- Μηνύματα
- 182
- Reaction score
- 400
To ίδιο το όργανο να παίζει live δεν θα τα χρειαζόταν..Η πλειοψηφία των δορυφόρων που θα κληθούν να το αναπαραγάγουν,καλώς ή κακώς χρειάζονται.Aνάλογα δε με τις χωρικές και πληροφορίες από τον ενεργειακό φάκελο συνοδευτικών οργάνων που θα έχει συμπεριλάβει ο αρμόδιος μηχανικός ήχου σε δεδομένη παραγωγή και την ανταπόκριση του χώρου στις χαμηλές οκτάβες που επηρεάζει με τη σειρά της την αντίληψη ως προς τις μεσαίες και ανώτερες οκτάβες ,τότε όλα (σχεδόν) τα κύρια ηχεία θα τα χρειάζονταν....
Δηλαδή ένα όργανο που έχει συχνοτικό εύρος αναπαραγωγής από 360hz ως 6500hz παίζοντας σόλο όπως το βίντεο που ανέβασε ο κύριος Χρήστος χρειάζεται σαμπς??
Είστε απολύτως σίγουρος αγαπητέ μας bhutia?
Αυτό που εσύ γενικόλογα και εν πολλοίς αόριστα αποκαλείς "πολλές κλάσεις καλύτερο" και άλλοι αποκαλούν "ακριβότερο", προσπάθησα σε αυτό το θρεντ να εξηγήσω με όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά και τεχνικά αδιαμφισβήτητα χαρακτηριστικά, που ακριβώς πλεονεκτεί.είναι απολύτως λογικό τα ηχεία του συγκεκριμένου σετάπ που αναφέρεις να είναι πολλές κλάσεις πάνω απ τα δικά μου και τα δικά σου ηχεία ..δε μπορεί να υπάρξει καμιά σύγκριση!
τι κανεις εδω βρε..!!!Έχω προχωρήσει σε σύστημα Dolby Atmos όχι βέβαια σε εξτρεμιστικές καταστάσεις όπως η δική σου και του Dr. αλλά το παλεύω πάντως..
θελω να στο πω καιρο αλλα το ξεχναγα......να βαζεις και spectro(πριν -μετα)σε αυτα που ανεβαζεις ανα setup με τις σωστες σταθμες που πρεπει ναχουν ..Για πολλοστή φορά Λέανδρε,ενδεικτικές και αδιόρθωτες αποκρίσεις συχνότητας δορυφόρων & sub γι αριστερό-δεξί κανάλι (πράσινη-κόκκινη) και σκέτων δορυφόρων (μπλε πορτοκαλί) .Μετρήσεις μέσω μετακινούμενου μικροφώνου και σταθερές σε πολλαπλές λήψεις ώστε να διαπιστωνόταν η επαναληψιμότητα των αποτελεσμάτων...
Χωρίς την παραμικρή παρέμβαση και χωρίς το παραμικρό ηλεκτρονικό κροσάρισμα στη διαδρομή του σήματος (sub απλώς να συμπληρώνουν την απόκριση των δορυφόρων) :
View attachment 181077
Ιδού και καθένα κανάλι ξεχωριστά...
Αριστερό:
View attachment 181080
Δεξί:
View attachment 181081
Οι μεσαίες οκτάβες συλλαμβάνονται με ανώτερη στάθμη σε σχέση όχι μόνο με τις χαμηλές - όπου ο ενεργειακός φάκελος από το ίδιο το βιολί μπορεί να μένει κενός - αλλά και ως προς τις υψηλές οκτάβες (βλέπε χροιές και δυναμικές αντιθέσεις του οργάνου) όταν παίζουν οι δορυφόροι μόνοι τους με σβηστά τα sub...Αφιερωμένο.
Στις δικές μου διορθώσεις φροντίζω πάντως να ξεκινώ με επάρκεια ενέργειας (ελέω sub) στις πρώτες οκτάβες από την αδιόρθωτη κατάσταση και κατά τρόπον ώστε κατά τη μετέπειτα ισοστάθμιση απλώς ν'αφαιρείται ένα μικρό ποσοστό ενέργειας σε στενές σχετικά ζώνες πάνω σε αυτές...
Gonis θες να πεις μάλλον...Ο geomiat αν δεν απατώμαι έχει...Grimm LS1,μαζί με τις προβλεπόμενες υποβαθύφωνες μονάδες τους.Είχες μείνει και ολόκληρος...΄΄πάκης΄΄ με αυτά στο παρελθόν.
θυμίζω αγαπητέ bhutia ότι το εν λόγω βίντεο αφορά ένα βιολί σόλο!To ίδιο το όργανο να παίζει live δεν θα τα χρειαζόταν..Η πλειοψηφία των δορυφόρων που θα κληθούν να το αναπαραγάγουν,καλώς ή κακώς χρειάζονται.Aνάλογα δε με τις χωρικές και πληροφορίες από τον ενεργειακό φάκελο συνοδευτικών οργάνων που θα έχει συμπεριλάβει ο αρμόδιος μηχανικός ήχου σε δεδομένη παραγωγή και την ανταπόκριση του χώρου στις χαμηλές οκτάβες που επηρεάζει με τη σειρά της την αντίληψη ως προς τις μεσαίες και ανώτερες οκτάβες ,τότε όλα (σχεδόν) τα κύρια ηχεία θα τα χρειάζονταν.
Εξαιρέσεις στον κανόνα θα ήταν κύρια ηχεία-δορυφόροι όπως τα Geithein του Ear και τα Beolab 90.
Γεγονός είναι πάντως ότι δεν γίνεται να είναι κάποιος απολύτως βέβαιος για τα ιδιαίτερα γούστα καθενός ακροατή κατά την ηχητική αναπαραγωγή.
Λέγοντας πολλές κλάσεις ανώτερο δεν λέω τίποτα αόριστο γιατρέ μου..Αυτό που εσύ γενικόλογα και εν πολλοίς αόριστα αποκαλείς "πολλές κλάσεις καλύτερο" και άλλοι αποκαλούν "ακριβότερο", προσπάθησα σε αυτό το θρεντ να εξηγήσω με όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά και τεχνικά αδιαμφισβήτητα χαρακτηριστικά, που ακριβώς πλεονεκτεί.
Ώστε να λέμε τα σύκα σύκα, χωρίς αερολογίες και υποκειμενισμούς.
μεχρι 180hzθυμίζω αγαπητέ bhutia ότι το εν λόγω βίντεο αφορά ένα βιολί σόλο!
επαναλαμβάνω λοιπόν το ερώτημα:
Θεωρείς ότι υπάρχει έστω ένας ακουστός κύκλος που μπορεί να παραχθεί στη συγκεκριμένη περίπτωση από ένα ή και περισσότερα σαμπς όταν το σύνηθες κροσάρισμα τους είναι στα 80hz και το βιολί στα χέρια ενός εξαιρετικά βιρτουόζου βιολιστή μπορεί να κατέβει οριακά μέχρι τα 360HZ??
Λέγοντας πολλές κλάσεις ανώτερο δεν λέω τίποτα αόριστο γιατρέ μου..
Αντικειμενικά τα συγκεκριμένα ηχεία είναι παντού καλύτερα απ' τα δικά μου και τα δικά σου ηχεία!
Παντού όμως!
Το μόνο "κακό" που έχουν είναι ότι δεν είναι ηχεία για όλες τις τσέπες!!
το μόνο γιατρέ!
Χωρίς αερολογίες λοιπόν και προπάντων χωρίς υποκειμενισμούς όπως σωστά είπες.
μέχρι 196hz εντέλει!μεχρι 180hz
θελουν και αποσταση τα pmc
τα μικρα ηχεια ear ειναι και ως 1.5μ
υπαρχουν ενα καρο ηχεια στουντιο μονιτορ....απο μικρα ως μεγαλα .
....οτι μπορει ο καθενας παιρνει.....η ζηλεια ειναι ζηλεια.
Λέανδρε,εάν όλες οι παραγωγές που ακούς είναι αποκλειστικά σόλο βιολί,τότε πάω πάσο.Ο χρόνος είναι πολύτιμος για να σπαταλιέται έτσι...θυμίζω αγαπητέ bhutia ότι το εν λόγω βίντεο αφορά ένα βιολί σόλο!
επαναλαμβάνω λοιπόν το ερώτημα:
Θεωρείς ότι υπάρχει έστω ένας ακουστός κύκλος που μπορεί να παραχθεί στη συγκεκριμένη περίπτωση από ένα ή και περισσότερα σαμπς όταν το σύνηθες κροσάρισμα τους είναι στα 80hz και το βιολί στα χέρια ενός εξαιρετικά βιρτουόζου βιολιστή μπορεί να κατέβει οριακά μέχρι τα 360HZ??
Λέγοντας πολλές κλάσεις ανώτερο δεν λέω τίποτα αόριστο γιατρέ μου..
Αντικειμενικά τα συγκεκριμένα ηχεία είναι παντού καλύτερα απ' τα δικά μου και τα δικά σου ηχεία!
Παντού όμως!
Το μόνο "κακό" που έχουν είναι ότι δεν είναι ηχεία για όλες τις τσέπες!!
το μόνο γιατρέ!
Χωρίς αερολογίες λοιπόν και προπάντων χωρίς υποκειμενισμούς όπως σωστά είπες.
Το "παντού" είναι γενικόλογα και ανόητα σχόλια. Δεν είναι παντού, είναι εντελώς συγκεκριμένα.Αντικειμενικά τα συγκεκριμένα ηχεία είναι παντού καλύτερα απ' τα δικά μου και τα δικά σου ηχεία!
Παντού όμως!
Το μόνο "κακό" που έχουν είναι ότι δεν είναι ηχεία για όλες τις τσέπες!!
Έτσι.Χωρίς αερολογίες λοιπόν και προπάντων χωρίς υποκειμενισμούς όπως σωστά είπες.
Στο απάντησε, αλλά δε το κατάλαβες.Θεωρείς ότι υπάρχει έστω ένας ακουστός κύκλος που μπορεί να παραχθεί στη συγκεκριμένη περίπτωση από ένα ή και περισσότερα σαμπς όταν το σύνηθες κροσάρισμα τους είναι στα 80hz και το βιολί στα χέρια ενός εξαιρετικά βιρτουόζου βιολιστή μπορεί να κατέβει οριακά μέχρι τα 360HZ??
κλείνουμε σε λίγο 48 ώρεςΣας αγαπάω όλους. Άλλο επίπεδο συζήτησης σήμερα, ξημέρωσε μια νέα ημέρα στην audio του Avsite!
Έγραψες, man! Talamasca και τα μυαλά στο blender! Με πήγες τουλάχιστον 15 χρόνια "πίσω"! Εύγε!Δεν έχω φουλ πρώτη οκτάβα, μα το κέφι μου θα κάνω
Θα τσιμπήσω δεύτερη και θα βάλω κι ένα trance παραπάνω!
Α, είναι πολύ απλό:για τα PA ηχεία θα ακούσουμε καμιά άποψη?
κάνουν για σπίτι και ποια? υπάρχουν χαιεντ PA?
μπορούν να κονταροχτυπηθούν στην πιστή αναπαραγωγή με τα οικιακά?
Αυτά με τόσα που έχω μαζέψει δεν θα χωράνε στο σπίτι... άσε που δεν θα μπορώ να τα οδηγήσω...Καλά έκανες με την οθόνη, αλλά τα ηχεία σου ζητούν αυτό το κεντρικό να τους κάνει παρέα.....να γίνει χαμός
2Χ9.5 woofer
2X7 mid.
View attachment 180994
Το μικρό φοκαλάκι δεν θα τα καταφέρνει με τα θηρία δίπλα του, μπορεί κανα βράδι που θα κοιμάσαι να το φάνε και να το ψάχνεις
Εχεις δοκιμάσει να παίξεις με phantom center? Λογικά θα ακούγεται πολύ καλύτερα.
ετσι ειναι, αλλα ......Όχι δε συμφωνούμε. Μέχρι τώρα μαθαίναμε ότι οι μέσες στάθμες αναφοράς είναι τα 85 dB στα μεσαία (εκεί που οι μαστεράδες κάνουν τη δουλειά τους, καμπύλη 85 Φον) και εκεί πρέπει να ρυθμίζουμε την καμπύλη στόχο. Επίσης οι κορυφώσεις τω +20 dB. μάθαμε ότι υπολογίζονται από τα 85, οπότε φτάνουν τα 105 κορυφής, στα μεσαία.
δεν εχεις διπλωμα βρε ;Αυτά με τόσα που έχω μαζέψει δεν θα χωράνε στο σπίτι... άσε που δεν θα μπορώ να τα οδηγήσω...
Κυριε λεανδρε να πω την εμπειρια μου 40 χρονια με τα διαολοηχειαΜα κύριε Χρήστο...
Είναι γνωστό ότι το βιολί θέλει τα σαμπς του για να ακουστεί καλά!
Αλλιώς είναι τούρτα χωρίς κερασάκι!
άλλη φάση σου λέω!
Υ.Σ.Και στο σόλο φλάουτο είναι απολαυστικά τα σαμπς!