- Μηνύματα
- 8
- Reaction score
- 23
Οι περισσότεροι τα τοποθετούν για ......φιγούρα και όχι για πρακτικούς λόγους. Για να πουλήσουν μούρη δηλαδή.
Δεν έχεις άδικο.Οι περισσότεροι τα τοποθετούν για ......φιγούρα και όχι για πρακτικούς λόγους. Για να πουλήσουν μούρη δηλαδή.
Απελπισία πραγματικά.Madico και μετά το χάος
αν επεσες σε κακο εγκαταστατη δεν φταιει η μεμβρανη. εγω ειχα foliatec (=madico) στο φιεστακι 15 χρονια , παρκαρισμενο εξω . δεν επαθαν ουτε την ελαχιστη φθορα στην αποχρωση τους. η ποιοτητα της κολλας κορυφαια, ο καγκουρας γκομενος της κοπελιας που αγορασε το φιεστακι περσυ την εβαλε να βαλει πιο σκουρες (εμενα ηταν πολυ ανοικτες και εκοβαν ir κυριως) και ο μαστορας εβριζε για 2 βδομαδες για να τις ξεκολλησει.Απελπισία πραγματικά.
Έβαλα σε όλο το αμάξι σε "καλό εγκατάστατη",μετά από μια εβδομάδα έβλεπα κάποια στίγματα στα παράθυρα.
Πάω στον "μάστορα" και μου λέει είναι των τζαμιών το πρόβλημα.
Δεν το χωνεύω με τίποτα .
Πάω στον αντιπρόσωπο.Μου λέει θα μιλήσω να σου αλλαξει αυτές με το πρόβλημα.
Κανονίζω ραντεβού.
Βάζω καινούργιες.
Βγαίνω από το μαγαζί και με το που έρχομαι κόντρα στον ήλιο βλέπω χαρακιές σε όλες τις μεμβράνες που μου άλλαξαν.
Ξανά πίσω .Το βλέπει και ξανα τα ίδια .
Ξεκόλλημα και κόλλημα καινούργια.
Με την Τρίτη το πετύχαμε αλλά στο πίσω παρμπρίζ δεν πήρα το ρίσκο γιατί μπορεί να ξηλωναν την αντίσταση και δεν ήθελα να αλλάξω τζαμί ολόκληρο.
Οπότε με πικρή γεύση από την ποιότητά τους αν και στο ταξίδι το καλοκαίρι δεν κατάλαβα τίποτα 8 ώρες με τον ήλιο πάνω μου.
Την δεύτερη φορά ήρθε ο εγκαταστατης του αντιπροσώπου και τελικά αποδείχθηκε ότι οι μεμβράνες είχαν το πρόβλημα και όχι ο εγκαταστατης.αν επεσες σε κακο εγκαταστατη δεν φταιει η μεμβρανη. εγω ειχα foliatec (=madico) στο φιεστακι 15 χρονια , παρκαρισμενο εξω . δεν επαθαν ουτε την ελαχιστη φθορα στην αποχρωση τους. η ποιοτητα της κολλας κορυφαια, ο καγκουρας γκομενος της κοπελιας που αγορασε το φιεστακι περσυ την εβαλε να βαλει πιο σκουρες (εμενα ηταν πολυ ανοικτες και εκοβαν ir κυριως) και ο μαστορας εβριζε για 2 βδομαδες για να τις ξεκολλησει.
στο μαζδακι εχω κεραμικες madico μπροστα και οδηγο/συνοδηγο για να κοβει ir , απο το 2008 με μηδενικη φθορα και εξαιρετικο αποτελεσμα (το καταλαβαινεις ευκολα σε ενα αυτοκινητο που εχει 1.2 μετρα υψος παρμπριζ και το καλοκαιρι χρειαζεσαι αντιηλιακο για να οδηγησεις).
οι κεραμικες ειδικα θελουν εξαιρετικο μαστορα , να ειναι μεμβρανας με καθημερινη ενασχοληση. τσακιζουν για πλακα στο πατημα και ειναι πανακριβες. Στην θραυση κρυσταλλων στο παρμπριζ που αλλαξα πριν 4 χρονια, ο φιλης (που εμπορευεται κρυσταλλα και φερνει γυρολογο μεμβρανα για καμια δουλεια οταν και αν) μπηκε μεσα ενα 50αρικο για να μου βαλει ξανα μεμβρανη μπροστα και μαλιστα με το παρμπριζ εξω στο παγκο. Κατεστρεψε 3 φυλλα μεχρι να το πετυχει (3χ65 το υλικο + 20 ο μαστορας για να παρει 150 απο μενα)
αν πατε για παρμπριζ μονο σε εξειδικευμενο καταστημα με καθημερινη ενασχοληση.
Εχεις να προτεινεις καποιον καλο εγκαταστατη για τη συγκεκριμενη μεμβρανη?αν εχει συμβει κατι τετοιο πασο. Γενικα ειναι πολυ σοβαρη εταιρια με εξειδικευση στην μεμβρανη οχι μονο αυτοκινητων αλλα γενικοτερα που πουλαει φασον σε διαφορες εταιριες που φτιαχνουν τα παντα.
Άριστη εμπειρία, ανέχθηκαν κάθε παραξενιά μου (αν και είμαι ο πιό εύκολος άνθρωπος στον κόσμο) και η εφαρμογή δείχνει ήδη τέλεια. Έβαλα στα 6 πλαϊνά και είναι σχεδόν αόρατες.Θα βάλω την επόμενη εβδομάδα ήπιο "νόμιμο" Avery Dennison στα 4 πίσω πλαϊνά. Αν έχεις υπομονή θα ενημερώσω.
EDIT:
https://graphics.averydennison.eu/c...automotive-window-films/AWF-Shield-75-TDS.pdf
Που,ποιος,πόσο?Άριστη εμπειρία, ανέχθηκαν κάθε παραξενιά μου (αν και είμαι ο πιό εύκολος άνθρωπος στον κόσμο) και η εφαρμογή δείχνει ήδη τέλεια. Έβαλα στα 6 πλαϊνά και είναι σχεδόν αόρατες.
Εξαιρετικό!Είμαι σε αυτόν τον χώρο πάνω από 20 χρόνια.Η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών είναι κάτι παραπάνω από δουλειά για μένα.Μέσα από την εμπειρία μου και την τεχνογνωσία μου έκατσα και έγραψα ένα ολοκληρωμένο άρθρο για τις αντηλιακές μεμβράνες,θέλοντας να μοιραστώ τις γνώσεις μου στο αντικείμενο αυτό. Εδώ θα βρείτε τα πάντα -τεχνικά,ποιότητες,νομοθεσία και άλλα πολλά.
Μπορείτε να ρίξετε μια μάτια στο
Φιμέ Τζάμια - Ο Απόλυτος Οδηγός|Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε|AutoFilms
Ο απόλυτος οδήγος για τις μεμβράνες τζαμιών αυτοκινήτου. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα φιμέ τζάμια μαζεμένα σε ένα άρθρο.autofilms.gr
Έβαλα κι εγώ κεραμικές παντού (και στο πίσω παρμπρίζ και στο εμπρός) με την μικρότερη διαθέσιμη σκίαση. Οπτικά φαίνεται σαν να μην υπάρχουν μεμβράνες.Θα βάλω την επόμενη εβδομάδα ήπιο "νόμιμο" Avery Dennison στα 4 πίσω πλαϊνά. Αν έχεις υπομονή θα ενημερώσω.
EDIT:
Πολύ σωστά. Ως γνωστόν από την φυσική του Λυκείου, το απλό γυαλί απορροφά σχεδόν 100% την υπεριώδη (UV) ακτινοβολία (η οποία αποτελεί μόνο το 5% του συνόλου της ηλιακής ακτινοβολίας!!! Το υπόλοιπο είναι το ορατό φάσμα 50% και η υπέρυθρη ακτινοβολία 45%). Δηλαδή αρκούν τα τζάμια του αυτοκινήτου όσον αφορά την UV. Ως εκ τούτου διαφημίσεις ότι τάχα οι μεμβράνες απορροφούν το 99% της UV είναι άνευ ουσίας.Προσοχή επίσης στο εξής:
Δεν είναι η προστασία από τις UV ακτίνες που κάνει την διαφορά στην θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου (σχεδόν όλες είναι πλέον στο 99%), αλλά η προστασία από την IR ακτινοβολία.
Στις συμβατικές μεμβράνες, σπάνια αναφέρεται IR προστασία (συνήθως είναι κοντά στο 60%), ενώ αντίστοιχα στις κεραμικές κυμαίνεται από 75% και πάνω με τις κορυφαίες να είναι πλέον στο 90-99%.
Επειδή είμαι...ρομαντικός, μου αρέσει το ουράνιο τόξο, ακόμα και το fake...Έβαλα κι εγώ κεραμικές παντού (και στο πίσω παρμπρίζ και στο εμπρός) με την μικρότερη διαθέσιμη σκίαση. Οπτικά φαίνεται σαν να μην υπάρχουν μεμβράνες.
Ενώ κατά την τοποθέτηση η εφαρμογή φαίνεται τέλεια, το τελικό αποτέλεσμα φαίνεται από 1-3 εβδομάδες μετά, λόγω του ότι μπορεί να έχουν μείνει σημεία με νερό εσωτερικά. Κάποιες μικροατέλειες διορθώθηκαν χθες και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την τοποθέτηση. Περιμένω να δω το αποτέλεσμα στην μείωση της θερμοκρασίας του εσωτερικού του αυτοκινήτου το καλοκαίρι.
Το -μοναδικό μέχρι στιγμής- μείον: Οι συγκεκριμένες μεμβράνες (πιθανότατα και πολλές άλλες) δεν ενδείκνυνται με ταυτόχρονη χρήση πολωτικών γυαλιών ή με σχεδόν όλα τα γυαλιά ηλίου, καθώς -κυρίως όταν βλέπουμε το γαλάζιο του ουρανού- εμφανίζονται περιοχές με έντονη εμφάνιση ουράνιων τόξων. Το αποτέλεσμα για μένα είναι από αντιπαθητικό, κουραστικό έως εμετικό. Ευτυχώς δεν φοράω γυαλιά ηλίου σχεδόν ποτέ, και για τους υπόλοιπους το φαινόμενο είναι ανεκτό. Ρωτήστε πριν αποφασίσετε να βάλετε ειδικά στο εμπρός παρμπρίζ.
Δεν περνάει UV ακτινοβολία στο εσωτερικό (ή αν περνάει είναι το 1%) ακόμη και από το απλό τζάμι. Φυσική.Ναι και όχι
Οι uv ευθύνονται για την γήρανση και το ξεθωριασμα υλικών και χρωμάτων.
Υπάρχει διαφορά σε αυτό το θέμα όταν έχεις μεμβράνη και όταν δεν έχεις.
Βέβαια (άσχετο) θα πάθετε πλάκα όταν δείτε τι κάνουν οι uv που εκπέμπουν οι λάμπες φθορισμού.
Στα πλοία είθισται ορισμένα σημαντικά σχέδια να βρίσκονται αναρτημένα στους διαδρόμους. Στους διαδρόμους αυτούς ανάβουν πάντα τα φωτιστικά της οροφής μέρα νύχτα ασταμάτητα για χρόνια. Μετά από 10+ χρόνια βλέπεις ξεκάθαρα τα σημεία των σχεδίων που εκτίθενται άμεσα και σε μικρή απόσταση από το φωτιστικό να έχουν ξεθωριάσει ενώ λίγο δίπλα είναι ακόμα σε καλή κατάσταση.
Φαντάσου τι παθαίνουν τα μάτια μας από τις λάμπες φθορισμού
H UVA περνάει φίλε...Δεν περνάει UV ακτινοβολία στο εσωτερικό (ή αν περνάει είναι το 1%) ακόμη και από το απλό τζάμι. Φυσική.