Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
όσα περισσότερα μπορείς να κάνεις ο ίδιος τόσο το καλύτερο.
Όλα μπορεί να τα κάνει κάποιος, κάποια ειδικά εργαλεία χρειάζονται και γνώση έτοιμη μασημένη από το νετ.
Για 2 πολύ βασικούς λόγους δεν πάω το ποδήλατο σε μηχανικό.
Ο πρώτος είναι για να μη καταλήξω σαν το Μάριο.
Ο δεύτερος γιατί στα ποδηλατάδικα το προσεγγίζουν το θέμα λες και είναι πυρηνική φυσική, λες και πρόκειται να κάνω σέρβις σε διαστημόπλοιο....
 

Μηνύματα
22.579
Reaction score
16.647
Να το ένα μέρος του προβλήματος
Σαν πολύ γράσο να έχει βάλει εκεί, δε νομίζω ότι χρειάζεται τόσο... Σίγουρα πάντως δεν θα το έσφιξε με τη σωστή ροπή, για αυτό γλίστρησε (αν βάλουμε και το γράσο...). Πιθανό να μην είχε κλείσει και την πλαστική ασφάλεια (πλαστική μεν, χρήσιμη εκεί που είναι όμως).

Όλα μπορεί να τα κάνει κάποιος, κάποια ειδικά εργαλεία χρειάζονται και γνώση έτοιμη μασημένη από το νετ.
Για 2 πολύ βασικούς λόγους δεν πάω το ποδήλατο σε μηχανικό.
Ο πρώτος είναι για να μη καταλήξω σαν το Μάριο.
Ο δεύτερος γιατί στα ποδηλατάδικα το προσεγγίζουν το θέμα λες και είναι πυρηνική φυσική, λες και πρόκειται να κάνω σέρβις σε διαστημόπλοιο....
Εδώ και 7 χρόνια, από τότε που πήρα το τρέκινγκ, δεν έχω κάνει καμία επίσκεψη σε ποδηλατάδικο για ρυθμίσεις, επισκευές, και στα τρία ποδήλατα. Όλα μόνος, μαζεύοντας σιγά σιγά και τα απαραίτητα εργαλεία.

Για το δεύτερο, ε πρέπει να "πουλήσουν" και λίγο μούρη, "γνώση", αν αφήσουν να φανεί ότι μπορεί να το κάνεις και μόνος, τότε πάνε οι δουλειές! :geek:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
Για το δεύτερο, ε πρέπει να "πουλήσουν" και λίγο μούρη, "γνώση", αν αφήσουν να φανεί ότι μπορεί να το κάνεις και μόνος, τότε πάνε οι δουλειές! :geek:
Κακά τα ψέματα Σώτο, από όσα εξωτικά εξαρτήματα και υλικά και αν αποτελείται ένα ποδήλατο, είναι απαλά ένα ποδήλατο.

Μία κούρσα απαιτεί συνεχώς ρυθμίσεις, έλεγχο, συντήρηση κλπ.
Υπό αυτές τις συνθήκες δεν μπορώ να εξαρτώμαι από ποδήλατά (ποδηλατάδες είναι, οχι μηχανικοί)
 

Μηνύματα
16.813
Reaction score
23.869
Σαν πολύ γράσο να έχει βάλει εκεί
Κανονικά είναι "πάστα συναρμολόγησης " κάτι σαν γράσο που δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες αλλά προστατεύει από υγρασία κλπ τις επιφάνειες συναρμογής.
Οπότε αν είναι πάστα είναι μια χαρά. Να είναι γράσο ξέρω γω , μλκ το κόβω αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα αλλά πιθανότατα το μη σφίξιμο.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
Γρασο μπαίνει εκεί, με λιπαντικες ιδιότητες για να μη τρίζει στο πάτημα
 

Μηνύματα
16.813
Reaction score
23.869
Όχι. πουτέ
Ζαμέ ναουμ.
Πάστα
Δεν τριζ , κλείνει όλα τα κενά και σφίγγει
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
Αϊ Μαρή σείρε από εδώ, που έμαθες και τη πάστα συρναμολογησεις και μας τη πετάς για εντυπωσιασμο, άνοιξε ποδηλαταδικο να κάνς χρυσές δλειές :lolsign:
 

Μηνύματα
22.579
Reaction score
16.647
Αυτό δεν είναι πάστα συναρμολόγησης πάντως, αλλά γράσο... και γράσο βλέπω και στα δικά μου που έχω αλλάξει.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.255
Reaction score
92.235
Κακά τα ψέματα Σώτο, από όσα εξωτικά εξαρτήματα και υλικά και αν αποτελείται ένα ποδήλατο, είναι απαλά ένα ποδήλατο.

Μία κούρσα απαιτεί συνεχώς ρυθμίσεις, έλεγχο, συντήρηση κλπ.
Υπό αυτές τις συνθήκες δεν μπορώ να εξαρτώμαι από ποδήλατά (ποδηλατάδες είναι, οχι μηχανικοί)
Μία πιο γενική προσέγγιση:

Η σύγχρονη τάση στις εταιρείες που απευθύνονται στον πολύ κόσμο, είναι κάποιος τρόπος "συνδρομής", άμεσης ή έμμεσης. Από τις γνωστές συνδρομές μέσω διαδικτύου (ταινίες, μουσική, παιχνίδια, εφημερίδες, virtual training κλπ) μέχρι το service των αυτοκινήτων στα δικά τους συνεργεία λόγω ηλεκτρονικών περιορισμών που αποτρέπουν το χέρι από τρίτους.

Σε κάθε προϊόν που υπάρχει τρόπος, ψάχνουν πώς θα σε έχουν δέσμιο για το μεγαλύτερο δυνατό διάστημα. Θέλουν πελάτες διαρκείας κι όχι μια κι έξω. Η τεχνολογία βοηθάει σε αυτό. Όσο πιο περίπλοκο γίνεται ένα προϊόν, τόσο λιγότεροι κάτοχοι μπορούν να το συντηρήσουν από μόνοι τους. Μπορεί ακόμα ο ποδηλατάς να μην ανήκει στη μεγάλη εταιρεία, σε κάθε επίσκεψη όμως καραδοκεί και μία δυνητική αγορά.
 

Μηνύματα
304
Reaction score
562
Πήρα και εγώ μια άδεια φανταρικου να πεταλησω λίγο στη πόλη. Μου λέει ένας φίλος πάμε εδώ σε ένα χωριό πιο πάνω.

Οτι χειρότερο και παράλληλα καλύτερο όταν έφτασα στην κορυφή. Έλεγε το garmin κάτι φριχτά νούμερα 12% - 17% οριακά τσουλαγα. Δεν είχα ανέβει ποτέ έτσι συνεχόμενα 16km. Λιγα μέτρα ευθεία είχε μόνο.

Στον κατήφορο Χεστηκα επάνω μου.

Άψογη θέα, άξιζε τον κόπο.

Screenshot_20220505_100323_com.garmin.android.apps.connectmobile.jpg
IMG-54f374c952ea480ba2a9f4e9af614f0f-V.jpg
IMG_20220504_193739.jpg
Screenshot_20220505_100204_com.garmin.android.apps.connectmobile.jpg
 

Μηνύματα
22.579
Reaction score
16.647
Σαν προχθές που ανέβηκα σε ένα ξωκλήσι πάνω από τα Νεροκούρου στη Μαλάξα με το MTB (με αυτό μόνο μπορείς...), κάτι 25-30% στο μεγαλύτερο κομμάτι, για 1,5 χμ! Στο μισό... πήγα με τα πόδια! :geek: :roflmao:
 

Μηνύματα
304
Reaction score
562
Σαν προχθές που ανέβηκα σε ένα ξωκλήσι πάνω από τα Νεροκούρου στη Μαλάξα με το MTB (με αυτό μόνο μπορείς...), κάτι 25-30% στο μεγαλύτερο κομμάτι, για 1,5 χμ! Στο μισό... πήγα με τα πόδια! :geek: :roflmao:
Καλύτερα σκάλα. Άνετη αξιόπιστη λύση. Δεν είναι δρόμοι τούτοι
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
Ντροπή Σώτο :roflmao:

Αλεξ αυτό που έχουν καταφέρει μέχρι στιγμής είναι που πλέον τα σύγχρονα ποδήλατα αποτελούνται σχεδιαστικά από δικά τους εξαρτήματα, παλουκόσελο, λαιμό, τιμόνι, δεν μπορείς να τα βρεις αυτά ως αφτερ μάρκετ.
Επίσης η ηλεκτρονική φαντάζει πολύπλοκη και οι περισσότεροι ποδηλατάδες κρατάνε τους αναβάτες στα σκοτάδια ώστε ότι και να συμβεί να απευθύνονται αποκλειστικά στο service της κάθε εταιρίας, ενώ στη πραγματικότητα από τότε που δόθηκε η ασύρματη συνδεσμολογία είναι πολύ απλή η ρύθμιση ακόμα και από τον ιδιοκτήτη του ποδηλάτου.
Σε πολλά πράματα κατά καιρούς τους έχω πιάσει εντελώς αδιάβαστους ωστόσο, Όταν με κάηκε η ηλεκτρονική (από θκιάμ μ@λακια) απευθύνθηκα στο σέρβις της shimano, έπρεπε να μπει σε διαγνωστικό για να μας εμφανίσει τη βλάβη, δεν ήξερε ο ποδηλατας τι του γίνονταν, τι σημαίνει δλδ ο κωδικός και που αντίστοιχα είναι η βλάβη.
3 ώρες μιλούσε στο τηλέφωνο με τα κεντρικά της shimano μέχρι να βγει η άκρη, μέχρι να βγει εντωμεταξύ ένας άλλος με είχε λύσει όλο το ποδήλατο...
Ου μπλέξει κανείς με δαύτους...
Καλύτερα σκάλα. Άνετη αξιόπιστη λύση. Δεν είναι δρόμοι τούτοι
Κωστάκη είσαι κομάντο αρέ!!
Με τα μπλέ είσαι στη φώτο?
 

Μηνύματα
22.579
Reaction score
16.647
Καλύτερα σκάλα. Άνετη αξιόπιστη λύση. Δεν είναι δρόμοι τούτοι
Καλά δεν μιλάμε και για "δρόμο" στην περίπτωση μου, τσιμεντωμένο στο μεγάλο κομμάτι και το λάστιχο αναπηδούσε συνέχεια όπως το είχαν φτιάξει (έπρεπε να χαμηλώσω την πίεση, το έχω αρκετά πάνω για λάστιχο σε αυτή τη διάσταση). Σε μία στιγμή έχασα τον έλεγχο και βγήκα εκτός, ευτυχώς που είχε σκαλοπατάκι δεξιά και δεν έπεσα στο χαράκι (ούτε καν δεν έπεσα δηλαδή)! Από εκεί και πάνω το πήρα με τα... πόδια :geek: 🚴‍♂️:gamer:
 

Μηνύματα
304
Reaction score
562
Ντροπή Σώτο :roflmao:

Αλεξ αυτό που έχουν καταφέρει μέχρι στιγμής είναι που πλέον τα σύγχρονα ποδήλατα αποτελούνται σχεδιαστικά από δικά τους εξαρτήματα, παλουκόσελο, λαιμό, τιμόνι, δεν μπορείς να τα βρεις αυτά ως αφτερ μάρκετ.
Επίσης η ηλεκτρονική φαντάζει πολύπλοκη και οι περισσότεροι ποδηλατάδες κρατάνε τους αναβάτες στα σκοτάδια ώστε ότι και να συμβεί να απευθύνονται αποκλειστικά στο service της κάθε εταιρίας, ενώ στη πραγματικότητα από τότε που δόθηκε η ασύρματη συνδεσμολογία είναι πολύ απλή η ρύθμιση ακόμα και από τον ιδιοκτήτη του ποδηλάτου.
Σε πολλά πράματα κατά καιρούς τους έχω πιάσει εντελώς αδιάβαστους ωστόσο, Όταν με κάηκε η ηλεκτρονική (από θκιάμ μ@λακια) απευθύνθηκα στο σέρβις της shimano, έπρεπε να μπει σε διαγνωστικό για να μας εμφανίσει τη βλάβη, δεν ήξερε ο ποδηλατας τι του γίνονταν, τι σημαίνει δλδ ο κωδικός και που αντίστοιχα είναι η βλάβη.
3 ώρες μιλούσε στο τηλέφωνο με τα κεντρικά της shimano μέχρι να βγει η άκρη, μέχρι να βγει εντωμεταξύ ένας άλλος με είχε λύσει όλο το ποδήλατο...
Ου μπλέξει κανείς με δαύτους...


Κωστάκη είσαι κομάντο αρέ!!
Με τα μπλέ είσαι στη φώτο?
Ναι ο νεανίας!

Θα ανεβάζω κάνα ντοκουμέντο καιρό είχα.! Στραβα μετά το καλοκαίρι, μην δίνουμε δικαιώματα 😅
 


Μηνύματα
22.579
Reaction score
16.647
Πόσο είναι; Στο δικό μου είναι 2.25" (57 mm, διαφορετικά πίσω μπρος), τα έχω κάπου στα 40 psi, αλλά μάλλον πρέπει να το κατεβάσω στα 30 (ή και χαμηλότερα σε κάποιες περιπτώσεις).

ΥΓ. Τίνος είναι το ποδήλατο; Πήρες MTB και μάλιστα με διπλή ανάρτηση;
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
Πόσο είναι; Στο δικό μου είναι 2.25" (57 mm, διαφορετικά πίσω μπρος), τα έχω κάπου στα 40 psi, αλλά μάλλον πρέπει να το κατεβάσω στα 30 (ή και χαμηλότερα σε κάποιες περιπτώσεις).

ΥΓ. Τίνος είναι το ποδήλατο; Πήρες MTB και μάλιστα με διπλή ανάρτηση;
Σώτο δεν έχω ιδέα τι διαστάσεις φοράει, άμα σε ενδιαφέρει μπορώ να το κοιτάξω.
Δεν είναι θκόμ, είναι ενός συναδέλφου που είμαστε από το ίδιο πλανήτη και έρχεται καθημερινά στη δλειά με αυτό από το Μοσχάτο.
Το συνδυάζει όταν έχει όρεξη με βουνό, ανεβαίνει το βουνό που μένω και κατεβαίνει από Σκαραμαγκά, όταν δεν έχει διάθεση πατάει μόνο άσφαλτο.
Είναι θηρίο το εργαλείο, αποσβενει λόγο αναρτήσεων και τεράστιου προφίλ ελαστικού ότι τερέν και αν το βάλεις.
Το πήρα μια μέρα και πήγα βουνό (για δοκιμή μήπως και αγοράσω και εγώ ένα τέτοιο) πολύ γρήγορα κατάλαβα πως θα με μαζέψουν με τα κουταλάκια, έχω σοβαρό θέμα τελικά με τη ταχύτητα...
Πάντως δεν το έχω απορρίψει ως μελλοντική αγορά, οι προπονήσεις στο δρόμο έχουν πλέον μεγάλη επικιμδυνοτητα.
 

Μηνύματα
22.579
Reaction score
16.647
Α, κάπου το υποψιάστηκα, γιατί το είχες πει αυτό για τα ΜΤΒ και εκτός δρόμου! Ναι, έτσι είναι, καταπίνουν τα πάντα (με τη σωστή πίεση βέβαια), και με διπλή ανάρτηση ακόμα περισσότερο (αν και με διπλή ανάρτηση είναι και βαρύτερα, και λιγότερο κατάλληλα για μεγάλες αποστάσεις, XC, όπως το ήθελα εγώ, και προτίμησα hard tail). 8-)

Αυτό μπορεί να είναι και 2.35 ή και πιο φαρδύ, συνηθισμένη διάσταση για ΜΤΒ με διπλή ανάρτηση.
 



Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.024
Μηνύματα
2.959.452
Members
38.278
Νεότερο μέλος
lagoudas1957
Top