Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.547
Δηλαδή θέλεις ηλεκτρικό 4Χ4 με 30 χιλιάρικα και 1.000 χλμ θεωρητική αυτονομία. Πάρε βενζινοκίνητο και άσε την πλάκα :)
 
Last edited:


Μηνύματα
3.464
Reaction score
11.480
Δηλαδή θέλεις ηλεκτρικό 4Χ4 με 30 χιλιάρικα και 1.000 χλμ θεωρητική αυτονομία. Πάρε βενζινοκίνητο και άσε την πλάκα :)
Όχι
Διάβασε προσεχτικά
Θέλω 400 χλμ αυτονομία και τιμή εκκίνησης 30000€

Η απόσταση είναι (πάνε-έλα) ~300 χλμ , βάλε και 2-3 τσίπουρα στην πλατεία :lol: έ να μην είμαστε με την ψυχή στο στόμα , γιαυτο είπα 400.
 

Μηνύματα
16.922
Reaction score
24.070
Είμαι σε αναζήτησή
Βενζίνη ή αμιγώς ηλεκτρικό

Τρεις απαιτήσεις :

1). SUV ή bSUV , άρα σχετικά υπερυψωμένο και όχι «λεωφορείο» δηλ συμμαζεμένο γιατί ξεπαιδιασαμε.

2). 4x4 απαραίτητο και σχετικά σοβαρό και όχι γιαλαντζί, ( μου είναι απαραίτητο και στην εξοχική και στη μόνιμη κατοικία ) και επειδή οι συνήθειες δε κόβονται , καθότι 35 συνεχόμενα χρόνια «τζιπάς» (μεγαλωμένος με «κοντές» σχέσεις στα σασμάν ;)), αλλά βάζω νερό στο κρασί μου γιατί δε υπάρχουν πια :cry: ), καλοδεχούμενα, μπλοκε, κλειδωμένα διαφορικά κλπκλπ.

3). Αυτόματο σασμάν οπωσδήποτε.

Σημείωνω ότι το ηλεκτρικό πρέπει να έχει αυτονομία 400+ χλμ με οποιεσδήποτε συνθήκες, (ζέστη /κρύο , ταχύτητα στιν εθνική 120-130, ανάβαση βουνού, κλιματισμός ), ώστε να πηγαινοέρχομαι στο εξοχικό (που είναι με ΑΠΕ, χωρίς ΔΕΗ ), χωρίς στάσεις για φόρτιση στον ένα και μοναδικό ΣΕΑ του Κορινού. (που δεν ξέρω , αν έχει φορτιστή ;)

Λοιπά θέματα αισθητικής (υποκειμενικό), προέλευσης-μάρκας (δεν έχω κολλήματα), εξοπλισμός (που λίγο ή πολύ , όλα έχουν ), ημερομηνία παράδοσης :whistling::fuckyou:, τα αφήνουμε στην άκρη και βάζουμε μια τιμή εκκίνησης 30000 € και βλέπουμε που θα κάτσει η μπίλια.

Τα υβριδικά, νομίζω ότι πέρα από τα «γνωστά» θέματα (2 κινητήρες) , όχι επιδότηση κλπ , νομίζω δεν καλύπτουν σοβαρά το θέμα 4x4. Αν υπάρχει αντίλογος, τότε θα τα συμπεριλάβουμε και αυτά.

Εχω κάνει την αναζήτησή μου, αλλά λέω, μήπως μου ξέφυγε κάτι.
vitara θες ή το καινούριο scross για το θέμα (1),(2),(3) αν αντέχεις την β εθνική ποιότητας ιαπωνίας ή cx30 σε ά εθνική ιαπωνίας ποιοτικά αλλά αυτά σε θερμικά και ημιυβριδικές λύσεις (κλαιν μαιν)
αντίστοιχο θέλω και εγώ σε ηλεκτρικό γιατί οι χώροι δεν με ενδιαφέρουν πλέον αλλά έχω τα κολλήματα μου και δεν βλέπω κάτι
 


Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.547
Για να πηγαινοέρχεσαι στο εξοχικό χωρίς δυνατότητα φόρτισης και να τρέχεις στον αυτοκινητόδρομο και να κάνεις ανάβαση στα κατσάβραχα και όλα αυτά που θέλεις να κάνεις με 4Χ4 και με τον τρόπο που έχεις συνηθίσει, το όχημα πρέπει να έχει διπλάσια τουλάχιστον θεωρητική αυτονομία από αυτήν που χρειάζεσαι. Αν θέλεις 400, ψάχνεις αμάξι που να λέει αυτονομία 800. Βάλε και την πτώση της μπαταρίας αν θέλεις να κρατήσεις το αμάξι αρκετά χρόνια, ψάχνεις αμάξι με 1.000 χλμ αυτονομία.

Καταλαβαίνω τι σημαίνει τιμή εκκίνησης 30, ότι δεν θέλεις να ξεπεράσεις τα 40 :)
Ε, ηλεκτρικό 4x4 με 1.000 χλμ αυτονομίας δεν υπάρχει ούτε με 30 ούτε με 40 ούτε με 50 χιλιάρικα.

Σε λάθος νήμα γράφεις.
 

Μηνύματα
3.464
Reaction score
11.480
Για να πηγαινοέρχεσαι στο εξοχικό χωρίς δυνατότητα φόρτισης και να τρέχεις στον αυτοκινητόδρομο και να κάνεις ανάβαση στα κατσάβραχα και όλα αυτά που θέλεις να κάνεις με 4Χ4 και με τον τρόπο που έχεις συνηθίσει, το όχημα πρέπει να έχει διπλάσια τουλάχιστον θεωρητική αυτονομία από αυτήν που χρειάζεσαι. Αν θέλεις 400, ψάχνεις αμάξι που να λέει αυτονομία 800. Βάλε και την πτώση της μπαταρίας αν θέλεις να κρατήσεις το αμάξι αρκετά χρόνια, ψάχνεις αμάξι με 1.000 χλμ αυτονομία.

Καταλαβαίνω τι σημαίνει τιμή εκκίνησης 30, ότι δεν θέλεις να ξεπεράσεις τα 40 :)
Ε, ηλεκτρικό 4x4 με 1.000 χλμ αυτονομίας δεν υπάρχει ούτε με 30 ούτε με 40 ούτε με 50 χιλιάρικα.

Σε λάθος νήμα γράφεις.
Μου αρκει αυτονομία 400 χλμ
Δεν πάω κατσάβραχα !!! Η διαδρομή είναι ασφαλτινη.
Δε κάνω πλέον «καγκουριες» όπως νεότερος με τα τζιπάκια ,κοντεύω τα 60 και θεωρώ ότι είμαι λογικός οδηγός και πλέον δεν παίρνω περιττά ρίσκα.
120-130 χλμ/ώρα δε νομίζω ότι είναι υπερβολή ;!
Το 4x4 εμπλέκεται όταν χρειάζεται.
Δε νομίζω ότι «πέφτει» τόσο γρήγορα ή τόσο πολύ η μπαταρία !

Άλλο θέμα , αν κατά τη γνώμη σου, δεν υπάρχει σήμερα «ηλεκτρική λύση» που να καλύπτει τα θέλω μου.




Αν κρίνετε ότι το θέμα είναι off topic παρακαλώ να μεταφερθεί άλλου ή σε νέο θρεντ

:hi:
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.446
Πάντως πέρα από την πλάκα, και επειδή όντως και εγώ ένα b-suv BEV 4x4 θα ήθελα, δυστυχώς τέτοιο δεν υπάρχει, ανεξαρτήτως χρημάτων. Υπάρχουν ή θα υπάρξουν σύντομα c-suv BEV 4x4 (>4.5 m). Ακριβά όμως. Π.χ. EQA300, EQA350, EQB300, EQB350.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.547
Θα πας και με 130, αλλά όχι μόνιμα με 130, έχει διαφορά.

Ο τρόπος που περιγράφεις τις απαιτήσεις σου με κάνει να πιστεύω πως δεν είσαι ο κατάλληλος οδηγός για ηλεκτρικό.
Τουλάχιστον όχι για ηλεκτρικό που να λέει θεωρητική αυτονομία 400 χλμ και να χρειάζεσαι 300+ χλμ 4x4 ασχέτως καιρικών συνθηκών, με παγετό τον χειμώνα στον Όλυμπο, και με βαρύ πόδι στο γκάζι και χωρίς δυνατότητα φόρτισης στον προορισμό σου.

Αλλά και να υποθέσουμε ότι θα προσαρμοστείς στην πορεία, δεν υπάρχει αυτό που θέλεις στο μπάτζετ σου.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.318
Reaction score
86.227
Από τα VW πάντως γίνεται δουλειά με τα μεγάλα ID4, ID5

Ίσως και με Volvo
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.223
Reaction score
31.144
Άμα έχει ταχυφορτιστες τέτοιας ισχύος, είναι απόλαυση.
Έχω διαβάσει ισχυρισμούς από σοβαρούς μηχανικούς (Πολυτεχνείου) ότι η μεγάλης ταχύτητας φόρτιση γ@μ@ει την μπαταρία. Ισχύει?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.055
Reaction score
139.395
ΣΕΑ του Κορινού. (που δεν ξέρω , αν έχει φορτιστή
Έχει και στις 2 κατευθύνσεις, 50-αρη.

Με μια κατουρηματοστάση φόρτισης στα ΣΕΑ, σε καλύπτει οτιδήποτε κυκλοφορεί.

Στον Όλυμπο να βάλουν μπριζα στην πλατεία.
Μπαλαντέζα, έχουμε.


Screenshot_20220726_111912_com.xatori.Plugshare.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.547
We tested the Volvo XC40 Recharge on a day where the temperature dropped to -15 degrees Celsius, and it would have been impossible to drive more than 200 kilometres. With a Tesla Model Y Long Range, you could travel at least another 100 kilometres in similar conditions, which is a major step up.
https://www.guideautoweb.com/en/articles/58817/2021-volvo-xc40-recharge-stop-calling-me-polestar/
Για πηγαινέλα Όλυμπο τον χειμώνα χωρίς δυνατότητα φόρτισης, ούτε η 78άρα μπαταρία αρκεί.

Υπόψιν το XC40 Recharge δηλώνει αυτονομία 437 χλμ. και στις πιο πάνω συνθήκες του τεστ δεν έβγαλε ούτε 200 χλμ.
Γι' αυτό έγραψα ότι αν θέλεις 400 χλμ αυτονομία ασχέτως καιρικών συνθηκών και τρόπου οδήγησης, πολλαπλασιάζεις επί 2,5.

Η στάση στον Κορινό είναι απαραίτητη επομένως.

Για την μπίλια αν σταματήσει στα 50.000 μαζί με την επιδότηση είμαστε εντός μπάτζετ, όταν η τιμή εκκίνησης που τέθηκε ήταν 30;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.055
Reaction score
139.395
Έχω διαβάσει ισχυρισμούς από σοβαρούς μηχανικούς (Πολυτεχνείου) ότι η μεγάλης ταχύτητας φόρτιση γ@μ@ει την μπαταρία. Ισχύει?
Ναι βεβαίως ισχύει.

Γι'αυτό τα Τεσλα πρώτης γενιάς, που φόρτιζαν μόνο σε σουπερτσάρτζερς 250-αρηδες συνέχεια, στα 300 και 500.000 χιλ έχουν μια χαρά μπαταρία.

Άσε με με τις μπαταρίες, δε βαρέθηκες; 😜😁😂
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.834
Reaction score
99.591
120-130 χλμ/ώρα δε νομίζω ότι είναι υπερβολή ;!
Για τα περισσότερα ηλεκτρικά μια σταθερή ταχύτητα κάπου εκεί κάνει αδύνατη την εμβέλεια των 400 χλμ. Θέλει 80άρες+ μπαταρίες και οι τιμές ξεφεύγουν πολύ.

Αν ρίξεις μια ματιά εδώ με βασικό κριτήριο την εμβέλεια και δευτερεύον το SUV μάλλον θα απογοητευτείς με τις τιμές...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.055
Reaction score
139.395
Στο νέο σοφτγουερ ν. 3 στα iD, γίνεται τέλεια πρόβλεψη στάσεων φόρτισης (αλά Τεσλα) με τον ελάχιστο δυνατό χρόνο φόρτισης. Στόχος είναι η ολοκλήρωση της διαδρομής στον συντομότερο δυνατό χρόνο.

Φυσικά σε πολιτισμένα κράτη, με σοβαρούς ταχυφορτιστες, ανά τακτά διαστήματα.
Να ένα παράδειγμα από ΗΠΑ:

FB_IMG_1658821282162.jpg


Όλοι 350-αρηδες στο δρόμο.

2 λεπτά η πρώτη στάση φόρτισης.
5 λεπτά η δεύτερη.
7 λεπτά η τρίτη.
12 λεπτά στην τελευταία.

(η τελευταία είναι η άφιξη στον προορισμό, για να πάει στο 50% η μπαταρία, για τις εκεί μετακινήσεις. Αν έχει φόρτιση κατ'οικον, αυτή δεν χρειάζεται, πάει σπίτι και το βάζει στην μπριζα μέχρι 50-60%)

Δηλαδή κατά βάση έχει 2+5+7=14 λεπτά φόρτισης σε ταξίδι 3,5 ωρών.

Έτσι θα παίζεται το παιχνίδι. Αυτός είναι ο τρόπος χρήσης ev, και επιβάλλει μια πολύ σύντομη στάση κάθε 1-1,5 ώρα οδήγησης, κρατώντας χαμηλά το επίπεδο φόρτισης σε όλο το ταξίδι, ώστε να φορτίζει γρήγορα στο εύρος μεγάλης ισχύος φόρτισης.

Αργά ή γρήγορα, όλοι έτσι θα μάθετε να οδηγείτε. Προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα, θα προσαρμοστείτε θέλετε δε θέλετε σε κάποια φάση.

Φακτς οφ λαιφ.


Οπότε, το σκεπτικό του τεμη, που απαιτεί νον στοπ (γιατί έτσι έχει ice-συνηθίσει) με ΙΧ, είναι ενάντια στην λογική χρήσης των ev.

Η λογική χρήσης των ev βασίζεται στις μικρές κι ελαφριές μπαταρίες, ώστε να μη κουβαλάς συνεχώς ένα τεράστιο βάρος αυξάνοντας την κατανάλωση στην καθημερινότητα, και γρήγορη, υψηλής ισχύος ταχυφόρτιση στο ταξίδι, ανά διαστήματα των 100-150χλμ χονδρικά.

Γι'αυτό το λόγο, όλος ο σχεδιασμός τοποθέτησης ταχυφορτιστών στην Ευρώπη, βασίζεται στον κανόνα "φορτιστής ανά 100χλμ".
 
Last edited:

Μηνύματα
3.464
Reaction score
11.480
We tested the Volvo XC40 Recharge on a day where the temperature dropped to -15 degrees Celsius, and it would have been impossible to drive more than 200 kilometres. With a Tesla Model Y Long Range, you could travel at least another 100 kilometres in similar conditions, which is a major step up.
https://www.guideautoweb.com/en/articles/58817/2021-volvo-xc40-recharge-stop-calling-me-polestar/
Για πηγαινέλα Όλυμπο τον χειμώνα χωρίς δυνατότητα φόρτισης, ούτε η 78άρα μπαταρία αρκεί.

Υπόψιν το XC40 Recharge δηλώνει αυτονομία 437 χλμ. και στις πιο πάνω συνθήκες του τεστ δεν έβγαλε ούτε 200 χλμ.
Γι' αυτό έγραψα ότι αν θέλεις 400 χλμ αυτονομία ασχέτως καιρικών συνθηκών και τρόπου οδήγησης, πολλαπλασιάζεις επί 2,5.

Η στάση στον Κορινό είναι απαραίτητη επομένως.

Για την μπίλια αν σταματήσει στα 50.000 μαζί με την επιδότηση είμαστε εντός μπάτζετ, όταν η τιμή εκκίνησης που τέθηκε ήταν 30;
Γι αυτό ζήτησα 400+ χλμ ενώ χρειάζομαι 300.
θεωρησα ότι το 400+ θα ήταν αρκετό.
Ερώτηση : τα αμιγώς ηλεκτρικά στην κάθοδο του βουνού , φορτίζουν την μπαταρία τους ;
Αν ναι, τοτέ μου φτάνει και με περισσεύει.

Η πρόταση σου είναι το Volvo?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.055
Reaction score
139.395
Ερώτηση : τα αμιγώς ηλεκτρικά στην κάθοδο του βουνού , φορτίζουν την μπαταρία τους ;
Yes. Ολα, ανεξαιρέτως.

Το μοντελ Υ LR έχει εξαιρετικές δυνατότητες τετρακίνησης, μέσω software φυσικά.

Οι μηχανικές δυνατότητες τετρακίνησης, πλέον περνάνε στο ντουλάπι της ιστορίας.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.665
Reaction score
8.284
Στο νέο σοφτγουερ ν. 3 στα iD, γίνεται τέλεια πρόβλεψη στάσεων φόρτισης (αλά Τεσλα) με τον ελάχιστο δυνατό χρόνο φόρτισης. Στόχος είναι η ολοκλήρωση της διαδρομής στον συντομότερο δυνατό χρόνο.
Εγώ πάντως αν έβλεπα την εικόνα που έβαλες σαν παράδειγμα θα έχανα την εμπιστοσύνη μου σε αυτό το software. Δεν νοείται στάση 2 λεπτών μαζί με όλα τα overheads μιας στάσης να είναι καλύτερο σενάριο από το να σταματήσεις 3-4 λεπτά παραπάνω στην επόμενη στάση. Απλώς δεν παίζει.

Και από την εικόνα φαίνεται πως στην αμέσως επόμενη στάση δεν φτάνει με οριακή μπαταρία, για να πεις δεν γίνεται αλλιώς, πρέπει να φορτίσει έστω και λίγο.

Η πρόταση σου είναι το Volvo?
Δεν υπάρχουν προτάσεις αν δεν μας πεις το budget. Με τα 30 χιλιάρικα, δεν.

Αλλιώς πάρε μια Jaguar (έστω λίγο μεταχειρισμένη), τα έχει τα 300χλμ που θες και έχει πολύ καλή τετρακίνηση, με πολύ εντυπωσιακές επιδόσεις off road, αν και δεν θα το περίμενε κανείς. Να σου στείλω video ή είναι over budget;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.055
Reaction score
139.395
Δεν νοείται στάση 2 λεπτών μαζί με όλα τα overheads μιας στάσης να είναι καλύτερο σενάριο από το να σταματήσεις 3-4 λεπτά παραπάνω στην επόμενη στάση. Απλώς δεν παίζει.
Συμφωνώ. Μάλιστα η πρώτη στάση είναι σε απόσταση 0.25 μίλια από το σημείο εκκίνησης. Ίσως είναι για να πάρει ένα καφέ για το δρόμο, αυτό που το πας; 😜😁😂



ΥΓ.

Δεν ξέρω τις παραμέτρους που πρέπει να ικανοποιήσει ο αλγόριθμος, οι οποίες πιθανώς να έχουν μπει (από τον χρήστη) ως εξής:

1. Μέγιστη διάρκεια στάσης κατά την διαδρομή: 7 λεπτά.

2. Ελάχιστη αναμενόμενη στάθμη μπαταρίας (για λόγους ασφαλείας): 10%.


Οπότε, αναλόγως αλγόριθμου, όπου ο χρήστης θέτει τις αρχές που πρέπει να ικανοποιηθούν, κανονίζει τις στάσεις.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.248
Μηνύματα
2.968.472
Members
38.294
Νεότερο μέλος
Bill87
Top