Poll περί δικάναλου - πολυκάναλου ήχου

Δικάναλος ή πολυκαναλος;


  • Total voters
    199

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
φατσούλες και σχεδιάκια είπαμε Τοολανδρε...
δεν τη βγάζεις μέχρι το βράδυ αν συνεχίσεις έτσι :lol:
είπα να το ζορίσω λίγο...μπας και ... :p

άρα το ότι δεν ακούει διαφορά με το κεντρικό ο Τζιοβάνι που οφείλεται?

φτιάξε έναν λογαριασμό στη γιαγιά να περνάει την ώρα της με τον Τοολανδρο:lol::lolsign:
έχω βάλει υδρόψυξη με σένα που έμπλεξα daharimmersive :sneaky:
δε θα με ξεκάνεις με τα γέλια κύριε!!:lol::lol:
τώρα εξηγούνται πολλά.....σίγουρα από κάπου χάνεις:cry:
σβήσε και τσέκαρε τα σωληνάκια
ξεκίνησες πάλι τα ρεταρίσματα :lol:
hydraulics..check!
immersirve..check!! :roflmao: :roflmao:
brain damage...check! :cry: :lol: :lol:
αρκεί να είναι σε στέρεο...να μπορεί να το ακούσει και ο Τοολανδρος :lolsign:
μπα...εξαιρετικά δύσκολο αυτό
σε κάθε κούρεμα γεμίζω μαξιλάρι :laugh:
Ρε συ;Τσακωνας και δεν σου αρεσει;

Κλασσικη περιπτωση βλαβης! :lolsign:

Απο τις καλυτερες ταινιες του!
ο μαστροτοολαδρος ο στερεάς :cry: :lol:
σε..τρώει το immersve σου daharimmersive ε? :dance2: :dance2:

Γιατί δεν κάνετε ένα chat room να τα λέτε με την ησυχία σας?
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.122
Reaction score
79.859
Γιατί δεν κάνετε ένα chat room να τα λέτε με την ησυχία σας?
εδώ πολλ δεν ήξερε να κάνει....
άσε μη στείλει πουθενά αλλού και τον κυνηγάει η γυναίκα του :cry: :lol:
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
εδώ πολλ δεν ήξερε να κάνει....
Να του μάθεις σε pm όμως έ?

άσε μη στείλει πουθενά αλλού και τον κυνηγάει η γυναίκα του
Αυτό είναι θέμα σοβαρό, αλλά δεν αφορά το avsite.
Όταν τον ''τσακώσει'' η γυναίκα του , τότε ναι .

Λίγο κράτει ρε παιδιά, μας βλέπει κόΖμος.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.902
Reaction score
76.513
Αν το εχει σχολιασει αλλος σορρυ.

Τα ποσοστα αθροιζουν πανω απο 100%.

Νοθεια?
Maximum selectable responses: Unlimited

Είναι λάθος οι ρυθμίσεις του poll και δεν φταίει "η πλατφόρμα".
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.104
Maximum selectable responses: Unlimited

Είναι λάθος οι ρυθμίσεις του poll και δεν φταίει "η πλατφόρμα".
Όταν το έφτιαξα το πολλ, ξετίκαρα το ανλιμιτεντ και έβαλα την αποκατω επιλογή που είχε στάνταρ 2 απαντήσεις και το μείωσα στη μια...

Δε το ξέχασα αυτή τη φορά. ;)

Τες πα..


Ερώτηση:
Όταν ακούς σε δικαναλο σύστημα ( αν θυμάσαι ) ......
Ότι ,ακούγεται στην σκηνή, ακούγεται από το ίδιο ύψος?
Είμαι λάθος άνθρωπος για αυτή την ερώτηση, διότι άκουγα για 30 χρόνια μαγκνεπαν, τα οποία έχουν ένα ριμπον στο μποϊ μου, και το μιντ ομοίως.

Δηλαδή, βγάζουν μεσαία και πρίμα, από περίπου 30cm από το δάπεδο, μέχρι σε ύψος 1.80μ.

Ταυτόχρονα, το μιντ έχει σε άτακτα διαστήματα κάποια δεσίματα πάνω στο σκελετό, οπότε δεν βγάζει από όλο του το μήκος ακριβώς το ίδιο συχνοτικο περιεχόμενο.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχεις μια αντιληπτή μουσική εικόνα με ύψος ανθρώπου, και να ακούγονται κάποια όργανα σε ένα ύψος και κάποια άλλα σε άλλο ύψος.
Σε μια χορωδία λόγου χάριν μπορεί να ακούγεται μια αντρική φωνή χαμηλά, μια γυναικεία στη μέση και μια άλλη πολύ πιο ψηλά. Οι διαβαθμίσεις αυτές ύψους, οφείλονται σε διαφορετικά συχνοτικά περιεχόμενα σε διαφορετικά ύψη, από το άθροισμα της ακτινοβολίας μιντ και ριμπον.

Βεβαίως αυτά τα χαρακτηριστικά, αν και κατασκευαστικά ελαττώματα, είναι τα χαρακτηριστικά των μαγκνεπαν που μαγεύουν όλους τους ακροατές.

Το "σωστό" δεν είναι πάντα τόσο αρεστό & εντυπωσιακό..

Ωστόσο, σε ένα τυπικό ηχείο με Τουίτερ θόλου, θα έπρεπε ιδανικά η μουσική σκηνή να στήνεται μεταξύ των Τουίτερ και στο ύψος των Τουίτερ, ή ίσως καλύτερα στο ύψος του ακουστικού κέντρου των ηχείων.

Δεν θα έπρεπε να υπάρχει καμία εξαίρεση, και τίποτα να μην ακούγεται πιο ψηλά ή πιο χαμηλά από το ύψος αυτό.

Όταν ακούγεται κάτι πιο ψηλά ή πιο χαμηλά από αυτό το ύψος, πρόκειται για σφάλμα που αν ψάξεις θα βρεις γιατί συμβαίνει, συνήθως λόγω μιας πρώτης ανάκλασης από κάποια παρακείμενη επιφάνεια.

ΥΓ. Δεν υπάρχει καμία τεχνική ηχογράφησης που να δίνει αυξημένο ή μειωμένο ύψος, και απολύτως κανένα σύστημα dolby ή άλλος αλγόριθμος, που να προσφέρει στην ηχογράφηση διαβαθμίσεις ύψους.
Οι τεχνικές και οι αλγόριθμοι διαφοράς φάσης, δίνουν έως και τη δυνατότητα να ακούς κάτι από πίσω, βεβαίως αυξάνουν πολύ το πλάτος της μουσικής εικόνας πέραν των ορίων των ηχείων, αλλά ουδεμία σχέση έχουν με το αντιληπτό ύψος μιας φωνής ή ενός πιατινιού.
 
Last edited:

P

PMC

Guest
Όταν το έφτιαξα το πολλ, ξετίκαρα το ανλιμιτεντ και έβαλα την αποκατω επιλογή που είχε στάνταρ 2 απαντήσεις και το μείωσα στη μια...

Δε το ξέχασα αυτή τη φορά. ;)

Τες πα..



Είμαι λάθος άνθρωπος για αυτή την ερώτηση, διότι άκουγα για 30 χρόνια μαγκνεπαν, τα οποία έχουν ένα ριμπον στο μποϊ μου, και το μιντ ομοίως.

Δηλαδή, βγάζουν μεσαία και πρίμα, από περίπου 30cm από το δάπεδο, μέχρι σε ύψος 1.80μ.

Ταυτόχρονα, το μιντ έχει σε άτακτα διαστήματα κάποια δεσίματα πάνω στο σκελετό, οπότε δεν βγάζει από όλο του το μήκος ακριβώς το ίδιο συχνοτικο περιεχόμενο.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχεις μια αντιληπτή μουσική εικόνα σε μέγεθος ανθρώπου, και να ακούγονται κάποια όργανα σε ένα ύψος και κάποια άλλα σε άλλο ύψος.

Βεβαίως αυτά τα χαρακτηριστικά, αν και κατασκευαστικά ελαττώματα, είναι τα χαρακτηριστικά των μαγκνεπαν που μαγεύουν όλους τους ακροατές.

Το "σωστό" δεν είναι πάντα τόσο αρεστό & εντυπωσιακό..

Ωστόσο, σε ένα τυπικό ηχείο με Τουίτερ θόλου, θα έπρεπε ιδανικά η μουσική σκηνή να στήνεται μεταξύ των Τουίτερ και στο ύψος των Τουίτερ, ή ίσως καλύτερα στο ύψος του ακουστικού κέντρου των ηχείων.

Δεν θα έπρεπε να υπάρχει καμία εξαίρεση, και τίποτα να μην ακούγεται πιο ψηλά ή πιο χαμηλά από το ύψος αυτό.

Όταν ακούγεται κάτι πιο ψηλά ή πιο χαμηλά από αυτό το ύψος, πρόκειται για σφάλμα που αν ψάξεις θα βρεις γιατί συμβαίνει, συνήθως λόγω μιας πρώτης ανάκλασης από κάποια παρακείμενη επιφάνεια.
Άκουγα ένα λαιβ( νομίζω ) Jazz εχθές και είχε δυο κόντρα μπάσα τα οποία έπαιζαν διαφορετικό ρυθμό .....( θα το βρω να στο στείλω)
Ακούγονται τέρμα δεξιά και τέρμα αριστερά εσωτερικά των ηχείων αλλά χαμηλά σε ύψος . 50-60 πόντους από το πάτωμα . ( χωρίς τον τριννοβ και τα σαμπ απλό δικαναλο)
Όλα τα υπόλοιπα ακούγονταν ψηλοτερα περίπου στο 110cm από το πάτωμα , τίποτα όμως Στο υψοσ Του τουιτερ που είναι στο 160 cm.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
1.449
Reaction score
6.712
Καλησπέρα
Από όλα αυτά που διάβασα ανάθεμα αν κατάλαβα κάτι.....η συζήτηση σας είναι πολύ προχωρημένη για τις δικές μου γνώσεις
Φαντάζομαι και για πολλά άλλα μέλη...και σίγουρα το ξέρετε και οι ίδιοι....
Για κάποιο λόγο δεν με ενοχλεί σε σημείο να τα αποφευγω....καί τά διαβάζω σχεδόν ολα
Σε γενικές γραμμές καλά τα λέτε....

Ένα το έχω καταλάβει όμως....

51 έχουν δικαναλο και δεν το αλλάζουν

Αν εξαιρέσουμε τους 16 που δεν τους νοιάζει
Οι υπόλοιποι αν είχαν χώρο χρόνο και χρήμα θα πήγαιναν στο πολυκάναλο....
Στη σουμα 40.... οπότε 51-40

Τα λέω καλά;


Υγ.με απλά ελληνικά τι είναι το immersive;:p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.104
Άκουγα ένα λαιβ Jazz εχθές και είχε δυο κόντρα μπάσα τα οποία έπαιζαν διαφορετικό ρυθμό .....( θα το βρω να στο στείλω)
Ακούγονται τέρμα δεξιά και τέρμα αριστερά εσωτερικά των ηχείων αλλά χαμηλά σε ύψος . 50-60 πόντους από το πάτωμα . ( χωρίς τον τριννοβ και τα σαμπ απλό δικαναλο)
Όλα τα υπόλοιπα ακούγονταν ψηλότερα αλλά ποτέ στο ύψος τον τουιτερ.
Η αντιληπτή κατεύθυνση, προέρχεται από την κατεύθυνση των υψίσυχνων αρμονικών κάθε οργάνου.

Αν το συχνοτικό περιεχόμενο του οργάνου βγαίνει μόνο από το γουφερ, θα το ακούς από το ύψος του γουφερ.

Αν βγαίνει από γουφερ και μιντ, θα το ακούς από το ύψος του μιντ.

Αν βγαίνει από μιντ και Τουίτερ, θα το ακούς από το ύψος του Τουίτερ.

Πρόκειται για εγγενές κατασκευαστικό ελάττωμα τριδρομου ηχείου.

Ομοαξονικά. Η λύση για όλες τις ανωμαλίες...
Υγ.με απλά ελληνικά τι είναι το immersive;:p
Είναι αυτό με ηχεία στο ταβάνι.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Όταν το έφτιαξα το πολλ, ξετίκαρα το ανλιμιτεντ και έβαλα την αποκατω επιλογή που είχε στάνταρ 2 απαντήσεις και το μείωσα στη μια...

Δε το ξέχασα αυτή τη φορά. ;)

Τες πα..



Είμαι λάθος άνθρωπος για αυτή την ερώτηση, διότι άκουγα για 30 χρόνια μαγκνεπαν, τα οποία έχουν ένα ριμπον στο μποϊ μου, και το μιντ ομοίως.

Δηλαδή, βγάζουν μεσαία και πρίμα, από περίπου 30cm από το δάπεδο, μέχρι σε ύψος 1.80μ.

Ταυτόχρονα, το μιντ έχει σε άτακτα διαστήματα κάποια δεσίματα πάνω στο σκελετό, οπότε δεν βγάζει από όλο του το μήκος ακριβώς το ίδιο συχνοτικο περιεχόμενο.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχεις μια αντιληπτή μουσική εικόνα με ύψος ανθρώπου, και να ακούγονται κάποια όργανα σε ένα ύψος και κάποια άλλα σε άλλο ύψος.
Σε μια χορωδία λόγου χάριν μπορεί να ακούγεται μια αντρική φωνή χαμηλά, μια γυναικεία στη μέση και μια άλλη πολύ πιο ψηλά. Οι διαβαθμίσεις αυτές ύψους, οφείλονται σε διαφορετικά συχνοτικά περιεχόμενα σε διαφορετικά ύψη, από το άθροισμα της ακτινοβολίας μιντ και ριμπον.

Βεβαίως αυτά τα χαρακτηριστικά, αν και κατασκευαστικά ελαττώματα, είναι τα χαρακτηριστικά των μαγκνεπαν που μαγεύουν όλους τους ακροατές.

Το "σωστό" δεν είναι πάντα τόσο αρεστό & εντυπωσιακό..

Ωστόσο, σε ένα τυπικό ηχείο με Τουίτερ θόλου, θα έπρεπε ιδανικά η μουσική σκηνή να στήνεται μεταξύ των Τουίτερ και στο ύψος των Τουίτερ, ή ίσως καλύτερα στο ύψος του ακουστικού κέντρου των ηχείων.

Δεν θα έπρεπε να υπάρχει καμία εξαίρεση, και τίποτα να μην ακούγεται πιο ψηλά ή πιο χαμηλά από το ύψος αυτό.

Όταν ακούγεται κάτι πιο ψηλά ή πιο χαμηλά από αυτό το ύψος, πρόκειται για σφάλμα που αν ψάξεις θα βρεις γιατί συμβαίνει, συνήθως λόγω μιας πρώτης ανάκλασης από κάποια παρακείμενη επιφάνεια.

ΥΓ. Δεν υπάρχει καμία τεχνική ηχογράφησης που να δίνει αυξημένο ή μειωμένο ύψος, και απολύτως κανένα σύστημα dolby ή άλλος αλγόριθμος, που να προσφέρει στην ηχογράφηση διαβαθμίσεις ύψους.
Οι τεχνικές και οι αλγόριθμοι διαφοράς φάσης, δίνουν έως και τη δυνατότητα να ακούς κάτι από πίσω, βεβαίως αυξάνουν πολύ το πλάτος της μουσικής εικόνας πέραν των ορίων των ηχείων, αλλά ουδεμία σχέση έχουν με το αντιληπτό ύψος μιας φωνής ή ενός πιατινιού.
Συμφωνεις οτι υπο τις αναλογες ηχογραφησεις,ο ηχος ερχεται περιμετρικα του καθε ηχειου και δεν γινεται διακριτος απο την μοναδα που αναπαραγεται;

Πιστευω ναι...Και τοτε γιατι λες οτι ο ηχος δεν μπορει να ερχεται πιο πανω ή πιο κατω απο το μεγαφωνο;Το φαινομενο ειναι αντιληπτο ευκολα σε εμενα,με την απορροφηση της ανακλασης απο το ταβανι.Πριν απο αυτην,ηταν δυσδιακριτη αυτη η κατασταση.

Με ακουστικη ηχογραφηση,εχει να κανει και με το υψος που παιζει το οργανο σε σχεση με το μικροφωνο.

15877423424146160844055696118336.jpg



Ισα ισα,οταν ο ηχος βγαινει απο το ηχειο και δεν "εξαφανιζεται",καποιο προβλημα εχει το σεταπ.
 

Μηνύματα
13.648
Reaction score
11.212
Άκουγα ένα λαιβ( νομίζω ) Jazz εχθές και είχε δυο κόντρα μπάσα τα οποία έπαιζαν διαφορετικό ρυθμό .....( θα το βρω να στο στείλω)
Ακούγονται τέρμα δεξιά και τέρμα αριστερά εσωτερικά των ηχείων αλλά χαμηλά σε ύψος . 50-60 πόντους από το πάτωμα . ( χωρίς τον τριννοβ και τα σαμπ απλό δικαναλο)
Όλα τα υπόλοιπα ακούγονταν ψηλοτερα περίπου στο 110cm από το πάτωμα , τίποτα όμως Στο υψοσ Του τουιτερ που είναι στο 160 cm.
Αφού τα κοντραμπάσα αναπαράγονται από τα γούφερ, σε αυτό το ύψος θα ακούγονται. Πώς είναι δυνατόν να ακουστούν ψηλά, στα tweetr, αφού δεν αναπαράγονται από αυτά;
Η αντιληπτή κατεύθυνση, προέρχεται από την κατεύθυνση των υψίσυχνων αρμονικών κάθε οργάνου.

Αν το συχνοτικό περιεχόμενο του οργάνου βγαίνει μόνο από το γουφερ, θα το ακούς από το ύψος του γουφερ.
Με πρόλαβες.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.104
Τα φίλτρα αυξημένου πλάτους μουσικής σκηνής που χρησιμοποιούν οι μαστεράδες, μπορούν να δώσουν ηχογράφηση που κατά την αναπαραγωγή της να στήνει μουσική σκηνή με πλάτος πολύ μεγαλύτερο της απόστασης των ηχείων, δηλαδή η εικόνα να βγαίνει και έξω από τα ηχεία, προς τα δεξιά και προς τα αριστερά.

Χωρίς τέτοια φίλτρα, που εμπεριέχουν παιχνίδια με τις φάσεις, μια πραγματικά ουδέτερη ηχογράφηση, θα στήνει μουσική σκηνή ανάμεσα στα 2 Τουίτερ, χωρίς ποτέ να βγαίνει έξω από αυτό το εύρος.

Δεν υπάρχει όμως κανένα ηχογραφημένο ύψος, και μη συνεχίζετε αυτήν την συζήτηση, είναι εκ των πραγμάτων εσφαλμένη.

Η σωστή "στερεοφωνια" στην αναπαραγωγή, έχει ως κύριο στόχο την άριστη αναπαραγωγή του κεντρικού (φάντομ) καναλιού, οπότε, στο άριστα υλοποιημένο δικάναλο σεταπ, δεν ακούς 2 πηγές ήχου, αλλά έχεις μπροστά σου μια συμπαγή μουσική σκηνή, χωρίς κενά. Μια ενιαία εικόνα, χωρίς να διακρίνονται τα 2 ηχεία στα άκρα.
Είναι δηλαδή, σχεδόν σα να έχεις κεντρικό ηχείο. Αυτό είναι το μέγιστο δυνατό κατόρθωμα της στερεοφωνιας, να αναπαράγεται το κεντρικό ηχείο, σα να υπάρχει, χωρίς όμως να υπάρχει, γι'αυτό λέγεται και φάντομ.
Απλώς οι θέσεις των 2 ηχείων, οριοθετούν το πλάτος της μουσικής σκηνής, το οποίο δύναται να αυξηθεί πέραν των ορίων αυτών, με τεχνητούς τρόπους, δηλαδή με ψηφιακά φίλτρα image expander ή stereo expander κλπ κατά το μαστερινγκ.

Σημειώστε πως είχα τη δυνατότητα και έπαιζα με τέτοια φίλτρα, από εποχής behringer, προ 25-ετιας ίσως...

Βέβαια η μετρικ χαλο έχει τεράστιες τέτοιες δυνατότητες, ως εργαλείο μαστερινγκ..
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.122
Reaction score
79.859
Συμφωνεις οτι υπο τις αναλογες ηχογραφησεις,ο ηχος ερχεται περιμετρικα του καθε ηχειου και δεν γινεται διακριτος απο την μοναδα που αναπαραγεται;

Πιστευω ναι...Και τοτε γιατι λες οτι ο ηχος δεν μπορει να ερχεται πιο πανω ή πιο κατω απο το μεγαφωνο;Το φαινομενο ειναι αντιληπτο ευκολα σε εμενα,με την απορροφηση της ανακλασης απο το ταβανι.Πριν απο αυτην,ηταν δυσδιακριτη αυτη η κατασταση.

Με ακουστικη ηχογραφηση,εχει να κανει και με το υψος που παιζει το οργανο σε σχεση με το μικροφωνο.

View attachment 163034


Ισα ισα,οταν ο ηχος βγαινει απο το ηχειο και δεν "εξαφανιζεται",καποιο προβλημα εχει το σεταπ.
βγαλ το χαρτόκουτο από τα Βλάχας παναθεμα σε
δεν είσαι σε δεντρόσπιτο 8 χρονου που να πάρει! :lol::lol:

ΟΙΚΤΟ! :cry: :cry: :cry:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.889
Reaction score
85.080
Ακούγονται τέρμα δεξιά και τέρμα αριστερά εσωτερικά των ηχείων αλλά χαμηλά σε ύψος . 50-60 πόντους από το πάτωμα . ( χωρίς τον τριννοβ και τα σαμπ απλό δικαναλο)
Αν θες να ακούς τα όργανα στην πραγματική τους θέση στην ηχογράφηση, μόνο μέσω του Trinnov μπορείς να το προσεγγίσεις.
O Trinnov εφοσον ρυθμιστεί και μετρηθεί σωστά, αναγνωρίζει τα λάθη του χώρου και τα συμμαζεύει επαρκώς.
(Και στο δικάναλο)

Χωρίς αυτόν, ακούς στην τύχη, μπορει να σου αρέσει ή όχι,
 






Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.908
Μηνύματα
2.955.791
Members
38.259
Νεότερο μέλος
kassius
Top