JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.889
- Reaction score
- 28.047
Περαστικά σου εύχομαι και ταχείαν απαγκίστρωση .
Σ΄ευχαριστώ πολύ!Περαστικά σου εύχομαι και ταχείαν απαγκίστρωση .
Παλιά μου τέχνη κόσκινο. Μιλάς με τον ειδικό!Αχα ! χώνεις άλλους να κάνουν τον μαύρο .
Ας περάσουμε στο ΄΄ζουμί΄΄ από το ανωτέρω άρθρο ... Η έννοια του μικρού σε μέγεθος ηχείου με τον ''μεγάλο ήχο΄΄ , τις ΄΄αστραπιαίες χαμηλές΄΄ , τις ΄΄αμόλυντες΄΄ μεσαίες-μεσοϋψηλές οκτάβες και το οποίο θα οδηγείται άνετα από ασθενικούς ενισχυτές στη συνήθη στάθμη αναφοράς τοποθετημένο στα 3+ μέτρα μέσα σ'ένα σαλόνι δεν είναι παρά Hi-Fi μυθολογία.Όσον αφορά τα ηχεία αυτές οι IMD ακούγονται και παίζουν σημαντικό ρόλο απ οτι βλεπω. Κάτι τέτοιο ισχύει για όλα τα ηχεία ανεξαιρέτως.
Για ενισχυτές δεν ξέρω τι στο διαολο μετρανε και τι σχέση έχει αυτό με τα ενεργά ηχεια.
Εδώ πάντως μετρήσεις IMD με και χωρίς σαμπ δλδ ίδιο ηχειο με αποκοπή στα 80Hz κόκκινο.
View attachment 264778
Για περισσότερες πληρ.
Εδω
Neues Multiton Lautsprecher-Messverfahren bei LowBeats - LowBeats
Schon vor mehr als 40 Jahren trat der weltweit erfolgreiche, noch immer hochgeschätzte BBC-Kompaktmowww.lowbeats.de
Α, εσυ είσαι μεγάλη "γάτα".DIAMOND BUFFER
Εδω είναι μόνο το κλειδί. Το λέει ο άνθρωπος exremely low.στη συνήθη στάθμη αναφοράς
Ακόμα και η ΄΄εξαιρετικά χαμηλή ΄΄μέση συνεχόμενη στάθμη συνεπάγεται στιγμιαίες δυναμικές κορυφώσεις σε πολύ ανώτερες τιμές στάθμης. Πότε είπαμε ότι γίνονται ευκολότερα αντιληπτές οι παραμορφώσεις IMD ;Α, εσυ είσαι μεγάλη "γάτα".
Εδω είναι μόνο το κλειδί. Το λέει ο άνθρωπος exremely low.
Nόμιζα θα πείς ότι αυτά τα εφάρμοσε πρώτη η Sansui.Περαστικά σου εύχομαι και ταχείαν απαγκίστρωση .
Όσες μπορεί το κάθε κακόμοιρο ηχειάκι αυτών των μεγεθών. Μπορούμε και να τα μετράμε σε μεγάλες στάθμες για να τα βγάζουμε όλα "άχρηστα" όπως κάνει π.χ. ο Αμίρ .πρέπει να μας αναφέρεις ποιες άνω και κάτω τιμές σε στάθμη ηχητικής πίεσης πάνω στη θέση ακρόασης θα καθορίζουν την εν λόγω ζώνη
Μόλις έκανα unboxing και πρώτη ακρόαση σε ένα ζευγάρι ANANDA. Ευτυχία!Τελικά λέω να πάρω ακουστικά. Αμάν πια, μην πάρετε παθητικά είναι αρχαιολογίες, μην πάρετε ενεργά θα μπλέξετε..
Η ζώνη του extremely low δεν εξαρτάται από μοντέλα ηχείων... Τα έχοντα στιβαρότερη κατασκευή και μεγαλύτερο μέγεθος απλώς θα τείνουν να παίζουν ακόμα πιο άνετα εντός αυτής συγκριτικά προς τα λιγότερο στιβαρά... Ένας παράγοντας γι αυτό θα είναι η μεγαλύτερη αντοχή των πρώτων σε θερμικές καταπονήσεις.Nόμιζα θα πείς ότι αυτά τα εφάρμοσε πρώτη η Sansui.
Το οποίο είναι και αλήθεια.
Όσες μπορεί το κάθε κακόμοιρο ηχειάκι αυτών των μεγεθών. Μπορούμε και να τα μετράμε σε μεγάλες στάθμες για να τα βγάζουμε όλα "άχρηστα" όπως κάνει π.χ. ο Αμίρ .
Εαν βέβαια μιλάμε κυρίως για παραμόρφωση. Εαν μιλάμε για απόσταση το λέει στο άρθρο συνήθως οι αποστάσεις στα σαλόνια είναι μεγαλύτερες απο 3 μέτρα. Πάλι όμως υπάρχουν κάποιες λύσεις τοποθέτησης, ανάλογα την περίπτωση του χώρου.
Δεν νομιζω οτι τα πραγματα εχουν ετσι ακριβωϛ. Το 5 ηταν η κορωνιδα των ηχειων τηϛ B&O την περιοδο 2003 εωϛ 2017. Ο επισημοϛ οδηγοϛ επισκευηϛ μιλάει για ειδικό βαλιτσάκι που συνοδεύει τον τεχνικό (που έρχεται επί τόπου, in situ, που λένε) που περιέχει διαγνωστικό βλαβών και κάποια βασικά ανταλλακτικά. Η "πλάτη" περιέχει 4 ενισχυτές ICE, τροφοδοτικό, DAC, και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά. Μόνο η παλιά EPROM παραμένει, οπότε δεν νομίζω ότι κοστίζει μόνο 50$. Κι αν ακόμη η παλιά πλάτη ανακατασκευάζεται και χρησιμοποιείται ως νέο ανταλλακτικό, προτιμότερο είναι αυτό να γίνει στο εργοστάσιο και να συνοδεύεται από την εγγύησή του.H B&O του σήμερα ουδεμία σχέση έχει μ' αυτήν της 10ετίας του 70. Ούτε ξέρουν να την επισκευάσουν, ούτε τους ενδιαφέρει αυτό, ούτε και ο πελάτης έχει (πλέον) τη διάθεση να περιμένει, διότι πληρώνει ζεστό χρήμα (και δεν έχει πλέον υπομονή). Και επίσης, τους είναι μακράν πιο συμφέρον, να αντικαταστήσουν ένα ανταλλακτικό κόστους 50 δολλαρίων έναντι 800€.
Βέβαια, η ποιότητα και αντοχή των υλικών σήμερα, ουδεμία σχέση έχει μ' αυτά της 10ετίας του 90 και πριν, χώρια που η τεχνολογία SMD επιτρέπει πλέον πλακέτες πολύ μικρού όγκου με εξαιρετική απόδοση και αντοχή.
Η ζώνη του Ωρίωνα, πιο κοντά στο hi-fi είναι από αυτές τις εξτρίμλι παπάντζες ολκής, διότι συν τοις άλλοις, το κατώφλι ακουστότητας και οι καμπύλες ίσης ακουστότητας δε χαμπαριάζουν από εξτρίμλι κοτσάνες.Η ζώνη του extremely low από την άλλη πλευρά θα εξαρτάται από τη στάθμη στο θόρυβο υποβάθρου για δεδομένο χώρο.
Το ζουμί του άρθρου είναι ότι οι μετρησεις IMD εν συγκρίσει με τις THD αποτυπώνουν καλύτερα την παραμορφωση σε πραγματικές συνθήκες μουσικής αναπαραγωγης.Ας περάσουμε στο ΄΄ζουμί΄΄ από το ανωτέρω άρθρο ... Η έννοια του μικρού σε μέγεθος ηχείου με τον ''μεγάλο ήχο΄΄ , τις ΄΄αστραπιαίες χαμηλές΄΄ , τις ΄΄αμόλυντες΄΄ μεσαίες-μεσοϋψηλές οκτάβες και το οποίο θα οδηγείται άνετα από ασθενικούς ενισχυτές στη συνήθη στάθμη αναφοράς τοποθετημένο στα 3+ μέτρα μέσα σ'ένα σαλόνι δεν είναι παρά Hi-Fi μυθολογία.
Όσο η μυθολογία παραμένει, το Hi-Fi δεν πεθαίνει.
Σωστά όλα. Το απομονωθέν απο εμένα είναι για να το κάνω ακόμη χειρότερο, δηλαδή ότι λέει ότι όχι μόνο "καλύτερα" αλλά το THD "καθόλου" κιόλας.εν συγκρίσει με τις THD αποτυπώνουν καλύτερα
Μπορεί να θεωρούνται γνωστά αλλά στο παρόν forum οι παραδοσιακοί ακροαματικόφιλοι ουδέποτε ενδιαφέρθηκαν για τη γνωστοποίησή τους...Το ζουμί του άρθρου είναι ότι οι μετρησεις IMD εν συγκρίσει με τις THD αποτυπώνουν καλύτερα την παραμορφωση σε πραγματικές συνθήκες μουσικής αναπαραγωγης.
Σκοπός ήταν να βρεθεί η μέγιστη στάθμη ηχητικής πίεσης για κάθε εξεταζόμενο ηχειο κατά την οποία δεν θα ενοχλειται ο ακροατής από την υφιστάμενη παραμορφωση. Στην ουσία ένα μπούσουλας για τον αγοραστή ώστε να γνωρίζει μέχρι που τον παίρνει να ανοίξει γκάζι.
Ολα τα υπόλοιπα είναι ήδη γνωστά
Επιμένω στην προηγούμενη τοποθέτηση χωρίς να υποτιμώ τη σημασία του IMD... Δεν γίνεται να την υποτιμούσα,αφού υψηλές τιμές αρμονικής παραμόρφωσης από ανεπάρκεια του ηχείου σε συγκεκριμένες ζώνες - συνήθως χαμηλών οκτάβων - οδηγούν αυτομάτως σε υψηλά IMD που επηρεάζουν και τις ανώτερες οκτάβες.Σωστά όλα. Το απομονωθέν απο εμένα είναι για να το κάνω ακόμη χειρότερο, δηλαδή ότι λέει ότι όχι μόνο "καλύτερα" αλλά το THD "καθόλου" κιόλας.
Μου αρέσει που απαντάς όταν άλλοι γελάνε με τα IMD, σαν ζώνες Ωρίωνα. Σπινόραμα φίλε μου, σπινόραμα και μεταφορά της επιστήμης της ακουστικής απο αίθουσες μουσικής σε σαλόνια σπιτιών. Τι IMD και κουραφέξαλα τώρα.
δεν το εξεφρασα σωστα, γνωστα εννοουσα αυτα που ο αναφερει ο συντακτης του κειμενου στο λινκ.Μπορεί να θεωρούνται γνωστά αλλά στο παρόν forum οι παραδοσιακοί ακροαματικόφιλοι ουδέποτε ενδιαφέρθηκαν για τη γνωστοποίησή τους...
Ο δε μπούσουλας λογαριάζεται υποχρεωτικώς σε συνάρτηση με το μέγεθος των woofer και την απόσταση ακρόασης...
ε τότενε να αφήκουμε τα στούδια και να πάμε στα live που έχουνε κ πιο πολλές συγκινήσεις!!Πφφφφ, μου θένε και επιτυχίαι να πούμε, στούνδια με αξιώσεις και τί άλλο δηλαδή. Στήσανε το μικ του αθρώπου ανάποδα με τη μάρκα τα πάνω - κάτω, και μου θένε και στερεο-φονική εικόνα μετά δηλαδή να πούμε. Άσε που είναι φτηνομικρόφωνο σαν αφτό που δουλεύει ο Τζο Ρόγκαν. Μικρόφωνο για ποντκάστιν σε στούνδιο. Ου ρε!...
Παραθέτεις διαγράμματα ληφθέντα με διαφορά σε συνεχόμενη στάθμη τάξης 16 dB στο 1 μέτρο ...Είναι αναμενόμενο ν'αυξάνεται κατακόρυφα η τιμή στις εμπλεκόμενες παραμορφώσεις ανάλογα με την ποιότητα στην κατασκευή καθώς ανερχόμαστε πάνω από την τυπική στάθμη αναφοράς... Μειώνοντας την απόσταση ακρόασης θα έπρεπε να προσεγγίζεται η ευνοϊκότερη συνθήκη από το πράσινο διάγραμμα.Το πόσο θα μπορούσε όμως να μειωθεί η απόσταση εξαρτάται από την αρχιτεκτονική των μεγαφώνων στο ηχείο ενώ θα έμεναν απαράλλακτες οι ηλεκτρομηχανικές ιδιότητες στην όλη υλοποίηση.δεν το εξεφρασα σωστα, γνωστα εννοουσα αυτα που ο αναφερει ο συντακτης του κειμενου στο λινκ.
αφου ο μπουσουλας λογαριαζεται υποχρεωτικως με το μεγεθος των γουφερς και την αποσταση ακροασης, πως εξηγεις οτι ενα ενεργο ηχειο των 40.000ευρω με τετοιο μεγεθος και υπογουφερς εχει τετοια αποτελεσματα?
Η πλακα ειναι οτι ο γενικος τιτλος ειναι οτι το συγκεκριμενο αγγιζει την τελειοτητα, αλλος γραφει αλλος μετραει
Lyravox Karlsson Tower
View attachment 264851
View attachment 264854
View attachment 264855
Test Lyravox Karlsson Tower: close to perfection - LowBeats
Als wir den Lyravox Karlsson für einige Wochen im Hörraum hatten, eroberte der kleine Aktiv-Monitorwww.lowbeats.de