Μόλις "ανακάλυψα" ότι το Nebenstück του Gerard Pesson αποτελεί ένα re-arrangement (filtrage το αποκαλεί ο συνθέτης) της Μπαλάντας Op. 10, no. 4 του Brahms! (Δεν θα το αναγνώριζα ποτέ).Αυτό βέβαια είναι μια άκρως υποκειμενική άποψη κάποιου ο οποίος αμφιβάλω αν έχει επενδύσει το ελάχιστο στο συγκεκριμένο genre. Είναι κάτι σαν να φέρω εγώ άποψη για τα darts (το άθλημα π.χ.)
όμως παραπάνω δεν έκανα καμία αναφορά στην musique concrète. δεν ξέρω πως κατέληξε εκεί το θέμα(!)
για την κλασική μουσική μιλάμε όπως κατανοηται σήμερα έξω από της αναπαραγωγές των κλασικών.
Η "υψηλή μουσική αισθητική" που αναφέρεται προηγουμένως είναι ταμπού. Δεν υπάρχει φύλακας του σωστού γούστου.
Το θέμα είναι αν ενδιαφέρει τον ακροατή να παρακολουθεί την εξέλιξη, γιατί όπως είπα και προηγουμένως (όπως και η προσωπογραφία του Picasso) μεταφέρει αλλά μηνύματα και όχι απλά αυτά της μελωδίας και του μέτρου.
το πεδίο εδώ είναι τεράστιο.
Για εισαγωγική ακρόαση θα πρότεινα Morton Feldman.
Αλλά παραθέτω ορισμένα αλλά (έκτων οποίον ο πρώτος είναι και γνωστός μου από την πόλη Domodossola της Ιταλίας)
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023