Πως βάζω sub στο δικαναλο σύστημα;

Μηνύματα
3.795
Reaction score
6.803
@dimpapado74

Γιατί τα έχεις τόσο κολλητά στον τοίχο ; Δεν έχεις καλή στερεοφωνική εικόνα έτσι , μην πω καθόλου.
Εάν το έκανες λόγω SBiR πίσω τοίχου (που νομίζω κάπου το αναφέρεις ως λόγο), να σου πω μια άλλη άποψη. Μην διαβάζεις αποσπασματικά θεωρίες, άσχετα εαν είναι σωστές. Μεταξύ SBIR και στερεοφωνικής εικόνας να διαλέγεις πάντα την στερεοφωνική εικόνα. Εαν σου επιτρέπει ο χώρος βγάλτα όσο μπορείς πιο έξω. (και άκου πως ακούγεται)
Τα ηχεία κολλημένα στον τοίχο είναι σαν μνημόσυνο.
Εγώ ντρεπόμουνα να το πω☺☺
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Τα ηχεία κολλημένα στον τοίχο είναι σαν μνημόσυνο.
Εγώ ντρεπόμουνα να το πω☺☺
Ε, του δίνουν μια μεγλύτερη ενέργεια λόγω της ενίσχυσης απο τον τοιχο, κρουστικές κλπ θα τα πεί ο Bhutia που τα ξέρει και τα λέει καλά χα χα.

Επίσης εάν είναι και μικρός ο χώρος (σε αυτή τη διάσταση ) και έτσι και αλλιώς δεν πετυχαίνεις τόσο καλό βάθος ώστε να ακούσει και μια "αξιόλογη" διαφορά ... τότε ασυνείδητα το αυτί διαλέγει the next best thing. Μπορεί και να ενισχύει και καμια χαμηλή συχνότητα και να είναι ωραία. :)
Δεν έχουν και καθόλου toe in, απο ότι βλέπω.
 
Last edited:

Μηνύματα
3.795
Reaction score
6.803
Ε, του δίνουν μια μεγλύτερη ενέργεια λόγω της ενίσχυσης απο τον τοιχο, κρουστικές κλπ θα τα πεί ο Bhutia που τα ξέρει και τα λέει καλά χα χα.

Επίσης εάν είναι και μικρός ο χώρος (σε αυτή τη διάσταση ) και έτσι και αλλιώς δεν πετυχαίνεις βάθος ... τότε ασυνείδητα το αυτί διαλέγει the next best thing. Μπορεί και να ενισχύει και καμια χαμηλή συχνότητα και να είναι ωραία. :)
Δεν έχουν και καθόλου toe in, απο ότι βλέπω.
Οκ αν είναι μικρός ο χώρος αλλά και πάλι, πόσος μικρός; Και τρία μετρα να κάθεσαι απο τον απέναντι τοίχο μικρό ηχείο το φέρνεις ενα μέτρο μακριά από αυτόν για πλάκα και είσαι στα δύο τριγωνομετρία. Τώρα οι κλισεις είναι και γούστα. Αναλόγως τι σάλτσα αρέσει στον καθέναν!
 

Μηνύματα
87
Reaction score
161
Όταν λέω στερεοφωνική εννοώ απλώς την εικόνα αλλά και σκηνή (βάθος, διαστρωμάτωση οργάνων, μεγαλύτερο "χώρος" μέσα στον οποίο τα όργανα δεν "πέφτουν" το ένα πάνω στο άλλο , )

Δεν τα ξέρω και εγω καλά την ορολογία. Εννοώ κυρίως την σκηνή αλλά και την είκονα imaging των οργάνων μέσα σε αυτή.
Καλύτερη όταν είναι σε μεγαλύτερη απόσταση από τον τοίχο…
 

Μηνύματα
7.471
Reaction score
12.240
Ε, του δίνουν μια μεγλύτερη ενέργεια λόγω της ενίσχυσης απο τον τοιχο, κρουστικές κλπ θα τα πεί ο Bhutia που τα ξέρει και τα λέει καλά χα χα.

Επίσης εάν είναι και μικρός ο χώρος (σε αυτή τη διάσταση ) και έτσι και αλλιώς δεν πετυχαίνεις τόσο καλό βάθος ώστε να ακούσει και μια "αξιόλογη" διαφορά ... τότε ασυνείδητα το αυτί διαλέγει the next best thing. Μπορεί και να ενισχύει και καμια χαμηλή συχνότητα και να είναι ωραία. :)
Δεν έχουν και καθόλου toe in, απο ότι βλέπω.
Νομίζω ότι το ζήτημα δεν είναι αν θα ενισχυθούν χαμηλές συχνότητες, αλλά αν θα αποφευχθεί ακύρωση σε αυτές...

Οκ αν είναι μικρός ο χώρος αλλά και πάλι, πόσος μικρός; Και τρία μετρα να κάθεσαι απο τον απέναντι τοίχο μικρό ηχείο το φέρνεις ενα μέτρο μακριά από αυτόν για πλάκα και είσαι στα δύο τριγωνομετρία. Τώρα οι κλισεις είναι και γούστα. Αναλόγως τι σάλτσα αρέσει στον καθέναν!
Ο κανόνας λέει ότι είτε θα το βάλεις μέχρι μισό μέτρο απο τον μπροστινό τοίχο, είτε θα το βάλεις πολύ μακριά του, νομίζω στο 1.5 μέτρο και πάνω, δεν θυμάμαι ακριβώς. Στο ένα μέτρο, θα τρως ακυρωσάρες. Εξαρτάται και απο τη χαμηλότερη συχνότητα που έχει δυνατότητα να αναπαράξει το ηχείο, αλλά στο ένα μέτρο είσαι σίγουρα μέσα στις ικανότητές του.
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Καλύτερη όταν είναι σε μεγαλύτερη απόσταση από τον τοίχο…
Ναι το κατάλαβα. Απλώς προσπάθώ να ¨εξηγήσω¨ γιατί παρόλα αυτά σου αρέσει πιο πολυ κοντα στον τοίχο.
Οκ αν είναι μικρός ο χώρος αλλά και πάλι, πόσος μικρός; Και τρία μετρα να κάθεσαι απο τον απέναντι τοίχο μικρό ηχείο το φέρνεις ενα μέτρο μακριά από αυτόν για πλάκα και είσαι στα δύο τριγωνομετρία. Τώρα οι κλισεις είναι και γούστα. Αναλόγως τι σάλτσα αρέσει στον καθέναν!
Ναι αλλά δεν καταλήγεις να κάθεσαι κολλητα στον πίσω τοίχο ; Οπότε πάλι (εαν δεν βάλει και μια καλουτσική) απορρόφηση έχεις πρόβλημα με την εικόνα. Βέβαια κολλητά εσύ στον τοίχο πίσω (δεν είναι και ανάθεμα που λένε όλοι) καθώς δεν έχεις σκαμπανεβάσματα στην απόκριση. Έχεις απλώς πολλά db. Δεν θες και σάμπ χα χα. Τουλάχιστον εαν είσαι εντός 10 εκ. συν η απορρόφηση θα είναι σαν να είσαι στα 3 εκ.(τα αυτιά σου) απο τον πίσω τοίχο.
 
Last edited:

Μηνύματα
3.795
Reaction score
6.803
Ε, του δίνουν μια μεγλύτερη ενέργεια λόγω της ενίσχυσης απο τον τοιχο, κρουστικές κλπ θα τα πεί ο Bhutia που τα ξέρει και τα λέει καλά χα χα.

Επίσης εάν είναι και μικρός ο χώρος (σε αυτή τη διάσταση ) και έτσι και αλλιώς δεν πετυχαίνεις τόσο καλό βάθος ώστε να ακούσει και μια "αξιόλογη" διαφορά ... τότε ασυνείδητα το αυτί διαλέγει the next best thing. Μπορεί και να ενισχύει και καμια χαμηλή συχνότητα και να είναι ωραία. :)
Δεν έχουν και καθόλου toe in, απο ότι βλέπω.
Για να μην παρεξηγιόμαστε δεν λέω για του φίλου στο παρόν νήμα , γενικά μιλάω.
Το έχω πάθει και εγώ αυτό δοκινάζοντας αυτά που λένε οι «επιστήμονες».!
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Για να μην παρεξηγιόμαστε δεν λέω για του φίλου στο παρόν νήμα , γενικά μιλάω.
Το έχω πάθει και εγώ αυτό δοκινάζοντας αυτά που λένε οι «επιστήμονες».!
Α, γενικά μόνο μιλούσες ; ΟΚ. Εγώ γενικά είπα, δεν θα θυσίαζα την στερεοφωνική εικόνα ή την σκηνή για χάρη SBIR.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.778
Reaction score
16.507
Α, γενικά μόνο μιλούσες ; ΟΚ. Εγώ γενικά είπα, δεν θα θυσίαζα την στερεοφωνική εικόνα ή την σκηνή για χάρη SBIR.
εγώ μάλλον θα το έκανα... τονική ισορροπία το πρώτο μου ζητούμενο...
 


Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
εγώ μάλλον θα το έκανα... τονική ισορροπία το πρώτο μου ζητούμενο...
Αν το δοκίμασες στην πράξη και το διάλεξες ΟΚ. Εαν το λές θεωρητικά τότε κατά τη γνώμη μου κακώς δεν το δοκιμάζεις. Υπάρχουν πάντως τρόποι να τα έχει και τα δύο κάποιος.
 

Μηνύματα
3.795
Reaction score
6.803
Α, γενικά μόνο μιλούσες ; ΟΚ. Εγώ γενικά είπα, δεν θα θυσίαζα την στερεοφωνική εικόνα ή την σκηνή για χάρη SBIR.
Δεν πρόκειται για θυσία αυτό αλλά για ξεκάθαρο ευνουχισμό συστήματος!
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.767
Reaction score
21.610
Anyway όταν έχεις επάρκεια στα main ηχεία και στην οδήγηση τους σίγουρα κάτι άλλο φταίει και σου λείπει μπάσο. Το έχω πάθει και εγώ.
Τα sub είναι ο εύκολος δρόμος .
Η σωστή τοποθέτηση ταιριάσματα και η φροντίδα στον χώρο ο δύσκολος.
Η επιλογή λοιπόν είναι προσωπική!
Χμμμ... Να το δούμε λίγο αυτό;

Σε σύστημα με B&W 802 (θυμίζω ότι κάθε ηχείο έχει 2 woofers των 8"), τα οποία οδηγούνται με 2000W το κάθε ένα, σε χώρο σχεδιασμένο και μελετημένο από μηχανικό ακουστικής, παρατηρήθηκε μία "χαράδρα" στα 40Hz. Για κάνε μια μαντεψιά, ως προς το πώς διορθώθηκε το πρόβλημα.
 

Μηνύματα
2.519
Reaction score
1.813
Χμμμ... Να το δούμε λίγο αυτό;

Σε σύστημα με B&W 802 (θυμίζω ότι κάθε ηχείο έχει 2 woofers των 8"), τα οποία οδηγούνται με 2000W το κάθε ένα, σε χώρο σχεδιασμένο και μελετημένο από μηχανικό ακουστικής, παρατηρήθηκε μία "χαράδρα" στα 40Hz. Για κάνε μια μαντεψιά, ως προς το πώς διορθώθηκε το πρόβλημα.
πωπω σε εμένα που έχω κορυφή στα 40 θα ήταν φλαταδούρα όλα!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.283
Reaction score
137.940
Όλοι κοιτάνε να έχουν στενό μπάφλ για να πετύχουν καλή στερεοφωνική εικόνα (φυσικά με κάποιο κόστος στην ενέργεια), για να έρθετε εσεις να το κάνετε άπειρο.
Grimmmmm








ΥΓ.



gatvQrd.jpg


Οι οπαδοί των κόκκινων βουναλακίων, να αλλάξουν επειγόντως καβλώδια ρέβματος.

Η επιστήμη πάντως, έχει καταλήξει πως εντοιχισμένα ή on wall, είναι η απολύτως βέλτιστη τοποθέτηση, πράγμα που αποδεικνύει μια μέτρηση, η οποία δείχνει τις τονώσεις και ακυρώσεις που προκύπτουν από το τοιχωματικο όριο πίσω από το ηχείο.

Τα υπόλοιπα που λέτε, είναι αερολογιες.

Σημειώστε πως το ανωτέρω διάγραμμα ισχύει όταν δεν υπάρχουν σαμπ στο σεταπ.
Διότι όταν υπάρχουν σαμπ, έχεις άλλες δυνατότητες τοποθέτησης, διότι δε σε χαλάει να κάνει ότι θέλει ο δορυφόρος κάτω από τους 80 κύκλους, οπότε η on wall τοποθέτηση συνεχίζει να είναι μεν καλή, αλλά θα είναι καλή και η τοποθέτηση σε απόσταση μεγαλύτερη του 1,2μ από τον πίσω τοίχο.

Σε κάθε περίπτωση, πάνω από 2,2μ είναι άριστη τοποθέτηση, το λες και φρι Φιλντ.
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
χώνετε σαμπ σε μεγάλα ηχεία , σε δικαναλα stereo ακούσματα , για να «φτιάξετε» το χώρο σας και χαλάτε τα ηχεία σας.

θελετε σαμπ ? Ok… πάρτε μικρά ηχεια -δορυφόρους…και της ίδιας εταιρείας δοκιμασμένα και πιστοποιημενα για σίγουρο και εγγυημένο αποτέλεσμα στην τελική ενσωμάτωση και ομοιομορφία του ήχου.
και πάντα υπό ψηφιακή επεξεργασία του σηματος.:geek:

δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα, του εναντίον δίνει καλύτερα και σωστότερα τελικά ηχητικά αποτελέσματα.
Μιλάμε για 2ch ακούσματα πάντα.

στο «γύρω-γύρω« άκουσμα, είναι μονόδρομος για σαμπ..δε πας ούτε στο φούρνο για τυρόπιτα χωρίς αυτα..:biggrin:

αν θες σαμπ καντο σωστά και μορφωμένα,…όχι έχω ένα ηχείο και του κοτσαρω δυο σαμπ και περιμένω να παίξει…:confused:θα «παίξει» καλύτερα από το προηγούμενο άκουσμα , αλλά πολυ χειρότερα από το σωστο σύνολο, δορυφόρου-σαμπ.

δηλ. έχεις ένα ηχείο μεγάλο , με απόκριση στα 28-30 hz και επειδή έχεις ανώμαλο χώρο , θα χώσεις δυο σαμπ αλεξιπτωτιστές, για να φτιάξεις το χώρο..
ναι σίγουρα θα το «φτιάξεις» , αλλά το ηχείο το έκανες γτπμ μετά..:geek:
τι θα πρωτοακούς τα σαμπ ή το ηχείο?
και έστω το κροσαρεις ψηλά..που στα 80, 70, 60? :laugh:…πάει περίπατο η ομοιογένεια..( πάει το ηχείο..και η ομοιογένεια )
η μονάδα που θα κόψεις , παίζει και ψηλότερα και θα χώσεις κάτι «άσχετο» στο σύνολο…σα να βάζεις έναν ακόμη τελείως άσχετο δρόμο , στο παίξιμο και χαρακτήρα του ηχείου. Φαντάσου ένα πιάνο , η μια κιθάρα να τα κόβεις στη μέση, με ένα σαμπ.

ο κατασκευαστής γ@μιοταν να το δέσει και πας εσύ με ένα σαμπ να το γ@μ…
παρτε μικρά , αν θέλετε σαμπ στο δικαναλο, αλλιώς φτιάξτε το χώρο, η βάλτε dsp, αλλάξτε ηχείο, μείνετε στα αυγά σας ή αλλάξτε χώρο.. :geek:

πάντως αποφύγετε να χώνετε απρόσκοπτα σαμπ σε μεγάλα ηχεία έτσι ..(και άλλης μάρκας), στο δικαναλο.
παρτε δορυφόρους και σαμπ , ίδιας μάρκας πιστοποιημένα με dsp (εξωτερικό καλύτερα) πάντα.
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.283
Reaction score
137.940
χώνετε σαμπ σε μεγάλα ηχεία , σε δικαναλα stereo ακούσματα , για να «φτιάξετε» το χώρο σας και χαλάτε τα ηχεία σας.

θελετε σαμπ ? Ok… πάρτε μικρά ηχεια -δορυφόρους…και της ίδιας εταιρείας δοκιμασμένα και πιστοποιημενα για σίγουρο και εγγυημένο αποτέλεσμα στην τελική ενσωμάτωση και ομοιομορφία του ήχου.
και πάντα υπό ψηφιακή επεξεργασία του σηματος.:geek:

δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα, του εναντίον δίνει καλύτερα και σωστότερα τελικά ηχητικά αποτελέσματα.
Μιλάμε για 2ch ακούσματα πάντα.

στο «γύρω-γύρω« άκουσμα, είναι μονόδρομος για σαμπ..δε πας ούτε στο φούρνο για τυρόπιτα χωρίς αυτα..:biggrin:

αν θες σαμπ καντο σωστά και μορφωμένα,…όχι έχω ένα ηχείο και του κοτσαρω δυο σαμπ και περιμένω να παίξει…:confused:θα «παίξει» καλύτερα από το προηγούμενο άκουσμα , αλλά πολυ χειρότερα από το σωστο σύνολο, δορυφόρου-σαμπ.

δηλ. έχεις ένα ηχείο μεγάλο , με απόκριση στα 28-30 hz και επειδή έχεις ανώμαλο χώρο , θα χώσεις δυο σαμπ αλεξιπτωτιστές, για να φτιάξεις το χώρο..
ναι σίγουρα θα το «φτιάξεις» , αλλά το ηχείο το έκανες γτπμ μετά..:geek:
τι θα πρωτοακούς τα σαμπ ή το ηχείο?
και έστω το κροσαρεις ψηλά..που στα 80, 70, 60? :laugh:…πάει περίπατο η ομοιογένεια..( πάει το ηχείο..και η ομοιογένεια )
η μονάδα που θα κόψεις , παίζει και ψηλότερα και θα χώσεις κάτι «άσχετο» στο σύνολο.

ο κατασκευαστής γ@μιοταν να το δέσει και πας εσύ με ένα σαμπ να το γ@μ…
παρτε μικρά , αν θέλετε σαμπ στο δικαναλο, αλλιώς φτιάξτε το χώρο, η βάλτε dsp, αλλάξτε ηχείο, μείνετε στα αυγά σας ή αλλάξτε χώρο.. :geek:

πάντως αποφύγετε να χώνετε απρόσκοπτα σαμπ σε μεγάλα ηχεία έτσι ..(και άλλης μάρκας), στο δικαναλο.
παρτε δορυφόρους και σαμπ , ίδιας μάρκας πιστοποιημένα με dsp (εξωτερικό καλύτερα) πάντα.
Κάτι έχεις καταλάβει πολύ λάθος, και μια μεγάλη τραυματική εμπειρία θα έχεις.
Επίσης μεγάλο δρόμο θα διαβείς.
 

D

Deleted member 50795

Guest
αποψη σου..
αν νομίζεις ότι παίρνουμε και βάζουμε σαμπ, έτσι αβέρτα κουβέρτα…:geek:
προφανώς μπερδεύεις το 2ch, με το γύρω-γύρω άκουσμα.
Θεωρητικά στέκει , αλλά στην πράξη λίγο δύσκολο.
βαζουμε αλλά με πολλές προϋποθέσεις.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
1.638
Reaction score
1.960
αποφύγετε να χώνετε απρόσκοπτα σαμπ σε μεγάλα ηχεία έτσι ..(και άλλης μάρκας), στο δικαναλο.
παρτε δορυφόρους και σαμπ , ίδιας μάρκας πιστοποιημένα με dsp (εξωτερικό καλύτερα) πάντα.
Εγω παλι εχω την απορια, που το εχετε δει γραμμενο αυτο οτι τα sub πρεπει να ειναι ιδιας μαρκας? Με ποιο σκεπτικο περαν της ομοιομορφιας σε χρωματα και φινιρισμα? Αντε να βαλω και το γεγονος οτι συχνα ο κατασκευαστης εχει προβλεψει να ειναι πιο ευκολο το σεταρισμα μεταξυ ομοσταυλων, με ενα κουμπι, αντι να πρεπει να ρυμιζεις με το χερι και με μετρησεις. Περα απο αυτα τι? Γιατι?
Το βλεπω να ξεπηδα καθε τοσο σε συζητησεις περι sub. Υπαρχει καποιο pdf? καποια μελετη? καποια συσταση απο καποιον ειδημονα του ειδους που δεν εχει ιδια συμφεροντα για να πει κατι τετοιο?
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.840
Μηνύματα
2.953.886
Members
38.248
Νεότερο μέλος
Alexx
Top