- Μηνύματα
- 8.283
- Reaction score
- 10.898
Αν μάθεις κάτι παραπάνω, πες μας.
Ισχύει. Τη μεγαλύτερη διαφορά όμως, κάνει η δυνατότητα να ανάβεις τον κλιματισμό από μακριά, 5' πριν επιβιβαστείς. Εσύ, ακόμα petrolhead;Το βασικό θετικό είναι ότι κάνει δουλειά πιο γρήγορα ο κλιματισμός μόλις μπούμε μέσα στο σταθμετμένο όχημα.
Μόνο στις ΗΠΑ (και τον Καναδά) τότε, και φυσικά μόνο σε αυτόματα, χωρίς απομακρυσμένο έλεγχο.Remote start and heating, είναι αξεσουάρ σε βενζινοκίνητα από το '90.
Θα στο χαλάσω, αλλά δεν υπάρχει κανένα συμπέρασμα.Το συμπέρασμα είναι ότι οι μεμβράνες, πέρα από προστασία έναντι των UV και της αντηλιάς είναι αρκετά αποτελεσματικές και έναντι της θερμότητας!
Η διαφορά στην στάθμη της μπαταρίας , μέσα σε μία ώρα από 81% σε 73% πόθεν προκύπτει ?Σήμερα στη δουλειά σκέφτηκα να κάνω ένα μικρό πείραμα για να δω κατά πόσο βοηθάνε οι μεμβράνες. Μετακίνησα λοιπόν το BYD από τη θέση του στη σκιά, σε μια άλλη θέση στον ήλιο του μεσημεριού και το άφησα εκεί για μια ώρα:
View attachment 341359
Οι συνθήκες μάλλον ευνοϊκές, καθώς το αυτοκίνητο ήταν με πλάτη στον ήλιο και το σκιάδιο της πανοραμικής ηλιοροφής εξ ορισμού κλείνει μόλις κλειδωθεί το αυτοκίνητο από έξω. Πάντως, λόγω της έντονης κλίσης του παρμπρίζ, ο ήλιος χτυπούσε μεγάλο μέρος του ταμπλό. Η αρχική θερμοκρασία υπό σκιά ήταν 30C:
View attachment 341361
Μετά από μία ώρα η θερμοκρασία είχε ανέβει κατά 3 βαθμούς. Τιμή ικανοποιητική, ειδικά αν συνυπολογίσουμε ότι η θερμοκρασία υπό σκιά πρέπει να είχε ανέβει επίσης, αφού η ζέστη είχε γίνει ενοχλητική μέσα στο διάστημα αυτής της μιας ώρας:
View attachment 341362
Βέβαια, 33C σε κλειστό χώρο δεν είναι κάτι αποδεκτό, αλλά είναι πολύ καλύτερα από την αίσθηση (υποκειμενική, μην περιμένετε κανένα ολοκληρωμένο επιστημονικό πείραμα ) σε αντίστοιχες συνθήκες, χωρίς τις μεμβράνες.
Το συμπέρασμα είναι ότι οι μεμβράνες, πέρα από προστασία έναντι των UV και της αντηλιάς είναι αρκετά αποτελεσματικές και έναντι της θερμότητας!
Το έχει κάνει ο ηλεκτρολόγος μου , ως αξεσουάρ του συναγερμού .Μόνο στις ΗΠΑ τότε, και φυσικά μόνο σε αυτόματα και χωρίς απομακρυσμένο έλεγχο.
Πιό πρόσφατα άρχισαν να προσφέρονται στην Ευρώπη βαριά παράλληλα συστήματα, θέρμανσης αποκλειστικά, που δεν ανάβουν τον κινητήρα.
Πολλά PHEV λειτουργούν όπως τα EV με έλεγχο θερμοκρασίας.
Μιλούσα με την κόμινα.Η διαφορά στην στάθμη της μπαταρίας , μέσα σε μία ώρα από 81% σε 73% πόθεν προκύπτει ?
Α ! οκ .Η μπαταρία του κινητού είναι βρε, από το screenshot του app της BYD, όχι του αυτοκινήτου!
Το κινητό του είναι αυτό.Η διαφορά στην στάθμη της μπαταρίας , μέσα σε μία ώρα από 81% σε 73% πόθεν προκύπτει ?