Auro 3D


billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.097
Reaction score
7.145
Το Atmos από eBay.
Το Auro 3D version απευθείας (δωρεάν δείγμα, τα καλά του journalism :D)

Ίδια timings κλπ, οπότε τα muxάρισα σε ένα MKV εννοείται ( το δισκάκι ίσως γίνει κλήρωση στα μέλη, θα ζητηθεί απόδειξη κατοχής Auro 3D processor/receiver :D )
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.829
Reaction score
30.759
Νομίζω είναι η μία από τις δύο ταινίες που έχουν ταυτόχρονα Atmos & Auro3D. Καλό δισκάκι για σύγκριση.
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.097
Reaction score
7.145
Νομίζω είναι η μία από τις δύο ταινίες που έχουν ταυτόχρονα Atmos & Auro3D. Καλό δισκάκι για σύγκριση.
Είναι πλέον 3 οι ταινίες που έχουν βγεί και με Atmos και Auro 3D.

Daylight
Dragonheart
Twister

Βεβαίως μιας και είναι από διαφορετικά studio πιο πολύ σύγκριση μεταξύ των engineers των studio είναι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.829
Reaction score
30.759
Είναι πλέον 3 οι ταινίες που έχουν βγεί και με Atmos και Auro 3D.

Daylight
Dragonheart
Twister

Βεβαίως μιας και είναι από διαφορετικά studio πιο πολύ σύγκριση μεταξύ των engineers των studio είναι.
Ελπίζω να έχεις τίποτα σοβαρά heights και όχι κάτι 4" ή 5" που έχουν οι YouTubers και το παίζουν ειδήμονες.
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.424
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.257
Reaction score
1.167
Ελπίζω να έχεις τίποτα σοβαρά heights και όχι κάτι 4" ή 5" που έχουν οι YouTubers και το παίζουν ειδήμονες.
5'' και δεν φτάνουν ? μάλλον το auro θέλει απο πόσες 6.5 και twiter, και πάνω? Αυτό δεν το ήξερα!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.829
Reaction score
30.759
5'' και δεν φτάνουν ? μάλλον το auro θέλει απο πόσες 6.5 και twiter, και πάνω? Αυτό δεν το ήξερα!
Τα heights είναι πιο μακριά από ότι τα ηχεία του bed layer. Αν τα κάτω FL & FR είναι στα 2,5m τα heights τους είναι στα 3m εύκολα. Αν κάτω έχεις 8" πάνω τι θα βάλεις; 5";
Θέλει σίγουρα 8", τουλάχιστον μην πας κάτω από 6,5".

Το έχει πει και ο ιδρυτής.
Τα heights πρέπει να είναι ικανά να παίξουν σωστά τουλάχιστον μέχρι τα 150hz.
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.097
Reaction score
7.145
Ελπίζω να έχεις τίποτα σοβαρά heights και όχι κάτι 4" ή 5" που έχουν οι YouTubers και το παίζουν ειδήμονες.
Έχουν περάσει διάφορα στον χώρο δοκιμών και στο σαλόνι.
Το μεγαλύτερο κανονικό ηχείο που έχω ταβανιάσει στους δικούς μου χώρους είναι 6.5αρη (Klipsch RP-600M).
Δεν μετράμε in-wall λύσεις τύπου Sonos, κλπ.
Ta SVS Prime Elevation σε σύγκριση με τα Klipsch σε μερικά demos που έχω δοκιμάσει δεν μπορώ να πω ότι διαπίστωσα κάποια διαφορά σε νορμάλ στάθμες.
Σε ημισόβαρο σύστημα και με κάποιους περιορισμούς το minimum που θα έβαζα σε ταβάνι είναι αυτά ( τα Prime Elevation ).
Αν με άφηνες μπόσικο θα κρέμαγα Utopia και στο ταβάνι :D
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.829
Reaction score
30.759
Βεβαίως μιας και είναι από διαφορετικά studio πιο πολύ σύγκριση μεταξύ των engineers των studio είναι.
Αυτό θα μπορούσε να είχε κάποια ισχύ μόνο στην μουσική επειδή έχει μικρή διάρκεια και δεν υπάρχει εικόνα. Εκεί τα limitations του Atmos θα μπορούσαν να κρυφτούν καλά.

Στις ταινίες είναι αδύνατο λόγο διάρκειας και πολύ γρήγορα το Αtmos θα χτυπήσει ταβάνι δυνατοτήτων τι στιγμή που το Auro3D θα κάνει ζέσταμα. Γράφω ζέσταμα γιατί έχει πολύ πράμα ακόμα να δώσει.

Δυστυχώς, αν δεν καταλάβουμε τι γίνεται στο Post Production, δεν θα καταλάβουμε ποτέ τι έγραψα.

Ο Wilfried έχει πει στο παρελθόν ότι πρέπει να καταλάβουμε πως το κάνει αλλιώς δεν θα καταλάβουμε τι κάνει. Πολλοί γελούσαν και άλλοι έπεσαν να τον φάνε. Εγώ θα πω ένα πράγμα.

Έχει απόλυτο δίκιο.
 
Last edited:

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.097
Reaction score
7.145
Αυτό θα μπορούσε να είχε κάποια ισχύ μόνο στην μουσική επειδή έχει μικρή διάρκεια και δεν υπάρχει εικόνα. Εκεί τα limitations του Atmos θα μπορούσαν να κρυφτούν καλά.

Στις ταινίες είναι αδύνατο λόγο διάρκειας και πολύ γρήγορα το Αtmos θα χτυπήσει ταβάνι δυνατοτήτων τι στιγμή που το Auro3D θα κάνει ζέσταμα. Γράφω ζέσταμα γιατί έχει πολύ πράμα ακόμα να δώσει.

Δυστυχώς, αν δεν καταλάβουμε τι γίνεται στο Post Production, δεν θα καταλάβουμε ποτέ τι έγραψα.

Ο Wilfried έχει πει στο παρελθόν ότι πρέπει να καταλάβουμε πως το κάνει αλλιώς δεν θα καταλάβουμε τι κάνει. Πολλοί γελούσαν και άλλοι έπεσαν να τον φάνε. Εγώ θα πω ένα πράγμα.

Έχει απόλυτο δίκιο.
Σε οικιακό setup, όπου στην καλύτερη έχεις 6 overhead δεν θα φτάσεις στα limitations που έχει το Atmos for the Home.

Πρός το παρόν τα 3 που έχω στα 2 φορμά, δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές.

Όποιος ενδιαφέρεται από Νοέμβρη που θα είμαι πιο χαλαρός προσφέρεται ο χώρος για blind tests ;)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.829
Reaction score
30.759
Σε οικιακό setup, όπου στην καλύτερη έχεις 6 overhead δεν θα φτάσεις στα limitations που έχει το Atmos for the Home.
Συγνώμη αλλά αυτή η απάντηση δείχνει πως δεν κατάλαβες όσα έγραψα. Όπως είπα αν δεν υπάρχει γνώση Post Production δεν θα γίνει ποτέ κατανοητή η διαφορά.

Τα limitations του Atmos σταματάνε στο Studio σε ότι αφορά τα τεχνικά.
Στο οικιακό ηχητικό αποτέλεσμα τα έχουμε πει. 7.1.2 & 20 αντικείμενα.
Πράγμα που δεν ισχύει στο Auro3D γιατί παίζει με κανάλια σε όλο το χώρο.

Ο μοναδικός τρόπος να το δείξω είναι να έχω μπροστά μου τα Protools και να κάνω video δείχνοντας πόσες διαφορές έχουν τα δύο Formats στην διαδικασία δημιουργίας των sessions, πριν ακόμα αρχίσεις να δουλεύεις.
Και δυστυχώς αυτό δεν γίνεται γιατί τα Protools ανοίγουν (ή σωστότερα άνοιγαν όταν τα είχα) μόνο με USB κλειδιά. Και βέβαια χρειάζομαι τα Auro3D plugins.

Not.
 

Μηνύματα
1.249
Reaction score
1.872
Όποιος ενδιαφέρεται από Νοέμβρη που θα είμαι πιο χαλαρός προσφέρεται ο χώρος για blind tests
Πρόσεχε τι λες γιατί όταν δεν πάει το βουνό στον Μωάμεθ, πάει ο Μωάμεθ στο βουνό.;)
 


billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.097
Reaction score
7.145
Συγνώμη αλλά αυτή η απάντηση δείχνει πως δεν κατάλαβες όσα έγραψα. Όπως είπα αν δεν υπάρχει γνώση Post Production δεν θα γίνει ποτέ κατανοητή η διαφορά.

Τα limitations του Atmos σταματάνε στο Studio σε ότι αφορά τα τεχνικά.
Στο οικιακό ηχητικό αποτέλεσμα τα έχουμε πει. 7.1.2 & 20 αντικείμενα.
Πράγμα που δεν ισχύει στο Auro3D γιατί παίζει με κανάλια σε όλο το χώρο.

Ο μοναδικός τρόπος να το δείξω είναι να έχω μπροστά μου τα Protools και να κάνω video δείχνοντας πόσες διαφορές έχουν τα δύο Formats στην διαδικασία δημιουργίας των sessions, πριν ακόμα αρχίσεις να δουλεύεις.
Και δυστυχώς αυτό δεν γίνεται γιατί τα Protools ανοίγουν (ή σωστότερα άνοιγαν όταν τα είχα) μόνο με USB κλειδιά. Και βέβαια χρειάζομαι τα Auro3D plugins.

Not.
Μια χαρά κατάλαβα τι εννοείς.
Για τα authoring tools, αυτό που πρός το παρόν έχω διαπιστώσει είναι πως του Atmos είναι πιο "βολικό" και εύχρηστο από του DTS:X. Σε σύγκριση με του Auro 3D δεν ξέρω, αλλά για να μην έχουμε ταινίες με Auro 3D δεν θα είναι και τόσο εύχρηστο ( ή είναι πολύ πιο ακριβό από το αντίστοιχο Atmos setup ).

Αν σε οικιακό δεν είσαι ευχαριστημένος με 7.1.2 / 20 objects έχεις ξεφύγει ( Trinnov Alt. 32 ? πόσους ξέρουμε με τέτοια setup σε σπίτι ? ).

Από την στιγμή που δεν έχουμε κάποια παραγωγή από το ίδιο studio και στα 2 format ουσιαστική σύγκριση σε ταινίες δεν μπορούμε να έχουμε.

Προσωπική μου γνώμη αν θες, έχοντας κάψει εγκεφαλικά κύτταρα από την εποχή του Dolby Surround, και έχοντας κάνει πάρα πολλά blind test σε οτιδήποτε φανταστεί κανείς, δεν θα αντιληφθούμε διαφορά μεταξύ Atmos/DTS:X/Auro 3D σε ταινίες είτε σε home setup, είτε σε dedicated room 7.1.6 / 9.1.6.

Σαν χομπίστας έχω δουλέψει τα authoring tools μέχρι το Dolby TrueHD ( non-Atmos ) και το DTS-HD Master Audio.
Δυστυχώς με Atmos/DTS:X δεν έχω παίξει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.829
Reaction score
30.759
Ουδεμία σχέση το mixing με το authoring.

Ουδεμία σχέση αυτό που λέω με κανάλια και επεξεργαστές.
Ας έχεις και 64 κανάλια.

Το Auro3D δεν άλλαξε τον τρόπο εργασίας. Το Atmos την άλλαξε. 🙂
Περίεργο ε; Το ίδιο εύκολα είναι και τα δύο.
To Auro3D δεν χρειάζεται extra μηχανήματα για coding - decoding. Τα κάνει το software που αγοράζεις. To Atmos θέλει μηχάνημα.
Τα plugins του Auro3D δεν είναι καθόλου ακριβά για αυτό που κάνουν.

Ο λόγος που επικρατεί η Dolby είναι γνωστός.
Μεγαλύτερη εταιρία, περισσότερα κεφάλαια. Συν ότι είναι στο κουρμπέτι περισσότερα χρόνια και είχε ήδη χιλιάδες Dolby αίθουσες.

Επίσης αρχές του 2012 εξαγόρασε και στη συνέχεια εξαφάνισε μια Ισπανική εταιρία ήχου που είχε φτιάξει δικό της Object based immersive σύστημα ήχου και είχε αρχίσει να πατά πόδι στην California με διάφορες αίθουσες. 😉
Μόνο στην Ισπανία είχε συμβόλαιο για 520 αίθουσες.

Κοίτα τα heights των Ισπανών. Σου θυμίζουν κάτι;
Imm_Sound_s_technology.jpg

maxresdefault.jpg
 
Last edited:


billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.097
Reaction score
7.145
Το Auro3D δεν άλλαξε τον τρόπο εργασίας. Το Atmos την άλλαξε. 🙂
Άρα, το Atmos κοστίζει παραπάνω για να φτιάξεις το στούντιο (software, hardware console, new speaker setup), ενώ το Auro έρχεται αρκετά φθηνότερα (αν θυμάμαι καλά μόνο η κονσόλα του Atmos έρχεται περί τα 100.000€).
Το Atmos αλλάζει τον τρόπο που λειτουργούσε ο engineer, το Auro είναι πολύ πιο κοντά στο πως δούλευαν και πριν.

Άρα, έχεις πολλά θετικά στο Auro, μέσα σε αυτά και οι ευκολίες, το χαμηλό κόστος, αλλά και ο παρεμφερής με τον 2D τρόπο εργασίας.
Αλλά παρά ταύτα θυμίζει ένα πρότυπο που βρίσκεται σε φάση ζωντανός-νεκρός.

Το θέμα των υπάρχοντων αιθουσών και συμφωνιών δεν λέει κάτι ιδιαίτερο.
Και πριν το Dolby TrueHD vs DTS-HD η Dolby είχε κυριολεκτικά μονοπώλιο, αλλά στο TrueHD vs DTS-HD στο consumer & prosumer market η DTS τους ξεφτίλισε (και τότε ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες είναι η βλακεία της Dolby που είχε βγάλει μόνο για Apple την σουίτα του TrueHD).

Καλύτερο-ξε-καλύτερο, σημασία δεν έχει όταν δεν γίνονται παραγωγές και η ελάχιστη χρήση που εμφανίζεται στο Auro είναι σε μουσικές κυκλοφορίες ( και εκεί πάλι έχει περισσότερες παραγωγές η Dolby, και όσο πάει ενισχύεται η θέση της στην αγορά ).
Η φάση να αλλάξει δεν παίζει, οπότε ότι και να λέμε, για έναν ταινιόφιλο, το Atmos είναι το ζουμί, το DTS:X τα ρέστα ( αναλογία κυκλοφοριών τουλ. 5:1 ) και το Auro 3D κάτι σαν... ανέκδοτο ( δίχως έκδοση ).
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Είναι πλέον 3 οι ταινίες που έχουν βγεί και με Atmos και Auro 3D.

Daylight
Dragonheart
Twister

Βεβαίως μιας και είναι από διαφορετικά studio πιο πολύ σύγκριση μεταξύ των engineers των studio είναι.
μια ακομα που εβαλε ο stathis
....και αλλες 2 εδω :biggrin:

inferno_4k_ultra_hd_blu-ray_nordic-38921027-bckl.jpg 51-GgZIs9QL.jpg

50% επιτυχια :tongue:

παλι για τους πεθαμενους μιλατε !!!

ειναι διαφορετικο το αποτελεσμα στα 2 formats...
....και στο σπιτι ακομα μεγαλυτερη διαφορα....
θες πιο πολλα καναλια για το auro μιας και ειναι 13.1
καμια σχεση με το dolby .....ειναι πισω η καημενη dolby :lolsign:
....αλλα οπως ξερουμε οοολοι...πουλαει για τους γνωστους λογους.

μολις φτιαξεις 13.1 βαλτα να κλαψεις...

....δεν ειναι τυχαιο ξαναλεω οτι ο FT εκανε 13.1 ;)
 



Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.849
Μηνύματα
2.954.224
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top