- Μηνύματα
- 681
- Reaction score
- 1
Διακρίνω έναν συλλέκτη μέσα σου.
Δεν τίθεται τέτοιος προβληματισμός.
Κυρίως διότι ξεπέρασα όλα τα στάδια προβληματισμού, φτάνοντας στο συμπέρασμα πως δεν παλεύονται αυτά τα συχνοτικα πλαίσια των χαμηλών συχνοτήτων με απλοϊκές λύσεις, παρά μόνο με συνδυασμένες και πολύπλοκες, γεγονός εξόχως απογοητευτικό.
Ας το συζητήσουμε όμως, έτσι για το χαβαλε του.
Η αρχική συμπεριφορά του χώρου στα ερεθίσματα των ηχείων, εκτιμώ πως είναι ανεκτίμητης και "διαχρονικής" τρόπον τινά αξίας, διότι θεωρώ πως εμπεριέχει στοιχεία χρήσιμα και για την μετέπειτα πορεία της αξιολόγησης της συμπεριφοράς του, με βάση μετρήσεις του σετάπ πλέον, κι όχι του ίδιου του χώρου, πράγματα που έχουν μια λεπτή διαφορά μεταξύ τους.
Βεβαίως μας ενδιαφέρει πρωτίστως η μετρήσιμη συμπεριφορά του χώρου σε σχέση με τα ηχεία, καθώς θεωρητικά αυτό ακούμε, αλλά ως γνωστόν, η ηχητική ταυτότητα του χώρου είναι ανεξάρτητη των ηχείων.
Ταυτόχρονα, το ποσοστό μέτρησης της συμπεριφοράς του χώρου ως τμήμα της συνολικής απόκρισης ενός ενιαίου σεταπ-χωρου, ως γνωστόν εξαρτάται τόσο από την ποσότητα ενέργειας που παίρνει στα διάφορα τμήματα του φάσματος, όσο και από την ποσότητα της έμμεσης σε σχέση με την άμεση, λόγος που διαφοροποιείται σε κάθε στάθμη αλλά και αναλόγως παραθύρου μέτρησης.
Ένα στοιχείο που θα μπορούσε να συσχετιστεί με αυτό το σκεπτικό, είναι η άνοδος των μετρήσιμων χρόνων απόσβεσης, με την προσθήκη διαχυτικων διατάξεων (που φυσικά εμπεριέχουν και απορρόφηση).
Βλέπουμε λοιπόν πως στο σημείο που σημείωσα, προ φροντίδας παίζει στο φάσμα 0.31-0.58" με την ακραία άνω τιμή να είναι πολύ απομακρυσμένη από τις υπόλοιπες, ενώ στη συνέχεια μετρήθηκε 0.49-0.52" & 0.47-0.51", δηλαδή, θα λέγαμε πως έχουμε αύξηση των μετρήσιμων χρόνων απόσβεσης, κάτι που βεβαίως δεν μπορεί να οφείλεται στο φάσμα διάχυσης αυτών των διαχυτικων διατάξεων, ούτε σε ακύρωση ακυρώσεων, αλλά έχει άλλες πιθανές εξηγήσεις.
Είναι πάντως κοινώς αποδεκτή πεποίθηση, πως η τοποθέτηση υλικών ηχητικής φροντίδας, οδηγεί σε ελάττωση των χρόνων αντήχησης, κι όχι σε αύξηση.
Ο ίδιος έχω εκλάβει το σχόλιο ως εξής :++όσο και από την ποσότητα της έμμεσης σε σχέση με την άμεση, λόγος που διαφοροποιείται σε κάθε στάθμη++
Γενικα δε καταλαβαινω και πολλα απο αυτα που λετε στο νημα (περισσοτερο δηλαδη τον τροπο που πρακτικα τα πετυχαινετε, οχι τοσο αδυναμια θεωρητικη) αλλα εαν βοηθαει σε τιποτε (καθως νοιωθω την υποχρεωση οπου μπορω να βοηθαω με τις πολυ μικρες δυναμεις μου κατανοησης, καθως νοιωθω πολυ βοηθημενος απο ολους σας, ιδιως στο θεμα ακουστικης) το παραπανω δε νομιζω να ειναι σωστο, εαν με σταθμη εννοεις την ενταση (volume). Οσο και να ανεβασεις την ενταση ο λογος αμεσης και της εμμεσης παραμενει ο ιδιος. Ανεβαινει η αμεση αλλα μαζι ανεβαινει και η εμμεση σε ιδιο ποσοστο . Η εξισωση απο οτι θυμαμαι, δειχνει οτι το μονο που αλλαζει τον λογο αυτον , ειναι ο ογκος του δωματιου. Λαθος ?
Διακρίνεις έναν εαυτό του γράφοντος προερχόμενο από παράλληλο Σύμπαν... :ΑΔιακρίνω έναν συλλέκτη μέσα σου.
ωραια - το σαμπ με σκετο βυσμα (και κοπανιστο αερα δουλευει ?)Επόμενος γύρος στον πυγμαχικό αγώνα με τις χαμηλές...Φτάνει ο γράφων σε κρίσιμη καμπή,αφού γνωρίζει πως ο καλύτερος τρόπος για να ισοσταθμιστεί ένα sub δεν είναι απλώς με φίλτρα και ρυθμίσεις και γεωμετρία,αλλά θέλει και...δεύτερο τεμάχιο sub.Προτού όμως να έκανε αυτήν την κίνηση,οφείλει μια τελική προσπάθεια με ένα και μοναδικό,αφενός μεν για τους αναγνώστες,αφετέρου δε για την ανατροφή που τον έμαθε να τα καταφέρνει ακόμα και με λιγότερα μέσα στη διάθεσή του.
Μήπως τελικά ν'αποκτούσε με τη σειρά του κανένα vintage Sansui και παθητικά να άκουγε...θεότητας χτύπο,βροντερό και ντούρο σαν τον Απόστολο Παύλο στο δρόμο για τη Δαμασκό;
Από τη θεωρία γνωρίζει ότι ο βέλτιστος γεωμετρικός τόπος για ένα μονάχα sub κείται στο μέσον μήκους,πλάτους,ύψους.
Για χωροταξικούς λόγους αποκλείει συμβιβαστικά τη διάσταση του ύψους,λογαριάζοντας μονάχα τις άλλες δύο...Το sweet spot έχει οριστεί λίγο πιο πίσω από το κέντρο γεωμετρικά ως προς την κάτοψη του χώρου...Για να μην παρεμπόδιζε η παρουσία του sub τα πόδια,δόθηκε λύση φέρνοντας την κατάλληλη καρέκλα για τη θέση ακρόασης που ικανοποιούσε ΄΄πονηρά΄΄ το συνδυασμό των απαιτήσεων που έχουν τεθεί...
View attachment 182371
Καλώδια διασύνδεσης είναι τα εξίσου προσιτά με τα προηγούμενα Van Damme Magenta,διότι αυτά διέθετε σε αναγκαία για την εφαρμογή μήκη...
Ας δούμε τώρα την ανανεωμένη απόκριση με τα επιμέρους κανάλια να εκπέμπουν πάντα ταυτόχρονα.Σημειωτέον ότι οι επιμέρους αποκρίσεις για καθένα κανάλι προκύπτουν αρκετά ομαλότερες και για να μη ζαλίζονται πολύ οι αναγνώστες από εδώ και πέρα θ'ασχολούμαστε με τις συνδυασμένες αποκρίσεις,αφού ούτως ή άλλως εκείνες είναι που έχουν σημασία εφόσον δεν πραγματοποιείται διόρθωση στο σήμα από ξεχωριστό λογισμικό.
Καταρχάς με τα EQ από το 18S απενεργοποιημένα :
View attachment 182374
Και κατόπιν με κατάλληλη εφαρμογή EQ συνοδεία μικρορυθμίσεων αποκλειστικά από το ίδιο το sub :
View attachment 182375
Το υψιπερατό φίλτρο προς τους δορυφόρους μένει σταθερά ενεργοποιημένο στα 80 Hz,ενώ το βαθυπερατό είναι ρυθμισμένο με κεντρική συχνότητα 110 Hz.Η συγκεκριμένη τιμή επελέγη χάρη στη νέα έκδοση firmware που περιέχει και πρόσθετα presets εκτός των επαγγελματικών δορυφόρων της Dynaudio...
Παρατηρούμε ότι επιτυγχάνεται χονδρικά καμπύλη-στόχος που παραπέμπει στη γνωστή της Harman,αλλά με τίμημα την υποχώρηση στο πρώτο μισό της πρώτης οκτάβας.Κατά τις ακροάσεις αυτή η καμπύλη δίνει ισορροπημένη αίσθηση ακόμα και σε πληθωρικό ενεργειακά στις χαμηλές πρόγραμμα,με εξαιρετική ταχύτητα απόσβεσης.
Spectrogram:
View attachment 182381
H δε βηματική απόκριση σε βάθος χρόνου φανερώνει την σφαιράτη συμπεριφορά στην ενιαία οντότητα:
View attachment 182383
Ο βηματικός παλμός αποσβένεται σε ποσοστό 10% του αρχικού μετά τα 100 msec,ενώ μετά τα 210 θα έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί...
Και παράσταση ETC όπου κυριαρχούν αρχικά στο πεδίο του χρόνου οι ανακλαστικές συνιστώσες από δάπεδο και σώματα καρέκλας και sub:
View attachment 182384
"Dance like a butterfly,sting like a Bee"
Μπορείς να συνδέσεις δύο όμοιες μονάδες sub παράλληλα στην ίδια προενισχυτική έξοδο (sub),να τις τοποθετούσες ΄΄πλάτη με πλάτη΄΄ και να όριζες την πισινή να εκπέμπει με αντίθετη πολικότητα (ρυθμιστικό φάσης στη θέση -180 μοιρών).Εάν η διάσταση από εμπρός μεγάφωνο μέχρι την πλάτη σε καθεμία μονάδα ήταν περιορισμένη,τότε δεν θα είχες μεν καρδιοειδές μοτίβο,αλλά θα προσέγγιζες ένα οκτωειδές μοτίβο εκπομπής που και αυτό βολεύει κάπως,αφού προξενεί ακυρώσεις στην πλευρική προς τις μονάδες εκπομπή για την ενέργεια χαμηλών,περιορίζοντας έτσι σε κάποιο βαθμό τη συμμετοχή και ανταπόκριση από τους ιδιορρυθμούς δεδομένου χώρου.ωραια - το σαμπ με σκετο βυσμα (και κοπανιστο αερα δουλευει ?)
Υπερβολές...έχω βάλει μέχρι και απλό βιντεάκι...Οι κάτοχοι των προσιτών miniDSP σίγουρα κατανοούν τους όρους εφαρμογής...Πολύ καλό!
Εύγε μεσιέ!
Για την συντριπτική πλειοψηφία των λοιπών συμμετεχόντων στο νήμα, αφήνω το παρακάτω λινκ (ήρεμα).
Μαθήματα Αιγυπτιολογίας και ιερογλυφικών ξεκινούν σε λίγες ημέρες στην Αθήνα - ΤΑ ΝΕΑ
Μετά την μεγάλη επιτυχία των διαδικτυακών μαθημάτων που πραγματοποιήθηκαν το καλοκαίρι, ο νέος κύκλος σεμιναρίων ξεκινά στα τέλη Οκτωβρίου και θα περιλαμβάνει 20 δίωρα μαθήματα με τη χρήση σύγχρονης διαδραστικής τεχνολογίας.www.tanea.gr
Υπό τις κατάλληλες ρυθμίσεις κάτι τέτοιο θα σήμαινε μικρότερη συχνότητα αναφοράς κατά μια οκτάβα...Do the math.Αν αντί για 95εκ. απόσταση + 2,8msec .... χρησιμοποιήσεις 95+95 = 190 εκ απόσταση;;;
(περίπου έτσι έχω τα 2 subs και φαίνεται να δουλεύει μια χαρά... το δωμάτιο μου είναι στη γωνία του σπιτιού και η πίσω πλευρά της διάταξης στοχεύει στο υπόλοιπο σπίτι. Μπορώ και βάζω περισσότερη ένταση χωρίς να ενοχλώ...)
Οι λείες και ορθογώνιες σε σχήμα επιφάνειες στην καμπίνα βολεύουν για την επένδυσή τους με...λευκή ταπετσαρία.Για εκείνη σίγουρα δεν θα χρεαζόταν να...έτρωγες τον κόσμο.Το λευκό 18s που το βρίσκουμε γιατί έχω φάει τον κόσμο;
Τι παίζει αλήθεια με τα βιντεάκια σου? Μέσα στο πλαίσιο μού γράφει "χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο" (!!) και δεν είναι η πρώτη φορά.έχω βάλει μέχρι και απλό βιντεάκι.
Σε εμένα παίζουν κανονικα, δοκίμασε να κανεις ανανέωση με ctrl+f5 ή κάποιον αλλο φυλλομετρητή.Τι παίζει αλήθεια με τα βιντεάκια σου? Μέσα στο πλαίσιο μού γράφει "χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο" (!!) και δεν είναι η πρώτη φορά.
Να μην έχει μεγάλο βάθος καμπίνας,κατά τρόπον ώστε να μη μεσολαβούσε υπέρμετρη απόσταση από το εμπρός έως το πίσω μεγάφωνο της νοητής διάταξης,απομακρύνοντάς την έτσι από το οκτωειδές μοτίβο (δίπολο) στην πολική απόκριση.Τι εννοείς περιορισμένη διάσταση από εμπρός μεγάφωνο μέχρι την πλάτη..... ;
Χαχαχαχαχαχαχα κλαιω μιλάμεΠολύ καλό!
Εύγε μεσιέ!
Για την συντριπτική πλειοψηφία των λοιπών συμμετεχόντων στο νήμα, αφήνω το παρακάτω λινκ (ήρεμα).
Μαθήματα Αιγυπτιολογίας και ιερογλυφικών ξεκινούν σε λίγες ημέρες στην Αθήνα - ΤΑ ΝΕΑ
Μετά την μεγάλη επιτυχία των διαδικτυακών μαθημάτων που πραγματοποιήθηκαν το καλοκαίρι, ο νέος κύκλος σεμιναρίων ξεκινά στα τέλη Οκτωβρίου και θα περιλαμβάνει 20 δίωρα μαθήματα με τη χρήση σύγχρονης διαδραστικής τεχνολογίας.www.tanea.gr
Περί ορέξεως..... Κολοκυθόπιτα που λέει και κκ31cm πως σου φαίνονται;