Μεμβρανες παραθυρων


Μηνύματα
166
Reaction score
139
Εγώ είχα βάλει MADICO, νανοκεραμικες 75% νομίζω, αυτές που επιτρέπει ο νόμος. Σε όλα τα παράθυρα και στο παρμπρίζ. Παρότι δεν είχαν ξεκινήσει οι ζέστες, η διαφορά στην αίσθηση θερμότητας στο σώμα με ανοιχτό/κλειστό παράθυρο ήταν απίστευτη.
Τελικά την έβγαλα από το παρμπρίζ γιατί με κούραζε - τα περιγράμματα των αντικειμένων τρεμοπαιζαν στα μάτια μου. Ίσως να ήταν δική μου παράξενια, αν και το μαγαζί μου είπε ότι έχει τύχει σε κάποιες bmw να υπάρξουν παράπονα λόγω κλίσης και πάχους του τζαμιού.
Στο group του αυτοκινήτου μου στο FB άλλοι χρήστες έχουν βάλει xpel και δεν έχουν παραπονεθεί, οπότε καλό θα ήταν να ξεκαθαρίσεις με τον εγκατάσταση τι γίνεται αν δεν σου αρέσει (εμένα προς τιμήν του μου έδωσε τα χρήματα, πριν προλάβω καν να του κάνω κουβέντα).

Πάντως όλες οι μεμβράνες κόβονται γύρω από τους αισθητήρες. Χωρίς εξαιρέσεις.
Το χειρότερο που θα συμβεί είναι να ανάβουν τα κυρίως φώτα πιο συχνά.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.898
Τελικά, μετά από σύσταση του εγκαταστάτη μου, έβαλα τις κεραμικές Johnson InsulatIR, νούμερο 70 στο παρμπρίζ και 35 στα υπόλοιπα. Οι πρώτες εντυπώσεις από την απόδοσή τους είναι καλές όσον αφορά τη μείωση της ενόχλησης από ζέστη και αντηλιά, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δε ζεσταίνεται το αυτοκίνητο αν μείνει ώρες στον ήλιο. Πάντως, το Atto διαθέτει εξαιρετικό σύστημα κλιματισμού, το οποίο έχει την επιπλέον δυνατότητα να ενεργοποιείται από το κινητό λίγα λεπτά πριν ώστε να ψύχεται η καμπίνα πριν έρθουν οι επιβάτες. Αισθητικά είναι αρμονικές με το όχημα, χωρίς την υπερβολή των πολύ σκούρων μεμβρανών.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.898
Σήμερα στη δουλειά σκέφτηκα να κάνω ένα μικρό πείραμα για να δω κατά πόσο βοηθάνε οι μεμβράνες. Μετακίνησα λοιπόν το BYD από τη θέση του στη σκιά, σε μια άλλη θέση στον ήλιο του μεσημεριού και το άφησα εκεί για μια ώρα:

UnderTheSun.jpg


Οι συνθήκες μάλλον ευνοϊκές, καθώς το αυτοκίνητο ήταν με πλάτη στον ήλιο και το σκιάδιο της πανοραμικής ηλιοροφής εξ ορισμού κλείνει μόλις κλειδωθεί το αυτοκίνητο από έξω. Πάντως, λόγω της έντονης κλίσης του παρμπρίζ, ο ήλιος χτυπούσε μεγάλο μέρος του ταμπλό. Η αρχική θερμοκρασία υπό σκιά ήταν 30C:

Before.png


Μετά από μία ώρα η θερμοκρασία είχε ανέβει κατά 3 βαθμούς. Τιμή ικανοποιητική, ειδικά αν συνυπολογίσουμε ότι η θερμοκρασία υπό σκιά πρέπει να είχε ανέβει επίσης, αφού η ζέστη είχε γίνει ενοχλητική μέσα στο διάστημα αυτής της μιας ώρας:

After.png


Βέβαια, 33C σε κλειστό χώρο δεν είναι κάτι αποδεκτό, αλλά είναι πολύ καλύτερα από την αίσθηση (υποκειμενική, μην περιμένετε κανένα ολοκληρωμένο επιστημονικό πείραμα :p) σε αντίστοιχες συνθήκες, χωρίς τις μεμβράνες.
Το συμπέρασμα είναι ότι οι μεμβράνες, πέρα από προστασία έναντι των UV και της αντηλιάς είναι αρκετά αποτελεσματικές και έναντι της θερμότητας!
 



MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.898
Το βασικό θετικό είναι ότι κάνει δουλειά πιο γρήγορα ο κλιματισμός μόλις μπούμε μέσα στο σταθμετμένο όχημα.
Ισχύει. Τη μεγαλύτερη διαφορά όμως, κάνει η δυνατότητα να ανάβεις τον κλιματισμό από μακριά, 5' πριν επιβιβαστείς. Εσύ, ακόμα petrolhead; :p
 

TGD

Μηνύματα
8.742
Reaction score
8.764
Δεν είναι θέμα petrohead. Remote start and heating, είναι αξεσουάρ σε βενζινοκίνητα από το '90. Υποθέτω ότι στα καινούργια θα το κάνει και για τον κλιματισμό.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.898
Μπορεί στη θεωρία, αλλά δεν έχει τύχει να το δω κάπου. Ακόμα κι αν γίνεται όμως, είναι μεγάλη σπατάλη καυσίμου να δουλεύει ο κινητήρας μόνο και μόνο για να παράσχει ενέργεια στο κλιματιστικό.

Στα ηλεκτρικά είναι σχεδόν ο κανόνας και βέβαια καταναλώνει μόνο την ενέργεια που απαιτείται για την ψύξη/θέρμανση της καμπίνας.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.882
Reaction score
76.470
Remote start and heating, είναι αξεσουάρ σε βενζινοκίνητα από το '90.
Μόνο στις ΗΠΑ (και τον Καναδά) τότε, και φυσικά μόνο σε αυτόματα, χωρίς απομακρυσμένο έλεγχο.
Πιό πρόσφατα άρχισαν να προσφέρονται στην Ευρώπη βαριά παράλληλα συστήματα, θέρμανσης αποκλειστικά, που δεν ανάβουν τον κινητήρα.

Πολλά PHEV λειτουργούν όπως τα EV με έλεγχο θερμοκρασίας.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.570
Reaction score
8.068
Το συμπέρασμα είναι ότι οι μεμβράνες, πέρα από προστασία έναντι των UV και της αντηλιάς είναι αρκετά αποτελεσματικές και έναντι της θερμότητας!
Θα στο χαλάσω, αλλά δεν υπάρχει κανένα συμπέρασμα.

Μπορεί κανείς να υποθέσει ότι σε παρόμοιες συνθήκες, μέσα σε μία ώρα η θερμοκρασία δεν θα είχε ανέβει 3 βαθμούς αλλά 4. Ή 5. Ή 10. Ή 14. Ή μπορεί και να είχε ανέβει πάλι 3 βαθμούς.

Οπότε μπορούμε να υποθέσουμε, αλλά δεν μπορούμε να συμπεράνουμε. Και ακόμα και αν συμφωνήσουμε πως έχουν κάποια αποτελεσματικότητα, το ερώτημα είναι πόση (για να αξίζει η επένδυση). Δεν απαντιέται αυτό.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.811
Reaction score
27.854
Σήμερα στη δουλειά σκέφτηκα να κάνω ένα μικρό πείραμα για να δω κατά πόσο βοηθάνε οι μεμβράνες. Μετακίνησα λοιπόν το BYD από τη θέση του στη σκιά, σε μια άλλη θέση στον ήλιο του μεσημεριού και το άφησα εκεί για μια ώρα:

View attachment 341359

Οι συνθήκες μάλλον ευνοϊκές, καθώς το αυτοκίνητο ήταν με πλάτη στον ήλιο και το σκιάδιο της πανοραμικής ηλιοροφής εξ ορισμού κλείνει μόλις κλειδωθεί το αυτοκίνητο από έξω. Πάντως, λόγω της έντονης κλίσης του παρμπρίζ, ο ήλιος χτυπούσε μεγάλο μέρος του ταμπλό. Η αρχική θερμοκρασία υπό σκιά ήταν 30C:

View attachment 341361

Μετά από μία ώρα η θερμοκρασία είχε ανέβει κατά 3 βαθμούς. Τιμή ικανοποιητική, ειδικά αν συνυπολογίσουμε ότι η θερμοκρασία υπό σκιά πρέπει να είχε ανέβει επίσης, αφού η ζέστη είχε γίνει ενοχλητική μέσα στο διάστημα αυτής της μιας ώρας:

View attachment 341362

Βέβαια, 33C σε κλειστό χώρο δεν είναι κάτι αποδεκτό, αλλά είναι πολύ καλύτερα από την αίσθηση (υποκειμενική, μην περιμένετε κανένα ολοκληρωμένο επιστημονικό πείραμα :p) σε αντίστοιχες συνθήκες, χωρίς τις μεμβράνες.
Το συμπέρασμα είναι ότι οι μεμβράνες, πέρα από προστασία έναντι των UV και της αντηλιάς είναι αρκετά αποτελεσματικές και έναντι της θερμότητας!
Η διαφορά στην στάθμη της μπαταρίας , μέσα σε μία ώρα από 81% σε 73% πόθεν προκύπτει ?
Μόνο στις ΗΠΑ τότε, και φυσικά μόνο σε αυτόματα και χωρίς απομακρυσμένο έλεγχο.
Πιό πρόσφατα άρχισαν να προσφέρονται στην Ευρώπη βαριά παράλληλα συστήματα, θέρμανσης αποκλειστικά, που δεν ανάβουν τον κινητήρα.

Πολλά PHEV λειτουργούν όπως τα EV με έλεγχο θερμοκρασίας.
Το έχει κάνει ο ηλεκτρολόγος μου , ως αξεσουάρ του συναγερμού .
Είτε για κλιματισμό είτε για θέρμανση , σε nissan almera .
Λύσεις υπάρχουν , και υπήρχαν , αλλά είχαν κάποιο σχετικό κόστος.
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.898
Περισσότερο στην υποκειμενική αίσθηση εστιάζω, παρά στη χαμηλή μετρημένη άνοδο της θερμοκρασίας μέσα στο... θερμοκήπιο. Σχετίζεται με αυτό που έγραψε ο Αλέξανδρος πριν και έχει να κάνει με το ότι δεν έχουν πυρρώσει τα πάντα μέσα.
Πάντως, το να μπαίνεις στο αμάξι μέσα στον καύσωνα και να το βρίσκεις αν όχι δροσερό, τουλάχιστον υποφερτό, είναι άξια ανεκτίμητη!

ΥΓ Μισές δουλειές το πείραμα. Να ξηλώσω τις μεμβράνες και να επαναλάβω; :roflmao:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.898
Η διαφορά στην στάθμη της μπαταρίας , μέσα σε μία ώρα από 81% σε 73% πόθεν προκύπτει ?
Μιλούσα με την κόμινα. :roflmao:
Η μπαταρία του κινητού είναι βρε, από το screenshot του app της BYD, όχι του αυτοκινήτου! :biggrin:
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.811
Reaction score
27.854
Ηθελα και γω να βάλω , αλλά δεν μου άρεσε το πολύ σκοτεινό περιβάλλον που δημιουργούν μέσα στην καμπίνα.
Βασικά δοκίμασα , αλλά τον χειμώνα έπαθα κοκομπλόκο από την απουσία φωτός και τις έβγαλα , τις δωρεάν δείγματα.
Η μπαταρία του κινητού είναι βρε, από το screenshot του app της BYD, όχι του αυτοκινήτου! :biggrin:
Α ! οκ .
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.803
Reaction score
30.722
Η διαφορά στην στάθμη της μπαταρίας , μέσα σε μία ώρα από 81% σε 73% πόθεν προκύπτει ?
Το κινητό του είναι αυτό.

Edit: απάντησαν ήδη, μετά το είδα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.821
Μηνύματα
2.953.043
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top