Ηχεία...άσωτα


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.743
Και με ένα μουσαμά από μπροστά λένε ότι μπορεί και να βελτιώνεται.

Να σε φτύνουν, και να λες ότι ψιχαλίζει.😂
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.035
Reaction score
79.675
Ας εξηγήσει κάποιος αν μπορεί τι συμπέρασμα να έβγαινε από ΄΄εκκεντρική΄΄ απόκριση όπως η παρακάτω (κόκκινη καμπύλη η λήψη στον κεντρικό άξονα του mid):
ότι πλέον δεν βασανίζονται σε έρευνα ή μετρήσεις για την κατασκευή ηχείων....

φτιάχνουν τη γνωστή κάσα με διαφορετικό φινίρισμα....ανοίγουν όσες τρύπες πρέπει ανάλογα με το μοντέλο σειράς......βιδώνουν τις μονάδες...καρφώνουν κ ένα κρος και γεια σας πάρε κόζμε
 
Last edited:

Μηνύματα
4.022
Reaction score
3.897
Σε δεύτερο πλάνο στην ανωτέρω φωτογραφία διακρίνεται ένας παλαιός ΄΄έρωτας΄΄ το πρώτο Sonus Faber Electa Amator ...

Μήπως και τα signum ??
Πολύ δυνατά μοντέλα!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
With lots of booze & wine every B&W sounds so fine! :D
Ας βρεθούμε πίσω εις το σωτήριον έτος 2002...
B&W Signature 800...Ενδεχομένως σημείο καμπής για το R&D ανάδρομης φοράς...
1647528144999.png

Εδώ βλέπουμε πρώτα δείγματα από ΄΄εκκεντρικότητες΄΄ σε μεσαίες και στις ανώτερες οκτάβες...
1647528272611.png


Κατά τα άλλα εξαιρετική διασπορά στον οριζόντιο άξονα:
1647528339177.png

Στον κατακόρυφο ήθελε προσοχή ως προς το ύψος κεφαλής ακροατή:
1647528434427.png

Σε δεύτερο πλάνο στην ανωτέρω φωτογραφία διακρίνεται ένας παλαιός ΄΄έρωτας΄΄ το πρώτο Sonus Faber Electa Amator ...

Μήπως και τα signum ??
Πολύ δυνατά μοντέλα!
Αυτό που εικονίζεται σε δεύτερο πλάνο είναι οπωσδήποτε το πρώτο Electa Amator και όχι το Signum...Δεν νοείται σύγχυση πάνω στο πρώτο ΄΄hi-end΄΄ ηχείο που είχα αποκτήσει.Ανήκει όμως σε γειτονικό νήμα η σχετική μ'εκείνο αναφορά....
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.743
Εδώ βλέπουμε πρώτα δείγματα από ΄΄εκκεντρικότητες΄΄ σε μεσαίες και στις ανώτερες οκτάβες...
Ναι, αλλά βλέπουμε και έναν έξοχο καπλαμά, καλογυαλισμένο, οπότε κάποιοι κάποιοι θα θέλουν να το αγοράσουν το ντουλάπι.

Αυτοί που ακούνε με τα μάτια, κατά προτίμηση από κιτρινακια Μιντ.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.022
Reaction score
3.897
Αυτό που εικονίζεται σε δεύτερο πλάνο είναι οπωσδήποτε το πρώτο Electa Amator και όχι το Signum...Δεν νοείται σύγχυση πάνω στο πρώτο ΄΄hi-end΄΄ ηχείο που είχα αποκτήσει.Ανήκει όμως σε γειτονικό νήμα η σχετική μ'εκείνο αναφορά....
Ρητορική ήταν η αναφορά μου, δηλαδή ότι και τα σιγκνουμ ήταν υπέροχα!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
Ναι, αλλά βλέπουμε και έναν έξοχο καπλαμά, οπότε κάποιοι κάποιοι θα το αγοράσουν το ντουλάπι.
Αυτοί μάλλον θα εκλιπαρούσαν και από πάνω,αφού η έκδοση ήταν σε περιορισμένα κομμάτια...Οπότε ας έχουν τουλάχιστον επίγνωση τι τους αρέσει...
😳
Πόσο μου άρεσαν αυτά τα ηχεία.
Είχα τον τρόπο και όποτε μπορούσα πήγαινα στο συγκεκριμένο χώρο και άκουγα "μαυρίλες".
Επισκεπτόμαστε το σωτήριον έτος 1995 όπου ακόμα και στην Ελληνική αγορά γίνονταν σημείο αναφοράς τα Wilson WATT/Puppy 5...
1647531104342.png


Για να μην υπάρχει υπόνοια μεροληψίας, η κατωτέρω απεικονιζόμενη απόκριση από τη δορυφορική ενότητα WATT5 μόνη της απουσία της βαθύφωνης Puppy θα θεωρείτο - με σχετική επιείκεια - τονικά ισορροπημένη από συχνότητα 800 Hz και άνω...
1647531155302.png

Οι off-axis αποκρίσεις πάντα από τη μονάδα WATT μονάχη της...
1647531961271.png

1647531935058.png

...με τον John Atkinson να προειδοποιεί "Μην ακούτε το ηχείο στεκόμενοι όρθιοι!"
Η επόμενη μας δείχνει ανηχοϊκή απόκριση από τη βαθύφωνη Puppy μόνη της (CS σύνολο επιμέρους στοιχείων,W ζεύγος woofer,Ρ ο σωλήνας bass reflex και HP η νοητή επέκταση προς τα άνω από την ενότητα WATT...)
1647531634153.png


Όσοι θεωρούν ότι μας υπολείπεται κάποιο μετρητικό δεδομένο όπως η λήψη των δύο ενοτήτων μαζί όπως κανονικά θα προβλεπόταν πρέπει να είναι...ισοπεδωτικοί χαρακτήρες... :p

Εάν θεωρούσαμε αντιστρόφως ότι η έλλειψη ικανής ενέργειας στην επίμαχη ζώνη κατώτερων μεσαίων εξυπηρετούσε κάποια ψυχοακουστική σκοπιμότητα ως προς την ακροαματική απόδοση εντός τυπικών οικιακών χώρων,τότε πώς και δεν επέμειναν σε αυτό το χαρακτηριστικό σε όλες τις άλλες σειρές ηχείων εκτός του WATT/Puppy ; :sneaky:

΄΄Τί μας έκρυβαν;;;΄΄
Τέτοιο μετρητικό δεδομένο είχαν την καλοσύνη να προσφέρουν λ.χ. στη μεταγενέστερη έκδοση ΄΄7΄΄ από τη σειρά...
1647532709458.png
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
Οι παρουσίες-εκπλήξεις συνεχίζονται...
Acoustic Energy AE2 Signature :
1647624483561.png

Εύλογα μπορεί κάποιος ν'αναρωτηθεί,πόσο καταδικαστέο να είναι πια ένα μοντέλο κύρους με ανηχοϊκή απόκριση όπως η παρακάτω:
1647624595104.png


Το θέμα είναι ότι αυτή προέκυπτε υπό ειδικές συνθήκες,όταν η λήψη γινόταν σε θέση off-axis με γωνία εκτροπής από την πλευρά των woofer,με αυτά προσανατολισμένα στην εσωτερική πλευρά του ηχείου και το tweeter στην εξωτερική όπως θα φαίνονταν από τη θέση ακρόασης...δηλαδή με toeing-out όπως στην επόμενη εικόνα
1647625411192.png


Για να δούμε την κανονική απόκριση on-axis,δηλαδή ακριβώς πάνω στον κεντρικό άξονα:
1647625625057.png

Εν τω μεταξύ στις περισσότερες φωτογραφίες από setup κατόχων εμφανίζεται στημένο με αντίστροφο προσανατολισμό...πού είναι ο Ear να έπιανε ένα...cross-firing.
ακολούθως οι δέσμες off-axis κατά τα γνωστά:
1647625737207.png

1647626525593.png


Εύχομαι τώρα να κατανοούμε γιατί ηχεία στο ζεύγος των οποίων τα τεμάχια θα διαχωρίζονταν σε δεξί και αριστερό, θεωρούνται ΄΄ύποπτα΄΄ μέχρις αποδείξεως του εναντίου...
Έρχεται κιόλας στη μνήμη μια διαφημιστική καταχώρηση των AE2 Signature στο οπισθόφυλλο γνωστού αγγλικού περιοδικού τη δεκαετία του 90 που παρουσίαζε έναν κάτοχο ν'απολαμβάνει υποτίθεται την ακρόαση ξαπλωμένος σ'έναν καναπέ με τα ηχεία ατάκτως τοποθετημένα στο σαλόνι...Μιλάμε για το αποκορύφωμα της παραπλάνησης...
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
Ντουλάπχια για κονσέρβες.
Με τόσο πολυτελές φινίρισμα θα έκαναν και για...humidor.

θυμόμαστε το Reference 3A MM de Capo,με το μινιμαλιστικό κρος που υποσχόταν πιουρίστικη έκσταση από τα γραπτά φημισμένων reviewer ;
1647628066920.png

Ας δούμε τι επιδόσεις είχε η παλαιότερη τουλάχιστον εκδοχή...
1647628153118.png

1647628169246.png

1647628186909.png


Χαριστική βολή με συντονισμούς από μια καμπίνα που θα όφειλε αν μη τι άλλο να ήταν αδρανής με τόσο μικρές διαστάσεις...
1647628330425.png


Η βηματική απόκριση θα έπρεπε τουλάχιστον να διασκεδάζει τις εντυπώσεις ελέω μινιμαλιστικού κρος,αλλά η ταλάντωση που εκδηλώνεται με τη χαρακτηριστική καμπούρα στην απόσβεση του βηματικού παλμού δεν αφήνει ούτε εκείνη ΄΄ν'αγιάσει΄΄...
1647628556822.png


Πού είναι ο...συνήγορος του πολίτη;;; :sneaky:
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.035
Reaction score
79.675
Αυτοί μάλλον θα εκλιπαρούσαν και από πάνω,αφού η έκδοση ήταν σε περιορισμένα κομμάτια...Οπότε ας έχουν τουλάχιστον επίγνωση τι τους αρέσει...

Επισκεπτόμαστε το σωτήριον έτος 1995 όπου ακόμα και στην Ελληνική αγορά γίνονταν σημείο αναφοράς τα Wilson WATT/Puppy 5...
View attachment 244958

Για να μην υπάρχει υπόνοια μεροληψίας, η κατωτέρω απεικονιζόμενη απόκριση από τη δορυφορική ενότητα WATT5 μόνη της απουσία της βαθύφωνης Puppy θα θεωρείτο - με σχετική επιείκεια - τονικά ισορροπημένη από συχνότητα 800 Hz και άνω...
View attachment 244959
Οι off-axis αποκρίσεις πάντα από τη μονάδα WATT μονάχη της...
View attachment 244967
View attachment 244966
...με τον John Atkinson να προειδοποιεί "Μην ακούτε το ηχείο στεκόμενοι όρθιοι!"
Η επόμενη μας δείχνει ανηχοϊκή απόκριση από τη βαθύφωνη Puppy μόνη της (CS σύνολο επιμέρους στοιχείων,W ζεύγος woofer,Ρ ο σωλήνας bass reflex και HP η νοητή επέκταση προς τα άνω από την ενότητα WATT...)
View attachment 244964

Όσοι θεωρούν ότι μας υπολείπεται κάποιο μετρητικό δεδομένο όπως η λήψη των δύο ενοτήτων μαζί όπως κανονικά θα προβλεπόταν πρέπει να είναι...ισοπεδωτικοί χαρακτήρες... :p

Εάν θεωρούσαμε αντιστρόφως ότι η έλλειψη ικανής ενέργειας στην επίμαχη ζώνη κατώτερων μεσαίων εξυπηρετούσε κάποια ψυχοακουστική σκοπιμότητα ως προς την ακροαματική απόδοση εντός τυπικών οικιακών χώρων,τότε πώς και δεν επέμειναν σε αυτό το χαρακτηριστικό σε όλες τις άλλες σειρές ηχείων εκτός του WATT/Puppy ; :sneaky:

΄΄Τί μας έκρυβαν;;;΄΄
Τέτοιο μετρητικό δεδομένο είχαν την καλοσύνη να προσφέρουν λ.χ. στη μεταγενέστερη έκδοση ΄΄7΄΄ από τη σειρά...
View attachment 244969
ηχείο εκατομμυρίων δραχμών....και να σου έχουν σκριτς-σκρατς μοδίστρας...τι φάση... :roflmao:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
ηχείο εκατομμυρίων δραχμών....και να σου έχουν σκριτς-σκρατς μοδίστρας...τι φάση... :roflmao:
Τώρα θα δεις φάση...Σκέπτομαι πόση σιελόρροια πρέπει να έπεφτε από ακροαματικόφιλους τη δεκαετία του 90 στη θέα του κλασσικού Wilson X-1 / Grand SLAMM και στο όραμα να έρχονταν οι τεχνικοί της εταιρείας να το συναρμολογήσουν στήνοντάς το με βέλτιστο τρόπο στο χώρο του ευτυχή κατόχου...
1647668759933.png


Στην περίπτωση όμως των μετρήσεων από το Stereophile,πρέπει οι τεχνικοί να είχαν πάρει ΄΄άδεια από τη σημαία΄΄...

Η ανηχοϊκή απόκριση δείχνει χαρακτηριστική έμφαση στις μεσαίες :
1647669020369.png

Ο τονισμός στις μεσαίες επιμένει και υπό μη ανηχοϊκές συνθήκες κατά το μέσο όρο λήψεων και υπό εξομάλυνση 1/3 οκτάβας στο χώρο του reviewer:
1647669151521.png


Πάμε στις off-axis αποκρίσεις...Η άνω δέσμη αναπαριστά τις εκτροπές μέχρι 45 μοίρες επί του οριζόντιου άξονα με την κατώτερη δέσμη ν'αναπαριστά τις αντίστοιχες επί του κατακόρυφου:
1647669357887.png

Υπενθυμίζεται ότι η ανωμαλία εντοπίζεται στη διακύμανση των υποχωρήσεων σε σχέση με την αντίστοιχη χαραγμένη ευθεία γραμμή.Στο οριζόντιο επίπεδο που επικεντρώνεται το ενδιαφέρον,συνεχόμενη διασπορά θα λογαριαζόταν εφόσον οι υποχωρήσεις από τις μεσοϋψηλές και άνω ακολουθούσαν ομαλή πτωτική πορεία κάτω από τη χαραγμένη ευθεία.Στο δε κατακόρυφο έχουμε μια κανονικότατη ακύρωση off-axis στη ζώνη κρος mid-tweeter...

O Martin Colloms προσπαθεί να συμβιβάσει τ'ασυμβίβαστα κατά το σχολιασμό των μετρητικών δεδομένων με το κερασάκι να μπαίνει κατά την εμφάνιση των επιδόσεων στο πεδίο του χρόνου.Η βηματική απόκριση κανονικά θα φανέρωνε τη θρυλούμενη χρονική ευθυγράμμιση που υποσχόταν η ιδιαίτερη για κάθε χώρο ρύθμιση στη γεωμετρία συναρμολόγησης μεταξύ των μονάδων...
1647670159218.png

Διόλου άσχημη θα σκεφτεί ο ανυποψίαστος με το tweeter να ξεκινά υπό αντίστροφη πολικότητα...μέχρις ότου να προσέξει ότι η μετρούμενη παράσταση καθώς και η δημοσιευμένη κρουστική απόκριση είχαν ληφθεί με τις ενότητες των woofer... απενεργοποιημένες!
Τρολάρισμα ολκής....
 
Last edited:

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.941
Reaction score
28.799
........maestro , τα σέβη μου .
Σας θέλω πιό τολμηρό !
Πάμε γιά τα " καυσόξυλα " , που έχουμε αρκετοί στην χώρα μας και όχι στα .....Acoustic Energy AE2 Signature που έχει - λέμε τώρα - 5 πωλήσεις στην Ελλάδα . Θα το αντέξουμε !
Πάμε δυνατά , με τα πολυφορεμένα Harbeth , Spendor , ....Rehdeko , Jbl & Altec 70-80 , ....έτσι και αλλιώς τώρα πιά για αυτά τα ηχεία έχουμε μόνο Αναμνήσεις .
Για να πάμε εμπρός και στο τώρα , πρέπει να εμπεδώσουμε και να κατανοήσουμε τα λάθη του πρίν .
Τα σέβη μου και πάλι .

* επίσης , αν υπάρχει η διάθεση από μέρους σας γιά τον λόγο οτι μας και σας διαβάζουν μικρά παιδιά - ενα απο αυτά είμαι και εγώ - , θα ήθελα ενα άρθρο σας , γιά το πώς να διαβάζουμε ένα ηχητικό διάγραμμα , - " με παιδικό " και κατανοητό τρόπο - , μιά πλήρης επεξήγηση ενός διαγράμματος σε παραβολή σωστού - λάθους ....με επεξήγηση .
πχ.
Αυτό το διάγραμμα του τάδε ηχείου είναι λάθος εκει και εκει , για αυτό και για αυτό τον λόγο ,
1647676995917.png

και θα έπρεπε να είναι κάπως έτσι , γιατί κερδίζουμε ακουστικά , εκει και εκει .
1647677154461.png


- Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων .
- * Τώρα αν υπάρχει αυτό που ζητώ κάπου αλλού μέσα στο site , θα ήθελα μιά παραπομπή σας , γιατί σίγουρα θα μάθω κάτι περισσότερο από αυτά - που νομίζω πως ξέρω - που ξέρω . :hi:

-
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
........maestro , τα σέβη μου .
Σας θέλω πιό τολμηρό !
Πάμε γιά τα " καυσόξυλα " , που έχουμε αρκετοί στην χώρα μας και όχι στα .....Acoustic Energy AE2 Signature που έχει - λέμε τώρα - 5 πωλήσεις στην Ελλάδα . Θα το αντέξουμε !
Πάμε δυνατά , με τα πολυφορεμένα Harbeth , Spendor , ....Rehdeko , Jbl & Altec 70-80 , ....έτσι και αλλιώς τώρα πιά για αυτά τα ηχεία έχουμε μόνο Αναμνήσεις .
Για να πάμε εμπρός και στο τώρα , πρέπει να εμπεδώσουμε και να κατανοήσουμε τα λάθη του πρίν .
Τα σέβη μου και πάλι .

* επίσης , αν υπάρχει η διάθεση από μέρους σας γιά τον λόγο οτι μας και σας διαβάζουν μικρά παιδιά - ενα απο αυτά είμαι και εγώ - , θα ήθελα ενα άρθρο σας , γιά το πώς να διαβάζουμε ένα ηχητικό διάγραμμα , - " με παιδικό " και κατανοητό τρόπο - , μιά πλήρης επεξήγηση ενός διαγράμματος σε παραβολή σωστού - λάθους ....με επεξήγηση .
πχ.
Αυτό το διάγραμμα του τάδε ηχείου είναι λάθος εκει και εκει , για αυτό και για αυτό τον λόγο ,
View attachment 245194
και θα έπρεπε να είναι κάπως έτσι , γιατί κερδίζουμε ακουστικά , εκει και εκει .
View attachment 245195

- Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων .
- * Τώρα αν υπάρχει αυτό που ζητώ κάπου αλλού μέσα στο site , θα ήθελα μιά παραπομπή σας , γιατί σίγουρα θα μάθω κάτι περισσότερο από αυτά - που νομίζω πως ξέρω - που ξέρω . :hi:

-
Καταρχάς έχει δηλωθεί από την εκκίνηση του νήματος ότι ο υποφαινόμενος δεν θα έβαζε ο ίδιος μοντέλα που θα θεωρούσε ΄΄εύκολους στόχους΄΄,λ.χ. γνωστά και μη εξαιρετέα Klipsch..Αυτός ο όρος εννοείται ότι δεν δεσμεύει άλλα μέλη τα οποία μπορούν να δημοσιεύσουν δικές τους επιλογές,αρκεί να συνοδεύονταν αυτές; από κατάλληλα πειστήρια.Ο δρόμος είναι ανοιχτός για τους συμμετέχοντες...

Για τα δε πολυθρύλητα ΄΄καυσόξυλα΄΄ δεν θα ήμουν πρόθυμος να καταδικάσω μοντέλα που δεν θα είχαν τραγικές ανισορροπίες...Άσε δε που κάποια μπορεί με τις αποκρίσεις τους να εντάσσονταν στο νήμα με τα στρωτά ηχεία....Καλώς ή κακώς,από τη στιγμή που δεν διατίθενται επαρκή στοιχεία πάνω στην αντοχή σε θερμικές και μηχανικές καταπονήσεις κατά τη λειτουργία ούτε και αναλυτικά ποσοστά παραμορφώσεων,ενώ η μέση συνεχόμενη στάθμη ποικίλλει μεταξύ ακροατών,όπως έχει αναφερθεί οποιαδήποτε αμφιβολία θα καταλογίζεται υπέρ των μοντέλων.

Στο δεύτερο σκέλος των εξηγήσεων,υποθέτω ότι όλοι οι παρευρισκόμενοι έχουμε εμπεδώσει την ανάγκη για ισορροπημένη τονική συμπεριφορά των ηχείων ιδίως υπό πραγματικές συνθήκες ακρόασης ,όπως εκείνη έχει εκφραστεί από μελέτες των Bruel & Kjaer , Harman,κ.α.

Υπενθυμίζεται για πολλοστή φορά ότι το πρότυπο της κατηφορικής καμπύλης χωρίς έντονες διακυμάνσεις έχει προκύψει από διπλά τυφλά τεστ όπου συμμετείχαν διαφορετικές κατηγορίες ακροατών,τόσο σε ηλικία όσο και σε εμπειρία/εκπαίδευση....
Ένα στοιχείο που πολλοί αγνοούν είναι ότι αυτές οι μελέτες δεν είχαν χρηματοδοτηθεί αρχικά από συγκεκριμένες εταιρείες που θα ήθελαν να προωθήσουν δικά τους συμφέροντα,αλλά από δημόσιους επιστημονικούς φορείς...
Διάφορες γνωστές και μη εξαιρετέες εταιρείες ηχείων άρχισαν να υιοθετούν τα δεδομένα τους και τη μεθοδολογία εκ των υστέρων...Κάποιες άλλες μπορεί και να μη τ'ακολουθούν με δική τους υπαιτιότητα...
Για χρήση σε τυπικούς οικιακούς χώρους χρειαζόμαστε οπωσδήποτε ομαλότητα - τάξης +- 3dB υπό διόλου αυστηρά κριτήρια - και συνάφεια μεταξύ on-axis & off-axis ανηχοϊκής απόκρισης τουλάχιστον στη ζώνη 300-10000 Hz - όπως έχει αυτή εξηγηθεί στο νήμα για το spinorama .Κάτω από τα 300 Hz η απόδοση θα εξαρτάται πρώτα από τις ιδιότητες του χώρου και την ποιότητα διαρρύθμισης στο στερεοφωνικό τρίγωνο,ενώ άνω των 10000 Hz αφενός μεν οι συνηθισμένοι χώροι διακρίνονται από ισχυρές αποσβεστικές ιδιότητες,αφετέρου δε κυρίως μικρά παιδιά και κατοικίδια θα είχαν αυξημένη ευαισθησία στην αντίληψη αυτής της ζώνης.

Στην περίπτωση ειδικά των ΑΕ2 το επίφοβο στοιχείο είναι ακριβώς ότι οι δύο τόσο διαφορετικές αποκρίσεις ανήκουν στο ίδιο ηχείο και διαφέρουν ως προς τη γωνία από τον κεντρικό άξονα...Έχουμε λοιπόν ηχείο που ό,τι και να κάνουμε θα διεγείρει το χώρο ανώμαλα,ακόμα και σε μια ακραία περίπτωση όπου θα εντοιχιζόταν το συγκεκριμένο μοντέλο.Η ανώμαλη διέγερση του χώρου εφόσον δεν θα γινόταν ακρόαση υπό nearfield συνθήκες θα οδηγεί σε ανισόρροπη αντίληψη για την απόκριση τόσο πάνω στην κεντρική θέση ακρόασης 'όσο και πέραν αυτής,αφού θα επικρατεί σε σήματα steady state - υπαγόμενα σε μια συνεχόμενη μέση στάθμη ακρόασης - η ανώμαλη σύνθεση από το δημιουργούμενο πεδίο αντήχησης.
H τονική ανωμαλία προεκτείνεται και στην ποιότητα στερεοφωνικής απεικόνισης...Σε περιπτώσεις ανισόρροπης on-xis σε στενές ζώνες,άμα η off-axis απόκριση εμφανίζει συνάφεια παρουσιάζοντας αντίστοιχες αποκλίσεις στις ίδιες ζώνες,η στερεοφωνική απεικόνιση μπορεί να διατηρείται διασαλευόμενη αποκλειστικά και μόνο ως προς διάφορα συνθηματικά που θα ήταν ενδεχομένως ενσωματωμένα από την παραγωγή στις προβληματικές ζώνες...

Τέτοιες ανωμαλίες μπορεί κάλλιστα να διεγείρουν ιδιαίτερες ακροαματικές εντυπώσεις,ιδίως σε βραχυχρόνιο πλαίσιο επίδειξης και σε συνδυασμό με άλλα χαρακτηριστικά δεδομένου μοντέλου.Από τη φύση τους ως ανωμαλιών όμως είτε θα κάνουν τον ακροατή να εγκλιματίζεται προοδευτικά προς το δικό τους χαρακτήρα εν είδει ακροαματικού ΄΄μιθριδατισμού΄΄ είτε θα προκαλέσουν κόπωση αργά ή γρήγορα.Αρκετές φορές παρατηρείται να συμβαίνουν και τα δύο φαινόμενα στον ίδιο ακροατή,οπότε η σύγχυση από τη δική του πλευρά διαιωνίζεται ,αναζητώντας κάποια ΄΄τρισμέγιστη΄΄ αλήθεια μέσα από σουρεαλιστικές περιγραφές από διάφορους reviewer...
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
Ευχαριστώ maestro ,
κάτι πάει να γίνει .....πήρα μπροστά .
-
View attachment 245240

-
Δεν ξέρω τι λένε τα πουλάκια,αλλά μετά το επιμορφωτικό διάλειμμα χρειάζεται μια περίπτωση τόσο καραμπινάτη ώστε να διαπιστώνεται μέσα από αυτήν πόσο FUBAR καταντά η όλη ιστορία με τις σχεδιαστικές εμπνεύσεις που θα πήγαιναν υποτίθεται κόντρα σε θεμελιώδεις κανόνες...Ας προσδεθούμε λοιπόν....

Coincident Audio Technology Troubador...Ομοαξονική υλοποίηση με μινιμαλιστικό κρος που συμπληρωνόταν προαιρετικά και από βαθύφωνη μονάδα Troubass εν είδει ΄΄βάσης΄΄.
1647705687621.png

Μετά την πρόσκαιρη έμφαση στις μεσαίες,ακύρωση οφειλόμενη προφανώς στο tweeter ευρισκόμενο εκτός φάσης στη ζώνη κρος:Στις δε ανώτερες υψηλές η απόκριση παραμένει εκκεντρική...
1647705893899.png

Η πλάκα είναι ότι χάρη στην ομοαξονική αρχιτεκτονική οι δέσμες off-axis αποκρίσεων προέκυπταν - όπως διαπιστώνεται με τη σχετική παραλληλία στις επιμέρους καμπύλες έως 10KHz περίπου - σε συνάφεια με τη φρικτή on-axis ακύρωση στη ζώνη κρος,ενώ η κατακόρυφη δέσμη ήταν παρεμφερής...
1647706074028.png


Η δε βηματική απόκριση κάθε άλλο παρά δικαίωνε τον ίδιο τον τίτλο της εταιρείας,δείχνοντας κιόλας πόαο ΄΄άκλαφτα΄΄ πήγαιναν τα θεωρητικά πλεονεκτήματα από την αρχιτεκτονική...
1647706504018.png


Τα ΄΄όργανα΄΄ όμως άρχισαν στη συνέχεια...Ο δημιουργός του ηχείου σχολίαζε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο της δοκιμής δεν ήταν η στάνταρ έκδοση για την αμερικανική αγορά,αλλά ειδική παραγγελία για ευρωπαίο πελάτη...Ισχυριζόμενος κιόλας ότι οι πελάτες του συνήθως θ'αντικαθιστούσαν μοντέλα από εταιρείες όπως Wilson,Apogee,Proac με τα δικά του χωρίς να μένουν δυσαρεστημένοι,ζήτησε να στείλει στο περιοδικό μια στάνταρ έκδοση ώστε να δοκιμαζόταν εκ νέου...

Στο επόμενο επεισόδιο έγινε δοκιμή στην αναθεωρημένη έκδοση με τις εντυπώσεις να μην αλλάζουν ριζικά από πλευράς reviewer συνοδευόμενες από νέες μετρήσεις...Πρώτα το γράφημα με τις επιμέρους αποκρίσεις από καθεμία μονάδα του ηχείου ξεχωριστά
1647707204188.png

Και ύστερα η κανονική λήψη για το σύνολο στην αναθεωρημένη έκδοση:
1647707435537.png

:p
Προς περαιτέρω επιβεβαίωση,ο John Atkinson έκανε πειραματική λήψη με το tweeter υπό πολικότητα αντίθετη ως προς τη στάνταρ εκδοχή,όπου φαίνεται τουλάχιστον να επιδιορθώνεται η ακύρωση,μολονότι και τότε η απόκριση κάθε άλλο παρά υποδειγματική θα ήταν...
1647707452472.png
Αριστούργημα...Όχι το ηχείο βεβαίως,αλλά η νέα αντίδραση του κατασκευαστή να λέει ότι για τις μη ευνοϊκές εντυπώσεις μπορεί να έφταιξε το γεγονός ότι το ηχείο δεν αφέθηκε να...στρώσει γι αρκετό χρονικό διάστημα και με τις απαντήσεις από πλευράς συντακτών να περιλαμβάνουν αναλύσεις πάνω σε βασική τοπολογία κυκλωμάτων...Είναι διαθέσιμα όλα αυτά για οποιονδήποτε θα ήθελε να εμβαθύνει πάνω σ'ένα ρεσιτάλ εξωφρενικότητας.
"... I still have faith in those in the know, including dozens of audiophiles who have purchased our Troubadors, with and without the companion Troubass subwoofers, who believe that these speakers not only represent the best value in high-end audio, but in many performance parameters advance the audio art. I believe your review of the Troubador reveals more about your magazine than it does about my speaker. " Israel Blume, Coincident Speaker Technology

Ύστερα θα έφταιγαν οι κακεντρεχείς άμα άρχιζαν χιουμοριστικοί συνειρμοί με τροβαδούρους και...τρομπα-ντούρους. :p
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
Diapason Emera...Ιταλική φινέτσα στην εμφάνιση...
1647768196605.png

οι επιδόσεις όμως είναι...΄΄ιαπωνικού΄΄ τύπου
Ακολουθούν τη σχεδιαστική σχολή...Yatabaza. :lol:
1647768283670.png

1647768308554.png

(H μικρή εξομάλυνση οφείλεται στο ότι ο βαθμός της on-axis ανωμαλίας μετριάζεται σε υψηλότερες του ΄΄ακουστικού παραθύρου΄΄ γωνίες εκτροπής από τον άξονα...Δηλαδή καταλληλότερο γι ακροάσεις μακριά από το MLP και οπωσδήποτε όχι nearfield...σε μικρού μεγέθους ηχείο)

Τα δε διαγράμματα κατευθυντικότητας παραπέμπουν σε...ατομικό μανιτάρι.
Hiroshima
1647768345636.png


Nagasaki
1647768444050.png
 
Last edited:

ifievadam

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
509
Reaction score
356
Τι σας λενε αυτες οι μετρησεις;
Προσιδεαζουν σε ψαροκασελες, καυσοξυλα κλπ;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.557
Μηνύματα
2.944.081
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top