Ποδήλατο

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Είναι πολύ ελαφριά η δικιά σου και υποθέτω πολύ ακριβή. Δεν βγάζει ο κινέζος 12αρα για δρόμου απ' όσο ξέρω, μόνο για βουνό.

11αρες είναι για παράδειγμα αυτές https://www.aliexpress.com/item/1005003690669259.html μέχρι και το κουτί των sram έχει αντιγράψει χαχα. Σε σχέση με την 105 κερδίζεις κάπου 100 γρ. για μένα δεν αξίζει τη διαφορά στην τιμή για άλλους όμως μπορεί.
 

Μηνύματα
2.430
Reaction score
5.448
Είναι πολύ ελαφριά η δικιά σου και υποθέτω πολύ ακριβή. Δεν βγάζει ο κινέζος 12αρα για δρόμου απ' όσο ξέρω, μόνο για βουνό.

11αρες είναι για παράδειγμα αυτές https://www.aliexpress.com/item/1005003690669259.html μέχρι και το κουτί των sram έχει αντιγράψει χαχα. Σε σχέση με την 105 κερδίζεις κάπου 100 γρ. για μένα δεν αξίζει τη διαφορά στην τιμή για άλλους όμως μπορεί.
Με αυτη ο μπρε ζήτημα να κάνει μια βόλτα.... Θα της γμσειτοσπιτακι
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Με αυτη ο μπρε ζήτημα να κάνει μια βόλτα.... Θα της γμσειτοσπιτακι
Οι sroad είναι δοκιμασμένες στο "χώρο", υπάρχουν αναφορές με καλές γνώμες στον ιστό.
 

Μηνύματα
23.142
Reaction score
17.315
11αρα έχει ο Μπρετς, 12 είναι το μικρότερο του γρανάζι (έχει λόγο που δεν έχει 11αρι).
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Οι κινέζοι μπαίνουν δυνατά στην αγορά, ο γατσούλης φέρνει sunrace (δεν ξέρω αν έχει και την αντιπροσωπία), πολλά μοντέλα βγαίνουν από μαμά με microshift. Έρχονται αλλαγές.
 

Μηνύματα
23.142
Reaction score
17.315
Εφόσον είναι κοντά στα ποιοτικά επίπεδα, και σε θέματα σωστής λειτουργίας και απόδοσης με τις γνωστές 3, καλοδεχούμενα είναι. Αλλά και η τιμή τους πρέπει να είναι πολύ ανταγωνιστική, για να τα προτιμήσει ο κόσμος.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.461
Reaction score
50.158
Είναι πολύ ελαφριά η δικιά σου και υποθέτω πολύ ακριβή. Δεν βγάζει ο κινέζος 12αρα για δρόμου απ' όσο ξέρω, μόνο για βουνό.

11αρες είναι για παράδειγμα αυτές https://www.aliexpress.com/item/1005003690669259.html μέχρι και το κουτί των sram έχει αντιγράψει χαχα. Σε σχέση με την 105 κερδίζεις κάπου 100 γρ. για μένα δεν αξίζει τη διαφορά στην τιμή για άλλους όμως μπορεί.
Ναι είναι η Καινούρια φιλοσοφία κασέτας από αλουμίνιο χωρίς αράχνη.
Γράφει steel, αποκλείεται όμως στο βάρος αυτό να είναι κιόλας.
Μία ολόιδια έβγαλε και η rotor στα τριπλάσια χρήματα, πολλά όμως παράπονα για τις αλλαγές ταχυτήτων.
Επίσης η φθορά στα μικρότερα γρανάζια έρχεται πολύ γρήγορα.
Αν έχει κάποιος τέτοιου είδους απαιτήσεις ισχύει το "η φτώχεια τρώει τον παρά"
Η δοκιμασμένη λύση είναι η κασέτα της Dura-Ace R9100, τα 5 μεγαλύτερα γρανάζια είναι από τιτάνιο για να κρατάνε το βάρος χαμηλά και τα υπόλοιπα μικρότερα από ατσάλι.
Επιδόσεις, αυτονομία στο φουλ και αλλαγές ταχυτήτων άμεσες και ακαριαίες.
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Εφόσον είναι κοντά στα ποιοτικά επίπεδα, και σε θέματα σωστής λειτουργίας και απόδοσης με τις γνωστές 3, καλοδεχούμενα είναι. Αλλά και η τιμή τους πρέπει να είναι πολύ ανταγωνιστική, για να τα προτιμήσει ο κόσμος.
Κοίτα αν θες εφάμιλλη ποιότητα μη περιμένεις διαφορά τιμής πάνω από 15%, δε γίνεται.
 

Μηνύματα
23.142
Reaction score
17.315
Αυτές πάντως πέρα από το μικρότερο βάρος, για τους λόγους που αναφέρει ο Χρήστος, φαίνεται να είναι ακριβότερες από τις κλασικές, shimano ultegra τουλάχιστον, που τέλος πάντων δεν είναι και τόσο βαρύτερες.
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Ναι είναι η Καινούρια φιλοσοφία κασέτας από αλουμίνιο χωρίς αράχνη.
Γράφει steel, αποκλείεται όμως στο βάρος αυτό να είναι κιόλας.
Μία ολόιδια έβγαλε και η rotor στα τριπλάσια χρήματα, πολλά όμως παράπονα για τις αλλαγές ταχυτήτων.
Επίσης η φθορά στα μικρότερα γρανάζια έρχεται πολύ γρήγορα.
Αν έχει κάποιος τέτοιου είδους απαιτήσεις ισχύει το "η φτώχεια τρώει τον παρά"
Η δοκιμασμένη λύση είναι η κασέτα της Dura-Ace R9100, τα 5 μεγαλύτερα γρανάζια είναι από τιτάνιο για να κρατάνε το βάρος χαμηλά και τα υπόλοιπα μικρότερα από ατσάλι.
Επιδόσεις, αυτονομία στο φουλ και αλλαγές ταχυτήτων άμεσες και ακαριαίες.
Αυτό που λες είναι μόνο που αντί για τιτάνιο είναι αλουμίνιο το υλικό των μεγάλων γραναζιών, μονοκόμματα με cnc.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.461
Reaction score
50.158
Για να σε δώσω να καταλάβεις τι συμβαίνει σε μια τυπική προπόνηση 100km σχεδόν ευθεία (Κερατσίνι-Λαγονήσι & πίσω)
PXL_20220312_183848714.jpg


Καμία άλλη κασέτα δεν αντέχει υπό αυτές τις συνθήκες
Αυτές πάντως πέρα από το μικρότερο βάρος, για τους λόγους που αναφέρει ο Χρήστος, φαίνεται να είναι ακριβότερες από τις κλασικές, shimano ultegra τουλάχιστον, που τέλος πάντων δεν είναι και τόσο βαρύτερες.
Η κασέτα της ultegra είναι το απόλυτο value for money Σώτο.
Έχω μια 11-28 με πάνω από 25.000χλμ η οποία συνεχίζει τη καλή δουλειά στους scribe
Αυτό που λες είναι μόνο που αντί για τιτάνιο είναι αλουμίνιο το υλικό των μεγάλων γραναζιών, μονοκόμματα με cnc.
Φαντάζεσαι έναν τώρα που βγάζει πάνω από 300 βατ στον ανήφορο να πατάει μια κασέτα από αλουμίνιο, στη επιστροφή θα έχει γεμίσει ο τόπος ρινίσματα :roflmao:
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.461
Reaction score
50.158
Το άλλο σημαντικό είναι πως η dura ace έχει ανταλλακτικά, οποιοδήποτε και να φθαρεί πρώτο το αλλάζεις σε πολύ χαμηλό κόστος.
Στη θκιάμ περίπτωση η φθορά έρχεται στα γρανάζια,7η, 8η,9η, το κόστος σε αυτά τα γρανάζια είναι πολύ χαμηλό
 


Μηνύματα
306
Reaction score
562
Αγαπητά μαστορια κάθε πότε αλλάζουμε γρασα στα hubs στους τροχούς μας? Το επιχειρουμε ή μόνο σε μηχανικό? Αν ναι κάνα καλό βιντεακι?
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Αγαπητά μαστορια κάθε πότε αλλάζουμε γρασα στα hubs στους τροχούς μας? Το επιχειρουμε ή μόνο σε μηχανικό? Αν ναι κάνα καλό βιντεακι?
Εξαρτάται από τον τροχό, αν για παράδειγμα έχει κλειστά ρουλεμάν δεν αλλάζεις γράσο, αλλάζεις το ρουλεμάν αν δεις πως έχει πρόβλημα. Υπάρχουν βίντεο στο ΥΤ για όλα, βλέπεις πως γίνεται και αποφασίζεις αν μπορείς να το κάνεις ή όχι.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.461
Reaction score
50.158
Και στα κλειστού τύπου σηκώνει συντήρηση.
Ανοίγεις τις τσιμουχες καθαρίζεις και βάζεις φρέσκο γρασο. Ειδικά άμα τα ρουλεμάν είναι της προκοπής πρέπει τη εργασία αυτή να τη κάνεις μια φορά το χρόνο τουλάχιστον (εφόσον γράφεις χλμ)
Όταν κάνω τις δλειές αυτές πάντα τους ρίχνω και λίγο αντιτριβικό λάδι εκτός από γρασο.
Άμα πιάνει το χέρι σου Κωστάκη είναι πολύ εύκολη εργασία, αλλιώς σε ποδήλατά
 



Μηνύματα
23.142
Reaction score
17.315
Καλή φάση, ειδικά για ποδήλατα με 1X setup, να αποκτήσουν το εύρος που χρειάζεται.
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.992
Καλησπερα στους ποδηλατικούς συναδέλφους. Τον τελευταίο μήνα και καπως παραπάνω δεν έχω ποδήλατο διότι είχα μια ατυχία.

Σε μια βόλτα ο ψείρας Brets πρόσεξε κάτι στο σκελετό στη μεσαία τριβή, τελικά σιγα μην είχε άδικο, αυτό που είδε ήταν σωστό. Ο καρμπον σκελετός είχε κρακ, ένα ρήγμα που σιγά σιγά ξεκίναγε στη μεσαία τριβή αριστερά.
Προφανος και αυτό έγινε επειδή έβγαζα παρά πολλά watt:boast:..:lolsign:
Με τα πολλά ήλθα σε επικοινωνία με το εργοστάσιο της canyon, που μετέπειτα τις απαραίτητες φωτογραφίες που μου ζήτησαν, έχουμε προχωρήσει εντός εγγύησης. Θα αναφερθώ στην όλη διαδικασία.

Μου έχει λείψει η βόλτα..

E37ED0A3-CCF7-4C7D-B236-4D19990638A4.jpeg
3DEABFEB-64E8-4432-A64B-7854FA832FAF.jpeg
19853338-BB62-4E01-9CCA-6A6FC11EAC1B.jpeg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.283
Μηνύματα
2.970.218
Members
38.293
Νεότερο μέλος
Μάρη Τ.
Top