ΔΥΟ ΚΙ (Ε)ΝΑ ΚΑΙΕΙ!

Μηνύματα
4.981
Reaction score
4.202
Η συνειρμος Σαμ Κουκ και Νινα Σιμον εγκειται στο γεγονος οτι την περιοδο του απαρχαιντ ο Σαμ Κουκ ηταν απο τους τραγουδιστες που τολμησε απο τους πρωτους να βγει και να τραγουδησει σε διαδηλωσεις με ηγετη τον Μαρτιν Λουθερ Κινγκ, η Νινα Σιμον σχεδον αμεσως ακολουθησε, και φυσικα πληρωσαν πολυ μεγαλο τιμημα εκεινη την εποχη.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.159
Reaction score
35.844
Παρεα λοιπον στο νεο, φροντισμενο χωρο του Βασιλη, παραλληλογραμμο, με το συστημα στημενο στη φαρδια του διασταση, με φωτιζομενες μπασοπαγιδες στις γωνιες ( δεν ξερω αν φερνει γυναικες οταν λειπω.... ) φροντιδα στο δαπεδο με φελλο κλπ, οπως επισης και πισω απο τη θεση ακροασης, αμεσως καταλαβαινεις μπαινοντας την σχετικη ησυχια που επικρατει, φανταζομαι αν μετρηθει θα εχει αρκετα χαμηλο RT.

Ξεκινησαμε βεβαια απ τη φοβερη αυλη με τις κατασκευες του , τις αποθηκες, τις τοιχογραφιες, τα λουλουδια, ολα χειροποιητα και πανεμορφα!


Εντος λοιπον, H διαφορα με το δικο μου χωρο, που συνηθιζω ν ακουω ειναι το μεγεθος του χωρου, οι διαστασεις του, και φυσικα η θεση ακροασης με τις αποστασεις των ηχειων.

- Τα ενεργα Adam με τη συμβολη του μικρου στο ματι sub της Focal που μου αρεσε πολυ, δειχνουν αμεσως τα δοντια τους, με τον αμεσο ηχο τους, με το in your face ακουσμα και το ribbon tweeter να χαριζει απλοχαρα αναλυση ψηλα.

- Ανεβαζουν ακουραστα σταθμες με το παραμικρο και βρισκεις τον εαυτο σου ν ακους πολυ πολυ δυνατοτερα χωρις καν ιχνος παραμορφωσης συνεχως.

- Ειδικα στο cinema σε μικρα αποσπασματα , το πολυκαναλο κενταει,ιδιαιτερο εντυπωσιακο, με τη βοηθεια της μεγαλης 4Κ τηλεορασης.

Οι ηχοι ερχονται απο παντου και κανουν ενα σφαιρικο θολο οπου αισθανεσαι να βαλλεσαι απο παντου.

- Στην πολυκαναλη μουσικη το συστημα δειχνει πολυ ευκολα τα δοντια του, κι εκει ειναι που ξεχωριζει θα ελεγα, ειδικα σε immersive και πολυκαναλες ηχογραφησεις, οπως πολλα samples που ακουσαμε, PInk Floyd και πολλα πολλα ακομα.

- Εχεις μια διαφορετικη αισθηση περαν ττου καθιερωμενου περιβαλλοντος που το δικαναλο αδυνατει να φτασει με τιποτα.

ΑΛλα ακομα και στο upmix του δικαναλου ηχου ηταν εξαιρετικο.

- Νομιζω πως δεν ακουσαμε απλο pure δικαναλο αλλα τι σημασια εχει οταν μπορεις να τ ακους ολα πολυκαναλα σε σπεσιαλ αναλυσεις και εκκωφαντικες αν θελεις εντασεις χωρις ιχνος παραμορφωσης?

- Η φιλοξενια του φιλου Βασιλη εξαιρετικη , περασαμε πολυ πολυ ομορφα και για ποτε περασαν οι ωρες δεν καταλαβαμε τιποτα.

Πολυ θα ηθελα να καθησω λιγο ακομα αλλα ας οψονται οι δουλειες κι ο κορωνοιος...

Για να καταληξω, ειναι πραγματικα ν απορεις με τον ηχο που μπρεις να παρεις με τα ενεργα ηχεια, με τοσο λιγα χρηματα και λιγο προσοχη στο στησιμο ( εδω βεβαια το εστησε ο Κωστας Εαρ οποτε τα λογια περιτευουν...) , οπως επισης και την φοβερη αισθηση του immersive πολυκαναλου ηχου με ιδια ηχεια.

- Στα πολυ ελαχιστα αρνητικα που ισως θα μπορουσα να πω, ειναι η ξενικη αισθηση για μενα του μικροτερου χωρου και της μικροτερης αποστασης ακροασης , κατα ενα μετρο τουλαχιστον απο τα ηχεια, το μικροτετρο τριγωνο που συνεπαγεται αυτο , οπως κι η μικρη αποσταση απο τον πισω τοιχο και τα περιφερειακα.
Με κανει να αισθανομαι πιο να το πω.. κλειστο φοβικα οταν δεν εχω απλα. δεν ειναι αληθεια, απλα μια αισθηση διαφορετικη για μενα !

Γι αυτο το λογο μου φανηκε ας πω σε ειγαγωγικα μικροτερο το υψος και το βαθος της σκηνης κατα λιγοτερο απο εμενα , αυτο που συνηθιζω ν ακουω δηλαδη , και την αισθηση του in your face monitor ηχου, που στο δικο μου χωρο τον εχω συνηθισει αλλιως.

Επισης, αν θα μπορουσα να πω κατι ακομα, θα ταν πως το συστημα θα βελτωνοταν πολυ πιστευω, με την προσθηκη ενος ακομα sub, οπου θα ενιωθες ακομα περισσοτερο το kick kai to slam χαμηλα, που ηταν κατι που θα μπορουσε πιστευω στο μελλον να βελτιωθει.Αλλωστε ηδη ο Βασιλης περιμενει αλλα 2 μεγαλυτερα ηχεια ADAM εμπρος οπου πιστευω πως θα βοηθησει.

Ελπιζω τα κολπα και τα μουχαμπετια της ρημαδας της Metric να λυθουν συντομα, με το clock και τις συχνοτητες δειγματοληψιας της και τα τσικ τσικ της, αλλα ολοι εμεις οι ανωμαλαρες που την αγορασαμε την αγαπαμε για ολα αυτα που μας προσφερει. Μας λες και βιτσιοζουν θα ελεγα, ανετα....

Ευχαριστω για μια ακομα φορα το Βασιλη για τη φιλοξενια του στον ομορφο χωρο και τις ομορφες στιγμες που περασαμε , εις το επανιδειν για την επομενη μας συναντηση !

Ευχαριστω Βασιλη!
 

Μηνύματα
443
Reaction score
528
t
Η Beth hart .....την ιδρώνει την φανέλα :smg:

Τι βροχή είχαμε 'φάει' όταν είχε έρθει στην Αθήνα λίγα χρόνια πριν δεν περιγράφεται
Ένας από τους φίλους που ήταν μαζί μας δεν έκατσε καν στην τέντα που είχαμε μαζευτεί όλοι ,την επομενη μέρα βέβαια είχε 40 πυρετό (δεν είμαστε πια πιτσιρικάδες ....δυστυχώς)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.180
Reaction score
137.770
Στα πολυ ελαχιστα αρνητικα που ισως θα μπορουσα να πω, ειναι η ξενικη αισθηση για μενα του μικροτερου χωρου και της μικροτερης αποστασης ακροασης , κατα ενα μετρο τουλαχιστον απο τα ηχεια, το μικροτετρο τριγωνο που συνεπαγεται αυτο , οπως κι η μικρη αποσταση απο τον πισω τοιχο και τα περιφερειακα.
Με κανει να αισθανομαι πιο να το πω.. κλειστο φοβικα οταν δεν εχω απλα. δεν ειναι αληθεια, απλα μια αισθηση διαφορετικη για μενα !

Γι αυτο το λογο μου φανηκε ας πω σε ειγαγωγικα μικροτερο το υψος και το βαθος της σκηνης κατα λιγοτερο απο εμενα , αυτο που συνηθιζω ν ακουω δηλαδη , και την αισθηση του in your face monitor ηχου, που στο δικο μου χωρο τον εχω συνηθισει αλλιως.
Με έναν εξαιρετικό, δικό σου τρόπο, περιέγραψες τη διαφορά μεταξύ nearfield και μιντφιλντ έως φαρφιλντ.

Εύγε.

Στην μιντφιλντ έως φαρφιλντ ακρόαση, όπως ας πούμε έχεις εσύ στημένα τα ηχεία σου, με άπλα χώρου, απλώς συμμετέχει περισσότερο ο ίδιος ο χώρος στο άκουσμα.

Αυτό δίνει την αίσθηση πως η μουσική έρχεται από ευρύτερη περιοχή, δηλαδή αυξάνονται οι αντιληπτές διαστάσεις της μουσικής εικόνας, τόσο σε ύψος και πλάτος, όσο και σε βάθος.

Γενικώς αυτό είναι ευχάριστο.

Είναι λίγο "αφύσικο" σε ακρόαση μιας φωνής ή ενός μικρού φυσικού οργάνου, καθώς αυτό αποκτά πολύ μεγάλες διαστάσεις, αλλά δε παύει να είναι ευχάριστο.

Ξέρω καλά, γιατί έτσι άκουγα και γω για χρόνια με τα μαγκνεπαν, μεγάλη εικόνα, μεγάλη σκηνή, ευχάριστο και εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Στην νιαρφιλντ ακρόαση, ο χώρος βγαίνει εκτός, και ακούς ότι συμπεριλαμβάνει η ηχογράφηση, με σαφή όρια.

Ακούς δηλαδή πιο "σωστά" το περιεχόμενο της ηχογράφησης, αλλά εις βάρος της ευχαρίστησης που αποκομίζεις από τις αντανακλάσεις του χώρου σου, έστω κι αν αυτές είναι ψεύτικες, τι σημασία έχει η αλήθεια στην ευχαρίστηση; Δεν ξέρω, δεν είναι δικό μου θέμα να αποφασίσω για τον καθένα τη σημασία αυτή, μα ξέρω πως πρόκειται για τεχνούργημα, που δε συμπεριλαμβάνεται στην ηχογραφημένη πληροφορία, κι αυτό μόνο λέω, κι εσύ φίλε μου, πολύ εύστοχα το ανέδειξες.

Εύγε και πάλι.

Βεβαίως, αυτές οι εύκολα αντιληπτές διαφορές μεταξύ νιαρφιλντ ακρόασης και μιντφιλντ έως φαρφιλντ, δηλαδή η ποσότητα της έμμεσης, ουδεμία σχέση έχουν με το αν τα ηχεία είναι ενεργά ή παθητικά, παρότι κάποιοι έτσι νομίζουν. ;)

Και βεβαίως το παθητικό ηχείο σου Γιαννάκη, το μεγάλο και ακριβό κι όμορφο ηχείο σου με τις εξαιρετικές μονάδες και την άλλο τόσο εξαιρετική κατασκευή της καμπίνας, μια χαρά παίρνει από μένα τη στάμπα του "μόνιτορ", καθώς πρόκειται για ιδιαίτερα ισορροπημένο στο φάσμα ηχείο, χωρίς έκδηλες τονικές αλλοιώσεις, όπως φαίνεται από τις μετρήσεις του, και χωρίς ωραιοποιήσεις και σάλτσες.
Γενικά δηλαδή, μόνιτορ μπορούμε να ονομάσουμε οποιοδήποτε ισορροπημένο ηχείο, ενεργό ή παθητικό, ασχέτως πάλι με τι νομίζουν κάποιοι. ;)



ΥΓ. Ο μάλλον αυξημένης απορρόφησης χώρος του Βασίλη, συμβάλει επιπρόσθετα στην μείωση της έμμεσης, κι ως εκ τούτου καθιστά ακόμα πιο εμφανή την έλλειψή της στις ακροάσεις.
Γι'αυτό το λόγο ο Βασίλης, με τα μόνιτορ που επέλεξε (ισορροπημένα ηχεία), ακούει με υψηλή πιστότητα το περιεχόμενο των ηχογραφήσεων, χωρίς πολλά πολλά. Ε, του αρέσει κιόλας, οπότε όλα καλά όλα ανθηρά.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.981
Reaction score
4.202
Γιαννη σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Φυσικα θα τα ξαναπουμε το συντομοτερο. Και παντα η παρεα σου μου ειναι ευχαριστη.

Λοιπον σημερα εκανα το μεσημερι κατι πειραματα. Πατησα σαν ενας αλλος Ραχμανινοβ, οτι κουμπια ειχε Μετρικ (λεω ευτυχως δεν μας βλεπει ο Κωστας - το φαντασμα του πλανιεται μονιμα στο δωματιο).

Σε καποια φαση σταματησε να παιζει, ωχ την εκανα την μ@λ@κια μου παλι. Την κλεινω την ξανανοιγω καιιι ...μαγεια!

Τελος τα τσικ τσικ. Ηρθε ο ηχος οπως παλια.

Τωρα την εχω να παιζει ασταματητα μεχρι να συνηθισει .
ΥΓ. Ο μάλλον αυξημένης απορρόφησης χώρος του Βασίλη, συμβάλει επιπρόσθετα στην μείωση της έμμεσης, κι ως εκ τούτου καθιστά ακόμα πιο εμφανή την έλλειψή της στις ακροάσεις.
Γι'αυτό το λόγο ο Βασίλης, με τα μόνιτορ που επέλεξε (ισορροπημένα ηχεία), ακούει με υψηλή πιστότητα το περιεχόμενο των ηχογραφήσεων, χωρίς πολλά πολλά. Ε, του αρέσει κιόλας, οπότε όλα καλά όλα ανθηρά.
Κωστα αυτο που εχω, διαχυση δεν λεγεται?
 


Μηνύματα
4.981
Reaction score
4.202
Υποψιάζομαι πως το clock έπρεπε να πάει στο external κι ήταν στο internal. Τες πα, η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς! ;)
External δεν ειδα καπου να γραφει.
Απ εδω και περα παταμε μονο το on -of.
 

Μηνύματα
4.981
Reaction score
4.202
Ετσι για να συνεχισουμε να κανουμε ονειρα και σχεδια.
Μιας κι απ την αλυσιδα αυτο που θα λειπει πλεον ειναι το σαμπ (δευτερο).
Με δεδομενο οτι υπαρχει πλεον το FOCAL sub6 ποια θα ηταν καλη περιπτωση για να προστεθει στο σεταπ? Σημειωτεον οτι η Metric δεν εχει αλλη εξοδο, αρα το σαμπ θα δωσει εξοδο στο αλλο σαμπ. Το Φοκαλ δεν μπορει να το κανει. Επομενως λογικα παμε για σαμπ με sub out.

Βλεπω οτι η Adam εχει ενα δωδεκαιντσο στα 1300 ευρω. Ειμαι ενταξει μ αυτο?
 



Μηνύματα
4.981
Reaction score
4.202
Αλεξανδρε για πες τι παραπανω θα μου προσφερει ο εν λογω συνδιασμος. Κοστολογικα ενδεχομενως να ειναι και πιο ακριβο. Βεβαια θα εχω δυο ιδια σαμπ (καλο αυτο). Αλλο?
 

Μηνύματα
3.930
Reaction score
6.204
Γενικα τα σαμπ που παίζουν ιδιες συχνότητες ειναι καλο να ειναι ιδια. Πέραν απο αυτο θα εχεις συνολικα τέσσερις εξόδους για σαμπ απο το minidsp που μπορεις να εκμεταλλευτείς αργοτερα . Τα δυο Αντάμ που θα παρεις ειναι και αυτα α7χ;
 


Μηνύματα
3.930
Reaction score
6.204
Θα τα χρησιμοποιήσεις ως lr να φανταστω και θα κρατησεις ενα α7χ για κεντρικο; Την lio 8 εχεις απο καρτα;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.180
Reaction score
137.770
Ή θα βρεις ένα ίδιο σαμπ με αυτό που έχεις, ή το πουλάς και παίρνεις νέα ίδια σαμπ.

Ξέχνα τα δημοκρατικά δικαιώματα, ως εδώ και μη παρέκει.
 

T

Tadakis

Guest
Και βεβαίως το παθητικό ηχείο σου Γιαννάκη, το μεγάλο και ακριβό κι όμορφο ηχείο σου με τις εξαιρετικές μονάδες και την άλλο τόσο εξαιρετική κατασκευή της καμπίνας, μια χαρά παίρνει από μένα τη στάμπα του "μόνιτορ", καθώς πρόκειται για ιδιαίτερα ισορροπημένο στο φάσμα ηχείο, χωρίς έκδηλες τονικές αλλοιώσεις, όπως φαίνεται από τις μετρήσεις του, και χωρίς ωραιοποιήσεις και σάλτσες.
Γενικά δηλαδή, μόνιτορ μπορούμε να ονομάσουμε οποιοδήποτε ισορροπημένο ηχείο, ενεργό ή παθητικό, ασχέτως πάλι με τι νομίζουν κάποιοι. ;)

Επειδή το κοιτούσα ζεστά το ηχείο αυτό (Audio Solutions Rhapsody 200) δεν βρήκα πουθενά αξιόπιστες μετρήσεις για να το αποτιμήσω σε σχέση με άλλες επιλογές. Που βασίζεται αυτό που λες για ισορροπία και τονικές αλλοιώσεις? Βρήκατε αξιόπιστες μετρήσεις του?
 

Μηνύματα
4.981
Reaction score
4.202
Νομιζω η προταση του Αλεξη ειναι πολυ λογικη. Κι εχει και την προοπτικη (4). Οποτε γενικα εχω πλεον μια συγκεκριμενη κατευθυνση.

Το να πουλησω το φοκαλ και να παω σε δυο ιδια ανταμ θα μου κοστισει πολυ περισσοτερο
Αρα μενουμε στα Φοκαλ
Μια χαρα σαμπ ειναι. Το μινι dsp απ οτι ειδα δεν ειναι ακριβο.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.981
Reaction score
4.202
Ή θα βρεις ένα ίδιο σαμπ με αυτό που έχεις, ή το πουλάς και παίρνεις νέα ίδια σαμπ.

Ξέχνα τα δημοκρατικά δικαιώματα, ως εδώ και μη παρέκει.
Μηπως ομως αν εχω δυο διαφορετικα σαμπ θα εχω μαγαλυτερο πλουτο ηχοχρωματων? Λεω εγω, μηπως
 



Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.813
Μηνύματα
2.952.496
Members
38.240
Νεότερο μέλος
zzinon
Top