Ενεργά εναντίον παθητικών ηχείων

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.732
Reaction score
58.508
Αγαπητέ μεσιέ επειδή μάλλον έχω χάσει κάποιο επεισόδιο/σύμπαν μπορείς να μου δείξεις το σχετικό με τα fluid; πάντα διαβσζω με ενδιαφέρον τα γράπτα σου.
Νταξ και κάποιου aer ή hear κάπως έτσι. Περίεργος τύπος. Κάνει καταδρομικές σε φτωχόυς χαιφιντελάδες και τους πετά.τα sterea από τα παράθυρα λέγοντας τους πάρτε ενεργά και πολλά sub. Για όνομα..
Ήταν το εισαγωγικό setup επίδειξης στο ξεκίνημα του νήματος με τη διόρθωση :
 

Μηνύματα
4.559
Reaction score
7.877
Πάρτε το χαμπάρι , ήμαστε οι τελευταίοι δεινόσαυροι που ασχολούμαστε με το άθλημα .
Εγώ είμαι νιάτο ακόμη στα 38. ;)

Η αλήθεια είναι ότι δε γνωρίζω μικρότερους που να ασχολούνται, τουλάχιστον τοπικά στη Σύρο ή γενικά στο κύκλο μου. Εκεί 37 και πάνω.

Η ασχολία με τη μουσική από τους νέους υπάρχει, το βλέπω από τις πωλήσεις φορητών ηχείων όπως και ότι όλοι με ένα virtual dj και ένα controler έχουν γίνει "dj".
 

Μηνύματα
681
Reaction score
1
Ήταν το εισαγωγικό setup επίδειξης στο ξεκίνημα του νήματος με τη διόρθωση :
Ok δεν το διάβασα από την αρχή. Ήταν και αυτό με τα yamaha..
Merci
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.989
Reaction score
14.817
Χαίρομαι για τη διόρθωση πάνω σε συσκευές και αρχιτεκτονικές που ήδη κατέχεις αρκετό καιρό ενώ ο υποφαινόμενος δεν έχει μελετήσει ενδελεχώς ως ακραιφνής δικαναλικός χρήστης.
:drinks: :hi::):lolsign::party:
 

P

PMC

Guest
Αυτές τις ιδεολογικές διαρροές που τις οφείλεις;

Που τα είδες γραμμένα αυτά; Για πες μας λίγο..

Οι φίρμες καλέ μου, λένε πως αυτό το ηχείο κάνει για χρήση από 2 έως 4μ και αν είσαι σε αυτά τα όρια, είναι εντός των προδιαγραφών του.

Η Neumann, λέει minimum distance τόσο, recommend distance από τόσο έως τόσο, & maximum distance τόσο.

Η me Geithain λέει μόνο recommend distance πχ από 3 έως 6 μέτρα.

Το μισό που λες, ποιος το λέει; Που το είδες; Στο είπε ο Μάκης ο σουγιάς;

Σα τις άλλες θεωρίες που συνεχίζεις να λες περί διασποράς; Αφού βρε ούτε που ξέρεις τι είναι η διασπορά, τι το συνεχίζεις; Δε καταλαβαίνεις πως συνεχώς λες πράματα που δεν ισχύουν;

Απάντησες δήθεν στον νταποστ, χωρίς να λες τίποτα απολύτως, μόνο γενικεύσεις και αοριστολογίες, πασπαλισμενες με λάθη. Τι πας να δώσεις συμβουλές αφού δε το ξέρεις το σπορ;
Μην ξεχνάτε το έξτρα μπόνους +7db σε στάθμη λόγω της χρήσης σαμπ στο 310.

Απελευθερώνεται το γουφερ από τις πρώτες δυο οκτάβες και παίζει δυνατότερα στην τριτη.

Απο το manual
View attachment 186909


@jiovani75 μην καταπίνεις αμάσητα αυτά που σου λένε οι άσχετοι. Άσε να βγουν να τα γράψουν αυτοί, να γίνουν ρόμπα.

Και πες τους πως όλα εχουν μελετηθεί σε βάθος.





Πλέον προσπαθώ σιγά-σιγά να διαμορφώσω δική μου άποψη. Αυτό χρειάζεται κύριος εμπειρία και λίγο διάβασμα. Επίσης χρειάζεται σωστές συμβουλές από ανθρώπους όμως που έχουν δουλέψει και έχουν αποδείξει με τη δουλειά τους όχι με λόγια Αλλά με έργα αυτά για τα οποία μιλάνε.....

Ας Διαβάσουμε ακόμα μία φορά τι έχει γράψει ο Χρήστος Χατζηστάμου ( Επαγγελματίας που τον παραδέχεστε όλοι που έχει ξοδέψει άπειρες ώρες σε δουλειά με αποτελέσματα που σας έχουν αφήσει άφωνους) για όλα αυτά τα θέματα.
Τα γραπτά του καλό είναι να τα διαβάσουμε όλοι και να τα καταλάβουμε και να μην παρασυρόμαστε από ανθρώπους που Πολλές φορές έχουν τη γνώση έχουν και την εμπειρία αλλά δυστυχώς την χρησιμοποιούν για να κατευθύνουν εκεί που θέλουν αυτούς που τους διαβάζουν και κάποιοι τους έχουν για θεούς......θεοί στο οντιο δεν υπάρχουν.




A1AD9CA4-2EED-45D7-8639-7DCC2E476F8D.jpeg


72FFD4A4-6DAF-4D23-917E-3AF99CE6EE60.png



FA4DE534-0603-48D3-833F-734527A57E71.png



9784EC27-F366-4263-B47E-822BED01256C.jpeg



Κώστα ....αυτό για το μεγάλο παθητικό που μπορεί άνετα να σου πάρει το σκάλπ .....δεν το βάζω .
το ξέρεις όμως καλά...:drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
Αν δεν...απατώμαι,ο Ear διαθέτει στο setup του 11 δορυφόρους.Το πλήθος αυτό σημαίνει πως στην κεντρική του ζώνη ακρόοασης (όπου οι δορυφόροι χονδρικά θα ισαπέχουν) η ανώτατη στάθμη στην τρίτη οκτάβα πρέπει να είναι αυξημένη κατά 10 περίπου dB
Πέραν τούτου, το ηχείο αυτό, όπως βλέπουμε από το γράφημα max SPL σε 3% THD και στο 1μ απόσταση ακρόασης, φτάνει τα 104,5 db. Η φίρμα είναι εξόχως αναλυτική στα δεδομένα που δίνει, οπότε απαντά και εντελώς συγκεκριμένα για το μπάσο του ηχείου:

Bass capability: Max. SPL in half space at 3% THD at 1m (averaged between 50 Hz and 100 Hz)104.5 dB SPL

Στους 80 κύκλους έχουμε κρος, -3dB αμφότερα τα μέρη (σαμπ και δορυφόρος), οπότε λόγω κλίσης κρος, στους 90-100 κύκλους πρακτικά θα αρχίσει να χρειάζεται η max SPL στάθμη του δορυφόρου, τες πα, ας το αφήσουμε στην άκρη αυτό, αλλά ας το γνωρίζουμε.

Βεβαίως γνωρίζουμε πως τα σαμπ συμμετέχουν ακόμα και πάνω από τους 100 κύκλους, και αν χρειαστεί, μπορούν να ξεκουραστούν οι δορυφόροι σε κείνα τα απαιτητικά σημεία του φάσματος, ή να αρπάξουν τα σαμπ ισοστάθμιση αντί των δορυφόρων, να λόγου χάριν που φτάνουν προς τα άνω 4 γνωστά σαμπ:

IMG_20200421_133547~2.jpg


Όταν λοιπόν έχουμε 104,5 db μέση τιμή στάθμης μεταξύ 50-100Hz από το δορυφόρο, λόγω ταργκετ κερβ που στην πιο φλατ εκδοχή είναι αυτό:

Bruel & Kjaer and Sean Olive.jpg


Η max SPL στάθμη του καναλιού, μαζί με τη στάθμη του σαμπ, θα είναι κατ'ελαχιστον 107-108 ντεσιμπέλ, και αν είσαι μπασοκέφαλος και φορτώνεις μπάσο στο ταργκετ κερβ θα πάει αναλόγως ακόμα περισσότερο, αλλά ας περιορίσουμε τους υπολογισμούς στο τυπικό, στο μίνιμουμ απαιτούμενο ταργκετ κερβ.

Με απλό τρόπο, δείχνω πως κροσαροντας αυτό το ηχείο, φτάνεις τα 107-108 ντεσιμπέλ στάθμης στο 1μ πάντα.

Στα 2μ από 2 ηχεία, θα είναι το ίδιο νούμερο, 107-108 ντεσιμπέλ.

Ω, τι σύμπτωση, να τι λέει η Neumann για 2.3μ απόσταση ακρόασης και για 2 ηχεία κροσαρισμενα:

Max. short term SPL with music material at 2.3 m, in typical listening conditions (pair with subwoofer)107 dB(C) SPL.

Βεβαίως, μόνο αυτές οι 3 γραμμές δεδομένων της Neumann, επιβεβαιώνουν πως αρκούν αυτά τα ηχεία για peaks 20 ντεσιμπέλ σε στάθμη αναφοράς 85 ντεσιμπέλ από το σύνολο των δύο ηχείων.

Το ένα ηχείο, κροσαρισμενο, στα 2,3μ σύμφωνα με τα δεδομένα της Neumann, με τα οποία συμφωνούν και οι προσωπικοί μου υπολογισμοί, θα φτάνει 107-6=102 ντεσιμπέλ.

Για στάθμη αναφοράς 82 ντεσιμπέλ, καλύπτει φουλ 20 ντεσιμπέλ δυναμικού εύρους στα 2,3μ απόσταση ακρόασης το ένα ηχείο μόνο του, αρκεί να κροσαριστεί σωστά και να μπει σαμπ.

Για στάθμη αναφοράς δικαναλου σεταπ (85 ντεσιμπέλ) στα 2,3μ. απόσταση ακρόασης δεν αρκεί για φουλ 20 ντεσιμπέλ δυναμικό εύρος, θα έχει 17, πιθανώς να αυξηθούν πολύ οι παραμορφώσεις του ή και να κλιπαρει.

Οπότε, για δικαναλη χρήση με απαίτηση να φτάνει σε στάθμη αναφοράς 85 ντεσιμπέλ στις κορυφές τα 105 ντεσιμπέλ στα 2,3μ το ένα ηχείο και τα 111 ντεσιμπέλ το ζευγάρι (105+6), δε γίνεται, πρέπει να μειωθεί η απόσταση ακροασης.

Οι κορυφές της στάθμης αναφοράς του δικάναλου (85) φτάνουν από το σύνολο των 2 ηχείων τα 111 ντεσιμπέλ.

Προσωπικά, με 11 ηχεία, χρησιμοποιώ στάθμη αναφοράς 80 ντεσιμπέλ, και όπως έχω δείξει στο θρεντ περί δυναμικού εύρους, στα πολυκαναλα σεταπ η στάθμη αναφοράς κυμαίνεται αναλόγως αριθμού ηχείων περί τα 78 - 82 ντεσιμπέλ.

Με τα 11 ηχεία, συνολική στάθμη ~113 ντεσιμπέλ στα 2,3μ απόσταση ακρόασης. Και όσο φορτώσεις τα σαμπ, τόσο μεγαλύτερες στάθμες θα μετρήσεις. ;)

Δηλαδή, βλέπετε πόσο εύκολα φτάνεις τα 113 ντεσιμπέλ στα 2,3μ σε πολυκάναλο σεταπ, όταν δε μπορεί να φτάσει τα 111 σε δικάναλο, αφού, όπως ενημερώνει η ίδια η Neumann, θα σταματήσει στα 107 ντεσιμπέλ από το ζευγάρι, πάντα κροσαρισμενα.



Τα παραπάνω νομίζω πως βήμα σας τα ανέλυσα, με τα δεδομένα που έχουμε και με απλές πράξεις, και χωρίς να βασίζομαι σε φήμες (ακούγεται ότι ο τάδε μαστερας..) ή λόγια του αέρα (μου'πε ο Τάκης ο σουγιάς)

Δεν είναι επιχειρήματα οι φήμες και οι αερολογίες, τα νούμερα είναι.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.183
Reaction score
85.805
@jiovani75 Το θέμα είναι πως έγραψες πάλι ανακρίβεια, μπήκε η αντίθετη τεκμηρίωση (όχι άποψη, αλλά τεκμηρίωση), και μετά πετάς την μπάλα στην κερκίδα. Οπως πάντα. Δεν βαρέθηκες ;

Όσο για το ποστ άλλου μέλους, συνηθίζουμε να κάνουμε quote ή να βάζουμε λινκ.
Και οι ανακρίβειες που γράφονται και σε εκεινο το ποστ, εχουν επίσης απαντηθεί.
 

Μηνύματα
4.024
Reaction score
3.902
Όταν μηχανήματα των 1000€ θεωρούνται φθηνά και εισαγωγικά πως περιμένεις να ασχοληθεί κάποιος? Ειδικά στην Ελλάδα της τελευταίας δεκαετίας με την ανεργία και τον βασικό μισθό να κατεβαίνει καλά κάνουν και δεν ασχολούνται με το HiFi.
Σίγουρα αυτός είναι ο βασικός λόγος.
Από την άλλη, το χάι φαΐ δεν αποτελεί λάιφ σταιλ για να αναπαραχθεί στην κοινωνία μας και αυτό είναι πολύ σημαντικό.

Δείτε απλά την αναβίωση τάχα μου του βινυλίου. Βασίστηκε σε ένα μοντέλο βινταζολαγνείας και τσουλάει κάπως επειδή υπάρχουν κάποια βινύλια στην αγορά.
Θα μπορούσε να τσουλήσει και ....χωρίς βινύλια!!

Η εικόνα ενός πλατώ, ενταγμένη όμορφα στη διακόσμηση ενός σπιτιού, δημιουργεί την ανάγκη κτήσης του, όπως οποιουδήποτε διακοσμητικά ιδιαίτερου αντικειμένου.

Ένα μέσο που χρήζει αρκετών γνώσεων επανακάμπτει -λέμε τώρα- σε μια γενιά άσχετων με αυτό!!!
Βέβαια, η ενσωμάτωση του φόνο στεητζ στα μοντέλα που προωθούνται, καθόλου τυχαία δεν είναι.
Όπως και το πλαγκ εντ πλεη με την κεφαλή έτοιμη-ρυθμισμένη.
Εντελώς ορθή λογική για την προώθηση προϊόντος καθόλου προσιτού- ως προς τη χρήση- στο νέο κοινό.

Δεν γίνεται να προσεγγίζεις νέους χρήστες διαφορετικά!!!

Αν προχωρήσουμε το θεματάκι "προσέγγιση σε ποιοτικό τρόπο ακρόασης μουσικής στο καθιστικό", όπως είναι εύκολα αντιληπτό το 99% θα έτρεχε μακρυά (έκοβε πέρα λέμε στο χωρηόμ..) αν οι εταιρείες το προσέγγιζαν με θηριώδεις μονομπλόκ, αφινίριστα ηχεία, 125 τεμάχια για να στήσεις ένα σύστημα :(:(κλπ κλπ.

Οπότε δημιουργούν όμορφες συσκευές "όλα σε ένα" και φινίρουν -απίστευτα- ηχεία από 300Ε!!!:D

Τα καλά νέα, για όσους ξεκινούν τώρα, είναι ότι με χίλια κάτι έως δυό χιλιάρικα ευρώ, μπορούν να αγοράσουν ένα ζευγάρι ενισχυτή - ηχείων να τα στήσουν στα 2-2,5 μέτρα στο συνήθως μεσαίου χώρου καθιστικό του και να απολαύσουν υπέροχη μουσική (σε σχέση με ένα μπλουτουθ ηχείο) από ένα στρήμερ, (νάχει και λάκα στο ηχείο!!! να γουστάρει η σύζυξ;))

Η τεχνολογία και η παγκοσμοιοποίηση (υψηλά νοήματα τώρα) μπορούν σήμερα να καλύψουν την υπόθεση χάι φαΐ για τον νέουδο.
Τώρα αν αυτός με το πέρασμα του χρόνου γίνει "βλαμμένος" θα την βρει την άκρη του στο σπορ:focus:.


Άλλο λοιπόν είναι να σεργιανάμε δω μέσα με υψηλές περί ακουστικής θεωρίες και άλλο η είσοδος νέων χρηστών στο χόμπι, το οποίο σήμερα έχει βασική παράμετρο πολύ διαφορετική απ΄ ότι πριν 30 χρόνια (πράγμα εντελώς φυσιολογικό).

Αυτάαάάά΄...κουράστηκα τώρα!:D
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Πλέον προσπαθώ σιγά-σιγά να διαμορφώσω δική μου άποψη. Αυτό χρειάζεται κύριος εμπειρία και λίγο διάβασμα. Επίσης χρειάζεται σωστές συμβουλές από ανθρώπους όμως που έχουν δουλέψει και έχουν αποδείξει με τη δουλειά τους όχι με λόγια Αλλά με έργα αυτά για τα οποία μιλάνε.....

Ας Διαβάσουμε ακόμα μία φορά τι έχει γράψει ο Χρήστος Χατζηστάμου ( Επαγγελματίας που τον παραδέχεστε όλοι που έχει ξοδέψει άπειρες ώρες σε δουλειά με αποτελέσματα που σας έχουν αφήσει άφωνους) για όλα αυτά τα θέματα.
Τα γραπτά του καλό είναι να τα διαβάσουμε όλοι και να τα καταλάβουμε και να μην παρασυρόμαστε από ανθρώπους που Πολλές φορές έχουν τη γνώση έχουν και την εμπειρία αλλά δυστυχώς την χρησιμοποιούν για να κατευθύνουν εκεί που θέλουν αυτούς που τους διαβάζουν και κάποιοι τους έχουν για θεούς......θεοί στο οντιο δεν υπάρχουν.




View attachment 186911

View attachment 186913


View attachment 186912


View attachment 186914


Κώστα ....αυτό για το μεγάλο παθητικό που μπορεί άνετα να σου πάρει το σκάλπ .....δεν το βάζω .
το ξέρεις όμως καλά...:drinks:
βαλε και το τελευταιο βρε :biggrin:

προτεινω να μπει στην αρχη του θεματος το post να το διαβαζουν τα νεα παιδια
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.143
Reaction score
31.077
Σε αυτό το Post του κ. Χατζηστάμου είχα ρωτήσει πως γίνεται ένα καλώδιο να έχει resolution και ένα άλλο να μην έχει, ή να έχει λιγότερο ή περισσότερο.
Ποιά είναι η μονάδα μέτρησης ανάλυσης του καλωδίου;
Πως μετράμε αυτή την ανάλυση;

Επίσης
Λέγοντας ότι ένα καλώδιο έχει ανάλυση αυτόματα δημιουργούνται νέα ερωτήματα όπως.
- Εφόσον λέμε ότι το Χ καλώδιο έχει ανάλυση σημάνει ότι την ακούμε. Τι έκανε στο σήμα αυτό το καλώδιο; Το πήρε και το έπαιξε "επιτέλους" όπως είναι; Δηλαδή υπάρχουν καλώδια που ρίχνουν την ανάλυση; Πως το κάνουν; Πως το μετράμε;
- Αν πήρε το σήμα και αύξησε την ανάλυση, πως το έκανε; Με τη το μετράμε; Τι ανάλυση είχε πριν και τι έδωσε;

Ερωτήσεις με καλή διάθεση που ποτέ δεν απαντήθηκαν.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
Έτσι. Όταν μιλάμε για multichannel audio είναι εντελώς λάθος να κοιτάμε τη κάνει ένα ή δύο ηχεία. Εντελώς όμως.
Κοιτάμε μόνο το σύνολο γιατί τα νούμερα δεν έχουν ουδεμία σχέση με το stereo
Σωστά.

Οι απλοϊκές παραδοχές του στυλ "2 μικρά ηχειακια βάσης κι απολαμβάνεις μουσική" είναι δυστυχώς εξόχως παραπλανητικές όσον αφορά την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής και βεβαίως τις στάθμες αναφοράς.

Ομοίως παραπλανητικές είναι οι απλοϊκές προτροπές για οικονομικά σεταπ χωρίς σαμπ, πάλι όσον αφορά υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής και στάθμες αναφοράς.

Ιδίως στο δικάναλο σεταπ, οι απαιτήσεις στάθμης από έκαστο κανάλι είναι αυξημένες σε σχέση με το πολυκάναλο, δηλαδή απαιτείται υψηλότερο δυναμικό εύρος που κοστίζει περισσότερο.

Είναι αναγκαίο κακό να είναι πιο ακριβό το ηχείο του δικάναλου για να έχει ίδιες επιδόσεις με το ηχείο του πολυκάναλου, όσον αφορά δυναμικό εύρος για την ίδια απόσταση ακρόασης, ώστε να είναι εφικτή η αναπαραγωγή σε στάθμη αναφοράς.

Τα λεφτά είναι πάντα στο δυναμικό εύρος.

Καλώς ή κακώς, τα κουκιά είναι συγκεκριμένα και επειδή έχουν μελετηθεί σε βάθος από αρκετούς από μας σε αυτό το φόρουμ, οι αερολογίες δεν έχουν πλέον θέση.
 


Μηνύματα
681
Reaction score
1
Ίσως χρειάζεται ένα υποforum ή κάτι άλλο που θα γράφονται σχόλια και οτιδήποτε άλλα με μόνο κριτήρια το γούστο. Τι αρέσει κοινώς όπως λέμε.στον καθένα. Ηχητικά, σχεδιαστικά κλπ. Χωρίς να πρέπει να αποδυκνύονται και τεχνικά. Χωρίς νούμερα και σχεδιαγράματα. Μόνο με τα βασικά specs αν χρειάζεται. Εκείβέβαια κάποιοι πρσπει να φάνε πόρτα.:biggrin:
 


P

PMC

Guest
Σε αυτό το Post του κ. Χατζηστάμου είχα ρωτήσει πως γίνεται ένα καλώδιο να έχει resolution και ένα άλλο να μην έχει, ή να έχει λιγότερο ή περισσότερο.
Ποιά είναι η μονάδα μέτρησης ανάλυσης του καλωδίου;
Πως μετράμε αυτή την ανάλυση;

Επίσης
Λέγοντας ότι ένα καλώδιο έχει ανάλυση αυτόματα δημιουργούνται νέα ερωτήματα όπως.
- Εφόσον λέμε ότι το Χ καλώδιο έχει ανάλυση σημάνει ότι την ακούμε. Τι έκανε στο σήμα αυτό το καλώδιο; Το πήρε και το έπαιξε "επιτέλους" όπως είναι; Δηλαδή υπάρχουν καλώδια που ρίχνουν την ανάλυση; Πως το κάνουν; Πως το μετράμε;
- Αν πήρε το σήμα και αύξησε την ανάλυση, πως το έκανε; Με τη το μετράμε; Τι ανάλυση είχε πριν και τι έδωσε;

Ερωτήσεις με καλή διάθεση που ποτέ δεν απαντήθηκαν.
Καλημέρα Αλέξη !
Σχετικά με καλώδια ....
διάβασε τι λέει ο σταματακος σχετικά ....
Μη τον βγάλουμε και αυτόν άσχετο μόνο σας παρακαλώ...

 

Attachments


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.183
Reaction score
85.805
Επίσης απαντήθηκαν προχτές και τα περί dispersion, εδώ: (λινκ βάζουμε, όχι σκρινσοτ)

Όλες οι ανακρίβειες θα απαντώνται.
Προσέχετε, μην εκτίθεστε. Εδώ δεν είναι παιδική χαρά. Λαστ γίαρ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
Αν γυρίσουμε πίσω στο χρόνο, όταν είχε πάρει ο vet αυτά τα ηχεία της Neumann για ακρόαση στο σπίτι του, σκέτα, χωρίς σαμπ, θα δείτε τις αντιδράσεις μου.

Βεβαίως δε τα είχε σε απόσταση ακρόασης 1μ, αλλά και πάλι, δε θα άλλαζε τίποτα. Πάλι θα ήθελαν σαμπ.

Σε δεύτερο (και τρίτο και τέταρτο) χρόνο, είπα κατ'επαναληψιν πως τα συγκεκριμένα ηχεία είναι άχρηστα χωρίς σαμπ για δικαναλη χρήση, απλώς δεν αρκούν. Χρειάζονται (όλα τα ηχεία) σαμπ.

Είτε σας αρέσει, είτε δε σας αρέσει, το όμοιο θα πω για οποιοδήποτε ηχείο, ενεργό ή παθητικό, που έχει ένα 6" γουφερ, ή 7", ή 8", ή 9", ή 10", ή 11", ή 12", ή 13", ή 14", ή 15" ή και 16" όπως το me Geithain 901.

Για δικάναλο σεταπ, χωρίς σαμπ, απλώς δεν αρκεί, δε γίνεται, δε μπορεί. Χρειάζονται όλα τα ηχεία σαμπ.

1 σαμπ; Ξέρετε καλά ότι δε γίνεται δουλειά. 2 είναι το μίνιμουμ. Αρκούν όμως για τις απαιτούμενες στάθμες αυτά τα 2 που προτείνετε; Αρκούν τα 2 σαμπ για πραγματική ομοιογένεια στο φάσμα λειτουργίας τους για κάθε χώρο; Αρκούν για πλήρη απόκριση στο φάσμα ή θα κάνουμε περικοπές με το έτσι θέλω ή γιατί δε φτάνουν τα λεφτά; Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να αποδείξετε.

Τώρα αν φτάνει ή δε φτάνει στάθμη αναφοράς δικαναλου (85 ντεσιμπέλ μέση στάθμη με κορυφές 105 ντεσιμπέλ) ο κάθε συνδυασμός δορυφόρου με σαμπ, για την οποιαδήποτε αναγκαία απόσταση ακρόασης, είναι ένα θέμα προς διερεύνηση για κάθε συνδυασμό ξεχωριστά, και βεβαίως μπορεί κανείς να καταλήξει σε συγκεκριμένες αιτιολογημένες απαντήσεις.

Πρόσφατα, έγραψα για το μέλος κλεον που ζήτησε δικάναλο σεταπ στα 9.000€ ξεκαθαρίζοντας πως δεν θέλει υψηλές στάθμες, ότι θα μπορούσε να βολευτεί με ένα ζευγάρι Neumann 301 και μια τετράδα των 10" οικονομικών σαμπ της φίρμας.

Με τον ανωτέρω συνδυασμό, θα μπορεί στα 2,3μ να έχει μέγιστη μέση στάθμη 82 ντεσιμπέλ από κάθε κανάλι, και 102 ντεσιμπέλ στις κορυφές, από κάθε κανάλι.

Από τα 2 κανάλια ταυτόχρονα, θα μπορεί να πιάσει συνολικές στάθμες κορυφής έως 107 ντεσιμπέλ στα 2,3μ απόσταση ακρόασης.

Όσο μεγαλώνει την απόσταση ακρόασης, τόσο θα μειώνεται η δυνατότητα μέγιστης στάθμης, είναι απλό.

Ωστόσο, θα έχει ομαλή απόκριση σε όλο το ακουστό φάσμα, χαμηλές ολικές αρμονικές παραμορφώσεις, και καταπολέμηση των προβλημάτων χώρου στις χαμηλές συχνότητες με τα πολλαπλά σαμπ.

Ιδού η Ρόδος. Αν έχετε οικονομικότερες λύσεις, ορίστε.

Βρείτε τόσο χαμηλές ολικές αρμονικές παραμορφώσεις σε αυτές τις στάθμες, με καταπολέμηση των προβλημάτων του χώρου στις χαμηλές συχνότητες, και με πραγματική απόκριση σε όλο το ακουστό φάσμα, σε οικονομικότερη τιμή. Βρείτε υψηλότερο δυναμικό εύρος, σε αυτά τα λεφτά, ορίστε.

Βρείτε και προτείνετε στον άνθρωπο, και παθητικά βεβαίως, δε τίθεται θέμα, μα να συμπεριληφθούν τα κοστολογια των ενισχυτικων βαθμίδων στο πακέτο. Απλώς να υποστηρίξετε την πρόταση με δεδομένα μετρήσεων, όπως κάνω και γω, κι όχι με αερολογίες του τύπου "μια χαρά θα ακούς τη μουσική σου".
 
Last edited:

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.825
Reaction score
16.680
Υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής ...
  • ΑΠΟΛΥΤΗ ;; (ποια είναι αυτή, την έχει κανείς; )
  • ΑΠΟΔΕΚΤΗ ;; (διαφορετική για τον καθένα, δεν ακούμε τις ίδιες μουσικές, δε θέλουμε τις ίδιες στάθμες, δεν έχουμε το ίδιο γούστο)
  • ΕΦΙΚΤΗ;;; (κάπως ορίζεται αυτή, με διαθέσιμα χρήματα, χώρο κ.λπ.)
Ο "νόμος" που προκύπτει τώρα: :p

όσο ΑΠΟΔΕΚΤΗ <= ΕΦΙΚΤΗ < ΑΠΟΛΥΤΗ τότε "Ναι μπορείς να απολαύσεις μουσική και από 2 ηχειάκια βάσης"

Ξεσαλώστε ελεύθερα :p :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
Μα και στο γούστο υπάρχουν επαρκή δεδομένα (ψυχοακουστικής) που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση και δεν χωρούν αερολογίες.

Για το χαβά της ψ@λής του καθενός, η λογική και η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. :)

Οι αναγκαίοι συμβιβασμοί γίνονται πάντα, και στην πράξη αφορούν (τι άλλο) δυναμικό εύρος.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.145
Μηνύματα
2.963.207
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top