Τελικά, υπάρχει hi-fi σήμερα;

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.695
Reaction score
58.389
Με αφορμή την αναφορά στην Κλασική Μουσική, θα αναφερθώ μόνον για τη σημασία της αναπαραγωγής ενός ηχογαφημένου έργου της.
Η Μουσική αυτή, καθόσον χρησιμοποιεί φυσικά όργανα μόνον (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων σε πολύ σύγχρονα έργα), πέρα από την παρακολούθηση της κάθε μουσικής γραμμής, της αρμονίας, της αντίστιξης, του εναλλασσόμενου ρυθμού, έχει τεράστια σημασία η χροιά του κάθε οργάνου, καθόσον έχουμε ένα τεράστιο ρεπερτόριο με συνθέσεις για ένα όργανο, για δύο (π.χ. Σονάτες για Βιολί και Πιάνο) , τρια (π.χ. Πιάνο Τρίο), για τέσσερα (Κουαρτέτα Εγχόρδων) κοκ φθάνοντας στα μεγαλύτερα και πολυπλοκότερα για Συμφωνικές ορχήστρες, Χορωδίες κοκ.
Η σημασία του να κατανοήσει και κυρίως απολαύσει (μέσω και της κατανόησης) π.χ. μίας από τις Σονάτες και Παρτίτες για σόλο Βιολί του Bach εξαρτάται, σε πολύ ικανό βαθμό, από το τι ήχο θα κατορθώσει να βγάλει ο σολίστας κατά την παραγωγή του ηχογραφημένου προιόντος και ο ακροατής από το πόσο πιστά και ως προς την χροιά θα το ακούσει.
Σε δεύτερο χρόνο, πολύ σημαντικό στη Μουσική αυτή διαδραματίζει το...sound image, ήτοι η κατά το δυνατόν πιο πιστή εικόνα του οργάνου/ων μπροστά από τον ακροατή. Έχει τεράστια απόκλιση το...impact της πρώτης κίνησης της 5ης του Beethoven από ένα σύστημα που δεν μπορεί να αναδείξει ως εικόνα το τι γίνεται στη σύνθεση αυτή (π.χ. το πασίγνωστο θέμα/μοτίβο ακούγεται από τα έγχορδα και τα δύο κλαρινέτα της ορχήστρας. Πόσο μπορεί κανείς να τα διακρίνει αυτά τα δύσμοιρα κλαρινέτα μέσα στον "ορυμαγδό" των εγχόρδων?).
Πρόσφατα, αναβάθμισα τον τελικό μου ενισχυτή με έναν Burmester 11 Mk3 και οι μεν χροιές δεν αναβαθμίστηκαν σημαντικά σε σχέση με τον προηγούμενο ενισχυτή (Krell Duo 300) αλλά το sound image μου έδωσε μία πραγματικά θεατρική/συναυλιακή εικόνα ακόμη και των πλέον δύσκολων σε ενορχήστρωση έργων.
Επιμυθιον: Μπορεί για κάθε άλλο είδος μουσικής να βρει κανείς ό,τι του ταιριάζει. Για την Κλασική, όμως, το hi-end είναι...the threshold to the truth of Music.

Πρωτίστως είναι ζήτημα παιδείας, προσωπικού ενδιαφέροντος και συστηματικής έρευνας και ενασχόλησης.
Η Μουσική αυτή αποτελεί απολάυση μέσω της παίδευσης. Κομματάκι δύσκολο για όλα αυτά τα "καλομαθημένα"...που τα θέλουν όλα και τα θέλουν τώρα...και τα θέλουν εύκολα...και άνετα...
Η Μουσική αυτή απαιτεί να καταστεί έργο ζωής για την πλήρη απόλαυσή της μέσω της κατανόησης τουλάχιστον των πλέον βασικών έργων της.
Με αφορμή την αναφορά στην Κλασική Μουσική, θα αναφερθώ μόνον για τη σημασία της αναπαραγωγής ενός ηχογαφημένου έργου της.
Η Μουσική αυτή, καθόσον χρησιμοποιεί φυσικά όργανα μόνον (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων σε πολύ σύγχρονα έργα), πέρα από την παρακολούθηση της κάθε μουσικής γραμμής, της αρμονίας, της αντίστιξης, του εναλλασσόμενου ρυθμού, έχει τεράστια σημασία η χροιά του κάθε οργάνου, καθόσον έχουμε ένα τεράστιο ρεπερτόριο με συνθέσεις για ένα όργανο, για δύο (π.χ. Σονάτες για Βιολί και Πιάνο) , τρια (π.χ. Πιάνο Τρίο), για τέσσερα (Κουαρτέτα Εγχόρδων) κοκ φθάνοντας στα μεγαλύτερα και πολυπλοκότερα για Συμφωνικές ορχήστρες, Χορωδίες κοκ.
Η σημασία του να κατανοήσει και κυρίως απολαύσει (μέσω και της κατανόησης) π.χ. μίας από τις Σονάτες και Παρτίτες για σόλο Βιολί του Bach εξαρτάται, σε πολύ ικανό βαθμό, από το τι ήχο θα κατορθώσει να βγάλει ο σολίστας κατά την παραγωγή του ηχογραφημένου προιόντος και ο ακροατής από το πόσο πιστά και ως προς την χροιά θα το ακούσει.
Σε δεύτερο χρόνο, πολύ σημαντικό στη Μουσική αυτή διαδραματίζει το...sound image, ήτοι η κατά το δυνατόν πιο πιστή εικόνα του οργάνου/ων μπροστά από τον ακροατή. Έχει τεράστια απόκλιση το...impact της πρώτης κίνησης της 5ης του Beethoven από ένα σύστημα που δεν μπορεί να αναδείξει ως εικόνα το τι γίνεται στη σύνθεση αυτή (π.χ. το πασίγνωστο θέμα/μοτίβο ακούγεται από τα έγχορδα και τα δύο κλαρινέτα της ορχήστρας. Πόσο μπορεί κανείς να τα διακρίνει αυτά τα δύσμοιρα κλαρινέτα μέσα στον "ορυμαγδό" των εγχόρδων?).
Πρόσφατα, αναβάθμισα τον τελικό μου ενισχυτή με έναν Burmester 11 Mk3 και οι μεν χροιές δεν αναβαθμίστηκαν σημαντικά σε σχέση με τον προηγούμενο ενισχυτή (Krell Duo 300) αλλά το sound image μου έδωσε μία πραγματικά θεατρική/συναυλιακή εικόνα ακόμη και των πλέον δύσκολων σε ενορχήστρωση έργων.
Επιμυθιον: Μπορεί για κάθε άλλο είδος μουσικής να βρει κανείς ό,τι του ταιριάζει. Για την Κλασική, όμως, το hi-end είναι...the threshold to the truth of Music.
Κατά τη δική μου άποψη αυτό που ισχύει είναι λίγο πιο πεζό.. Η Κλασσική Μουσική ως ιδίωμα αναπτύχθηκε σε εποχές όπου τα τεχνικά μέσα ήταν πενιχρά και οι κοινωνικές συμβάσεις πιο αυστηρές.. Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού δεν είχαν καθημερινή πρόσβαση σε μουσικά έργα στον ιδιωτικό τους χώρο, εξόν και αν ήταν αρκετά εύποροι ώστε να πλήρωναν δεξιοτέχνες μουσικούς που θα έπαιζαν live επιτόπου.

Οι συνθέτες από την άλλη πλευρά δεν διέθεταν τεχνικά μέσα όπως τα σύγχρονα είτε για να κατέγραφαν ως εκτελεστικό αποτύπωμα αναφοράς τα έργα τους, ούτε και τεχνικές όπως οι σύγχρονες στουντιακές ώστε να προσέδιδαν έμφαση σε συγκεκριμένες αποχρώσεις και υπόγεια μοτίβα. Έπρεπε λοιπόν να εξαντλούν την επινοητικότητά τους ώστε να δημιουργούν διάφορες λεπτές εκφάνσεις μέσα από μια παλέτα μουσικών οργάνων που θα έπρεπε να παίζουν υπό συνθήκες όπου δεν παρεχόταν δυνατότητα να συλλαμβάνονταν οι λεπτές εκφράσεις από το κοινό σε μεταγενέστερο χρόνο ύστερα από διαδοχικές επαναλήψεις στην ίδια εκτέλεση..

Οι προσπάθειες ήταν μεγαλειώδεις και από αυτές προέκυψαν έργα αθάνατα και παράλληλα τόσο ανεπανάληπτα, ώστε οποιαδήποτε μεταγενέστερη εκτέλεση κι ερμηνεία να επιφέρει κάποιες διαφοροποιήσεις στις αυθεντικές προθέσεις των συνθετών. Αυτό δεν καταλογίζεται ως ψεγάδι, αλλά ο πόθος για νέες ιχνηλατήσεις δικαιολογεί τη συνεχόμενη απασχόληση των μουσουργών κάθε εποχής με αυτά τα έργα.

Για να γινόταν πιο σαφές το επιχείρημα μπορούμε να κάνουμε παραλληλισμό με ζωγραφικούς πίνακες. Όσα ζωγραφικά έργα έχουν συντηρηθεί όπως πρέπει διατηρούν τις ιδιαίτερες αποχρώσεις τους απαράλλακτες με το κοινό εκάστοτε εποχής να έχει ελευθερία ν' αποκομίζει από εκείνες δικές του εντυπώσεις. Τέτοιες αποχρώσεις στα έργα Κλασσικής Μουσικής δεν μένουν υποχρεωτικώς απαράλλακτες με την πάροδο του χρόνου και τις διαδοχικές αναγνώσεις από διάφορους μαέστρους.

Επομένως το υποστηριζόμενο εκ του Prince ΄΄Κατώφλι στην Αλήθεια της Μουσικής΄΄ υφίσταται στην αντίληψη του εκάστοτε θιασώτη και δεν γίνεται να ισχύει ως καθολική συνθήκη.
Πρωτίστως είναι ζήτημα παιδείας, προσωπικού ενδιαφέροντος και συστηματικής έρευνας και ενασχόλησης.
Η Μουσική αυτή αποτελεί απόλαυση μέσω της παίδευσης. Κομματάκι δύσκολο για όλα αυτά τα "καλομαθημένα"...που τα θέλουν όλα και τα θέλουν τώρα...και τα θέλουν εύκολα...και άνετα...
Η Μουσική αυτή απαιτεί να καταστεί έργο ζωής για την πλήρη απόλαυσή της μέσω της κατανόησης τουλάχιστον των πλέον βασικών έργων της.
Υπάρχει η ΄΄ απόλαυση μέσω της παίδευσης ΄΄ αλλά υπάρχει και η .. απόλυση - με την έννοια της άφεσης. Οπότε θα ήταν ενδιαφέρον να μας σχολιάσει ο αγαπητός Prince , τί θα κρινόταν τελικά ΄΄εύκολο , άνετο , γρήγορο ΄΄, η αναζήτηση απολαυστικών αποχρώσεων και μηνυμάτων σε ιδιώματα όπου θα ήμασταν εκ των προτέρων βέβαιοι πως όλο και κάτι θα βρισκόταν να προσδίδει ιδιαίτερη σημασία, ή σε μουσικά έργα όπου κάτι τέτοιο θα κρινόταν λιγότερο ανιχνεύσιμο και από κάποιους άλλους μάλιστα άνευ ιδιαίτερης σημασίας ;


Όποιος άκουσε Ramones και δεν τρελάθηκε πρέπει να τον δει γιατρος :lolsign:
Και όποιον τρελάθηκε πάλι...γιατρός θα έπρεπε να τον δει, αλλ' αυτό είναι ΄΄ αλλουνού παπά Ευαγγέλιον΄΄ . :roflmao:
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.205
Reaction score
42.401
αξιζει να σημειωθει οτι ο προαναφεθεις δισκος, και προ-τελευταιος δισκος των Ramones (σσ οι 3 τελευταιοι, ειναι και οι καλητεροι), περιεχουν διασκευες σε who,amboy dukes, great society,rolling stones,troggs,love,animals CCR, seeds κτλ.
16634062688556350653690157259744.jpg

..με τετχοια γραμματα...ειναι να απορει κανεις που δεν εγινα γιατρος...Dr μαιμου..
 

Μηνύματα
16.581
Reaction score
19.536
Κατά τη δική μου άποψη αυτό που ισχύει είναι λίγο πιο πεζό.. Η Κλασσική Μουσική ως ιδίωμα αναπτύχθηκε σε εποχές όπου τα τεχνικά μέσα ήταν πενιχρά και οι κοινωνικές συμβάσεις πιο αυστηρές.. Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού δεν είχαν καθημερινή πρόσβαση σε μουσικά έργα στον ιδιωτικό τους χώρο, εξόν και αν ήταν αρκετά εύποροι ώστε να πλήρωναν δεξιοτέχνες μουσικούς που θα έπαιζαν live επιτόπου.

Οι συνθέτες από την άλλη πλευρά δεν διέθεταν τεχνικά μέσα όπως τα σύγχρονα είτε για να κατέγραφαν ως εκτελεστικό αποτύπωμα αναφοράς τα έργα τους, ούτε και τεχνικές όπως οι σύγχρονες στουντιακές ώστε να προσέδιδαν έμφαση σε συγκεκριμένες αποχρώσεις και υπόγεια μοτίβα. Έπρεπε λοιπόν να εξαντλούν την επινοητικότητά τους ώστε να δημιουργούν διάφορες λεπτές εκφάνσεις μέσα από μια παλέτα μουσικών οργάνων που θα έπρεπε να παίζουν υπό συνθήκες όπου δεν παρεχόταν δυνατότητα να συλλαμβάνονταν οι λεπτές εκφράσεις από το κοινό σε μεταγενέστερο χρόνο ύστερα από διαδοχικές επαναλήψεις στην ίδια εκτέλεση..

Οι προσπάθειες ήταν μεγαλειώδεις και από αυτές προέκυψαν έργα αθάνατα και παράλληλα τόσο ανεπανάληπτα, ώστε οποιαδήποτε μεταγενέστερη εκτέλεση κι ερμηνεία να επιφέρει κάποιες διαφοροποιήσεις στις αυθεντικές προθέσεις των συνθετών. Αυτό δεν καταλογίζεται ως ψεγάδι, αλλά ο πόθος για νέες ιχνηλατήσεις δικαιολογεί τη συνεχόμενη απασχόληση των μουσουργών κάθε εποχής με αυτά τα έργα.

Για να γινόταν πιο σαφές το επιχείρημα μπορούμε να κάνουμε παραλληλισμό με ζωγραφικούς πίνακες. Όσα ζωγραφικά έργα έχουν συντηρηθεί όπως πρέπει διατηρούν τις ιδιαίτερες αποχρώσεις τους απαράλλακτες με το κοινό εκάστοτε εποχής να έχει ελευθερία ν' αποκομίζει από εκείνες δικές του εντυπώσεις. Τέτοιες αποχρώσεις στα έργα Κλασσικής Μουσικής δεν μένουν υποχρεωτικώς απαράλλακτες με την πάροδο του χρόνου και τις διαδοχικές αναγνώσεις από διάφορους μαέστρους.

Επομένως το υποστηριζόμενο εκ του Prince ΄΄Κατώφλι στην Αλήθεια της Μουσικής΄΄ υφίσταται στην αντίληψη του εκάστοτε θιασώτη και δεν γίνεται να ισχύει ως καθολική συνθήκη.

Υπάρχει η ΄΄ απόλαυση μέσω της παίδευσης ΄΄ αλλά υπάρχει και η .. απόλυση - με την έννοια της άφεσης. Οπότε θα ήταν ενδιαφέρον να μας σχολιάσει ο αγαπητός Prince , τί θα κρινόταν τελικά ΄΄εύκολο , άνετο , γρήγορο ΄΄, η αναζήτηση απολαυστικών αποχρώσεων και μηνυμάτων σε ιδιώματα όπου θα ήμασταν εκ των προτέρων βέβαιοι πως όλο και κάτι θα βρισκόταν να προσδίδει ιδιαίτερη σημασία, ή σε μουσικά έργα όπου κάτι τέτοιο θα κρινόταν λιγότερο ανιχνεύσιμο και από κάποιους άλλους μάλιστα άνευ ιδιαίτερης σημασίας ;



Και όποιον τρελάθηκε πάλι...γιατρός θα έπρεπε να τον δει, αλλ' αυτό είναι ΄΄ αλλουνού παπά Ευαγγέλιον΄΄ . :roflmao:
Αρχίζω και ανησυχώ πάλι ...... χα χα με ζώνουν τα φίδια. Please do better than that.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.695
Reaction score
58.389
Αρχίζω και ανησυχώ πάλι ...... χα χα με ζώνουν τα φίδια. Please do better than that.
Κατανοείς ότι δεν γίνεται πιθανές ανησυχίες ενός μέλους να διαμόρφωναν το περιεχόμενο σε μηνύματα άλλων μελών..
 

Μηνύματα
16.581
Reaction score
19.536
Κατανοείς ότι δεν γίνεται πιθανές ανησυχίες ενός μέλους να διαμόρφωναν το περιεχόμενο σε μηνύματα άλλων μελών..
Εννοείται. Για αυτό και δεν κάνω καμιά κριτική στο πόστ σου (ακόμη) καθώς δεν είμαι άνθρωπος που θα παρέμβει μεταξύ μιας συζήτησης δυο μελών, που εγω εξάλλου την αποζήτησα και την παρακάλεσα να λάβει χώρα, χωρίς πρώτα να απαντηθεί απο τον αρχικό παραλήπτη του πόστ. Όπως και άμα συνεχίσει να έχει έξέλιξη άξια μη διακοπής. Εχω την ευγένεια και παιδεία να καταλάβω πότε θα φθάσει σε αυτό το επίπεδο (διακοπής, ώστε να παρέμβω). Για άλλους να ανησυχείς.

Απλώς επειδή είδα τα like άλλων είπα και εγω προκαταβολικά όπως αυτοί να even the odds λίγο. Επειδή ξέρεις όταν παιρνουμε πολλά like καμιά φορά νομίζουμε ότι η ανάλυσή μας σε ένα πόστ είναι και σωστή. Αφού δεν βλέπεις εσυ τα λάθη της, ελπίζω να βρεθεί κάποιος να σου τα επισημάνει.

Οι ανησυχίες , επειδή είναι όντως λίγο αιχμηρό, και εξυπηρετούσε απλώς χιούμορ, παρακαλώ να αντικατασταθεί με το χαμένες προσδοκίες.
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.205
Reaction score
42.401
Πρόχειρα.. τα τραγούδια των αρχων του εικοστου αιωνα, ειναι πρόγονοι των σημερινων.
Καθοριστικός ηταν ο σχηματισμός των πρώτων μπαντων, καθως μεχρι τοτε το πραμα περιστρεφόταν γυρω απο τον τραγουδιστη.
(..και βεβαια σημαντικος ο ρολος της καταγραφης σε ολο αυτο...αλλα και η χρησης της,κυκλοφορια δισκος κασσετα ραδιοφωνο)
Νωριτερα, τα τραγουδια και ο ρυθμος συνοδευαν την ανθρωπότητα ενταγμένα στην λαογραφια του.
..προσωπικα δεν εχω κανενα θεμα ουτε να θεωρώ οτι ακουω ή δεν ακουω μουσικη...ή αν είναι καν (ή κατα ποσο) μουσικη αυτο ή αυτα που ακουω.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.695
Reaction score
58.389
Εννοείται. Για αυτό και δεν κάνω καμιά κριτική στο πόστ σου (ακόμη) καθώς δεν είμαι άνθρωπος που θα παρέμβει μεταξύ μιας συζήτησης δυο μελών, που εγω εξάλλου την αποζήτησα και την παρακάλεσει να λάβει χώρα, χωρίς πρώτα να απαντηθεί απο τον αρχικό παραλήπτη του πόστ. Όπως και άμα συνεχίσει να έχει έξέλιξη άξια μη διακοπής. Εχω την ευγένεια και παιδεία να καταλάβω πότε θα φθάσει σε αυτό το επίπεδο (διακοπής, ώστε να παρέμβω). Για άλλους να ανησυχείς.

Απλώς επειδή είδα τα like άλλων είπα και εγω προκαταβολικά όπως αυτοί να even the odds λίγο. Επειδή ξέρεις όταν παιρνουμε πολλά like καμιά φορά νομίζουμε ότι η ανάλυσή μας σε ένα πόστ είναι και σωστή. Αφού δεν βλέπεις εσυ τα λάθη της, ελπίζω να βρεθεί κάποιος να σου τα επισημάνει.

Οι ανησυχίες , επειδή είναι όντως λίγο αιχμηρό, και εξυπηρετούσε απλώς χιούμορ, παρακαλώ να αντικατασταθεί με το προσδοκίες.
Δεν προσμετρώ τα like ως γενικευμένη επιδοκιμασία ούτε οι αντιρρήσεις που προβάλλω στον Prince θα υπάγονταν σε διαξιφισμούς διαδραματιζόμενους σε άλλα τμήματα και νήματα του forum.Επίσης δεν γίνεται να δίσταζα στην προβολή αντιρρήσεων για λόγους ασυνάρτητους προς τα επιχειρήματα στο παρόν νήμα.
 

Μηνύματα
13.681
Reaction score
11.254
Thva, πρόσεξε τη σύνταξη των κειμένων σου…
πιο εύκολα διαβάζω ΦΕΚ, παρά τα δικά σου.:tongue:
δεν λέω ότι είναι δυσνόητα( που γίνονται ως ένα βαθμό), αλλά «ασύντακτα» και κουραστικά στην ανάγνωση και κατανόηση τους…(φιλικά πάντα) :cool:
Ενώ το περιεχόμενο, ε; :laugh:
 



Μηνύματα
16.581
Reaction score
19.536
Παρέλειψες να σημειώσεις το ΄΄φιλικά πάντα΄΄.. Αν μη τι άλλο μήπως γινόταν ν' αποφευχθούν ανώφελες παρεξηγήσεις.. :p
Κατέφθασε και το ιππικό. Καλύτερο θα ήταν να κοιτάξεις τα δικά σου κείμενα και πόσο εύκολα γίνονται κατανοητά. Επίσης μια και είσαι άμεσα εμπλεκόμενος στο θέμα καλύτερα να μην απαντάς, ούτε θετικά ούτε αρνητικά σε τέτοια πόστ καθώς μπορεί πάλι να παρεξηγήσω. Οι δικές μου πάντως αντιρρήσεις στο πόστ σου δεν αποτελούν κριτική στο δυσνόητο της κατανόησης τους (εαν νόμιζες ή σε συμφέρει να πιστεύεις αυτό) αλλά καθαρά στα πλήρως ανακριβή ιστορικά, μουσικολογικά αλλά και τεχνολογικά αναφερόμενα σε αυτό.

Το δυσνόητο των κειμένων μου, που φσίνεται να αφορά πολύ κόσμο (και είναι η τελευταία καραμέλα που έχει προκύψει) αλλά και εσένα πρόσφατα, εαν αυτό υφίσταται, αφορά πέρα απο το χρόνο που έχω για να διαθέσω όπως σωστά επισήμανες, οφείλεται και στα περιγραφόμενα απο εμένα νοήματα που εαν δεν έχει κάποιος εμπειρία σε αυτά που αναφέρονται είναι δυσνόητα εν τοις πράγμασι , έτσι και αλλιώς απο μόνα τους. Επίσης όποια επικοινωνία για να ευδοκιμήσει και να εξελιχθεί σε υγιές πλαίσο θέλει και προυποθέτει και έναν βαθμό συμφωνίας, σε ένα βασικό τουλάχιστον επίπεδο μεταξύ των δυο ή περισσοτέρων μελών. Πράγμα το οποίο λείπει, σε μεγάλο βαθμό.

Θρησκευόμενος οπαδός δεν ήμουν ποτέ και δεν επικοινωνώ σωστά με τέτοιους. Καταργεί το αυτεξούσιο του ανθρώπου και την ανάληψη ευθύνης των σκέψεων, αποφάσεων και πράξεων, βασικό προαπαιτούμενο για τον ελεύθερο άνθρωπο που αναζητεί την ελευθερία του μέσα απο ένα τέτοιο πλαίσιο και όχι αποζητώντας να απολέσει αυτό το δικαίωμα και να το αφήσει σε άλλους, στους οποίους δίνει την ευθύνη της απόφασης αλλά αναπόφευτκά και εξουσίας πάνω του.

Απο χαρακτήρα και λόφω ηλικίας, εγω έχω ενα ιδιαίτερο πρόβλημα στο να δημιουργώ στην φαντασία μου προδοκίες απο άλλους που μετά διαψεύδονται. Το internet χειροτεεύει κατά πολυ την "παθολογική" αυτή κατάσταση με την απουσία της προσωπικής επαφής που θα με βοηθούσε να απεμπλακώ νωρίτερα και έτσι να προφυλάξω και τον εαυτό μου αλλά και τον συνομιλήτή μου, απο άσκοπες αντιπαραθέσεις . Συν το γεγονός ότι δεν γνωρίζω και ούτε τελικά αναγνωρίζω το περιβάλλον και χρησιμότητα μιας τέτοιας επικοινωνίας μέσω αυτού. Τα ¨πειράματα" μου εξάλλου έχουν να κάνουν και με αυτό το θέμα. Κατέληξα πλέον ότι εκτός απο την επικοινωνία που είναι προβληματική εκ της φύσεως της, πέρα απο τα πολλά ¨κόλπα" που εφάρμοσα απο το μπαούλο μου, αποτελεί και κακή επικοινωνία. ΄Όπως έχεις ίσως διαβλέψεις έχω αλλάξει λίγο την προσέγγισή μου στα πράγματα και προετοιμάζω την ηρωική και σωστή σε απόφαση , εξόδου και πλήρης απεμπλοκής μου.

Υ.Γ. : Δεν ήξερα ότι ορθρογραφικά λάθη δεν επιτρέπονται να σχολιάζονται και οδηγούν σε άμεση διαγραφή τους , πράγμα που μου έχει συμβεί μόνο μια φορά και πάλι ανεφερόμενος σε φιλικό για εμένα πόσωπο που σε καμιά των περιπτώσεων δε θα προσβαλλόταν αλλά η σύνταξη και γραμμματική έναντι ενός αλγόριθμου , τιμώνται σαν καλή και αναγκαία κιόλας συνεχώς επαναλαμβανόμενη αναφορά , επενδεδυμμενη πάντα με έναν μανδύα, για το καλό της λειτουργίας των quote και με μπηχτές για υψηλή πιστότητα.

Καλή συνέχεια στο δρόμο και μονοπάτια που επέλεξε ο καθένας σας να κινείται. Είμαι σίγουρος ότι θα σας οδηγήσει κάπου καλά και προς το συμφέρον σας. Ελπίζω αυτό το πόστ να ήταν κατανοητό.

Πρός το παρόν το μόνο που έχει ενδιαφέρον και αξία , θα ήταν η απάντηση του παραλήπτη του πόστ. Όχι τα δικά μας άσχετα σχόλια. Την φαντάζομαι, αλλά για να δούμε. Αργεί και πολύ η άτιμη και δικαιολογημένα. Μην προκαταλαμβάνω όπως πάντα και απογοητευθούν και άλλες προσδοκίες μου γαιτί υπάρχουν και διαπιστωμένες απο εμένα παρόμοιες λογικές και προσεγγίσεις σε πολλά θέματα.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.695
Reaction score
58.389
Κατέφθασε και το ιππικό. Καλύτερο θα ήταν να κοιτάξεις τα δικά σου κείμενα και πόσο εύκολα γίνονται κατανοητά. Επίσης μια και είσαι άμεσα εμπλεκόμενος στο θέμα καλύτερα να μην απαντάς, ούτε θετικά ούτε αρνητικά σε τέτοια πόστ καθώς μπορεί πάλι να παρεξηγήσω. Οι δικές μου πάντως αντιρρήσεις στο πόστ σου δεν αποτελούν κριτική στο δυσνόητο της κατανόησης τους (εαν νόμιζες ή σε συμφέρει να πιστεύεις αυτό) αλλά καθαρά στα πλήρως ανακριβή ιστορικά, μουσικολογικά αλλά και τεχνολογικά αναφερόμενα σε αυτό.

Το δυσνόητο των κειμένων μου, που φσίνεται να αφορά πολύ κόσμο (και είναι η τελευταία καραμέλα που έχει προκύψει) αλλά και εσένα πρόσφατα, εαν αυτό υφίσταται, αφορά πέρα απο το χρόνο που έχω για να διαθέσω όπως σωστά επισήμανες, οφείλεται και στα περιγραφόμενα απο εμένα νοήματα που εαν δεν έχει κάποιος εμπειρία σε αυτά που αναφέρονται είναι δυσνόητα εν τοις πράγμασι , έτσι και αλλιώς απο μόνα τους. Επίσης όποια επικοινωνία για να ευδοκιμήσει και να εξελιχθεί σε υγιές πλαίσο θέλει και προυποθέτει και έναν βαθμό συμφωνίας, σε ένα βασικό τουλάχιστον επίπεδο μεταξύ των δυο ή περισσοτέρων μελών. Πράγμα το οποίο λείπει, σε μεγάλο βαθμό.

Θρησκευόμενος οπαδός δεν ήμουν ποτέ και δεν επικοινωνώ σωστά με τέτοιους. Καταργεί το αυτεξούσιο του ανθρώπου και την ανάληψη ευθύνης των σκέψεων, αποφάσεων και πράξεων, βασικό προαπαιτούμενο για τον ελεύθερο άνθρωπο που αναζητεί την ελευθερία του μέσα απο ένα τέτοιο πλαίσιο και όχι αποζητώντας να απολέσει αυτό το δικαίωμα και να το αφήσει σε άλλους, στους οποίους δίνει την ευθύνη της απόφασης αλλά αναπόφευτκά και εξουσίας πάνω του.

Απο χαρακτήρα και λόφω ηλικίας, εγω έχω ενα ιδιαίτερο πρόβλημα στο να δημιουργώ στην φαντασία μου προδοκίες απο άλλους που μετά διαψεύδονται. Το internet χειροτεεύει κατά πολυ την "παθολογική" αυτή κατάσταση με την απουσία της προσωπικής επαφής που θα με βοηθούσε να απεμπλακώ νωρίτερα και έτσι να προφυλάξω και τον εαυτό μου αλλά και τον συνομιλήτή μου, απο άσκοπες αντιπαραθέσεις . Συν το γεγονός ότι δεν γνωρίζω και ούτε τελικά αναγνωρίζω το περιβάλλον και χρησιμότητα μιας τέτοιας επικοινωνίας μέσω αυτού. Τα ¨πειράματα" μου εξάλλου έχουν να κάνουν και με αυτό το θέμα. Κατέληξα πλέον ότι εκτός απο την επικοινωνία που είναι προβληματική εκ της φύσεως της, πέρα απο τα πολλά ¨κόλπα" που εφάρμοσα απο το μπαούλο μου, αποτελεί και κακή επικοινωνία. ΄Όπως έχεις ίσως διαβλέψεις έχω αλλάξει λίγο την προσέγγισή μου στα πράγματα και προετοιμάζω την ηρωική και σωστή σε απόφαση , εξόδου και πλήρης απεμπλοκής μου.

Υ.Γ. : Δεν ήξερα ότι ορθρογραφικά λάθη δεν επιτρέπονται να σχολιάζονται και οδηγούν σε άμεση διαγραφή τους , πράγμα που μου έχει συμβεί μόνο μια φορά και πάλι ανεφερόμενος σε φιλικό για εμένα πόσωπο που σε καμιά των περιπτώσεων δε θα προσβαλλόταν αλλά η σύνταξη και γραμμματική έναντι ενός αλγόριθμου , τιμώνται σαν καλή και αναγκαία κιόλας συνεχώς επαναλαμβανόμενη αναφορά , επενδεδυμμενη πάντα με έναν μανδύα, για το καλό της λειτουργίας των quote και με μπηχτές για υψηλή πιστότητα.

Καλή συνέχεια στο δρόμο και μονοπάτια που επέλεξε ο καθένας σας να κινείται. Είμαι σίγουρος ότι θα σας οδηγήσει κάπου καλά και προς το συμφέρον σας. Ελπίζω αυτό το πόστ να ήταν κατανοητό.

Πρός το παρόν το μόνο που έχει ενδιαφέρον και αξία , θα ήταν η απάντηση του παραλήπτη του πόστ. Όχι τα δικά μας άσχετα σχόλια. Την φαντάζομαι, αλλά για να δούμε. Αργεί και πολύ η άτιμη και δικαιολογημένα. Μην προκαταλαμβάνω όπως πάντα και απογοητευθούν και άλλες προσδοκίες μου γαιτί υπάρχουν και διαπιστωμένες απο εμένα παρόμοιες λογικές και προσεγγίσεις σε πολλά θέματα.
Τα πράγματα είναι απλά...Έχω αποκτήσει ο ίδιος τη ρετσινιά του δυσνόητου όχι πρόσφατα, αλλά από το ξεκίνημα της παρουσίας μου εδώ. Δεν με απασχολεί,αφού κατανοώ τα κείμενα από όλα τ' άλλα μέλη.

Ως συμμετέχων δεν ενοχλούμαι για τη γραμματική και το συντακτικό άλλων μελών.Αν θα σχολίαζα κάτι αυτό είναι η τάση προς τις λεγόμενες ΄΄ηρωικές εξόδους΄΄ οι οποίες όμως δεν βγάζουν κάπου.

Όλοι μας χρειαζόμαστε κάποιον να μας επισημαίνει πόσο λάθος μπορεί να κάναμε,έστω και αν.. δεν θα κάναμε σε καθεμία περίπτωση.
 

Μηνύματα
2.001
Reaction score
4.708
Κατά τη δική μου άποψη αυτό που ισχύει είναι λίγο πιο πεζό.. Η Κλασσική Μουσική ως ιδίωμα αναπτύχθηκε σε εποχές όπου τα τεχνικά μέσα ήταν πενιχρά και οι κοινωνικές συμβάσεις πιο αυστηρές.. Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού δεν είχαν καθημερινή πρόσβαση σε μουσικά έργα στον ιδιωτικό τους χώρο, εξόν και αν ήταν αρκετά εύποροι ώστε να πλήρωναν δεξιοτέχνες μουσικούς που θα έπαιζαν live επιτόπου.

Οι συνθέτες από την άλλη πλευρά δεν διέθεταν τεχνικά μέσα όπως τα σύγχρονα είτε για να κατέγραφαν ως εκτελεστικό αποτύπωμα αναφοράς τα έργα τους, ούτε και τεχνικές όπως οι σύγχρονες στουντιακές ώστε να προσέδιδαν έμφαση σε συγκεκριμένες αποχρώσεις και υπόγεια μοτίβα. Έπρεπε λοιπόν να εξαντλούν την επινοητικότητά τους ώστε να δημιουργούν διάφορες λεπτές εκφάνσεις μέσα από μια παλέτα μουσικών οργάνων που θα έπρεπε να παίζουν υπό συνθήκες όπου δεν παρεχόταν δυνατότητα να συλλαμβάνονταν οι λεπτές εκφράσεις από το κοινό σε μεταγενέστερο χρόνο ύστερα από διαδοχικές επαναλήψεις στην ίδια εκτέλεση..

Οι προσπάθειες ήταν μεγαλειώδεις και από αυτές προέκυψαν έργα αθάνατα και παράλληλα τόσο ανεπανάληπτα, ώστε οποιαδήποτε μεταγενέστερη εκτέλεση κι ερμηνεία να επιφέρει κάποιες διαφοροποιήσεις στις αυθεντικές προθέσεις των συνθετών. Αυτό δεν καταλογίζεται ως ψεγάδι, αλλά ο πόθος για νέες ιχνηλατήσεις δικαιολογεί τη συνεχόμενη απασχόληση των μουσουργών κάθε εποχής με αυτά τα έργα.

Για να γινόταν πιο σαφές το επιχείρημα μπορούμε να κάνουμε παραλληλισμό με ζωγραφικούς πίνακες. Όσα ζωγραφικά έργα έχουν συντηρηθεί όπως πρέπει διατηρούν τις ιδιαίτερες αποχρώσεις τους απαράλλακτες με το κοινό εκάστοτε εποχής να έχει ελευθερία ν' αποκομίζει από εκείνες δικές του εντυπώσεις. Τέτοιες αποχρώσεις στα έργα Κλασσικής Μουσικής δεν μένουν υποχρεωτικώς απαράλλακτες με την πάροδο του χρόνου και τις διαδοχικές αναγνώσεις από διάφορους μαέστρους.

Επομένως το υποστηριζόμενο εκ του Prince ΄΄Κατώφλι στην Αλήθεια της Μουσικής΄΄ υφίσταται στην αντίληψη του εκάστοτε θιασώτη και δεν γίνεται να ισχύει ως καθολική συνθήκη.

Υπάρχει η ΄΄ απόλαυση μέσω της παίδευσης ΄΄ αλλά υπάρχει και η .. απόλυση - με την έννοια της άφεσης. Οπότε θα ήταν ενδιαφέρον να μας σχολιάσει ο αγαπητός Prince , τί θα κρινόταν τελικά ΄΄εύκολο , άνετο , γρήγορο ΄΄, η αναζήτηση απολαυστικών αποχρώσεων και μηνυμάτων σε ιδιώματα όπου θα ήμασταν εκ των προτέρων βέβαιοι πως όλο και κάτι θα βρισκόταν να προσδίδει ιδιαίτερη σημασία, ή σε μουσικά έργα όπου κάτι τέτοιο θα κρινόταν λιγότερο ανιχνεύσιμο και από κάποιους άλλους μάλιστα άνευ ιδιαίτερης σημασίας ;



Και όποιον τρελάθηκε πάλι...γιατρός θα έπρεπε να τον δει, αλλ' αυτό είναι ΄΄ αλλουνού παπά Ευαγγέλιον΄΄ . :roflmao:
Φυσικά και η μορφή των έργων διαμορφωνονταν και από τους τεχνικούς περιορισμους της κάθε εποχής.
Αλλά είναι αλαζονεια της τεχνοκρατικής εποχής, αν δεν είναι απλώς προσπάθεια εντυπωσιασμού η άποψη ότι η όλη ιδιοφυία και δημιουργικότητα των μεγάλων συνθετων της εποχης ανάγεται και εξαντλείται στην επινόηση τεχνικων και τρικ ώστε να μείνουν τα έργα αξιομνημόνευτα...

Δηλαδή ο λόγος που τα μεγαλα έργα κλασσικής ζουν και βασιλεύουν είναι ότι δεν έχουν διευκρινιστεί ακόμα οι πλούσιες επινοήσεις στις λεπτομέρειες..
Ελάτε τώρα!

Τεχνοκρατική ανάλυση, μεταμοντερνα αποδόμηση, αναγωγισμος και τρελλη αυτοπεποιθηση, μαζί με στενή οπτική όλα σε ένα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.695
Reaction score
58.389
Φυσικά και η μορφή των έργων διαμορφωνονταν και από τους τεχνικούς περιορισμους της κάθε εποχής.
Αλλά είναι αλαζονεια της τεχνοκρατικής εποχής, αν δεν είναι απλώς προσπάθεια εντυπωσιασμού η άποψη ότι η όλη ιδιοφυία και δημιουργικότητα των μεγάλων συνθετων της εποχης ανάγεται και εξαντλείται στην επινόηση τεχνικων και τρικ ώστε να μείνουν τα έργα αξιομνημόνευτα...

Δηλαδή ο λόγος που τα μεγαλα έργα κλασσικής ζουν και βασιλεύουν είναι ότι δεν έχουν διευκρινιστεί ακόμα οι πλούσιες επινοήσεις στις λεπτομέρειες..
Ελάτε τώρα!

Τεχνοκρατική ανάλυση, μεταμοντερνα αποδόμηση, αναγωγισμος και τρελλη αυτοπεποιθηση, μαζί με στενή οπτική όλα σε ένα.
Όσα έργα τέχνης μένουν διαχρονικά,αυτό συμβαίνει επειδή τα μέλη από καθεμία γενεά θα μπορούν ν'ανακαλύπτουν νέα στοιχεία και σημασία μέσα σ' εκείνα.Κάτι τέτοιο αποτελεί έπαινο και όχι στοιχείο απαξίωσης.
 

Μηνύματα
16.581
Reaction score
19.536
Έχω αποκτήσει ο ίδιος τη ρετσινιά του δυσνόητου όχι πρόσφατα,
Το γνωρίζω πολύ καλά και αυτό έπρεπε να σε κάνει να έχεις πολύ αυξημένη την ευαισθησία σαυ όταν σχολιάζεις τέτοια θέματα ή δίνεις σημασία και αξία απαντώντας σε άλλους που κάνουν σχόλια για αυτό με κακή πρόθεση.

Δεν υπάρχει θέμα. Μην σε απασχολεί, ο καθένας μας δεν μπορεί εύκολα να ξεφύγει τις ανθρώπινες αδυναμίες του, μόνο και μόνο επειδή έχει την πρόθεση. Μεσολαβούν πολλά πράγματα, πρίν συντελεστεί αυτό και όχι μόνο λόγια αλλά και πράξεις. Το επίπεδο κάθε ανθρώπου φαίνεται απο τα γραφόμενά του, με το τι και ποιόν παλεύει, μέχρι και το παραμικρό στο λεξιλόγιο του. Ο διαβολος είναι στις λεπτομέρειες. Στα μεγάλα κρύβεται. Να το έχεις υπόψιν σου αυτό.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.581
Reaction score
19.536
Φυσικά και η μορφή των έργων διαμορφωνονταν και από τους τεχνικούς περιορισμους της κάθε εποχής.
Ούτε καν αυτή η "παραχώρηση¨που κάνεις στα αναφερόμενα απο τον Κο Bhutia είναι ορθή.

Τα άλλα όλα που λες ναι, και πάλι μόνο μια μικρή πτυχή αγγίζεις της λαθος σε όλα κυριολεκτικά τοποθέτησης απο τα συνολικά αναφερόμενα. Βέβαια εσύ έχεις μεγαλύτερη μόρφωση , υπομονή και ευγένεια απο εμένα για να give it a go.

Το κείμενο είναι όλο τόσο λάθος, που απορώ απο τι είδους "γνώση", πληροφόρηση ή έστω άποψη μπορεί να προκύψει και απο που μπορεί κάποιος να αρχίζει να διορθώνει, χωρίς να καταστεί και λίγο "κακός". Εγω δεν έχω τέτοια ικανότητα για να μπορέσω να βοηθήσω.

Καλή συνέχεια σε όλους. Θα σε διάβαζα στο μέλλον και θέλω, αλλά εαν μαζί είναι να καταστώ κοινωνός όλου του scrutiny με την κακή έννοια, που ξερω ότι θα υποστείς με βαράινει ψυχολογικά, περισσότερο και απο εσένα που θα το υποστείς. :D Εξάλλου ήδη έχω παρατηρήσει να το υπόκεισαι έν αδίκω σε πολλες απόψεις σου και ήδη εκνευρίζομαι. Εύγε για την παρουσία σου. Κρίμα που οι απόψεις σου δεν είναι στην κορυφή των ανθρώπων που επηρρεάζουν την "κοινότητα" του audio και διαγράφουν το όποιο μέλλον του.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Τα πράγματα είναι απλά...Έχω αποκτήσει ο ίδιος τη ρετσινιά του δυσνόητου …..Δεν με απασχολεί,αφού κατανοώ τα κείμενα από όλα τ' άλλα μέλη.
όντως τα πράγματα είναι πολύ απλά…καθώς με τα παραπάνω λεγόμενα δικαιώνεις τον thva , που έχει έτσι κάθε δικαίωμα να στη «λέει» και να «αντιδρά» έτσι …:geek:
( όχι μόνο αυτός)
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
16.581
Reaction score
19.536
Παρακαλώ όποια παρεξηγηση να μείνει μεταξύ των "παρεξηγημένων". Δεν χρειάζεται κανένας τους βοήθεια ή μή.

Το πρόβλημα μου εξάλλου δεν είναι ο Bhutia. O Bhutia για εμένα είναι απλώς μια ακόμη χαμένη προσδοκία για την οποία φτάιω μόνο εγω και όχι αυτός. Κια αποχωρώ γιατί έτσι θέλω να μείνει. Δεν θα ήθελα να κλιμακωθεί κάτι. No open for further replies. :) Εαν κάποιος απο τους δυό μας έχει κάτι επιπρπόσθετο να πει ας το κάνει με p.m. Διατίθεμαι να του αφήσω το δικαίωμα και προνόμιο να έχει το οποιοδήποτε τελευταίο δημόσιο post on the matter που επιθυμεί καθώς η κριτική μου είναι χωρίς να παραθέσω αντίλογο με επιχειρήματα στα γραφόμενα του καθώς θα έβγαινε το μεγαλύτερο σεντόνι που έχετε δει, που δεν έχω και χρόνο ή διάθεση να γράψω. χα χα

Πάω για ύπνο, είμαι και γέρος άνθρωπος, μην πάθω και τίποτε. χα χα.
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.041
Μηνύματα
2.960.162
Members
38.284
Νεότερο μέλος
Antonis74
Top