Καλώδια και θύματα



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.042
Reaction score
79.682

Μομπυ ιζ πανκ γκουντ φορ αζ νοτ φορ δι χαλιεντ ντουντζ, εντ δας τουαιζ δε φαν. 🐒
rca κ μάλιστα του κιλού ο Μομπι

θα τονε σκίσει ο Εαρ αν τονε πετύχει :roflmao: :lol:
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
.... :rolleyes:

Του Χω Σε να υποθεσω;
κολλαει αλλα δεν ισχυει εδω.
rca κ μάλιστα του κιλού ο Μομπι

θα τονε σκίσει ο Εαρ αν τονε πετύχει :roflmao: :lol:
Του κιλου δυσκολο. Αν και τα στουντια εχουν αλλα ρευματα. Δεν συγκρινεις. Πισω απο την ντουλαπα μπορει να εχει κανα 10αρι KW.
 



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.042
Reaction score
79.682
κολλαει αλλα δεν ισχυει εδω.


Του κιλου δυσκολο. Αν και τα στουντια εχουν αλλα ρευματα. Δεν συγκρινεις. Πισω απο την ντουλαπα μπορει να εχει κανα 10αρι KW.
μακάρι....
ας ελπίσουμε να μην έχει τα ίδια μυαλά με τον ομοιομαλλούσικο θαυμαστή του... :laugh:
 



Μηνύματα
16.278
Reaction score
19.058
Βεβαίως.

Η μουσική αυτή, έχει σημαντικά αυξημένες απαιτήσεις υψηλής στάθμης μεσοχαμηλων συχνοτήτων, και λιγότερο των πολύ χαμηλών, με αποτέλεσμα να χρειάζεται σημαντικές ικανότητες στην 2-3η οκτάβα, δηλαδή και στο φάσμα λειτουργίας των σαμπ, αλλά και στο φάσμα λειτουργίας των δορυφόρων, καθώς εκεί παρουσιάζουν πολύ υψηλό ενεργειακό περιεχόμενο, χωρίς να έχουν υψηλό δυναμικό εύρος, δηλαδή μιλάμε για υψηλές συνεχείς στάθμες.

Οι "χορταστικές" στάθμες ακρόασης αυτής της μουσικής, είναι ανώτερες της στάθμης αναφοράς, τουλάχιστον κατά 5-10 ντεσιμπέλ, και έμφυτα στον καθένα προσεγγίζουν τις στάθμες στις οποίες έχει χορέψει σε μαγαζιά με PA εξοπλισμό, δηλαδή κλαμπ που τη "νιώθεις" τη μουσική, για να σε ξεσηκώσει.

Το λάιβ σε ένα κουαρτέτο εγχόρδων είναι χαλαρό σε μέσες στάθμες, ενώ το λάιβ γεγονός σε ένα κλαμπ που παίζει ο Μόμπι, είναι άλλων επιπέδων στάθμης, με πολλαπλά σαμπ να σου δίνουν το Ρυθμό στο σώμα και στο μυαλό.

Δηλαδή, δεν είναι μουσική που θα ακούσεις ευχάριστα σε στάθμες elevator music. Θέλουν γκάζια. Γερά γκάζια. Για λίγο μεν, αλλά εκεί είναι όλη η ευχαρίστηση, όλη η αληθοφανεια που ψάχνεις, για να αναπαραστάσεις το λάιβ γεγονός που έχεις ζήσει, ακούγοντας έξω αυτή τη μουσική.

Αυτό σημαίνει πως στο οικιακό σεταπ είναι πραγματικά πολύ εύκολο αυτές οι μουσικές να φέρουν σε δύσκολη θέση τόσο τους δορυφόρους και τα ενισχυτικά τους, όσο και τα σαμπ, ενώ άλλα μουσικά είδη, με λιγότερη συνεχή μέση ενέργεια στη 2-3 οκτάβα και με υψηλότερο δυναμικό εύρος, δε θα ζορίσουν τόσο εύκολα τα σετάπ.

Βεβαίως, αυτές οι μουσικές, σπανίως μεν, αλλά όχι τόσο σπανίως όσο νομίζουμε, διαθέτουν και ιδιαίτερα εκτεταμένο χαμηλό μέχρι και κάτω από την πρώτη οκταβα, οπότε είναι μουσική που θα τεντώσει τα σαμπ για πλάκα.

Εν κατακλείδι, είναι ιδιαίτερα δύσκολη μουσική στην οικιακή αναπαραγωγή, γιατί η αληθοφανεια σε αυτό το μουσικό ταξίδι εμπεριέχει και υψηλότερες στάθμες της στάθμης αναφοράς, με υψηλό συνεχές φορτίο μεσοχαμηλων, που δυστυχώς θα ξεβρακώσει τις ανεπάρκειες δυναμικού εύρους του ηχειακου σεταπ.
Αυτο που λες στην ουσια, και δε το λεω για κακο, καθως το ειχα ισχυριστει και εγω σε ενα ποστ μου, που αφορουσε ομως ενα ευκολο τροπο για να καταλαβεις πιο ευκολα , τετοιου ειδους προβληματα για το χωρο ακροασης που εχουμε ολοι σπιτι μας (αλλα οχι κατα αναγκη για επιλογη μηχανηματων) ειναι να χρησιμοποιουμε μουσικη σαν του Moby (τους Yello, Tuxedomoon, Kraftwerk ας τους αφησουμε εξω προς το παρον καθως δε προσφερονται ισως για το επειχηρημα που θελω να εστιασω) με το πολυ χαλια DR μιλαμε τωρα για 2 -5 Db ετσι (εκτος των βυνιλιων του δηλαδη που ειναι σχετικα καλα 10 -12 Db) οπως ολοι μπορειτε να δειτε εδω (αλλα ενταξει ψηλο ενεργειακο φορτιο οπως λες) :


για να κρινουμε την δυνοτητα και ικανοτητα του συστηματος αναπαραγωγης μας στο να εκφρασει πιο "σωστα" και "καλα" το δυναμικο ευρος. Αυτο ειναι σαν πρωτη αναγνωση ενα λογικο και ισως τεχνικα και επιστημονικα σωστο επιχειρημα (δε γνωριζω και ζηταω τη συνδρομη ολων με τεχνικες γνωσεις να μου απαντηθει τεχνικα και οχι υποκειμενικα αλλιως μπλεξαμε) που δε μπορω να το αντικρουσω. Η εμπειρικη μου αλλα και λογικη μου αισθηση, λεει οτι μπορει και να μην ισχυει και θα εξηγησω γιατι το λεω. Παρεπιμπτοντως, το συγκεκριμενο θεμα το ειχα υπαινιχθει σε ενα αλλο ποστ μου, ρωτωντας σε, για το overdamping των woofer και μερικων ενισχυτων με μεγαλο DF και με ειχες παραπεμψει στη θεωρητικη αναλυση του Bhutia που εχει γραψει για το θεμα. Τα διαβασα, και ειναι οπως τα λεει αλλα επειδη μπορει να τα παρερμηνευσα αυτα που διαβασα , επανερχομαι, επι της ευκαιριας αυτης που μου δινει το ποστ σου, ωστε να το ξαναθεσω και να ελπιζω σε μια πιο πρακτικη -στοχευμενη στο θεμα απαντηση.

Αυτο λοιπον που λες το επχειρημα , μου το εθεταν και οι διαφοροι αντιπροσωποι μηχανηματων , την εποχη που ακουγα συστηματα για να αποκτησω καποια αποψη του τι γινεται και τι να αγορασω Και τοτε δε μπορουσα να το αντικρουσω. Και λεω αντικρουσω γιατι ενω μεν ακουγα μηχανηματα που ειχαν αυτες τις "ικανοτητες¨, οταν ακουγα ομως αλλα ειδη μουσικης δεν ηταν καλα . Αυτοι μου βαζαν κατι τετοια ηλεκκτρονικα κομματια με χαμηλο δυναμικο ευρος εγγραφες , για να διαφημισουν αυτη τη συγκεκριμενη ικανοτητα των μηχανηματων που ισως ηθελαν να προωθησουν ή και οντως ρε παιδι μου οι ανθρωποι τα θεωρουσαν πιο σωστα (τουλαχιστον σε αυτο το συγκεκριμενο θεμα που μιλαμε τωρα).

Εγω ομως οταν εβαζα καποιες αλλες μουσικες ή ακομα και αυτα τα ιδια κοματια με αλλους π.χ. ενισχυτες (θεωρητικα μικροτερων δυνατοτητων) η εντονη αισθηση μου ηταν οτι αυτος που μου ελεγαν για καλος δε μου αρεσε. Θυμαμαι χαρακτηριστικα ενας τετοιος ενισχυτης, που οντως επαιζε καλα Moby εφτασε το πραγμα τοσο προκλητικο που εβαλα λιγο Argerich και καθομουνα και δεν ενοιωθα τιποτε. Ενω ενας αλλος με το ιδιο κοματι κολουσα. Λεω εδω σιγουρα κατι γινεται. Το πηρα πατριωτικα και το εβαλα 2-3 φορες το κοματι εναλαξ στους 2 ενισχυτες προσπαθωντας να εντοπισω τι με ενοχλουσε στον θεωρητικα και αληθινα οντως καλυτερο ενισχυτη. Κατεληξα, και μου επιβεβαιωνεται καθημερινα απο τοτε, οτι ο καλος θεωρητικα ενισχυτης εκοβε τοσο πολυ το decay της νοτας του πιανου που υπηρχαν καποια κενα στην αισθηση που αναρωτισουν γιατι. Ελεγε η αισθηση σου (μου), (οπως ενος εκπαιδευμενου αθλητη που εχει τελειο συγχρονισμο εγκεφαλου και κινησης που στην ουσια εκτελειται στο υποσυνειδητο) μα τι περιμενει η γυναικα και δε παιζει την επομενη νοτα. Ε, λοιπον εαν ακουγες το κοματι με τον αλλο ενισχυτη (καμια αλλη αλλαγη) φανηκε καθαρα οτι περιμενε να σβησει η νοτα χα χα και ολα ηταν καλα και το συναισθημα ενεργο .Μιλαμε τωρα δε ξερω αλλα θα ηταν αρκετα ms μη πω sec ολοκληρα για να γινει αντιληπτο απο ενα απειρο τοτε (ισως και τωρα) μαλιστα ακροατη σαν εμενα. Φαντασου δηλαδη για εναν εμπειρο , ποσο ευκολα θα το καταλαβαινε.

Συμπερασματικα τι θελω να πω δηλαδη ? Τι ειναι "πραγματικο" δυναμικο ευροςκαι πως μπορουμε να το εντοπισουμε σωστα χωρις να ξεγελασθοτμε. Ειναι σωστο να αποτελει κριτηριο επιλογης ενα τετοιο φαινομενικα "προσον" ενος συστηματος ? Ποια τεχνικη εξηγηση υπαρχει σε αυτη την αισθηση μου ? Εγω θεωρω οτι ενα overdamped woofer ή ενας ενισχυτης με παρα πολυ ελεγχο (DF) που θα σου αφησει την εντυπωση οτι παιζει καλα τον Moby δεν ειναι σωστο (εαν συνδυαστει κιολας με εναν πολυ dry χωρο ισως) καθως ολα πρπει να ειναι σωστα και οχι να εχουν καποιες ικανοτητες για να παιζουν μονο το ενα ή μονο το αλλο.

Δηλαδη εννοω μηπως με αυτη τη λογικη επιλογης που προτεινεις μπορει να οδηγησει σε λαθος επιλογη (παιγιδα) καθως πολλοι κατασκευαστες τα γνωριζουν αυτα και παιζουν με την αισθηση μας και την ασχετοσυνη μας (μου) (και κλεβουν δηλαδη - δε παιζουν τιμια) με το overdamping και δε ξερω γω τι απατηλο χαρακκτηριστικο και δε μας δινουν "πραγματικα" καλο δυναμικο ευρος αλλα ψευδαισθηση αυτου . Συναβαλει το overdamping (ηχειου, ενισχυτη, χωρου) στο να το μπερδεψουμε με δυναμικο ευρος ενω δεν ειναι στη πραγματικοτητα ή οχι ?? Το καλο δυναμικο ευρος θα τα παιξει ολα σωστα και στο βαθμο που πρπει και οχι κατι καλυτερα και κατι οχι. Καθε αποκλιση ειναι υποπτη. Επισης θα ειναι και effortless και smooth και οταν παιζουμε και κομματια με μεγαλο δυναμικο ευρος γραμμενα.


Υ.Γ. Παρακαλω ολους να μην αρχισουν τα περι το εαν η αποψη - απορια μου , επειδη ειναι εμπειρικη και οχι επιστημονικη τοποθετηση , ειναι δικαιολογημενη η απορριψη της ή δικαιλογημενα να λοιδορηθει ή να μην ειναι αξια απαντησης ασχετως εαν ειναι λαθος. Ας απαντηθει : ναι ειναι λαθος η παρατηρηση μονολεκτικα απο οσους το θεωρουν. Οποιος ομως θεωρησει οτι εχει καποιο τεχνικο - επιστημονικο ερεισμα να σχολιασει μερη της, ας απαντησει. Καθως και επιστημονικα θα εχουν λαθος κατα τη γνωμη μου καθως η απορια του καθενα δεν ειναι τιποτε αλλο απο την παρατηρηση στο περιβοητο "παρατηρηση και πειραμα" η βαση της επιστημης. Απλως η εμπειρια μου αλλα και του καθενος ενεχει τη θεση της παρατηρησης που ενας σωστος επιστημονας δε θα κοιταξει να ειρωνευθει ή να την κρινει ηθικα ή οτι αλλο, καθως η δουλεια του δεν ειναι αυτη, αλλα η δουλεια του ειναι να τη απαντησει (εαν μπορει). Εαν οχι παλι ΟΚ. Θ απαντηθει απο αλλον επστημονα μελλοντικως. Γνωριζω πολυ τις αποψεις πολλων εδω γιατι το εστι επιστημη αλλα δε συμφωνω. Οι αποψεις, ειτε σε μορφη παρατηρησης ειτε σκετων εμπειριων (θεωρωντας φυσικα οτι δεν εχουν αλλο κινητρο απο πισω και ειναι αγνες) ειναι το πιο σημαντικο μερος της επιστημης και δε πρεπει να καταπιεζονται οταν εκφραζονται αλλα να γινεται προσπαθεια εξηγησης τους απο τον επιστημονα. Μαλιστα το ερωτημα ειναι πιο σημαντικο απο την απαντηση για εναν επιστημονα και για την ερευνα. Η απαντηση του τις πιο πολλες φορες ειναι το ευκολο μερος επιστημονικα. Οι ιδεες που μπορει να προκυψουν απο τις αποριες και οι οποιες και λαθος να ειναι μπορει και συνηθως γενανε αλλες ομως που δεν ειναι λαθος, ειναι η πεμπτουσια της επιστημης.. Δε γνωριζω γιατι εχουν αποκτησει τοσο δευτερο ρολο στη συνειδηση πολλων εδω μεσα. Και σας το λεω σαν επιστημονας με αρκετες επιστημονικες εργασιες στη πλατη μου.

Οχι τιποτε αλλο δηλαδη, απλως μπορει να μην απαντηθει τελικα απο καποιους που εχουν την γνωση να την εξηγησουν - απορριψουν - ή οτι αλλο θελουν δηλαδη. Εαν το συγκεκριμενο θεμα εχει απαντηθει καθαρα καπου αλλου εκφραζω απο τωρα τη λυπη μου, που σας απασχολησα με την naive απορια μου.


thva o απολογητης χα χα.

Ευχαριστω
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.102
Reaction score
42.077
το χω παθει και εγω.. και ειχα μπερδευτει ... μετα αποφασισα οτι δε με νοιαζει τελικα και διατηρω αυτον τον ενισχυτη που παιζει χειροτερα στα αυτια μου (ο αλλος ειναι προς σερβις) .. -δεν εχει σημασια ποια ηταν αυτα τα μηχανηματα- κανω λιγο συμπαρασταση στον thva:smoke:
με αυτο το αλμπουμ σε cd και βινυλιο και αλλαγη phono stage-ενισχυτη.. πρεπει να το ακουσα ισαμε 10 φορες το αλμπουμ.. 20 φορες το τραγουδι:
 
Last edited:

Μηνύματα
16.278
Reaction score
19.058
το χω παθει και εγω.. και ειχα μπερδευτει ... μετα αποφασισα οτι δε με νοιαζει τελικα και διατηρω αυτον τον ενισχυτη που παιζει χειροτερα στα αυτια μου (ο αλλος ειναι προς σερβις) .. -δεν εχει σημασια ποια ηταν αυτα τα μηχανηματα- κανω λιγο συμπαρασταση στον thva:smoke:
με αυτο το αλμπουμ σε cd και βινυλιο και αλλαγη phono stage-ενισχυτη.. πρεπει να το ακουσα ισαμε 10 φορες το αλμπουμ.. 20 φορες το τραγουδι:
Mεσα σε αλλα που μου λειπουν εμενα , δε σου λειπει το ουρλιαχτο της Kim ?

Επρεπε α τους κρατησεις και τους δυο χα χα, σοβαρη η ζημια σε αυτον που πηγε για σερβις ?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.665
Reaction score
27.603
thva τα έχεις κάπως μπερδεμένα στο μυαλό σου σαν έννοιες, οπότε θα σου πρότεινα λίγο διάβασμα για αρχή.
Το damping factor ενός ενισχυτή δεν κάνει αυτό που φαντάζεσαι στο over damping δλδ που ακούς.
Δεν λειτουργεί έτσι.
Το δυναμικό εύρος έχει να κάνει πρωτίστως με την ηχογράφηση και δευτερεύοντως με το πως αναπαράγεται από τα μηχανήματα και τα ηχεία.
Εαν η μουσική το κομμάτι είναι ηχογρφημένο σωστά , με αρκετό δυναμικό εύρος , θα αναπαραχθεί στα όρια που θέτει το εκάστοτε σύστημα.
Αν αυτό δεν μπορεί να το κάνει αξιοπρεπώς , θα αρχίσει να κόβει γωνίες που λέμε, να στρογγυλεύει πράγματα. Ιδίως όταν πιεστεί.
Δεν έχει απαραίτητα χέση το DF με το over damping.
Γενικά όλες αυτές οι έννοιες δεν είναι πάντα άμμεσα συνδεδεμένες μεταξύ τους.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.102
Reaction score
42.077
... τι να παθει το σκυλι το μαυρο .... για αλλαγη πυκνωτων και ποτενσιομετρο γιατι εβαζε θορυβο στο ενα καναλι οταν εδινα ενταση ....
δεν το εχω το Pixies (σε φυσικη μορφη) ... born too late .. 8-)
στο ερωτημα σου, πιθανολογω διαφορετικη αποκριση συχνοτητων των ενισχυτων, το ενα μπορει να παιζει πιο φλατ, το αλλο μπορει να εχει αναπτυξει δικο του χαρακτηρα και ταπεραμεντο....μπορει να παιρνει πρωτοβουλιες...μπορει να εχει της μαυρες του τις μπλε...να σα τις γυναικες ενα πραμα... αυτο το εχω παθει με μια κιθαρα.. και αυτη μαυρη σκυλα.. τη μια επαιζε καλα..την αλλη χαλι μαυρο.. 8-)
 
Last edited:

Μηνύματα
3.792
Reaction score
6.798
thva τα έχεις κάπως μπερδεμένα στο μυαλό σου σαν έννοιες, οπότε θα σου πρότεινα λίγο διάβασμα για αρχή.
Το damping factor ενός ενισχυτή δεν κάνει αυτό που φαντάζεσαι στο over damping δλδ που ακούς.
Δεν λειτουργεί έτσι.
Το δυναμικό εύρος έχει να κάνει πρωτίστως με την ηχογράφηση και δευτερεύοντως με το πως αναπαράγεται από τα μηχανήματα και τα ηχεία.
Εαν η μουσική το κομμάτι είναι ηχογρφημένο σωστά , με αρκετό δυναμικό εύρος , θα αναπαραχθεί στα όρια που θέτει το εκάστοτε σύστημα.
Αν αυτό δεν μπορεί να το κάνει αξιοπρεπώς , θα αρχίσει να κόβει γωνίες που λέμε, να στρογγυλεύει πράγματα. Ιδίως όταν πιεστεί.
Δεν έχει απαραίτητα χέση το DF με το over damping.
Γενικά όλες αυτές οι έννοιες δεν είναι πάντα άμμεσα συνδεδεμένες μεταξύ τους.
Αυτό ήταν το καλύτερο από όλα σε αυτη την αναθέρμανση του νήματος! :p :lol: :lol:
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.665
Reaction score
27.603
... τι να παθει το σκυλι το μαυρο .... για αλλαγη πυκνωτων και ποτενσιομετρο γιατι εβαζε θορυβο στο ενα καναλι οταν εδινα ενταση ....
δεν το εχω το Pixies (σε φυσικη μορφη) ... born too late .. 8-)
στο ερωτημα σου, πιθανολογω διαφορετικη αποκριση συχνοτητων των ενισχυτων, το ενα μπορει να παιζει πιο φλατ, το αλλο μπορει να εχει αναπτυξει δικο του χαρακτηρα και ταπεραμεντο....μπορει να παιρνει πρωτοβουλιες...μπορει να εχει της μαυρες του τις μπλε...να σα τις γυναικες ενα πραμα... αυτο το εχω παθει με μια κιθαρα.. και αυτη μαυρη σκυλα.. τη μια επαιζε καλα..την αλλη χαλι μαυρο.. 8-)
Δεν σου φταίει ούτε η κιθάρα βρε μουρλοκομείο ούτε οι μαύρες της οι μπλέ της.
Την παραπότισες κάτι μου φαίνεται. :p :gotcha: :gotcha:
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.102
Reaction score
42.077
οχι μωρε ειναι περιεργη υποθεση δεν μου εχει κατσει εμενα απλα καλα στα χερια η εν λογω κιθαρα, ειναι περισσοτερο για να παιζεις με δαχτυλα παρα με πενα και εχει να κανει με το σεταπ και τα ειδη που παιζει, εχει πιο mellow ηχο λιγοτερο φανταχτερο κοκ μπλουζαριστη..
 

Μηνύματα
16.278
Reaction score
19.058
thva τα έχεις κάπως μπερδεμένα στο μυαλό σου σαν έννοιες, οπότε θα σου πρότεινα λίγο διάβασμα για αρχή.
Το damping factor ενός ενισχυτή δεν κάνει αυτό που φαντάζεσαι στο over damping δλδ που ακούς.
Δεν λειτουργεί έτσι.
Το δυναμικό εύρος έχει να κάνει πρωτίστως με την ηχογράφηση και δευτερεύοντως με το πως αναπαράγεται από τα μηχανήματα και τα ηχεία.
Εαν η μουσική το κομμάτι είναι ηχογρφημένο σωστά , με αρκετό δυναμικό εύρος , θα αναπαραχθεί στα όρια που θέτει το εκάστοτε σύστημα.
Αν αυτό δεν μπορεί να το κάνει αξιοπρεπώς , θα αρχίσει να κόβει γωνίες που λέμε, να στρογγυλεύει πράγματα. Ιδίως όταν πιεστεί.
Δεν έχει απαραίτητα χέση το DF με το over damping.
Γενικά όλες αυτές οι έννοιες δεν είναι πάντα άμμεσα συνδεδεμένες μεταξύ τους.
Ευχαριστω για την απαντηση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.053
Δε ξέρω γιατί μπερδεύεις το οβερνταμπινγκ που λες με το δυναμικό εύρος..
Είναι εντελώς άσχετα πράγματα μεταξύ τους.

ο καλος θεωρητικα ενισχυτης εκοβε τοσο πολυ το decay της νοτας του πιανου που υπηρχαν καποια κενα στην αισθηση που αναρωτισουν γιατι
Σε κάθε σκαλοπάτι καλύτερου ελέγχου και συγχρονισμού, εισπράττεις την αίσθηση μειωμένης ποσότητας μπάσου.

Η έλλειψη σαμπ είναι μεγάλο πρόβλημα σε τέτοια περίπτωση.

Γι'αυτό σε ηχεία που δεν έχουν έκταση χαμηλά, και ίσως δίνουν την αίσθηση υοερελεγχου, ταιριάζουν ενισχυτές λυχνίας, με ουρά στο χαμηλό και με μειωμένα άκρα.

Όλα έχουν εξηγηθεί πολλές φορές, και νομίζω πως είναι δύσκολο να τα ξαναπώ όλα..
Τι ειναι "πραγματικο" δυναμικο ευροςκαι πως μπορουμε να το εντοπισουμε σωστα χωρις να ξεγελασθοτμε.
Κι αυτό το έχω εξηγήσει όσο καλύτερα μπορούσα στο θρεντ περί δυναμικού εύρους..

Είναι η μέγιστη στάθμη μείον το θόρυβο ηρεμίας.
Εντελώς απλό πράγμα..
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.627
Μηνύματα
2.946.580
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top