- Μηνύματα
- 3.924
- Reaction score
- 6.191
Στο reference δεν έχεις να λυπηθείς τίποτα.
Δυστυχώς η ιατρική λέει πως και εκεί μια χαρά φθορά προκαλείς εν καιρώ αν ακούς ώρες κάθε μέρα.Στο reference δεν έχεις να λυπηθείς τίποτα.
Συμφωνούμε, το γνωστό τεστ είναι πολύ βάρβαρο για τα αυτιά, ο ροζ θόρυβος σε στάθμη αναφοράς και άνω είναι τρομερά δυσάρεστη εμπειρία και καταπόνηση μεγάλη για τα αυτιά μας, ωστόσο καμία σχέση δεν έχει με τη μουσική, όταν το σεταπ είναι πολύ χαμηλών παραμορφωσεων.Από κάποια db και πάνω η ακρόαση πρέπει να διαρκεί ελάχιστα δευτερόλεπτα.
Στην προσπάθεια μου να κάνω το γνωστό test έπρεπε να έχω ανοιχτό το Media Center που αν και του έχω βάλει ότι ποιό "αθόρυβο" υπάρχει σε ανεμιστήρες κάνει κάποια Χ φασαρία.
Έπρεπε να ανεβάσω την ένταση αρκετά για να δω τι παίζει αλλά και πάλι δεν το ολοκλήρωσα. Όχι γιατί δεν το έχουν τα ηχεία (που δεν το έχουν νομίζω και δεν ήθελα να κάνω ζημιά), αλλά γιατί ήταν πολύ δυνατά. Λίγο ακόμα και θα μου ήταν αδύνατο να κάτσω στο δωμάτιο.
Είστε τρελοί
It's official.
Δεν είναι έτσι.Αν δεν κάνω λάθος ο Κώστας έχει το χώρο τίγκα στη διάχυση.
Προσοχή στις λεπτομέρειες: Reference σημαίνει μέση στάθμη 83-85dB C weighting.Δυστυχώς η ιατρική λέει πως και εκεί μια χαρά φθορά προκαλείς εν καιρώ αν ακούς ώρες κάθε μέρα.
Δεν είναι ακριβώς διάχυση. Σκαλοπατάκια πολυ μικρού ύψους, απο μαλακό υλικό.Αν δεν κάνω λάθος ο Κώστας έχει το χώρο τίγκα στη διάχυση.
Έτσι.Δεν είναι ακριβώς διάχυση. Σκαλοπατάκια πολυ μικρού ύψους, απο μαλακό υλικό.
I know broΠροσοχή στις λεπτομέρειες: Reference σημαίνει μέση στάθμη 83-85dB C weighting.
Όχι κορυφές
Όχι A-weighting.
Δεν είναι ακριβώς διάχυση. Σκαλοπατάκια πολυ μικρού ύψους, απο μαλακό υλικό.
Έχουμε πολλά για Εβορα.Κατά την προσωπική μου εκτίμηση, δεν υπάρχει η έννοια των χρόνων αντήχησης σε οικιακούς χώρους
Περαστικάέχω διαγνωσθεί με SSNHL
Αν θελεις να παραθέσεις βιβλιογραφία που να αντικρούει αυτά που έγραψα, θα ήταν εποικοδομητικό.όταν έβαλα τα δεδομένα τους στο τι κάνουμε με τα συστήματα που στήνουμε
Απο όλα που είπε αυτος ο τύπος, αυτο που μου έκανε πιο μεγάλη εντύπωση ειναι οτι στους πλαινούς τοίχους ειτε χρησιμοποησει απορροφηση , ειτε διαχυση, την τοποθετει λέει με ασυμμετρία για πιο αληθοφανες αποτέλεσμα και καλύτερη σκηνή και λεπτομέρεια (?). Αυτό πάλι λέει οτι είναι δική του εμπειρία....Αν δεν κάνω λάθος ο Κώστας έχει το χώρο τίγκα στη διάχυση.
Χωρίς διάθεση να κάνω το έξυπνο καθώς δεν γνωρίζω, θα βάλω ένα link με τίτλο Diffusion Confusion καθώς ο συγκεκριμένος μηχανικός ήχου μετά από περίπου 1000 δωμάτια που έχει σχεδιάσει και ρυθμίσει (dedicated theatres, studios, commercial theatres) λέει πως η συνταγή είναι αυτή.
View attachment 204597
Το Diffusion Confusion βγήκε από τον Grimani καθώς ο κόσμος πιστεύει ότι χρειάζεται πολύ διάχυση, κάτι που o ίδιος λέει πως είναι λάθος. Ένα 20% από την επιφάνεια κάθε τοίχου αρκεί.
Γνώμες;;
Κάποιοι δε εξακολουθούν να ξενίζονται,απορώντας τι δουλειά έχει ένα μεγάλο κρεβάτι - με το στρώμα του εννοείται - σε δωμάτιο ακρόασης όταν έχεις συνειδητά αποφύγει να επενδύσεις την οροφή....
Στόχος της ηχητικής περιποίησης οικιακών χωρών, είναι η μείωση του χρόνου εξασθένησης των ανακλάσεων και η εξάλειψη του φαινομένου του φλατερ εκο, που προκύπτει από παράλληλες λείες επιφάνειες (τυπικά δάπεδο και ταβάνι).
..... και κάτω απο τραπέζι.Κάποιοι δε εξακολουθούν να ξενίζονται,απορώντας τι δουλειά έχει ένα μεγάλο κρεβάτι - με το στρώμα του εννοείται - σε δωμάτιο ακρόασης όταν έχεις συνειδητά αποφύγει να επενδύσεις την οροφή.
Δεν τα έχω σε γραπτά, λογικά αυτά που μου είπαν σίγουρα θα υπάρχουν αποτυπωμένα κάπου σε έρευνες και papers π.χ. στο pubmed ή το researchgate.Έχουμε πολλά για Εβορα.
Απ´οσο γνωρίζω σαφώς και υπάρχει, αλλά πάνω απο την Schroeder.
Περαστικά
Αν θελεις να παραθέσεις βιβλιογραφία που να αντικρούει αυτά που έγραψα, θα ήταν εποικοδομητικό.
περαστικά, σου είπαν σε πόσες συχνοτητες ?I know bro
Από την άλλη, λόγω πρόσφατης ατυχίας περιπέτειας (εδώ και 28 ημέρες περίπου έχω διαγνωσθεί με SSNHL στο δεξί αυτί ) είχα την "τύχη" να γνωρίσω 2 από τους καλύτερους ΩΡΛ χειρούργους της Ελλάδας και η συζήτηση που κάναμε πέραν της "θεραπείας" που ελπίζουμε να σώσει την ακοή στο δεξί μου αυτί, ήταν τρομακτική όταν έβαλα τα δεδομένα τους στο τι κάνουμε με τα συστήματα που στήνουμε.
Εύχομαι πλήρη αποκατάσταση...Δεν κρύβω ότι νιώθω κι επίσημα κάπως ΄΄δικαιωμένος΄΄ που αποφεύγω τα home cinema...Δεν τα έχω σε γραπτά, λογικά αυτά που μου είπαν σίγουρα θα υπάρχουν αποτυπωμένα κάπου σε έρευνες και papers π.χ. στο pubmed ή το researchgate.
Το ότι κάθε φορά π.χ. που βλέπει κανείς σε reference ή above reference ( πόσοι άραγε παίζουν και above reference ειδικά στο bass region ? ) ταινίες με βαρύ soundtrack ( Mad Max Fury Road, κάτι ατελείωτες στιγμές σχεδόν συνεχούς μπάσο στο Aquaman, κλπ ) με τα μπάσα να χτυπάνε 120db+ προκαλούμε ζημιά στα αυτάκια μας ( που προοδευτικά με το πέρασμα του χρόνου αν ο Χ άνθρωπος ήταν να έχει 15% μειωμένη ακοή στα 65 του χρόνια θα το έχει το 15% στα 55 του και στα 60-65 θα έχει 20-25%, etc etc ).
p.s. yes, I'm packed in shit, top 85db θα παίζω προσωπικά Θεού θέλοντος έχοντας ξεπεράσει αυτό το άτιμο πράγμα
Έχουν γίνει σχετικές αναφορές στο νήμα ΄΄Λειτουργία της ακοής΄΄...περαστικά, σου είπαν σε πόσες συχνοτητες ?
This initiates a blame game that can involve lawyers.Έχουμε πολλά για Εβορα.
Απ´οσο γνωρίζω σαφώς και υπάρχει, αλλά πάνω απο την Schroeder.