοράσεις κάτι που το άνοιξες και δεν έμεινες ευχαριστημένος το γυρνάς πίσω και το δέχονται χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Εδω ακόμα και βλάβη στην εγγύηση και το παίζουν σκληροί.
 

Μηνύματα
501
Reaction score
706
Εγώ βλέπω ότι στην Αμερικη, χωρίς βλάβη, αν αγοράσεις κάτι που το άνοιξες και δεν έμεινες ευχαριστημένος το γυρνάς πίσω και το δέχονται χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Εδω ακόμα και βλάβη στην εγγύηση και το παίζουν σκληροί.

Πόσο δίκιο! Και ειλικρινά δε ξέρω αν είναι θέμα κόστους ή διαδικασιών (βαριεστημάρας).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.817
Reaction score
30.745
Εγώ βλέπω ότι στην Αμερικη, χωρίς βλάβη, αν αγοράσεις κάτι που το άνοιξες και δεν έμεινες ευχαριστημένος το γυρνάς πίσω και το δέχονται χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Εδω ακόμα και βλάβη στην εγγύηση και το παίζουν σκληροί.
Και εδώ ισχύει αυτό, μόνο που σχεδόν κανένας δεν το κάνει. Έχεις 30 μέρες περιθώριο να το επιστρέψεις ακόμα και ανοιχτό ακόμα και μετά από χρήση ακόμα και αν δεν σου άρεσε. Έτσι λέει ο νόμος. Απλά δεν εφαρμόζεται από τα καταστήματα. Στο εξωτερικό όμως και στην Αμερική που σου παίρνουν το κεφάλι αν πας κόντρα στο νόμο όλοι είναι εντάξει. Εδώ μόνο αν πας δικαστικά θα δικαιωθείς. Έχω παραδείγματα.
Φαντάσου ότι στην Ελλάδα υπάρχουν μεγάλα πολυκαταστήματα που στις ταμειακές δεν έχουν κωδικό επιστροφής. Δεν τους αφήνουν από τα κεντρικά. Έχω γίνει μπίλιες με διευθυντή καταστήματος και στο τέλος μου το είπε.

Ένας σοβαρός λόγος που επιλέγω κάποια ηλεκτρονικά από τα LIDL είναι αυτός. Εντός 30 ημερών επιστροφή χωρίς να υπάρχει λόγος. Το πας πίσω και παίρνεις τα χρήματα χωρίς να ξοδέψεις δευτερόλεπτο αντιλογίας. 3 χρόνια εγγύηση και επειδή δεν έχουν service κάνουν αντικατάσταση. Έχω αλλάξει συσκευή που την έκαψα από λάθος μου. Ήρθαν την πήραν, μου έστειλαν άλλη χωρίς να πληρώσω € ακόμα και για τα couriers. Ηρεμία στο κεφάλι, αυτό θέλω, και οι άλλοι να πάνε να...... που θα μου κάνουν το κεφάλι καζάνι μέχρι να βγάλω άκρη, αν βγάλω.

Όποιος καταλάβει ότι μέλλον θα έχει μόνο αν κατανοήσει τα after sale services θα πάει καλά.

Το Amazon προωθεί το return policy στις 60 μέρες και κάποια μεγάλα καταστήματα στην Αμερική έχουν 90. Τη λέμε τώρα.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.809
Reaction score
1.055
Και εδώ ισχύει αυτό, μόνο που σχεδόν κανένας δεν το κάνει. Έχεις 30 μέρες περιθώριο να το επιστρέψεις ακόμα και ανοιχτό ακόμα και μετά από χρήση ακόμα και αν δεν σου άρεσε. Έτσι λέει ο νόμος. Απλά δεν εφαρμόζεται από τα καταστήματα. Στο εξωτερικό όμως και στην Αμερική που σου παίρνουν το κεφάλι αν πας κόντρα στο νόμο όλοι είναι εντάξει. Εδώ μόνο αν πας δικαστικά θα δικαιωθείς. Έχω παραδείγματα.
Φαντάσου ότι στην Ελλάδα υπάρχουν μεγάλα πολυκαταστήματα που στις ταμειακές δεν έχουν κωδικό επιστροφής. Δεν τους αφήνουν από τα κεντρικά. Έχω γίνει μπίλιες με διευθυντή καταστήματος και στο τέλος μου το είπε.

Ένας σοβαρός λόγος που επιλέγω κάποια ηλεκτρονικά από τα LIDL είναι αυτός. Εντός 30 ημερών επιστροφή χωρίς να υπάρχει λόγος. Το πας πίσω και παίρνεις τα χρήματα χωρίς να ξοδέψεις δευτερόλεπτο αντιλογίας. 3 χρόνια εγγύηση και επειδή δεν έχουν service κάνουν αντικατάσταση. Έχω αλλάξει συσκευή που την έκαψα από λάθος μου. Ήρθαν την πήραν, μου έστειλαν άλλη χωρίς να πληρώσω € ακόμα και για τα couriers. Ηρεμία στο κεφάλι, αυτό θέλω, και οι άλλοι να πάνε να...... που θα μου κάνουν το κεφάλι καζάνι μέχρι να βγάλω άκρη, αν βγάλω.

Όποιος καταλάβει ότι μέλλον θα έχει μόνο αν κατανοήσει τα after sale services θα πάει καλά.

Το Amazon προωθεί το return policy στις 60 μέρες και κάποια μεγάλα καταστήματα στην Αμερική έχουν 90. Τη λέμε τώρα.
Αυτο που λες για τις 30 μερες δεν το εχω διαβασει πουθενα . Στειλε μας ενα λινκ αν θελεις να το εχουμε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.817
Reaction score
30.745
Αυτο που λες για τις 30 μερες δεν το εχω διαβασει πουθενα . Στειλε μας ενα λινκ αν θελεις να το εχουμε.
Δεν το έχω πρόχειρο. Είναι Ευρωπαϊκός νόμος. Όπως και τα 2 χρόνια εγγύηση.
Και να τους το δείξεις δεν βγάζεις άκρη.
Στο Πλαίσιο μετά από φασαρία μου έδωσαν πιστωτικό για 6 μήνες, που στην αρχή δεν έδιναν τίποτα και μετά για 2 βδομάδες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.817
Reaction score
30.745
Λοιπόν. Έχει αλλάξει η νομοθεσία και τα links είναι εδώ από την commission και στα Ελληνικά.

Updated 3/10/19
14 μέρες δικαίωμα επιστροφής από την ημερομηνία παράδοσης ανεξάρτητα το λόγο. Μόνο για τηλεφωνική ή ιντερνερική αγορά. Υπάρχει εξαίρεση σε προϊόντα.
Δεν υπάρχει δικαίωμα επιστροφής για αγορά από φυσικό κατάστημα.

Εδώ ένα διαδραστικό εργαλείο που απαντά ανάλογα τις επιλογές μας.
Επίσης στα Ελληνικά.
 

Sugah

Ζαχαρούλης
Μηνύματα
1.974
Reaction score
3.326
Αυτό που δεν αναφέρει, δυστυχώς, είναι για το εάν κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει η όχι το προϊόν, προτού επιλέξει να το επιστρέψει, κάτι στο οποίο «πατάν» τα περισσότερα διαδικτυακά καταστηματα και αναφέρουν επιστροφή προϊόντος μόνο εάν δεν έχει ανοιχτει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.817
Reaction score
30.745
Αυτό που δεν αναφέρει, δυστυχώς, είναι για το εάν κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει η όχι το προϊόν, προτού επιλέξει να το επιστρέψει, κάτι στο οποίο «πατάν» τα περισσότερα διαδικτυακά καταστηματα και αναφέρουν επιστροφή προϊόντος μόνο εάν δεν έχει ανοιχτει.
Screenshot_20191108_120556.jpg


 

Μηνύματα
1.809
Reaction score
1.055
Μεγαλες εικονες δεν αρκουν ομως , χρειαζομαστε την νομοθεσία .
Ο καθένας μπορει να γράφει ότι π@π@ρια θελει στο site του.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.817
Reaction score
30.745
Μεγαλες εικονες δεν αρκουν ομως , χρειαζομαστε την νομοθεσία .
Ο καθένας μπορει να γράφει ότι π@π@ρια θελει στο site του.
Για ποιό site; Αυτό που ανέβασα;

Υπάρχει κάτι ποιό δυνατό από το ίδιο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο;
 

Μηνύματα
1.809
Reaction score
1.055
Δεν μας λεει κατι αυτο , μπορει να ειναι λαθος στη σύνταξη . Πρεπει να αναγράφεται ξεκάθαρα σε καποιο αρθρο ωστε να μπορεσουμε να το τριψουμε στα μουτρα του πωλητη .
Δεν μπορω να του δειξω εικονα του site
 


Μηνύματα
1.809
Reaction score
1.055
Αυτο τι σ λεει
Απο το ιδιο Site
Αντίθετα, αν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, βάσει της ενωσιακής νομοθεσίας δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, πολλά καταστήματα παρέχουν οικειοθελώς στους καταναλωτές το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, υπό την προϋπόθεσή ότι έχουν την απόδειξη. Δείτε την απόδειξη ή ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κατάστημα όπου πραγματοποιήσατε τις αγορές σας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.817
Reaction score
30.745
Αυτο τι σ λεει
Απο το ιδιο Site
Αντίθετα, αν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, βάσει της ενωσιακής νομοθεσίας δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, πολλά καταστήματα παρέχουν οικειοθελώς στους καταναλωτές το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, υπό την προϋπόθεσή ότι έχουν την απόδειξη. Δείτε την απόδειξη ή ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κατάστημα όπου πραγματοποιήσατε τις αγορές σας.
Το έγραψα παραπάνω :rolleyes:

Updated 3/10/19
14 μέρες δικαίωμα επιστροφής από την ημερομηνία παράδοσης ανεξάρτητα το λόγο. Μόνο για τηλεφωνική ή ιντερνερική αγορά. Υπάρχει εξαίρεση σε προϊόντα.
Δεν υπάρχει δικαίωμα επιστροφής για αγορά από φυσικό κατάστημα.
Ορίστε και ο νόμος.
Στο τέλος έχει επιλογή να κατέβει και σε PDF.
 

Μηνύματα
1.809
Reaction score
1.055
Τον νομο τον βρισκουμε . Το σημειο που αναφερετε για αυτο που μας ενδιαφερει δεν βρισκουμε
 

Μηνύματα
402
Reaction score
453
Updated 3/10/19
14 μέρες δικαίωμα επιστροφής από την ημερομηνία παράδοσης ανεξάρτητα το λόγο. Μόνο για τηλεφωνική ή ιντερνερική αγορά. Υπάρχει εξαίρεση σε προϊόντα.
Δεν υπάρχει δικαίωμα επιστροφής για αγορά από φυσικό κατάστημα.
Σωστό αυτό, απλά να σημειώσω ότι σε περίπτωση που ακόμα κι αν η αγορά μέσω διαδικτύου και η παραλαβή από το φυσικό κατάστημα, δεν ισχύει το παραπάνω (ή είναι στην ευχέρεια του καταστήματος να το δεχτεί πίσω).
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.925
Reaction score
4.755
Παιδία τίποταν απο τα παραπάνω δεν ισχύει στην ελλάδα που ο κάθε θεουλής με ενα κωλοσαΐτ την έχει δει μπέζος και σου αραδιαζει 50 παραγράφους δικα του ψιλά γράμματα ή με αστείες δικαιολογίες σε απορρίπτει. Σταθερή αξία πάντα ο καταναλωτης στο ρολο του μ@λ@κ@ ... Προσωπικά αγοράζω απο όλο τον κόσμο ακόμη και ακριβότερα σε απολυτες τιμές απο τους εγχωριους μυαλοπωληδες μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ησυχο για την περίπτωση της επιστροφής ...

Αν αυτές οι πρακτικές δεν είναι δόλιες δεν ξέρω τι πραγματικά ειναι ... Αλλο ενα στοιχείο πόσο για ΤΠΚ είναι αυτή η χώρα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.836
Μηνύματα
2.953.577
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top