- Μηνύματα
- 28.579
- Reaction score
- 84.173
Μέχρι 2db.Α, θα κάνω κι εγώ ένα τέτοιο, για δοκιμή, για πλάκα.
Μέχρι 2db.Α, θα κάνω κι εγώ ένα τέτοιο, για δοκιμή, για πλάκα.
Χρήστου Σκαλούμπακα;κανενα οικιακο συστημα δεν θα παιξει ΠΟΤΕ σαν το συστημα αναφορας του Χ.Σ.
rca κ μάλιστα του κιλού ο Μομπι
Μομπυ ιζ πανκ γκουντ φορ αζ νοτ φορ δι χαλιεντ ντουντζ, εντ δας τουαιζ δε φαν.
κολλαει αλλα δεν ισχυει εδω.....
Του Χω Σε να υποθεσω;
Του κιλου δυσκολο. Αν και τα στουντια εχουν αλλα ρευματα. Δεν συγκρινεις. Πισω απο την ντουλαπα μπορει να εχει κανα 10αρι KW.rca κ μάλιστα του κιλού ο Μομπι
θα τονε σκίσει ο Εαρ αν τονε πετύχει
Το έβαλα να παίξει με τα καινούργια αποκτήματα για δοκιμή..Ορίστε το βιολί
εχει xlr προς το pa ισως τη γλυτωσει ...rca κ μάλιστα του κιλού ο Μομπι
θα τονε σκίσει ο Εαρ αν τονε πετύχει
μακάρι....κολλαει αλλα δεν ισχυει εδω.
Του κιλου δυσκολο. Αν και τα στουντια εχουν αλλα ρευματα. Δεν συγκρινεις. Πισω απο την ντουλαπα μπορει να εχει κανα 10αρι KW.
μόνο αν είναι fully balanced certified by Μαρκου..εχει xlr προς το pa ισως τη γλυτωσει ...
Αυτο που λες στην ουσια, και δε το λεω για κακο, καθως το ειχα ισχυριστει και εγω σε ενα ποστ μου, που αφορουσε ομως ενα ευκολο τροπο για να καταλαβεις πιο ευκολα , τετοιου ειδους προβληματα για το χωρο ακροασης που εχουμε ολοι σπιτι μας (αλλα οχι κατα αναγκη για επιλογη μηχανηματων) ειναι να χρησιμοποιουμε μουσικη σαν του Moby (τους Yello, Tuxedomoon, Kraftwerk ας τους αφησουμε εξω προς το παρον καθως δε προσφερονται ισως για το επειχηρημα που θελω να εστιασω) με το πολυ χαλια DR μιλαμε τωρα για 2 -5 Db ετσι (εκτος των βυνιλιων του δηλαδη που ειναι σχετικα καλα 10 -12 Db) οπως ολοι μπορειτε να δειτε εδω (αλλα ενταξει ψηλο ενεργειακο φορτιο οπως λες) :Βεβαίως.
Η μουσική αυτή, έχει σημαντικά αυξημένες απαιτήσεις υψηλής στάθμης μεσοχαμηλων συχνοτήτων, και λιγότερο των πολύ χαμηλών, με αποτέλεσμα να χρειάζεται σημαντικές ικανότητες στην 2-3η οκτάβα, δηλαδή και στο φάσμα λειτουργίας των σαμπ, αλλά και στο φάσμα λειτουργίας των δορυφόρων, καθώς εκεί παρουσιάζουν πολύ υψηλό ενεργειακό περιεχόμενο, χωρίς να έχουν υψηλό δυναμικό εύρος, δηλαδή μιλάμε για υψηλές συνεχείς στάθμες.
Οι "χορταστικές" στάθμες ακρόασης αυτής της μουσικής, είναι ανώτερες της στάθμης αναφοράς, τουλάχιστον κατά 5-10 ντεσιμπέλ, και έμφυτα στον καθένα προσεγγίζουν τις στάθμες στις οποίες έχει χορέψει σε μαγαζιά με PA εξοπλισμό, δηλαδή κλαμπ που τη "νιώθεις" τη μουσική, για να σε ξεσηκώσει.
Το λάιβ σε ένα κουαρτέτο εγχόρδων είναι χαλαρό σε μέσες στάθμες, ενώ το λάιβ γεγονός σε ένα κλαμπ που παίζει ο Μόμπι, είναι άλλων επιπέδων στάθμης, με πολλαπλά σαμπ να σου δίνουν το Ρυθμό στο σώμα και στο μυαλό.
Δηλαδή, δεν είναι μουσική που θα ακούσεις ευχάριστα σε στάθμες elevator music. Θέλουν γκάζια. Γερά γκάζια. Για λίγο μεν, αλλά εκεί είναι όλη η ευχαρίστηση, όλη η αληθοφανεια που ψάχνεις, για να αναπαραστάσεις το λάιβ γεγονός που έχεις ζήσει, ακούγοντας έξω αυτή τη μουσική.
Αυτό σημαίνει πως στο οικιακό σεταπ είναι πραγματικά πολύ εύκολο αυτές οι μουσικές να φέρουν σε δύσκολη θέση τόσο τους δορυφόρους και τα ενισχυτικά τους, όσο και τα σαμπ, ενώ άλλα μουσικά είδη, με λιγότερη συνεχή μέση ενέργεια στη 2-3 οκτάβα και με υψηλότερο δυναμικό εύρος, δε θα ζορίσουν τόσο εύκολα τα σετάπ.
Βεβαίως, αυτές οι μουσικές, σπανίως μεν, αλλά όχι τόσο σπανίως όσο νομίζουμε, διαθέτουν και ιδιαίτερα εκτεταμένο χαμηλό μέχρι και κάτω από την πρώτη οκταβα, οπότε είναι μουσική που θα τεντώσει τα σαμπ για πλάκα.
Εν κατακλείδι, είναι ιδιαίτερα δύσκολη μουσική στην οικιακή αναπαραγωγή, γιατί η αληθοφανεια σε αυτό το μουσικό ταξίδι εμπεριέχει και υψηλότερες στάθμες της στάθμης αναφοράς, με υψηλό συνεχές φορτίο μεσοχαμηλων, που δυστυχώς θα ξεβρακώσει τις ανεπάρκειες δυναμικού εύρους του ηχειακου σεταπ.
Mεσα σε αλλα που μου λειπουν εμενα , δε σου λειπει το ουρλιαχτο της Kim ?το χω παθει και εγω.. και ειχα μπερδευτει ... μετα αποφασισα οτι δε με νοιαζει τελικα και διατηρω αυτον τον ενισχυτη που παιζει χειροτερα στα αυτια μου (ο αλλος ειναι προς σερβις) .. -δεν εχει σημασια ποια ηταν αυτα τα μηχανηματα- κανω λιγο συμπαρασταση στον thva
με αυτο το αλμπουμ σε cd και βινυλιο και αλλαγη phono stage-ενισχυτη.. πρεπει να το ακουσα ισαμε 10 φορες το αλμπουμ.. 20 φορες το τραγουδι:
Αυτό ήταν το καλύτερο από όλα σε αυτη την αναθέρμανση του νήματος!thva τα έχεις κάπως μπερδεμένα στο μυαλό σου σαν έννοιες, οπότε θα σου πρότεινα λίγο διάβασμα για αρχή.
Το damping factor ενός ενισχυτή δεν κάνει αυτό που φαντάζεσαι στο over damping δλδ που ακούς.
Δεν λειτουργεί έτσι.
Το δυναμικό εύρος έχει να κάνει πρωτίστως με την ηχογράφηση και δευτερεύοντως με το πως αναπαράγεται από τα μηχανήματα και τα ηχεία.
Εαν η μουσική το κομμάτι είναι ηχογρφημένο σωστά , με αρκετό δυναμικό εύρος , θα αναπαραχθεί στα όρια που θέτει το εκάστοτε σύστημα.
Αν αυτό δεν μπορεί να το κάνει αξιοπρεπώς , θα αρχίσει να κόβει γωνίες που λέμε, να στρογγυλεύει πράγματα. Ιδίως όταν πιεστεί.
Δεν έχει απαραίτητα χέση το DF με το over damping.
Γενικά όλες αυτές οι έννοιες δεν είναι πάντα άμμεσα συνδεδεμένες μεταξύ τους.
Δεν σου φταίει ούτε η κιθάρα βρε μουρλοκομείο ούτε οι μαύρες της οι μπλέ της.... τι να παθει το σκυλι το μαυρο .... για αλλαγη πυκνωτων και ποτενσιομετρο γιατι εβαζε θορυβο στο ενα καναλι οταν εδινα ενταση ....
δεν το εχω το Pixies (σε φυσικη μορφη) ... born too late ..
στο ερωτημα σου, πιθανολογω διαφορετικη αποκριση συχνοτητων των ενισχυτων, το ενα μπορει να παιζει πιο φλατ, το αλλο μπορει να εχει αναπτυξει δικο του χαρακτηρα και ταπεραμεντο....μπορει να παιρνει πρωτοβουλιες...μπορει να εχει της μαυρες του τις μπλε...να σα τις γυναικες ενα πραμα... αυτο το εχω παθει με μια κιθαρα.. και αυτη μαυρη σκυλα.. τη μια επαιζε καλα..την αλλη χαλι μαυρο..
Ευχαριστω για την απαντηση.thva τα έχεις κάπως μπερδεμένα στο μυαλό σου σαν έννοιες, οπότε θα σου πρότεινα λίγο διάβασμα για αρχή.
Το damping factor ενός ενισχυτή δεν κάνει αυτό που φαντάζεσαι στο over damping δλδ που ακούς.
Δεν λειτουργεί έτσι.
Το δυναμικό εύρος έχει να κάνει πρωτίστως με την ηχογράφηση και δευτερεύοντως με το πως αναπαράγεται από τα μηχανήματα και τα ηχεία.
Εαν η μουσική το κομμάτι είναι ηχογρφημένο σωστά , με αρκετό δυναμικό εύρος , θα αναπαραχθεί στα όρια που θέτει το εκάστοτε σύστημα.
Αν αυτό δεν μπορεί να το κάνει αξιοπρεπώς , θα αρχίσει να κόβει γωνίες που λέμε, να στρογγυλεύει πράγματα. Ιδίως όταν πιεστεί.
Δεν έχει απαραίτητα χέση το DF με το over damping.
Γενικά όλες αυτές οι έννοιες δεν είναι πάντα άμμεσα συνδεδεμένες μεταξύ τους.
Σε κάθε σκαλοπάτι καλύτερου ελέγχου και συγχρονισμού, εισπράττεις την αίσθηση μειωμένης ποσότητας μπάσου.ο καλος θεωρητικα ενισχυτης εκοβε τοσο πολυ το decay της νοτας του πιανου που υπηρχαν καποια κενα στην αισθηση που αναρωτισουν γιατι
Κι αυτό το έχω εξηγήσει όσο καλύτερα μπορούσα στο θρεντ περί δυναμικού εύρους..Τι ειναι "πραγματικο" δυναμικο ευροςκαι πως μπορουμε να το εντοπισουμε σωστα χωρις να ξεγελασθοτμε.
πιο σφηκτο αποτι πλαδαρο ?αίσθηση μειωμένης ποσότητας μπάσου