- Μηνύματα
- 6.997
- Reaction score
- 5.547
Δηλαδή θέλεις ηλεκτρικό 4Χ4 με 30 χιλιάρικα και 1.000 χλμ θεωρητική αυτονομία. Πάρε βενζινοκίνητο και άσε την πλάκα
Last edited:
ΌχιΔηλαδή θέλεις ηλεκτρικό 4Χ4 με 30 χιλιάρικα και 1.000 χλμ θεωρητική αυτονομία. Πάρε βενζινοκίνητο και άσε την πλάκα
vitara θες ή το καινούριο scross για το θέμα (1),(2),(3) αν αντέχεις την β εθνική ποιότητας ιαπωνίας ή cx30 σε ά εθνική ιαπωνίας ποιοτικά αλλά αυτά σε θερμικά και ημιυβριδικές λύσεις (κλαιν μαιν)Είμαι σε αναζήτησή
Βενζίνη ή αμιγώς ηλεκτρικό
Τρεις απαιτήσεις :
1). SUV ή bSUV , άρα σχετικά υπερυψωμένο και όχι «λεωφορείο» δηλ συμμαζεμένο γιατί ξεπαιδιασαμε.
2). 4x4 απαραίτητο και σχετικά σοβαρό και όχι γιαλαντζί, ( μου είναι απαραίτητο και στην εξοχική και στη μόνιμη κατοικία ) και επειδή οι συνήθειες δε κόβονται , καθότι 35 συνεχόμενα χρόνια «τζιπάς» (μεγαλωμένος με «κοντές» σχέσεις στα σασμάν ), αλλά βάζω νερό στο κρασί μου γιατί δε υπάρχουν πια ), καλοδεχούμενα, μπλοκε, κλειδωμένα διαφορικά κλπκλπ.
3). Αυτόματο σασμάν οπωσδήποτε.
Σημείωνω ότι το ηλεκτρικό πρέπει να έχει αυτονομία 400+ χλμ με οποιεσδήποτε συνθήκες, (ζέστη /κρύο , ταχύτητα στιν εθνική 120-130, ανάβαση βουνού, κλιματισμός ), ώστε να πηγαινοέρχομαι στο εξοχικό (που είναι με ΑΠΕ, χωρίς ΔΕΗ ), χωρίς στάσεις για φόρτιση στον ένα και μοναδικό ΣΕΑ του Κορινού. (που δεν ξέρω , αν έχει φορτιστή
Λοιπά θέματα αισθητικής (υποκειμενικό), προέλευσης-μάρκας (δεν έχω κολλήματα), εξοπλισμός (που λίγο ή πολύ , όλα έχουν ), ημερομηνία παράδοσης , τα αφήνουμε στην άκρη και βάζουμε μια τιμή εκκίνησης 30000 € και βλέπουμε που θα κάτσει η μπίλια.
Τα υβριδικά, νομίζω ότι πέρα από τα «γνωστά» θέματα (2 κινητήρες) , όχι επιδότηση κλπ , νομίζω δεν καλύπτουν σοβαρά το θέμα 4x4. Αν υπάρχει αντίλογος, τότε θα τα συμπεριλάβουμε και αυτά.
Εχω κάνει την αναζήτησή μου, αλλά λέω, μήπως μου ξέφυγε κάτι.
Μου αρκει αυτονομία 400 χλμΓια να πηγαινοέρχεσαι στο εξοχικό χωρίς δυνατότητα φόρτισης και να τρέχεις στον αυτοκινητόδρομο και να κάνεις ανάβαση στα κατσάβραχα και όλα αυτά που θέλεις να κάνεις με 4Χ4 και με τον τρόπο που έχεις συνηθίσει, το όχημα πρέπει να έχει διπλάσια τουλάχιστον θεωρητική αυτονομία από αυτήν που χρειάζεσαι. Αν θέλεις 400, ψάχνεις αμάξι που να λέει αυτονομία 800. Βάλε και την πτώση της μπαταρίας αν θέλεις να κρατήσεις το αμάξι αρκετά χρόνια, ψάχνεις αμάξι με 1.000 χλμ αυτονομία.
Καταλαβαίνω τι σημαίνει τιμή εκκίνησης 30, ότι δεν θέλεις να ξεπεράσεις τα 40
Ε, ηλεκτρικό 4x4 με 1.000 χλμ αυτονομίας δεν υπάρχει ούτε με 30 ούτε με 40 ούτε με 50 χιλιάρικα.
Σε λάθος νήμα γράφεις.
Έχω διαβάσει ισχυρισμούς από σοβαρούς μηχανικούς (Πολυτεχνείου) ότι η μεγάλης ταχύτητας φόρτιση γ@μ@ει την μπαταρία. Ισχύει?Άμα έχει ταχυφορτιστες τέτοιας ισχύος, είναι απόλαυση.
Έχει και στις 2 κατευθύνσεις, 50-αρη.ΣΕΑ του Κορινού. (που δεν ξέρω , αν έχει φορτιστή
Ναι βεβαίως ισχύει.Έχω διαβάσει ισχυρισμούς από σοβαρούς μηχανικούς (Πολυτεχνείου) ότι η μεγάλης ταχύτητας φόρτιση γ@μ@ει την μπαταρία. Ισχύει?
Για τα περισσότερα ηλεκτρικά μια σταθερή ταχύτητα κάπου εκεί κάνει αδύνατη την εμβέλεια των 400 χλμ. Θέλει 80άρες+ μπαταρίες και οι τιμές ξεφεύγουν πολύ.120-130 χλμ/ώρα δε νομίζω ότι είναι υπερβολή ;!
Γι αυτό ζήτησα 400+ χλμ ενώ χρειάζομαι 300.We tested the Volvo XC40 Recharge on a day where the temperature dropped to -15 degrees Celsius, and it would have been impossible to drive more than 200 kilometres. With a Tesla Model Y Long Range, you could travel at least another 100 kilometres in similar conditions, which is a major step up.
https://www.guideautoweb.com/en/articles/58817/2021-volvo-xc40-recharge-stop-calling-me-polestar/
Για πηγαινέλα Όλυμπο τον χειμώνα χωρίς δυνατότητα φόρτισης, ούτε η 78άρα μπαταρία αρκεί.
Υπόψιν το XC40 Recharge δηλώνει αυτονομία 437 χλμ. και στις πιο πάνω συνθήκες του τεστ δεν έβγαλε ούτε 200 χλμ.
Γι' αυτό έγραψα ότι αν θέλεις 400 χλμ αυτονομία ασχέτως καιρικών συνθηκών και τρόπου οδήγησης, πολλαπλασιάζεις επί 2,5.
Η στάση στον Κορινό είναι απαραίτητη επομένως.
Για την μπίλια αν σταματήσει στα 50.000 μαζί με την επιδότηση είμαστε εντός μπάτζετ, όταν η τιμή εκκίνησης που τέθηκε ήταν 30;
Yes. Ολα, ανεξαιρέτως.Ερώτηση : τα αμιγώς ηλεκτρικά στην κάθοδο του βουνού , φορτίζουν την μπαταρία τους ;
Εγώ πάντως αν έβλεπα την εικόνα που έβαλες σαν παράδειγμα θα έχανα την εμπιστοσύνη μου σε αυτό το software. Δεν νοείται στάση 2 λεπτών μαζί με όλα τα overheads μιας στάσης να είναι καλύτερο σενάριο από το να σταματήσεις 3-4 λεπτά παραπάνω στην επόμενη στάση. Απλώς δεν παίζει.Στο νέο σοφτγουερ ν. 3 στα iD, γίνεται τέλεια πρόβλεψη στάσεων φόρτισης (αλά Τεσλα) με τον ελάχιστο δυνατό χρόνο φόρτισης. Στόχος είναι η ολοκλήρωση της διαδρομής στον συντομότερο δυνατό χρόνο.
Δεν υπάρχουν προτάσεις αν δεν μας πεις το budget. Με τα 30 χιλιάρικα, δεν.Η πρόταση σου είναι το Volvo?
Συμφωνώ. Μάλιστα η πρώτη στάση είναι σε απόσταση 0.25 μίλια από το σημείο εκκίνησης. Ίσως είναι για να πάρει ένα καφέ για το δρόμο, αυτό που το πας;Δεν νοείται στάση 2 λεπτών μαζί με όλα τα overheads μιας στάσης να είναι καλύτερο σενάριο από το να σταματήσεις 3-4 λεπτά παραπάνω στην επόμενη στάση. Απλώς δεν παίζει.