- Μηνύματα
- 22.271
- Reaction score
- 15.543
Πολύ πράμα για διάβασμα...
... Έχω 3 ώρες δουλειά ακόμα, θα ανέβουν κι άλλα ποστ
... Έχω 3 ώρες δουλειά ακόμα, θα ανέβουν κι άλλα ποστ
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου και...άλυσος οι εκλογικεύσεις που μπορεί να προβάλει γι αυτήν......
Υπάρχουν βέβαια και αυτοί οι οποίοι μόνο και μόνο για να αποδείξουν στους άλλους ότι ανήκουν στους trained listeners Υποβάλλουν στον εαυτό τους αυτό το μαρτύριο για πάρα πολλά χρόνια τι να πω .....άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου....
Εγώ ευτυχώς θα συνεχίζω να ακούω όπως μου αρέσει και θα προσαρμόζω τους ήχους σε αυτό που μου αρέσει γιατί μόνο όταν σου αρέσει κάτι παίρνεις την ευχαρίστηση και την ικανοποίηση που μπορεί να σου δώσει. Αλλιώς παραμένει στρυφνός ξινός και κομπλεξικός μια ζωή....
Δεν ανοίγει το link!Κάθε πρωί θα διαβάζω avsiite.
Νάτος!!!Ο φιλος μας ο @vet που ειναι να βοηθησει με τις απιαστες τεχνικες του γνωσεις;
Για να μη δημιουργούνται παρανοήσεις,τονίζεται ότι ακόμα και οι επιμέρους παραλλαγές ανάμεσα σε ενδεδειγμένες καμπύλες διακρίνονται από κοινά βασικά γνωρίσματα (λ.χ. κατωφερής κλίση και μικρότερη ή μεγαλύτερη τόνωση στις χαμηλές οκτάβες),τα οποία είναι απολύτως θεμελιώδη επειδή ακριβώς δεν συναρτώνται με ιδιαίτερα γούστα,αλλά με όρους κατανομής για την ηχητική ενέργεια μέσα σε ενιαία οντότητα setup-χωροταξίας.Αν και προσωπικά δε συμφωνώ με το "χρώμα" στον ήχο, κατανοώ απόλυτα όποιον το γουστάρει και διαλέγει έτσι τα ηχεία του.
Το θέμα στο τέλος είναι η ευχαρίστηση... και αν την παίρνουν έτσι, με ηχεία "χρωματισμένα", κανένα πρόβλημα.
Οι επαγγελματίες στα studios δεν ψάχνουν την ευχαρίστηση...
Δεν υπάρχει λόγος όλα να τα συγκρίνουμε με το τι κάνουν στα studios.
Αν είναι έτσι να πάμε να πάρουμε Yamaha NS-10 που υπάρχουν σε τόσα studios... δεν υπάρχουν όμως για να προσφέρουν ευχαρίστηση...
Ακόμα και η targer curves βγήκαν στατιστικά... δεν αρέσουν σε όλους όσους συμμετείχαν για αυτό άλλωστε υπάρχουν και παραλλαγές (trained κ.λπ.)
Βάλτε τώρα πως δεν ακούμε στις ίδιες εντάσεις, τις ίδιες μουσικές, με τα ίδια (σε υγεία) αυτιά... πολύ πιθανόν κάποιες επιλογές φίλων εδώ μέσα να μας φαίνονται λάθος... ίσως όμως να ήταν καλές γι αυτούς που τις επέλεξαν.
ναι....ύψωμα ΑΕΤΟΣ νομίζω.δεν το ΄πιασα
εννοείς τα μέτρα που χάθηκαν από τον βομβαρδισμό?
Προσωπικά, από τα χαρακτηριστικά θα έδινα προβάδισμα σε αυτό με το μεγαλύτερο SPL και με την μεγαλύτερη επιφάνεια μεγαφώνων, δηλαδή τα μεγαλύτερα γουφερ κερδάν.Ωραία, Εαρ. Να συμπληρώσω ότι τόσο το Α όσο και το Β θεωρούνται κορυφαία επαγγελματικά εργαλεία στην κατηγορία τιμής τους, κι έχουν καλές πωλήσεις. Και τα δύο είναι πολύ ισορροπημένα (εργαλεία δουλειάς γαρ) το δε Α έχει μεγαλύτερο max SPL λόγω κατασκευής αλλά και τα δύο έχουν επαρκώς υψηλό.
Λοιπόν ποιο διαλέγετε?
... το συζηταγαμε και πριν λιγες μερες..βοηθα με να ομως να τα βαλω λιγο καλητερα στο κεφαλι μου, αν εχουμε να επιλεξουμε μεταξυ πχ 2χ8" ή ενα 10" τι μπορει να συμβαινει εκει ?δηλαδή τα μεγαλύτερα γουφερ κερδάν
Μάγειρας επειδή τρως κοκ
Το άθροισμα της επιφάνειας των μεγαφώνων κάθε δρόμου, κερδάει.... το συζηταγαμε και πριν λιγες μερες..βοηθα με να ομως να τα βαλω λιγο στο κεφαλι μου, αν εχουμε να επιλεξουμε μεταξυ πχ 2χ8" ή ενα 10" τι μπορει να συμβαινει εκει ?
Πραγματικά επειδή άκουσα και τα τρία μιλάμε για την μέρα με την βαθιά νύχτα ότι και να γράφει το πιντιεφ χωρίς καμμία δόση υπεροψίας ή υπερβολήςΊσως να αποτελέσει έρεισμα σε άλλους νέους αγοραστές για διαφορετική επιλογή. Λέω ίσως, γιατί το συναφι των ακροάσεων δεν καταλαβαίνει από τέτοια.
Δηλαδή, ας πούμε τα φτηνότερα elac του γιαννννης τα θεωρώ πολύ καλύτερα ηχεία από τα διπλάσιου κοστολογίου pmc του γκτρέσιος, και υψηλότερου δυναμικού εύρους λόγω επιφάνειας μεγαφώνων (αντικειμενικά κριτήρια).
Ωστόσο, δε θεωρώ διόλου απίθανο να ακούσει ο γκτρέσιος στο χώρο του και τα δύο αυτά ηχεία συγκριτικά, και να επιλέξει και πάλι τα pmc.
Ποιος έχει δίκιο; Ο γκτρέσιος ή ο γιαννννης; Όσον αφορά υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής και προτιμήσεις trained listener, o δεύτερος. Όσον αφορά χρωματισμένο ήχο, ο πρώτος.
ΥΓ. Ο Γιάνννννης γιατί προτίμησε τα elac σε σχέση με τα εξίσου εξαίσια revel; Διότι ο χώρος ακρόασης δεν επέτρεψε στα δεύτερα να δουλέψουν ως προβλέπεται. Οκ?
Ωστόσο τα ρεβελ λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας μεγαφώνων, είναι ικανά για υψηλότερο δυναμικό εύρος στην αναπαραγωγή, αλλά η μεγαλύτερη έκταση απόκρισης χαμηλά, απαιτεί υψηλότερου επιπέδου ηχητική περιποίηση του χώρου ακρόασης. Όταν υπάρχει μπάσο, τότε ακούς τα προβλήματα του χώρου.
Ωστόσο ο Γιάνννννης κινήθηκε πιο ας πούμε "ορθολογικά", επιλέγοντας μεταξύ ηχείων με σωστή τονική ισορροπία στο φάσμα, αυτό που για λόγους που δε ξέρει του άρεσε περισσότερο.
Ο γκτρέσιος επέλεξε όποιο του άρεσε περισσότερο, ασχέτως αντικειμενικών κριτηρίων, μα σε σχέση με κριτήρια φίρμας. Δεν είναι ο μόνος. Η ουγια, μετράει. Τυπικά εικονογραφημένα της μπιενταμπλεγιου.
Πάραυτα, η περιποίηση χώρου ευνοεί την επιλογή του γιαννννης, ενώ ο κακός χώρος και η λάθος τοποθέτηση, ευνοούνται από την επιλογή του γκτρέσιος.
Η γνώση των ανωτέρω, είναι ισχυρό όπλο στην επιλογή.
Μα δε κατάλαβες, είναι ευνόητο πως αυτά τα ηχεία μεταξύ τους είναι εντελώς διαφορετικά στο άκουσμα, φαίνεται ξεκάθαρα από τις μετρήσεις τους αυτό.Πραγματικά επειδή άκουσα και τα τρία μιλάμε για την μέρα με την βαθιά νύχτα ότι και να γράφει το πιντιεφ χωρίς καμμία δόση υπεροψίας ή υπερβολής
Πχ μεταξύ elac και revel προτιμώ τα δεύτερα ο Γιάννης διάλεξε τα πρώτα άρα μπαίνει ο παράγοντας γούστουΜα δε κατάλαβες, είναι ευνόητο πως αυτά τα ηχεία μεταξύ τους είναι εντελώς διαφορετικά στο άκουσμα, φαίνεται ξεκάθαρα από τις μετρήσεις τους αυτό.
Υποπτεύομαι πως ο Γιάνννννης θα έχει αντίθετη προτίμηση από σένα, καθώς επέλεξε ηχείο που μετράει πολύ ομοιόμορφα στο φάσμα, ενώ εσύ επέλεξες ηχείο με έντονους χρωματισμούς.
Το μόνο βέβαιο, είναι πως δεν ακούγονται το ίδιο.
Βεβαίως, ο καθένας έκανε την καλύτερη επιλογή για τον εαυτό του, με βάση τα δικά του κριτήρια. Χαβαλε κάνουμε.