ifievadam
"Επαγγελματίας"
- Μηνύματα
- 509
- Reaction score
- 356
Επιθυμών να πάρω σκληρό ssd, για υπό κατασκευή nuc, και βλέποντας αυτή την αγγελία "https://www.avsite.gr/forum/threads/ssd-kingston-m2-sata-512gb-m-type.186541/#post-2809069", πρότεινα την αγορά της. Πλην όμως, ο πωλητής (pass2007) φιλοτιμηθεις με απέτρεψε από την αγορά της γιατι "δυστυχώς δεν είναι συμβατός ο ssd με αυτόν τον υπολογιστή" - τον ευχαρίστησα βεβαιως.
Σύντομα όμως παίρνω πμ από τον ίδιο:
"6 Νοεμβρίου 2021
Καλημέρα, ένας καλός μου φίλος έχει καινούριο έναν ssd για το Intel Nuc 54250
Είναι αυτός https://www.skroutz.gr/s/28241093/Kingston-KC600-SSD-512GB-mSATA-SKC600MS-512G.html
τον δίνει 30€ με μεταφορικά δικά του και πληρωμή μέσω Paypal.
Αν ενδιαφέρεστε μπορώ να του μεταβιβάσω το μήνυμα.
Ευχαριστώ"
Φυσικά αποδέχομαι την προσφορά, και συνδέομαι με τον ...φιλο! damiansakkas το όνομά του εδώ και μου στέλνει παρόμοιο μήνυμα:
"6 Νοεμβρίου 2021
Καλησπέρα,
όπως με ενημέρωσε ο φίλος μου ο Στέφανος ψάχνετε για κοντό ssd.
Έχω αυτόν και είναι αχρησιμοποίητος https://www.skroutz.gr/s/28241093/Kingston-KC600-SSD-512GB-mSATA-SKC600MS-512G.html
έχει ακόμα εγγύηση μέχρι τα τέλη του 2022.
Τιμή 30€
Μεταφορικά με κούριερ δικά μου πληρωμή μέσω paypal.
Με εκτίμηση
Δαμιανός Σακκάς"
Φυσικά λέω "ναι", και ακολουθούν τα παρακάτω μηνύματα:
Δ. Σ.: "7 Νοεμβρίου 2021
Καλησπέρα, με ενημέρωσε ο Στέφανος ότι θα προχωρήσουμε τελικά για τον SSD.
Λοιπόν θα στείλετε 24€ μέσω paypal στο: [email protected]
Έχω σημειώσει τα στοιχεία αποστολής.
Ευχαριστώ
Με εκτίμηση
Δαμιανός Σακκάς"
Ο Στεφανος ειναι ο pass2007 - που ηταν ...Πασχαλης-, και τα 30€ έγιναν 24€ λόγω αφαίρεσης των μεταφορικών.
Στέλνω με paypal, δεν τα δέχεται όμως (αποκλεισμένος; ), του το επισημαίνω και...
"Α ναι συγνώμη έχω κάποιο πρόβλημα με το email για αυτό δεν δέχεται την πληρωμή.
παρακαλώ δοκιμάστε σε αυτό είναι συνεργάτη μου: [email protected]
ευχαριστω και συγνωμη για την ταλαιπωρία."
Τα στέλνω στην paypal, τα δέχεται και αναμένω:
Δ.Σ: "7 Νοεμβρίου 2021
Ευχαριστώ πολύ,
Αυριο θα στείλω το tracking number.
καλό βράδυ"
Σιγή ...ασυρμάτου από τότε - ούτε τρακιν ναμπερ, ουτε άλλη απάντηση, ούτε ssd, αν και απειλώ με δημόσια κααγγελία.
Απευθύνομαι στον Πασχάλη pass2007:
"Wednesday at 00:20
Χαιρετω
Σας εστειλα τα χρηματα για τον σκληρο του κ. Σακκα, μα δεν εχω καμια πληροφόρηση απο αυτον, αν και του έστειλα πμ. Τι συμβαινει τελικα; ευχαριστω"
Απειλώ με καταγγελια, με ...κατέγραψε κι αυτός κανονικά!
Απευθύνομαι στην paypal, αλλά μάλλον με λάθος ερώτημα γιατι πήρα την παρακάτω απάντηση:
"Ευχαριστούμε που αναφέρατε αυτό το περιστατικό. Αφού ελέγξαμε προσεκτικά το περιστατικό σας, διαπιστώσαμε ότι αυτή η συναλλαγή δεν ήταν μη εξουσιοδοτημένη και επομένως δεν καλύπτεται από την Προστασία αγορών PayPal."
Στέλνω ημέηλ μέσω paypal στον pass2007 για επιστροφή του ποσού, καμία αντίδραση εκ μέρους του.
Ερώτηση: πως πρέπει να αποτανθώ στην paypal για επιστροφή του ποσού επειδή ΔΕΝ στάλθηκε το αντικείμενο που πληρώθηκε;
Είνα προφανές πιστεύω πως η κοινοποίηση της "ιστορίας, και καταγγελίας των εμπλεκομένων, δεν αφορά τόσο το ασήμαντο ποσό των 24€, αλλά την επιλήψιμη συμπεριφορά τους, ώστε να προφυλαχθούν άλλα μέλη που τυχόν συναλλαχθούν μαζί τους.
Σημειωτέον πως τα προφιλ τους στο facebook ειναι κενά!!!
Σύντομα όμως παίρνω πμ από τον ίδιο:
"6 Νοεμβρίου 2021
Καλημέρα, ένας καλός μου φίλος έχει καινούριο έναν ssd για το Intel Nuc 54250
Είναι αυτός https://www.skroutz.gr/s/28241093/Kingston-KC600-SSD-512GB-mSATA-SKC600MS-512G.html
τον δίνει 30€ με μεταφορικά δικά του και πληρωμή μέσω Paypal.
Αν ενδιαφέρεστε μπορώ να του μεταβιβάσω το μήνυμα.
Ευχαριστώ"
Φυσικά αποδέχομαι την προσφορά, και συνδέομαι με τον ...φιλο! damiansakkas το όνομά του εδώ και μου στέλνει παρόμοιο μήνυμα:
"6 Νοεμβρίου 2021
Καλησπέρα,
όπως με ενημέρωσε ο φίλος μου ο Στέφανος ψάχνετε για κοντό ssd.
Έχω αυτόν και είναι αχρησιμοποίητος https://www.skroutz.gr/s/28241093/Kingston-KC600-SSD-512GB-mSATA-SKC600MS-512G.html
έχει ακόμα εγγύηση μέχρι τα τέλη του 2022.
Τιμή 30€
Μεταφορικά με κούριερ δικά μου πληρωμή μέσω paypal.
Με εκτίμηση
Δαμιανός Σακκάς"
Φυσικά λέω "ναι", και ακολουθούν τα παρακάτω μηνύματα:
Δ. Σ.: "7 Νοεμβρίου 2021
Καλησπέρα, με ενημέρωσε ο Στέφανος ότι θα προχωρήσουμε τελικά για τον SSD.
Λοιπόν θα στείλετε 24€ μέσω paypal στο: [email protected]
Έχω σημειώσει τα στοιχεία αποστολής.
Ευχαριστώ
Με εκτίμηση
Δαμιανός Σακκάς"
Ο Στεφανος ειναι ο pass2007 - που ηταν ...Πασχαλης-, και τα 30€ έγιναν 24€ λόγω αφαίρεσης των μεταφορικών.
Στέλνω με paypal, δεν τα δέχεται όμως (αποκλεισμένος; ), του το επισημαίνω και...
"Α ναι συγνώμη έχω κάποιο πρόβλημα με το email για αυτό δεν δέχεται την πληρωμή.
παρακαλώ δοκιμάστε σε αυτό είναι συνεργάτη μου: [email protected]
ευχαριστω και συγνωμη για την ταλαιπωρία."
Τα στέλνω στην paypal, τα δέχεται και αναμένω:
Δ.Σ: "7 Νοεμβρίου 2021
Ευχαριστώ πολύ,
Αυριο θα στείλω το tracking number.
καλό βράδυ"
Σιγή ...ασυρμάτου από τότε - ούτε τρακιν ναμπερ, ουτε άλλη απάντηση, ούτε ssd, αν και απειλώ με δημόσια κααγγελία.
Απευθύνομαι στον Πασχάλη pass2007:
"Wednesday at 00:20
Χαιρετω
Σας εστειλα τα χρηματα για τον σκληρο του κ. Σακκα, μα δεν εχω καμια πληροφόρηση απο αυτον, αν και του έστειλα πμ. Τι συμβαινει τελικα; ευχαριστω"
Απειλώ με καταγγελια, με ...κατέγραψε κι αυτός κανονικά!
Απευθύνομαι στην paypal, αλλά μάλλον με λάθος ερώτημα γιατι πήρα την παρακάτω απάντηση:
"Ευχαριστούμε που αναφέρατε αυτό το περιστατικό. Αφού ελέγξαμε προσεκτικά το περιστατικό σας, διαπιστώσαμε ότι αυτή η συναλλαγή δεν ήταν μη εξουσιοδοτημένη και επομένως δεν καλύπτεται από την Προστασία αγορών PayPal."
Στέλνω ημέηλ μέσω paypal στον pass2007 για επιστροφή του ποσού, καμία αντίδραση εκ μέρους του.
Ερώτηση: πως πρέπει να αποτανθώ στην paypal για επιστροφή του ποσού επειδή ΔΕΝ στάλθηκε το αντικείμενο που πληρώθηκε;
Είνα προφανές πιστεύω πως η κοινοποίηση της "ιστορίας, και καταγγελίας των εμπλεκομένων, δεν αφορά τόσο το ασήμαντο ποσό των 24€, αλλά την επιλήψιμη συμπεριφορά τους, ώστε να προφυλαχθούν άλλα μέλη που τυχόν συναλλαχθούν μαζί τους.
Σημειωτέον πως τα προφιλ τους στο facebook ειναι κενά!!!