- Μηνύματα
- 5.983
- Reaction score
- 15.469
Αμαν μρε κοπέλι ! Ηντανε ετηνα η ασπριλα ! ζαχαροπλαστης ειναι ο μπαμπας σου ?Spoiler: Η Έβδομη Σφραγίδα
Αμαν μρε κοπέλι ! Ηντανε ετηνα η ασπριλα ! ζαχαροπλαστης ειναι ο μπαμπας σου ?Spoiler: Η Έβδομη Σφραγίδα
Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι να γίνεται αυτό.χαλούσαν λίγο την αίσθηση όποτε ανέβαιναν οι στάθμες.
Τέλος πάντων, το καρδιοειδες μοτίβο, είναι λογικό και αναμενόμενο να "αρέσει" πολύ περισσότερο από τα υπόλοιπα, ιδίως σε υψηλές στάθμες και ιδίως με τέτοιους χρόνους αντήχησης και ιδίως με την απαίτηση για θέσεις ακρόασης πέραν της μάστερ. 3 ιδίως.
Όσον αφορά το πολυκάναλο σεταπ, προφανώς ξεκινά με γκολ από τα αποδυτήρια εξ'αιτιας των επιλεγμένων ομοίων δορυφόρων πέριξ της μάστερ θέσης, με εξαιρετική μαμά απόκριση, όμοιες αποστάσεις ακρόασης και πολύ μικρές ανάγκες διόρθωσης.
Αν και η ελαττωμένη απόσταση ακρόασης είναι δυνατό εργαλείο εναντίον των υψηλών χρόνων αντήχησης, τόσο στο δικάναλο όσο και στο πολυκάναλο, ωστόσο στο πολυκάναλο, όπου δεν υπάρχει καμία ανάγκη για τόσο ζωντανό χώρο για να βγαίνει αίσθηση πλάτους πέραν των ορίων των ηχείων, εκτιμώ πως θα εκτιναχθεί η απόλαυση των ακροάσεων, αν και όταν πέσουν οι χρόνοι αντήχησης, με τοποθέτηση άφθονης και αποτελεσματικής ηχοαπορροφησης πίσω από τις διατάξεις διάχυσης.
Πιθανόν η ΄΄μυστική συνταγή΄΄ να έγκειται στο ότι η καρδιοειδής εφαρμογή εστιάστηκε στη τρίτη οκτάβα και χωρίς βαθυπερατά φίλτρα για τα sub που την ΄΄είχαν΄΄ στο ρεπερτόριό τους,συμπληρώνοντας ενεργειακά ακόμα και τους δορυφόρους σε αυτή τη ζώνη...Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι να γίνεται αυτό.
Τέλος πάντων, το καρδιοειδες μοτίβο, είναι λογικό και αναμενόμενο να "αρέσει" πολύ περισσότερο από τα υπόλοιπα, ιδίως σε υψηλές στάθμες και ιδίως με τέτοιους χρόνους αντήχησης και ιδίως με την απαίτηση για θέσεις ακρόασης πέραν της μάστερ. 3 ιδίως.
Όσον αφορά το πολυκάναλο σεταπ, προφανώς ξεκινά με γκολ από τα αποδυτήρια εξ'αιτιας των επιλεγμένων ομοίων δορυφόρων πέριξ της μάστερ θέσης, με εξαιρετική μαμά απόκριση, όμοιες αποστάσεις ακρόασης και πολύ μικρές ανάγκες διόρθωσης.
Αν και η ελαττωμένη απόσταση ακρόασης είναι δυνατό εργαλείο εναντίον των υψηλών χρόνων αντήχησης, τόσο στο δικάναλο όσο και στο πολυκάναλο, ωστόσο στο πολυκάναλο, όπου δεν υπάρχει καμία ανάγκη για τόσο ζωντανό χώρο για να βγαίνει αίσθηση πλάτους πέραν των ορίων των ηχείων, εκτιμώ πως θα εκτιναχθεί η απόλαυση των ακροάσεων, αν και όταν πέσουν οι χρόνοι αντήχησης, με τοποθέτηση άφθονης και αποτελεσματικής ηχοαπορροφησης πίσω από τις διατάξεις διάχυσης.
Τότε θα δεις αγαπητέ μου φίλε, με την ταπείνωση της ενέργειας της έμμεσης και με την πληθωρική παρουσία της ξεκάθαρης άμεσης όλ οβερ, την πραγματικότητα της πολυκαναλης αληθινά 3D απόλαυσης, μιας απόλαυσης έτη φωτός μπροστά από τα προηγούμενα δικάναλα παιχνίδια του παρελθόντος, που όλοι μας περάσαμε.
Για κάτι τέτοια τον αγαπάμε και τον διαβάζουμε τον ...γράφονταΟ χαρακτήρας του γράφοντος θα προτιμούσε να του...κοβόταν το χέρι,παρά να σκάσει τα ζητούμενα κεφάλαια γι αβανταδόρικα λογισμικά διαχείρισης,όσο προηγμένα και να ήταν εκείνα...
Να, αυτά πάθαμε κι εμείς.δέσμη απαιτητικών CD από διάφορα ιδιώματα και σε συνεχόμενη στάθμη ακρόασης αρκετά υψηλότερη από τις συνηθισμένες του,κοντά στο όριο των 100 dB...
Αυτό ακριβώς χρειάζεται, τόσο για ακρόαση πολυκαναλης μουσικής, όσο και κινηματογραφικού ήχου.Δέκα συνδυασμοί αποκρίσεων που ταυτίζονται μεταξύ τους σε ικανό βαθμό...Πέντε ξεχωριστά κανάλια να παίζουν με τονική συνοχή εφάμιλλη...μονοφωνικού.
Με κλειστά μάτια.Πόσο εύκολα θα μπορούσε ο χρήστης να ενεργοποιήσει μια συμπαγή πολυκαναλική σύσταση υπό τέτοια συνθήκη;
Στη συγκεκριμένη περίπτωση,ο χώρος αυτός καθαυτόν δεν ήταν περιποιημένος by the book,αλλά διέθετε μη παραλληλεπίπεδες επιφάνειες,ξύλινη οροφή,ενδοτικό χώρισμα και με τη συνδρομή των διαχυτικών πάνελ και του καρδιοειδούς array με τα sub (τα οποία λογαριάζονται ως ΄΄ .1 ΄΄κανάλι συμπεριφερόμενα σαν ενιαία μονάδα ) έγινε μια πονηρή πρόχειρη διαρρύθμιση που εξισορρόπησε τουλάχιστον τις τιμές RT ανά οκτάβα.7. Φροντισμένος χώρος.
Δεν έχω δοκιμάσει upmixing ή SACD-ISO αρχεία,παρά μόνο κάποια πεντακάναλα SACD δισκάκια που έχω δείξει...Ούτως ή άλλως όλες σχεδόν οι ακροάσεις γίνονται επί του παρόντος υπό αρχιτεκτονική 2.1,αφού η διαχείριση χαμηλών εκτελείται ανεξάρτητα...Από εκεί και πέρα,με SACD player μπορεί να γίνει downmixing σε υβριδικά δισκάκια...Το συγκεκριμένο 5.1 μπορεί να δουλέψει σαν 2.1 ή 3.1 για λόγους αντιπαραβολής ηχητικής απόδοσης σε δικάναλο πρόγραμμα;
Δικαιολογίες...Ο χαρακτήρας του γράφοντος θα προτιμούσε να του...κοβόταν το χέρι,παρά να σκάσει τα ζητούμενα κεφάλαια γι αβανταδόρικα λογισμικά διαχείρισης.......
όλες οι λήψεις αφορούν σε παντελώς ανεπεξέργαστες από έξωθεν λογισμικό καταστάσεις.Θεωρώ ότι δεν γίνεται απλούστερα...
ναι, ειναι αυτι με βαση την σταθμη reference λογω προβληματων χωρου..Δικαιολογίες...
Η αλήθεια ειναι ότι έγινες επιτέλους πιουριστας και ότι όλο το σύστημα στήθηκε με το αυτι.
Καιρος ήταν...
Δεν είναι στο χαρακτήρα του γράφοντος ν'αποδέχεται αναγνώριση γι άθλους που κανονικά δεν θα του ανήκουν...ναι, ειναι αυτι με βαση την σταθμη reference λογω προβληματων χωρου..