Θα τα βροντήξω όλα κάτω και θα πάρω τα βουνά ή... θα πάρω ενεργά


Μηνύματα
4.999
Reaction score
8.868
Και χτίσε την εσωτερική πόρτα.Θα μπαινοβγαίνεις στην κουζίνα από το μπαλκόνι;)
Θα την πατήσουμε με τον Αυτιά σαν τον σκύλο στον κορμό δέντρου :biggrin:
1608840012709.png


Απόσταση καναπεως από τοιχωμα >1,10m
Πισω από τα ηχεία θα βάλω απορρόφηση, το μόνο εύκολο
 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.174
Reaction score
21.812
Εγώ θα προσπαθούσα να πετύχω κάτι τέτοιο πίσω από τον καναπέ..

Untitled.pnglhl;jk.png


Sorry για την αστοχία στις διαστάσεις κλπ, βαριόμουν λίγο.. :biggrin:
 

Μηνύματα
4.999
Reaction score
8.868
Εγώ θα προσπαθούσα να πετύχω κάτι τέτοιο πίσω από τον καναπέ..

View attachment 193032

Sorry για την αστοχία στις διαστάσεις κλπ, βαριόμουν λίγο.. :biggrin:
Καλή ιδέα, έχω στην κατοχή μου ακόμη ένα πάνελ διάχυσης, θα το κόψω στην μέση και θα τα τοποθετήσω στο κέντρο των πανελ απορρόφησης.
Επίσης θα τοποθετήσω και πίσω από τα ηχεία πάνελ απορρόφησης.

Όπως ήδη προανέφερα, σκοπός της ακουστικής φροντίδας ήταν να εξαλείψω φαινομενα flatterechos, να βελτιώσω τους χρόνους αντιχησης και σε τρίτο στάδιο να αποκτήσω αυτήν την πολυπόθητη περιελιξη σπάζοντας δευτερευουσες ανακλάσεις κατά υριο λόγο σε μικρότερες ανακατευθυνοντας τες τυχαία στον χώρο με την βοήθεια πάνελ διάχυσης.
Για την εξάλειψη του λεγόμενου flatterecho χρειάστηκε τοποθέτηση πάνελ απορρόφησης κοντά στις γωνιές των τοιχωμάτων, πάνω ψηλά.
Όσον αφορά την διάχυση, η τοποθέτηση πανελ διάχυσης πίσω από την θέση ακρόασης και στην οροφή είναι στην σωστή κατεύθυνση. να σημειώσω πως η θέση ακρόασης απέχει γύρω στα 1,10μ., η απόσταση ακρόασης περίπου στα 2,50μ. Ενώ τα ηχεία δεν διαθέτουν κάποιου είδους κυματοδηγο. Για όλους αυτούς τους λόγους σκέφτηκα να καλύψω αρκετή επιφάνεια με πάνελ διάχυσης στην οροφή και στον τοίχο πίσω.
Για την οροφή θα χρησιμοποιηθούν 9 πάνελ διαστάσεων 60*60εκ. της ίδιας φίρμας αλλά διαφορετικού σχήματος, το γνωστό με τους κύβους.

Επίσης τοποθέτησα κάτω από τα ηχεία υλικό απορρόφησης, το κλασσικό φθηνό που πωλείται για μόνιτορ ηχεια. Στην ουσία ήθελα με έναν τρόπο να απομονώσω/αποσυνδεσω τα ηχεία από το δάπεδο. Σε σύγκριση με την χρήση ακιδων, η λύση της αποσύνδεσης είναι αυτή που έχει τα περισσότερα πλεονεκτήματα. Κατά πόσο το καταφέρνουν οι συγκεκριμένες βάσεις είναι ένα καλό ερώτημα.
Για όσους ενδιαφέρονται ας διαβάσουν ένα απόσπασμα παρουσίασης βάσεων αποσύνδεσης του ηχείου με ελατήριο και μετατροπή ενέργειας.
From a physical point of view, I think this method is the better way. In principle, it can achieve comparable results even with different floor spaces. This applies, for example, to the material from which the insertion levels of the hi-fi rack are made. IsoAcoustics Orea - the principle From a physical point of view, the IsoAcoustics Orea represent so-called single-mass oscillators (see the following slideshow). Their mode of action corresponds to the combination of strut / shock absorber in vehicles. The external forces are converted into heat through friction. From an electrical point of view, the whole thing corresponds to a damped series resonant circuit with a very low cut-off frequency. A great advantage of this principle is its decoupling effect. Structure-borne noise generated by the exciter (e.g. a loudspeaker resting on it) only reaches the actual floor space (e.g. the table or rack top) in a strongly weakened manner, because it is no longer stimulated to resonate, sound-reducing effects are no longer applicable the emitted secondary airborne sound.
The nice thing about this principle: It works bidirectionally

Οι επόμενες μετρήσεις θα πραγματοποιηθούν μετά την ενσωμάτωση ενός ακόμη σαμπ. Δοκιμές που πραγματοποίησε δείχνουν ότι κοντά στις γωνιές γεμίζει και η πρώτη οκτάβα.
Τελικά η μόνη λύση κατόπιν αρκετών δοκιμων και παραλλαγων στο τωρινό μου σύστημα 2.1. είναι να αφήνω τους δορυφόρους να κατέβαινουν μέχρι κάτω με κλείσιμο του μπας ρεφλεξ, το σαμπ να δουλεύει με κλεισμένο επίσης μπας ρεφλεξ μέχρι την συχνότητα 70-80 και τοποθετημένο λίγο προς τα αριστερά αν και αυτό σχετικό είναι.
Όσον αφορά τους δορυφόρους, δεν επεμβαίνω στις χαμηλές συχνότητες με το ενσωματωμένο παραμετρικά εκουαλαιζερ, διότι πτώσεις της τάξεως των 12 ντιμπι δημιουργούν θέματα στην τρίτη οκτάβα και πιο πάνω και η ενέργεια φαινομενικά καλύπτεται μόνον εάν αφήσω το σαμπ να παίζει μέχρι τα 100-120Hz.
Παρακάτω μια ενδεικτική μέτρηση της τωρινής κατάστασης με το σαμπ στους 70Hz πριν την τοποθέτηση της διάχυσης.
αριστερό, δεξί, average
IMG_20201219_152109.jpg
 


Μηνύματα
4.999
Reaction score
8.868
Επιτέλους νόμιμος:p

Πήρα μαύρο για να μην λένε κάποιοι στις φώτο ότι μετακινώ το μοναδικό σαμπ μια αριστερά και μια δεξιά :lolsign:

Στα γρήγορα έβαλα στις άκρες και έκοψα στους 70Hz, τα δορυφορακια τα άφησα στους 80 για την αλητεία, μια χαρά ακούγεται. Τώρα ξεκινά το παιχνίδι μου φαινεται:biggrin:
IMG_20201230_122318.jpg

IMG_20201230_122234.jpg
 

Μηνύματα
4.999
Reaction score
8.868
leykoskapnos-495x433.jpg


Σήμερα ασχολήθηκα επιτέλους με την ενσωμάτωση των σαμπς και σας έχω νέα.

Αρχικά ξεκίνησα με όλες τις δυνατές τοποθετήσεις μπροστά από την θέση ακρόασης, στις άκρες, στο κέντρο, το ένα πάνω στο άλλο κτλπ αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν ικανοποιητικό κάτι που συνεχίστηκε με διάφορες αλχημείες γνωρίζοντας ότι είμαι σε λάθος μονοπάτι, διαφορετικά κροςς για κάθε σαμπ, με διαφορετική ένταση κτλπ.
Κάποια στιγμή σκέφτηκα ξαφνικά το απλό να τα τοποθετησω διαγώνια. Τις αποστάσεις σαμπς και δορυφόρων από την θέση ακρόασης προσπάθησα να τις διατηρήσω όσον τον δυνατόν όμοιες έτσι ώστε να αποφύγω την χρήση ενός ντιλευ το οποίο και δεν είχα ως εργαλείο
Τοποθέτησα λοιπόν τους δορυφόρους στις γωνιές διαγώνια και αφού κατέβασα την ένταση στα σαμπς, εκοψα στα 40Hz, κατόπιν στα 50,60Hz για να εξετάσω την συμπεριφορά του συνόλου.
Δεν έκατσα να μετρήσω ξεχωριστά τα κανάλια, ήδη γνώριζα την συμπεριφορά των δορυφόρων, έτσι επικεντρωθηκα μεταξύ 20-300Hz
Να σημειώσω ότι δεν έχω κάνει ακόμη χρήση eq, κάτι που θα γίνει για τα σαπς.

IMG_20210102_195251.jpg


IMG_20210102_195431.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.320
Reaction score
138.038
Η μαύρη γραμμή στο σπεκτρο, σε ενημερώνει για το χάλι το μαύρο που παίζει στα ~44 χερτζ, και το οποίο φαίνεται στο σχεδιάγραμμα πλάτους, αλλά δε σου τραβάει το μάτι όσο θα έπρεπε.

Κλέβοντας στο σπεκτρο, τέρμα αριστερά, βλέπεις και το θέμα στους ~22 κύκλους. Εκεί που φουσκώνει πάλι ψηλά. Τέρμα τέρμα άκρη.

Και για δες πως σπάει ο διάολος το ποδάρι του, 22 και 44, ε; Λες να είναι παράγωγο το ένα τ'αλλουνού;

Α παπαπαπαπαπαπαπα, αποκλείεται.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.859
Reaction score
84.985
Ανέβασε σωστά τις εικόνες, με την κάμερα πάνω αριστερά από το διάγραμμα.
 



Μηνύματα
4.999
Reaction score
8.868
Δεν πάμε που δεν πάμε εκκλησία, ε είπα να ασχοληθώ για ακόμη μια φορά με την ενσωμάτωση των σαμπς. Για όσους ενδιαφερονται
Τα σαμπς όπως μπορείτε να δείτε και στο σκίτσο, έχουν τοποθετηθει στις γωνιές.
Κατόπιν μετρήσεων και δοκιμων προέκυψαν τα παρακάτω διάγραμματα.
Οι δορυφόροι κατεβαίνουν μέχρι τα 50Hz, από εκεί ξεκινάνε τα υπογουφερ με την διαφορά ότι το Β σαμπ παίζει 3 ντιμπι πιο δυνατά.
Το διάγραμμα απόκρισης αποτυπωνει την απόκριση δορυφόρων και σαμπς σε μια μέτρηση.

IMG_20210117_122424.jpg

leo1.jpg


leo2.jpg
 



Μηνύματα
4.999
Reaction score
8.868
Το κρος είναι τωρα στα 50;
Για την ακρίβεια διαπίστωσα ότι τα 2 σαμπς συμπεριφερονται λίγο διαφορετικά και δοκίμασα διάφορα, στο τέλος έκοψα το Α στους 55Hz και το Β στους 50 με ταυτόχρονη αύξηση λίγο της έντασης.
Διαπιστώνω διαφορά όχι μεγάλη όταν ορίζω ανεξάρτητα από τα σαμπς στους δορυφόρους διαφορετικη τιμή για το subout.
Κόβω το κάθε σαμπ ξεχωριστά ας πούμε στους 50 και όταν αλλάζω μόνο το σαμπουτ των δορυφόρων για παράδειγμα από 50 σε 70 κρατώντας σταθερη την τιμή αποκοπής των σαμπς μεταβάλλεται η κλίση της καμπύλς στην 2η οκτάβα. Περίεργο το βρίσκω.
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.859
Reaction score
84.985
Εγώ θα τα έκανα όλα απο την αρχή.
Θέλω χαμηλότερη στάθμη στην πρώτη οκταβα, και τα σαμπ να παίζουν στη δεύτερη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.320
Reaction score
138.038
Βάλτα έτσι:


315120_1d0ee28a15a4705329ad9e145ae03605~2.jpg


Και κρος πάνω από 100.
Στο διάστημα 100-120, όπου βολεύει, κοιτάζοντας τις αποκρίσεις.

Χωρίς ερωτήσεις, χμ χμ, σουξου μουξου μανταλάκια.

Βάλτα όπως λέω και τελείωνε.

Μπορείς να παίξεις μόνο λίγο στην ακριβή θέση του πίσω σαμπ, λίγο δεξιά λίγο αριστερά. Τίποτε άλλο.
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.856
Μηνύματα
2.954.548
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top