- Μηνύματα
- 42.938
- Reaction score
- 76.622
100!
αφού λοιπόν λύσαμε το θεμα των ..καμπυλών... λέω να ασχοληθώ σοβαρά με το roomtreatment μου!!
Μακάρι!Θα σάξω μια καμπυλάρα..μούρλια!!
ε?Έτσι είναι, μπούτχιας ρουλζζζζ.
Άμα πιάσεις τα αντικειμενικά δεδομένα, εύκολα βγάζεις ακατάλληλες για κάθε χρήση μηχανές ακόμα και λατρεμένες στο χώρο του Χάι Ενδ, έως και εξωφρενικού κοστολογίου.
Μπα, εξηγείται λογικά η κατάσταση. Έχεις φαντάσματα στο σπίτι.Αυτό έχει και μειονεκτήματα. Η αρχή της πρώτης οκταβας, δοκιμάζει συνεχώς την αντοχή των δομικών στοιχείων του δωματίου, κι ότι δεν είναι πραγματικά πολύ καλά δεμένο, θα το διαλύσει. Λόγου χάριν, μια πόρτα που έχω στο πίσω δεξί μέρος του χώρου ακρόασης, σε φρεσκοβαμμένο σπίτι, πλέον έχει ρίξει σοβάδες πάνω από το κασωμα της πόρτας, η ίδια η πόρτα κάνει διαδρομές όταν βαράει μπάσο, όχι 2-3 χιλιοστών, αλλά 2-ποντες, θα ξεπατωθεί τελείως σε κάποια φάση, κι ας προσπαθώ συνεχώς να την μαγκωσω με χίλια μύρια κόλπα. Ο,τι κουνιέται, το κουνάει μέχρι να το χαλάσει, από καλοριφέρ κι εξώπορτα, μέχρι τους τοίχους γυψοσανίδας.
Υπάρχει. Είχε ανοίξει πριν 1,5 - 2 χρόνια, μα έχει μείνει ατάιστο. Δε προλαβαίνω να ψάξω τώρα.ανοιξτε θεμα παντοφλα
Είναι απ' αυτούς που είχε πάρει παλιά για να βάφει τα σιντί. Βρήκε τρόπο να τούς αξιοποιήσειμ αυτούς τους μαρκαδόρους που μπλέξαμε
μη φοβάσαι....δεν αναφέρεται στα δικά σου....
Για τους πιστούς και δυνατούς ακόλουθους αυτο το ποστ.Σκεφτείτε σωστά. Μ.Κ η αρχιτέκτονα;Προσωπικά, επί σειράς ετών χρησιμοποιούσα μόνο ένα σαμπ, τοποθετημένο ανάμεσα στα κυρίως ηχεία μου. Με ισοστάθμιση φυσικά, και κρος. Όπως προβλέπεται.
Το 18" αυτό σαμπ της JBL, από την ΡΑ σειρά της, είχε αστείρευτες στάθμες (έως 134 ντεσιμπέλ) αλλά όχι στους 20 κύκλους.
Στο "δικό μου" θρεντ, όταν το ξεκίνησε ο Βασίλης, αυτό το ένα σαμπ ήρθε και άκουσε με τα ηχεία μου, και μόνο μπάσο δεν έλλειψε στα αυτιά μας, ίσα ίσα, ήταν χορταστικό κι απολαυστικό. Τερμάτισαν τα ηχεια, αλλά όχι το σαμπ.
Ωστόσο, στη συνέχεια που άλλαξα σεταπ και πήγα στο νέο με 4-αδα σαμπ, όπου αντί για ένα 18" μεγάφωνο έχω πλέον 4 τεμάχια 12" και 4 τεμάχια 10" να βγάζουν τις 2 πρώτες οκτάβες, φόρτωσε κανονικά ολόκληρη η πρώτη οκταβα, απ'ακρη σ'άκρη, φόρτωσε άγρια.
Αυτό έχει και μειονεκτήματα. Η αρχή της πρώτης οκταβας, δοκιμάζει συνεχώς την αντοχή των δομικών στοιχείων του δωματίου, κι ότι δεν είναι πραγματικά πολύ καλά δεμένο, θα το διαλύσει. Λόγου χάριν, μια πόρτα που έχω στο πίσω δεξί μέρος του χώρου ακρόασης, σε φρεσκοβαμμένο σπίτι, πλέον έχει ρίξει σοβάδες πάνω από το κασωμα της πόρτας, η ίδια η πόρτα κάνει διαδρομές όταν βαράει μπάσο, όχι 2-3 χιλιοστών, αλλά 2-ποντες, θα ξεπατωθεί τελείως σε κάποια φάση, κι ας προσπαθώ συνεχώς να την μαγκωσω με χίλια μύρια κόλπα. Ο,τι κουνιέται, το κουνάει μέχρι να το χαλάσει, από καλοριφέρ κι εξώπορτα, μέχρι τους τοίχους γυψοσανίδας.
Όχι, δεν είχα ποτέ τέτοιο κούνημα με το 18" της JBL, γιατί δε φόρτωνε έτσι χοντρά στους 20 κύκλους. Εκεί κάτω, όλα τρέμουν, είτε είναι μπατζάκια, είτε πόρτες και παράθυρα, καναπέδες και γυψοσανίδες, δοκιμάζεται μέχρι τελικής πτώσης η δομική ακεραιότητα του δωματίου ακρόασης, είναι τραγική η ποσότητα της ενέργειας εκεί κάτω, και όχι, δε βγαίνει με ένα σαμπ.λ, και ναι, κάνει μεγάλη και σημαντική διαφορά στο άκουσμα, η αληθοφάνεια σε κρουστικους ήχους όπως τύμπανα, είναι ... αλλού.
Είναι ενδιαφέρον να αρχίσετε να καταλαβαίνετε τα σχεδιαγράμματα max spl, οπότε να καταλαβαίνετε και τις ανάγκες σας.
Στο ηχείο που διάλεξα προσωπικά, το οποίο όπως έχω ξαναπεί είναι το απολύτως φτηνότερο ηχείο που θα μπορούσε να μου αρκέσει για τις ανάγκες μου, βλέπετε μια εξαιρετική απόκριση για γουφερ 8.25"
View attachment 168962
Βλέπετε βεβαίως πόσο ανίκανο είναι ένα 8,25" μεγάφωνο για δεύτερη και ιδίως πρώτη οκταβα.
Είναι απολύτως ανεπαρκές αυτό το ηχείο για χρήση χωρίς σαμπ, διότι θα είχε πάνω κάτω αυτή τη δυνατότητα στάθμης, όπως φαίνεται από την μπλε γραμμή:
View attachment 168964
Αστείο, ε;
Θα έχει απόκριση από τους 30 κύκλους, και μέγιστη στάθμη στα 85 Φον.
Είναι όντως άχρηστο χωρίς σαμπ, όπως και όλα τα ηχεία χωρίς σαμπ.
Οι δυνατότητες στις πρώτες οκτάβες απλώς είναι ανεπαρκείς, ασχέτως αν η ονομαστική απόκριση είναι μέχρι τους 30 κύκλους.
Μετά την εφαρμογή του ταργκετ κερβ, ακυρώνεις ουσιαστικά όλες τις δυνατότητες στάθμης του ηχείου, το φιμώνεις κυριολεκτικά, κοίτα τι πράμα πετάς στον κάδο των αχρήστων:
View attachment 168966
Δεν γίνεται, είναι λάθος.
Όμως, πακέτο με το δικό του σαμπ, πάει εκεί:
View attachment 168969
Και πλέον είσαι σχεδόν στα 105 Φον, μετά το ταργκετ κερβ και με μόλις 3% μέγιστο THD στην τρίτη οκταβα.
Κι όσο γκεϊν αρπάξεις από το χώρο.
Και με πολλαπλά ηχεία, αθροίζεται σε πολύ υψηλότερες τιμές η δυνατότητα στάθμης.
Τώρα γίνεται ικανό για στάθμη αναφοράς σε χαμηλές ολικές αρμονικές παραμορφώσεις.
Έτσι κοιτάς τις ανάγκες σου και διαλέγεις δορυφορίδι, από την τρίτη οκταβα.
Δεύτερη και πρώτη, ούτε για πλάκα, ούτε από τα ηχεία του Τζιοβάνι η πρώτη. Δε γίνεται.
Και γιατί να κάνει κανείς τόσο αγώνα για τα 20Hz και γενικά την πρώτη οκτάβα;; Όταν μάλιστα η συντριπτική πλειοψηφία την μουσικών παραγωγών βάζει HP filter στα 40;;; Όσο για τις ταινίες (προσωπικά δε μ' ενδιαφέρουν αλλά για όσους ενδιαφέρονται) θα λείψει το μπάσο αν τρακάρει το παλιάμαξο και δεν παίζουν τα 20;;;Προσωπικά, επί σειράς ετών χρησιμοποιούσα μόνο ένα σαμπ, τοποθετημένο ανάμεσα στα κυρίως ηχεία μου. Με ισοστάθμιση φυσικά, και κρος. Όπως προβλέπεται.
Το 18" αυτό σαμπ της JBL, από την ΡΑ σειρά της, είχε αστείρευτες στάθμες (έως 134 ντεσιμπέλ) αλλά όχι στους 20 κύκλους.
Στο "δικό μου" θρεντ, όταν το ξεκίνησε ο Βασίλης, αυτό το ένα σαμπ ήρθε και άκουσε με τα ηχεία μου, και μόνο μπάσο δεν έλλειψε στα αυτιά μας, ίσα ίσα, ήταν χορταστικό κι απολαυστικό. Τερμάτισαν τα ηχεια, αλλά όχι το σαμπ.
Ωστόσο, στη συνέχεια που άλλαξα σεταπ και πήγα στο νέο με 4-αδα σαμπ, όπου αντί για ένα 18" μεγάφωνο έχω πλέον 4 τεμάχια 12" και 4 τεμάχια 10" να βγάζουν τις 2 πρώτες οκτάβες, φόρτωσε κανονικά ολόκληρη η πρώτη οκταβα, απ'ακρη σ'άκρη, φόρτωσε άγρια.
Αυτό έχει και μειονεκτήματα. Η αρχή της πρώτης οκταβας, δοκιμάζει συνεχώς την αντοχή των δομικών στοιχείων του δωματίου, κι ότι δεν είναι πραγματικά πολύ καλά δεμένο, θα το διαλύσει. Λόγου χάριν, μια πόρτα που έχω στο πίσω δεξί μέρος του χώρου ακρόασης, σε φρεσκοβαμμένο σπίτι, πλέον έχει ρίξει σοβάδες πάνω από το κασωμα της πόρτας, η ίδια η πόρτα κάνει διαδρομές όταν βαράει μπάσο, όχι 2-3 χιλιοστών, αλλά 2-ποντες, θα ξεπατωθεί τελείως σε κάποια φάση, κι ας προσπαθώ συνεχώς να την μαγκωσω με χίλια μύρια κόλπα. Ο,τι κουνιέται, το κουνάει μέχρι να το χαλάσει, από καλοριφέρ κι εξώπορτα, μέχρι τους τοίχους γυψοσανίδας.
Όχι, δεν είχα ποτέ τέτοιο κούνημα με το 18" της JBL, γιατί δε φόρτωνε έτσι χοντρά στους 20 κύκλους. Εκεί κάτω, όλα τρέμουν, είτε είναι μπατζάκια, είτε πόρτες και παράθυρα, καναπέδες και γυψοσανίδες, δοκιμάζεται μέχρι τελικής πτώσης η δομική ακεραιότητα του δωματίου ακρόασης, είναι τραγική η ποσότητα της ενέργειας εκεί κάτω, και όχι, δε βγαίνει με ένα σαμπ.λ, και ναι, κάνει μεγάλη και σημαντική διαφορά στο άκουσμα, η αληθοφάνεια σε κρουστικους ήχους όπως τύμπανα, είναι ... αλλού.
Μην κρύβεις το ...μυστικό! Τα ιου ιου ...στρώνουν τα ηχεία!χαλάρωσε τα ίου ίου αστροναύτη....δεν είναι για χόρταση....
η διαδικασία μετρήσεων καταπονεί τα ηχεία
κανόνισε να βγάλεις τα χαλιά και να ακούς μόνο ουυυυυυυυ
Καλώς ή κακώς, πρόκειται για βασική προδιαγραφή στο Hi-Fi, η απόκριση ορίζεται 20Hz-20kHz, αυτά λέει η υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής..Και γιατί να κάνει κανείς τόσο αγώνα για τα 20Hz και γενικά την πρώτη οκτάβα;;
Φυσικα την χρειαζεσαι, για αυτο εδωσα το παραδειγμα των κλαπς. Ανεκαθεν χρησημοποιουσαν ισοσταθμιστες, παραμετρικα, συμπιεστες κτλπ. Γιατι δημιουργουνταν τεραστια προβληματα. Εκει το ΡΤ60 το ακουγες καθαρα, πατουσες στοπ και ακουγες ακομα μουσικη για ενα δευτερολεπτοΑπορία τώρα: Αφού χρειαζόμαστε αυτή τη περιβόητη κλίση προς τα κάτω όσο αυξάνονται οι συχνότητες, αυτό δεν σημαίνει ότι χρειαζόμαστε τελικά την ισοστάθμιση; Ιδανικά, με παθητική αντιμετώπιση σε πρώτη φάση να παίρνει "τα χοντρά", αλλά χωρίς ισοστάθμιση πως μπορούμε να επιτύχουμε κάτι τέτοιο;
γίνε λίγο πιο σαφής Αστροναύτη, για να αποφύγουμε τυχόν παρεξηγήσεις όσον αφορά στην απορία σου.Απορία τώρα: Αφού χρειαζόμαστε αυτή τη περιβόητη κλίση προς τα κάτω όσο αυξάνονται οι συχνότητες, αυτό δεν σημαίνει ότι χρειαζόμαστε τελικά την ισοστάθμιση;
Έχουμε αυτές τις target curves για παράδειγμα:γίνε λίγο πιο σαφής Αστροναύτη, για να αποφύγουμε τυχόν παρεξηγήσεις όσον αφορά στην απορία σου.