Ποδήλατο


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.530
Βασικά Σώτο πλέον με το ματρακά έχω λύσει αρκετά τέτοια προβλήματα με τους διάφορους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Είχα και αυτό στο μυαλόμ κατά τη αγορά του, να μπορώ να κυκλοφορώ και σε δρόμους με λιγότερη κίνηση γεμάτους κακοτεχνίες τους οποίους δεν θα επέλεγα με τη κούρσα.
Ως γνωστό όλοι οι δρόμοι στη Αθήνα τα τελευταία χρόνια εχουν εγκαταλειφθεί, δεν υπάρχει καμία συντήρηση και έχουν γεμίσει γούρνες που σε κάποιες περιπτώσεις τους λες και κρατήρες. Όλες αυτές τις κακοτεχνίες συνήθως θα τις βρεις στη άκρη των δρόμων, θες να τα αποφύγεις και δεν μπορείς γιατί έχεις πάντα ένα αυτοκίνητο από πίσω ή διπλά (για Αθήνα πάντα) Το πιο εκνευριστικό είναι που όταν φτιάχνουν ένα δρόμο, μετά από λίγο καιρό γεμίζει κοψίματα από διάφορα έργα που θυμάται η κάθε δημόσια αρχή ή ακόμα και ιδιώτες που απλά θέλουν να περάσουν ένα καλώδιο-σωλήνα στη απέναντι μεριά.
Πριν συντηρηθεί ο δρόμος κανένας δεν προβλέπει να κάνει μια και καλή το όποιο έργο ώστε μετά να παραμένει ο δρόμος άψογος...
 
Last edited:

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Αυτό το άρθρο του carandmotor.gr όπου αναφέρονται οι κανόνες οδικής κυκλοφορίας για ποδήλατα εύχομαι να είναι ανακριβές καθώς περιέχει μεγάλες μαλακίες που αν ισχύουν πραγματικά τη "βάψαμε". Ενδεικτικά αναφέρω:

1. υποχρεούνται να χρησιμοποιούν το δεξί άκρο του οδοστρώματος
2. Οι ποδηλάτες υποχρεούνται να κρατούν το τιμόνι και με τα δυο τους χέρια
3. Απαγορεύεται να κινούνται παράλληλα ανά δύο ή περισσότεροι
4. Το όριο ταχύτητας εντός πόλεων για τους ποδηλάτες ορίζεται στα 20 χλμ./ώρα

Ειδικά το 3 είναι γνωστό σε όλους όσους κινούνται ομαδικά με ποδήλατο πως για λόγους ασφαλείας πρέπει να ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Στο 1 θα ήλελα κάποιον από τους σοφούς που εμπνεύστηκαν τον κανόνα να μου εξηγήσουν πως θα στρίψω από την ακαδημίας πχ στη σίνα, πως θα διασχίσω δηλαδή 4 λωρίδες για να μπορέσω από τα δεξιά του δρόμου να στρίψω αριστερά.

Είμαι ο πρώτος που λέω πως θα πρέπει να υπάρχουν κανόνες και να ακολουθούνται από όλους τους ποδηλάτες αλλά θα πρέπει αυτοί να είναι σωστοί διότι αλλιώς καταργούνται αναγκαστικά στην πράξη και το μόνο που καταφέρνουν είναι να δίνουν το δικαίωμα σε τροχονόμους να αποφασίζουν αν γουστάρουν να σε τιμωρήσουν ή όχι.

Το θέμα με τους ποδηλατοδρόμους δεν το πιάνω καν διότι θα γράφω (και θα βρίζω) για ώρες.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.530
Δεν θυμάμαι αν το εχω ξανά βάλει, είναι όμως υπολογισμός με τα νέα δεδομένα καβάλου, παλιότερα ήταν λίγο πιο αυξημένα τα μεγέθοι

 
Last edited:

Μηνύματα
22.598
Reaction score
16.665
Αυτό το άρθρο του carandmotor.gr όπου αναφέρονται οι κανόνες οδικής κυκλοφορίας για ποδήλατα εύχομαι να είναι ανακριβές καθώς περιέχει μεγάλες μαλακίες που αν ισχύουν πραγματικά τη "βάψαμε". Ενδεικτικά αναφέρω:

1. υποχρεούνται να χρησιμοποιούν το δεξί άκρο του οδοστρώματος
2. Οι ποδηλάτες υποχρεούνται να κρατούν το τιμόνι και με τα δυο τους χέρια
3. Απαγορεύεται να κινούνται παράλληλα ανά δύο ή περισσότεροι
4. Το όριο ταχύτητας εντός πόλεων για τους ποδηλάτες ορίζεται στα 20 χλμ./ώρα

Ειδικά το 3 είναι γνωστό σε όλους όσους κινούνται ομαδικά με ποδήλατο πως για λόγους ασφαλείας πρέπει να ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Στο 1 θα ήλελα κάποιον από τους σοφούς που εμπνεύστηκαν τον κανόνα να μου εξηγήσουν πως θα στρίψω από την ακαδημίας πχ στη σίνα, πως θα διασχίσω δηλαδή 4 λωρίδες για να μπορέσω από τα δεξιά του δρόμου να στρίψω αριστερά.

Είμαι ο πρώτος που λέω πως θα πρέπει να υπάρχουν κανόνες και να ακολουθούνται από όλους τους ποδηλάτες αλλά θα πρέπει αυτοί να είναι σωστοί διότι αλλιώς καταργούνται αναγκαστικά στην πράξη και το μόνο που καταφέρνουν είναι να δίνουν το δικαίωμα σε τροχονόμους να αποφασίζουν αν γουστάρουν να σε τιμωρήσουν ή όχι.

Το θέμα με τους ποδηλατοδρόμους δεν το πιάνω καν διότι θα γράφω (και θα βρίζω) για ώρες.
Για τα πρώτα 3 θυμάμαι να τα έχω διαβάσει νομίζω και στον ΚΟΚ (το πρώτο ίσως είναι υπό αίρεση, γιατί τι σημαίνει μονίμως δεξιά αν ο δρόμος δεν το επιτρέπει ή αν θέλεις να κινηθείς σε διασταύρωση απέναντι; ), για το τελευταίο, με τα 20 χαω πρώτη φορά το βλέπω, και νομίζω ότι είναι άλλα 'ντ άλλων. Αν θυμάμαι καλά υπάρχει ένας κανόνας για την υποχρεωτική κίνηση των ποδηλάτων στους ποδηλατόδρομους (όπου υπάρχουν), και με 15 χαω (που κι αυτό δηλαδή, σε κάνει να μην τους χρησιμοποιείς, εκτός τώρα αν μιλάμε για περιπτώσεις στενών ποδηλατόδρομων, με εμπόδια κλπ, που κι αυτό δεν είναι σπάνιο).

ΥΓ. Από ό,τι πρόσεξα για το 4 αναφέρει ότι είναι στο Νέο ΚΟΚ, αλλά αυτός έχει περάσει στη νομοθεσία ήδη, ή ακόμα είναι υπό επεξεργασία; Ούτως ή άλλως είναι ηλίθιο μέτρο πάντως, αφού ουσιαστικά καταργεί ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των ποδηλάτων μέσα στην πόλη, να κινούνται πιο γρήγορα σε μποτιλιαρισμένους δρόμους από τα άλλα οχήματα.
 


Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.991
Αυτά τα χρόνια που ασχολουμε ξανά με το ποδήλατο και ποια προσέχω τα νέα περισοτερο για το αντικείμενο, έχω προσέξει κάποια άθλια sites που το μόνο που κάνουν είναι να προβοκάρουν, να βάζουν το φόβο με πολύ ύπουλο τρόπο, να φέρονται στους ποδηλάτες σαν εγκληματίες και πάει λέγοντας…

Είναι σαν να βγάζουν χρήμα ενώ απειλούν και παραπληροφορούν. Άθλιοι άνθρωποι με άθλιες συμπεριφορές
 

Μηνύματα
22.598
Reaction score
16.665
Δεν θυμάμαι αν το εχω ξανά βάλει, είναι όμως υπολογισμός με τα νέα δεδομένα καβάλου, παλιότερα ήταν λίγο πιο αυξημένα τα μεγέθοι

Καλά, όλη αυτή η υπόθεση με τους υπολογισμούς αυτούς, είναι λίγο αλχημείες, σήμερα έτσι, αύριο γιουβέτσι...
Αυτά τα χρόνια που ασχολουμε ξανά με το ποδήλατο και ποια προσέχω τα νέα περισοτερο για το αντικείμενο, έχω προσέξει κάποια άθλια sites που το μόνο που κάνουν είναι να προβοκάρουν, να βάζουν το φόβο με πολύ ύπουλο τρόπο, να φέρονται στους ποδηλάτες σαν εγκληματίες και πάει λέγοντας…

Είναι σαν να βγάζουν χρήμα ενώ απειλούν και παραπληροφορούν. Άθλιοι άνθρωποι με άθλιες συμπεριφορές
Απολύτως σωστό, και συνήθως είναι site για αυτοκίνητα ή και μηχανές.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.530
Καλά, όλη αυτή η υπόθεση με τους υπολογισμούς αυτούς, είναι λίγο αλχημείες, σήμερα έτσι, αύριο γιουβέτσι...
Ναι ρε Σώτο γιατί μαθαίνουμε από τα λάθη του παρελθόντος.
Πχ. Όπως στα mtb του παρελθόντος που είχαν 3 δίσκους μπροστά που ουσιαστικά ο μεγάλος ήταν πάντα άχρηστος, ενώ στη πορεία κατάλαβαν πως με ένα δίσκο μπροστά και μια τεράστια κασέτα πίσω το εύρος είναι πχιο εκμεταλλεύσιμο, μέχρι και στα τρέκινγκ έβαζαν 52 δίσκο μπροστά, όσες φορές προσπάθησα να πατήσω με αυτό το δίσκο στα τρέκινγκ δεν μπορούσα ούτε μετά και από okra boost :lolsign:
 

Μηνύματα
22.598
Reaction score
16.665
Για το δεύτερο, είναι και θέμα εξέλιξης και τεχνολογίας, δηλαδή θα ήταν πολύ πιο δύσκολο να έχουν παλιά μονό δίσκο, με 8αρες, 9αρες κασέτες πίσω και εύρος 10 - 51 (ή παρόμοιο), η διαφορά είναι πολύ μεγάλη στο "πήδημα". Με 11 και 12 ή και παραπάνω, είναι εύκολα εφικτό.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.530
Για το δεύτερο, είναι και θέμα εξέλιξης και τεχνολογίας, δηλαδή θα ήταν πολύ πιο δύσκολο να έχουν παλιά μονό δίσκο, με 8, 9αρες κασέτες πίσω και εύρος 10 - 51 (ή παρόμοιο), η διαφορά είναι πολύ μεγάλη στο "πήδημα". Με 11 και 12 ή και παραπάνω, είναι εύκολα εφικτό.
Ας τους έκαναν μικρότερους τους δίσκους μπροστά, εστιάζω στο εύρος κυρίως, ένα mtb που προορίζεται αποκλειστικά για το χώμα δεν θα μπορούσε να κινηθεί με υψηλές ταχύτητες ούτω συ άλλος, βάλε μικρότερη κλιμάκωση τουλάχιστον
 

Μηνύματα
16.816
Reaction score
23.870
Αυτά τα χρόνια που ασχολουμε ξανά με το ποδήλατο και ποια προσέχω τα νέα περισοτερο για το αντικείμενο, έχω προσέξει κάποια άθλια sites που το μόνο που κάνουν είναι να προβοκάρουν, να βάζουν το φόβο με πολύ ύπουλο τρόπο, να φέρονται στους ποδηλάτες σαν εγκληματίες και πάει λέγοντας…

Είναι σαν να βγάζουν χρήμα ενώ απειλούν και παραπληροφορούν. Άθλιοι άνθρωποι με άθλιες συμπεριφορές
δεν υπάρχει αυτό που λες στην Ελλάδα.
υπάρχει πιθανότατα στην αγγλία (η αντιπάθεια μεταξύ ποδηαλτών και αυτοκινητιστών) και απούσας στοιχειώδους δημοσιογραφίας από τη χώρα (στον "ειδικό" και όχι μόνο τύπο/eτυπο) αναπαράγονται αυτούσιες οι παπαριές που ενδεχομένως φέρνουν 1-2 κλίκ παραπάνω.

εδώ αναπαράχθηκε από βρετανικό άρθρο η σκέψη για υποχρεωτική χρήση πινακίδας κυκλοφορίας και φτάσαμε να την περάσουμε σαν είδηση που αφορά την ελλάδα.

σε κάθε περίπτωση οι δρόμοι πρέπει να εξυπηρετούν την μετακίνηση του κόσμου. το αν βγαίνουμε για προπόνηση ή για βόλτα είναι δευτερεύον.

τώρα σε σχέση με τα ισχύοντα άρθρα για τα ποδήλατα που είναι τουλάχιστον αναχρονιστικά και δεν βρέθηκε ένας τρικαλινός να τα διορθώσει, κινούμαστε στην παρανομία.

μας σώζει η ανυπαρξία ποδηλατοδρόμων , απο την άλλη στο αστικό οδικό δίκτυο με τις συνθήκες κίνησης που επικρατούν δεν γίνεται να επιβάλεις σε ένα ποδήλατο να κινείται στο δεξί μέρος του δρόμου όταν πρακτικά αναπτύσσει σημαντικά μεγαλύτερες μέσες ταχύτητες από το σύνολο των οχημάτων - περιλαμβανομένων των μηχανοκίνητων δίκυκλων - σε δρόμους όπως η πανεπιστημίου, η μεσογείων , η Κηφισιάς, η Πειραιώς, η σταδίου κλπ τις εργάσιμες ώρες. έχω κατέβει την Πειραιώς με ευνοϊκά φανάρια με μέση 41χαω , στην αριστερή λωρίδα έβρισκα οχήματα που πηγαίνανε πιο αργά.

από την άλλη δεδομένης της αδυναμίας ενός ποδηλάτου να φρενάρει λόγω γεωμετρίας - πρακτικά απλά καλύτερα από πατίνι φρενάρει - δεν είναι εντελώς αδόκιμο να τεθεί ένα όριο ταχύτητας , όχι όμως 20χαω , όταν τα ηλεκτρικά ποδήλατα έχουν νόμιμη υποβοήθηση μέχρι τα 30χαω . Πρακτικά ένα ποδήλατο που κινείται με 50χαω δεν μπορεί να εκτελέσει με ασφάλεια ούτε ελιγμό αποφυγής ούτε φρενάρισμα έναντι εμποδίου που εμφανίζεται στα 15 μέτρα (κάτι που για ένα ΙΧ ή μία μηχανή είναι αστείο), άρα ορθώς δεν μπορεί να ακολουθεί τα όρια ταχύτητας που ισχύουν για τα υπόλοιπα οχήματα.
 





Μηνύματα
16.816
Reaction score
23.870
Κάπου είχα διαβάσει ότι έγινε η θα γίνει 30. Μπορεί να είναι και λάθος . Γενικά θέλει συμμάζεμα η νομοθεσία.

Έτερον
Της τελευταίες μέρες ακούω ένα κρακρακρακ από τον δίσκο βραχίονα σε συγκεκριμένη θέση (10 με 9 η ώρα του αριστερού βραχίονα) μόνο υπό φορτίο και μετά από κάνα 10 λεπτό λειτουργίας, δηλαδή όχι στο ξεκίνημα της διαδρομής, ενώ γίνεται εντονότερο όσο περνάει η ώρα.
Να ναι το ρουλεμάν της μεσαίας;
(Δεν το χω ανοίξει ακόμα)
Ήρθε η ώρα της κεραμικής;
 


Μηνύματα
22.598
Reaction score
16.665
Στην αμερική είναι 20 μίλια/ώρα και μοτέρ 750W (αν εκεί γίνεται της κακομοίρας από τις καστομιές), ενώ στην Ευρώπη η υποβοήθηση πρέπει να σταματά στα 25 χαω και μοτέρ μέχρι 250W.
 

Μηνύματα
16.816
Reaction score
23.870
Πάρε πουλάκιμ μιά κεραμικιά να δεις το φως σου...

Edit.
Τζόγο έχει?
Δεν έχω βγάλει τίποτα ακόμα να δω , στον βραχιονα με το χέρι δεν νιώθω πραμμα.

(Πήρα moquai)
(Δεν είχε τα κλειδιά θα φτιάξω θκαμ)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.032
Μηνύματα
2.959.719
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top