Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.195
Reaction score
49.536
Άμα κρατούσε το τιμόνι δεν θα έπεφτε

Edit
Το είδα προσεχτικά, έσπασαν τα carbon rail της σέλας από τον κραδασμό στη γραμμή τερματισμού.
 
Last edited:


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.195
Reaction score
49.536
Δεν νομίζω να είναι πχιο τρυφερό από το θκός :lolsign:
Πέραν της πλάκας αυτό με τα carbon rails με έχει προβληματίσει αρκετά στη προσεχή αγορά νέας σέλας, μετά και από αυτό το βίνδεο σίγουρα πλέον δεν θα αγοράσω τέτχοια σέλα.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.195
Reaction score
49.536
Πρωινή προπόνηση, στα hi Light, πέρασα μπλόκο αστυνομίας για όριο ταχύτητας μετά από κατηφόρα με 70 km/h, είδα το όργανο να αφήνει κάτω το Radar και να με χαζεύει, έλιωσα από τα γέλια... :roflmao:

IMG_20220427_222925.jpg
 


Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Έχω ένα φίλο με ένα σαν το θκός mtb αλλά είναι sworks, στη παραλιακή που τον έχω βρει κάνα δγιό φορές πάμε παρέα με καμιά σαραντάρα χλμ, φίλος από τον ιδγιο πλανήτη :roflmao:
Είναι εντυπωσιακό πραγματικά με ένα μικρό μπροστά δίσκο, μια τεράστια πίσω κασέτα, μια τιμονάρα, ένα λάστιχο που πατάει όσο μια παλάμη στο δρόμο με τακούνια και στάση σώματος οσάν γύφτικο σκεπάρνι :roflmao:
Με το 29άρι του μικρού αλουμίνιο με βάρος πάνω από 16 κιλά, με μικρό δίσκο μπροστά (νομίζω 23) και 11-52 πίσω μπορώ να πάω παντού 2-5 χιλ/ώρα κάτω από κούρσα ιδίως σε φλατ... οι διαφορές είναι μικρές και για να ανοίξουν υπέρ της κούρσας πρέπει να είσαι πολύ δυνατός ποδηλάτης και με κουρσοτεχνική (έχω δει δυνατούς μαουντενάδες 2 να μην μπορούν να πατήσουν ανάλογα σε ρόουντ) . Θα ήμουν ευχαριστημένος προσωπικά με ένα καλό κάρμπον xc 10κιλο σετάπ και κάτι τέτοιο σκεφτόμουν να πάρω πριν μπλέξω με τον μπάμια... θα πήγαινα παντού και γρήγορα. Τωρα για να δικαιολογήσω την κούρσα πρέπει να δυναμώσω... πολύ.... κοινώς μπλέξαμε
Άμα κρατούσε το τιμόνι δεν θα έπεφτε

Edit
Το είδα προσεχτικά, έσπασαν τα carbon rail της σέλας από τον κραδασμό στη γραμμή τερματισμού.
Ναι ετσι είναι και η σέλα ήταν omp απ όσο κατάλαβα
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.195
Reaction score
49.536
Πάλι εγώ φταίω?
Εγώ δεν φταίω σε τίποτα κυρίες και κύριοι και μικρά παιδιά :roflmao:
Σάκη συνέχισε, είσαι σε καλή τροχιά!
Δούλεψε high cadence και άμα δεν πάθεις καμία ανακοπή σίγουρα θα δυναμωσεις;)
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Μετέτρεψα το φθηνό φίτνες μου από άχρηστο 3Χ8 σε 1Χ10 (40Τ, 11-32). Εκτός από φθηνή και άριστη αναβάθιμση διαπίστωσα πως ουσιαστικά θα μπορούσα να ζήσω μόνο με αυτό το ποδήλατο. Η διαφορά με το κουρσάκι, για μένα, είναι ελάχιστη. Από αθήνα θρακομακεδόνες με το κάρμπον των 8.5 κιλών πηγαίνω με 20χλμ/ω ενώ με το φιτνες των 11.5 τώρα πια κιλών με 19χμλ/ω , κλάιν. Η διαφορά θα είναι αισθητή σε μεγάλες διαδρομές χωρίς φανάρια ή μεγάλες ανηφόρες 5-6% κλίση και άνω. Κι εκεί όμως πιστεύω δε θα είναι πάνω από 4-5χλμ/ω.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.195
Reaction score
49.536
Αυτό με το βάρος του ποδηλάτου είναι αρκετά παρεξηγημένη έννοια, δεν κάνει ουσιαστικά το βάρος τη διαφορά στους χρόνους, η διαφορά έχει να κάνει κυρίως με το πως τοποθετείται ο αναβάτης και με τα ποδάρια του καθενός.
Ένα ελαφρύ σύνολο σίγουρα θα αντιδράσει καλύτερα σε έναν προπονημένο αναβάτη, θα ξεκολλήσει σε ένα ρεπριζ, θα είναι σύμμαχος σε μια πολύωρη ανάβαση, δεν είναι όμως ο κανόνας.
Το μάρκετινγκ γενικώς όλα αυτά τα χρόνια λύνει και δένει, στη πραγματικότητα όμως έχουν υπάρξει αναβάτες που με ένα απλό κουρσάκι με φτωχή σειρά έχουν πατήσει φανταχτερούς αναβάτες με φανταχτερά ποδήλατα... Και εκεί προσγειωνονται όλοι στη πραγματικότητα.
Ένα ποδήλατο, ένα σύνολο δεν δίνεται να είναι κάτω από 7 κιλά και να δέχεται δυνάμεις, δεν γίνεται να είναι αξιόπιστο σε βάθους χρόνου, δέχεται καταπόνηση και αργά ή γρήγορα θα κοπή στη μέση, όλοι σκοτώνονται να ελαφρυνουν και δαπανούν τεράστια ποσά για λίγα γραμμάρια, κάπου εκεί χάνεται και το νόημα όμως...
Και εγώ που τα γράφω έχω ένα ήδη πολύ καλό και φροντισμένο σύνολο, δεν ρισκάρω όμως για κάτι ελαφρύτερο διότι η σωματική ακεραιότητα είναι πιο σημαντική και πολύτιμη!
 

Μηνύματα
16.816
Reaction score
23.872
Μετέτρεψα το φθηνό φίτνες μου από άχρηστο 3Χ8 σε 1Χ10 (40Τ, 11-32). Εκτός από φθηνή και άριστη αναβάθιμση διαπίστωσα πως ουσιαστικά θα μπορούσα να ζήσω μόνο με αυτό το ποδήλατο. Η διαφορά με το κουρσάκι, για μένα, είναι ελάχιστη. Από αθήνα θρακομακεδόνες με το κάρμπον των 8.5 κιλών πηγαίνω με 20χλμ/ω ενώ με το φιτνες των 11.5 τώρα πια κιλών με 19χμλ/ω , κλάιν. Η διαφορά θα είναι αισθητή σε μεγάλες διαδρομές χωρίς φανάρια ή μεγάλες ανηφόρες 5-6% κλίση και άνω. Κι εκεί όμως πιστεύω δε θα είναι πάνω από 4-5χλμ/ω.
δώσε κάνα στοιχείο, σκέφτομαι κάτι αντίστοιχο για το τρεκκινγκ μου που έχω στην αποθήκη.
 



Μηνύματα
22.608
Reaction score
16.674
Και προβληματική πολλές φορές η αναμετάδοση της εικόνας.... πρέπει κι αυτό να το δουλέψουν, να μην χαλάει τόσο συχνά. Και χθες το ίδιο ήταν, τα τελευταία χμ που έκανε αναμετάδοση (όπως κι σήμερα).
 

Μηνύματα
16.816
Reaction score
23.872
και λίγα στοιχεία ρε παιδιά για τους αριθμολάγνους , μια ταχύτητα έστω
 

Μηνύματα
22.608
Reaction score
16.674
Α καλά.... αυτό δεν... τις ταχύτητες χθες τις είδα μετά, όταν ανέβασαν τις διαδρομές τους στο strava, από τα segment...
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.272
Reaction score
92.271
Πήγα το πρωί στην εκκίνηση του 2ου ΕΤΑΠ στο ΟΑΚΑ.

IMG20220428114033.jpg



Ουδέτερο service.

IMG20220428114122.jpg



Giotti –Victoria Savini Due

IMG20220428114328.jpg



Drone Hopper - Androni Giocattoli

IMG20220428114418.jpg



Οι δύο πρώτοι αθλητές που στήθηκαν στην εκκίνηση.

IMG20220428114521.jpg
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.815
Reaction score
21.693
Αυτό με το βάρος του ποδηλάτου είναι αρκετά παρεξηγημένη έννοια, δεν κάνει ουσιαστικά το βάρος τη διαφορά στους χρόνους, η διαφορά έχει να κάνει κυρίως με το πως τοποθετείται ο αναβάτης και με τα ποδάρια του καθενός.
Ένα ελαφρύ σύνολο σίγουρα θα αντιδράσει καλύτερα σε έναν προπονημένο αναβάτη, θα ξεκολλήσει σε ένα ρεπριζ, θα είναι σύμμαχος σε μια πολύωρη ανάβαση, δεν είναι όμως ο κανόνας.
Το μάρκετινγκ γενικώς όλα αυτά τα χρόνια λύνει και δένει, στη πραγματικότητα όμως έχουν υπάρξει αναβάτες που με ένα απλό κουρσάκι με φτωχή σειρά έχουν πατήσει φανταχτερούς αναβάτες με φανταχτερά ποδήλατα... Και εκεί προσγειωνονται όλοι στη πραγματικότητα.
Ένα ποδήλατο, ένα σύνολο δεν δίνεται να είναι κάτω από 7 κιλά και να δέχεται δυνάμεις, δεν γίνεται να είναι αξιόπιστο σε βάθους χρόνου, δέχεται καταπόνηση και αργά ή γρήγορα θα κοπή στη μέση, όλοι σκοτώνονται να ελαφρυνουν και δαπανούν τεράστια ποσά για λίγα γραμμάρια, κάπου εκεί χάνεται και το νόημα όμως...
Και εγώ που τα γράφω έχω ένα ήδη πολύ καλό και φροντισμένο σύνολο, δεν ρισκάρω όμως για κάτι ελαφρύτερο διότι η σωματική ακεραιότητα είναι πιο σημαντική και πολύτιμη!
Ή, αλλιώς, "δεν κάνει το ποδήλατο τον αναβάτη, αλλά ο αναβάτης το ποδήλατο".8-)
 


Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Λείπει ο Μάης απ την Σαρακοστή?
278977240_970760080300141_3754320015241656870_n.jpg


Ο σύλλογος μεγάλος δεν υπάρχει άλλος είχε εθελοντές παντού... Οπότε έχουμε φούταντζ:

Ιτέα λίγο πριν τον τερματισμό στο ομαδικό σπρίντ


Χασιά στο 10%

 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.031
Μηνύματα
2.959.823
Members
38.279
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top