- Μηνύματα
- 2.589
- Reaction score
- 3.954
Εγώ λέω να χρήσιμοποιήσει τον σκύλο. Ακούει καλύτερα. Αποδεδειγμένο επιστημονικά.
αυτο το χαλι....που δεν κοβει πριμα, το θελω σαν τρελος..πάει και το χαλί..
Κακώς.
Πες τι άκουσες, είναι άσχετο αν σαρεσε ή όχι.
Βέβαια αν δεν ανυψώσεις τη βάση όπως προτάθηκε, κάνα 20-ποντο, δεν θα κάνει καμιά ουσιαστική διαφορά το απλό αναποδογυρισμα του ηχείου, το οποίο είχε στόχο να πάει πάνω από 1μ η απόσταση του κέντρου του μιντγουφερ από το δάπεδο.
Κάνε μια μέτρηση μήκους, πόσο απέχει το κέντρο του μιντγουφερ από το δάπεδο.
Και πρέπει πάντα να βλέπεις on axis το Τουίτερ από την mlp, κάτι που τόνισα.. Αν ανέβει ψηλότερα, χρειάζεται ανάλογη κλίση του ηχείου.
Του δαπέδου το reflection ψάχνετε ; Στο πρώτο λίνκ είναι το πρώτο reflection dip. Στο δεύτερο και η ένταση του και άλλα στοιχεία παραπέρα. Αυτή δεν αντιμετωπίζεται απο κανέναν, αφου δεν μπορεί να βάλει κάποιος απορρόφηση στο πάτωμα.Όσο πιο ψηλα το πάει το κέντρο του μιντγούφερ απο το δάπεδο, τόσο χαμηλότερα σε συχνότητα θα εμφανιστεί το dip. Μπορείς να δοκιμάσεις εαν φταίει αυτό με απορρόφηση που θα ρίξεις κάτω στο πάτωμα προσωρινά και στα δύο ηχεία (εάν θες να δείς τι γίνεται και εαν είναι αυτό τελος πάντων το ¨μεγάλο" πρόβλημα).Σαν να είχα βάλει σιγαστήρα
Προτρέχεις, αλλά πρόσεξε:..πάει και το χαλί..
Αυτό ακριβώς είχε ως στόχο το πείραμα, να πέσει η ακύρωση από τα 107 χερτζ στα 85.Όσο πιο ψηλα το πάει το κέντρο του μιντγούφερ απο το δάπεδο, τόσο χαμηλότερα σε συχνότητα θα εμφανιστεί το dip.
Μεταξύ σοβαρού και αστείου, όπως πάντα. Δηλαδή, όπως προβλέπεται, είναι αστείο όλο το θέμα του ήχου.
Και αν το sub φτάνει στα 120;Εφόσον από την πολική απόκριση του ηχείου φαίνεται ότι το χαλί δεν έχει χρήση μείωσης της πρώτης άμεσης ανάκλασης στα πρίμα, αλλά απλώς θα επιδεινώνει (αυξάνει) την ταχύτητα (Ρυθμό) μείωσης της ισχύος του έμμεσου ήχου στις υψηλές συχνότητες (ασύμμετρη πτώση του RT 60), τότε θα ακούγεται καλύτερα χωρίς χαλί, εφόσον όμως αυτό δεν αποτελεί λύση στο πάντα σημαντικό πρόβλημα του φλατερ Έκο.
Πόσο πιο απλά να τα γράψω, δε ξέρω.
Αυτό ακριβώς είχε ως στόχο το πείραμα, να πέσει η ακύρωση από τα 107 χερτζ στα 85.
Το εξήγησα πολύ αναλυτικά νομίζω.
Στους 107 κύκλους, είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα, δε λύνεται με σαμπ.
Είναι συχνότητα που βγαίνει ωραία από μιντγουφερ, όχι από σαμπ, δε μπορείς να πας τόσο ψηλά το σημείο κρος.
Αυτό το πρόβλημα, όσα λεφτά και να δώσει για σαμπ, θα παραμείνει, και θα ακούγονται χάλια τα σαμπ, γιατί δε θα έχουν τα ανώτερα χαμηλά να τα ορίζουν, θα είναι ασυναρτησίες χαμηλών συχνοτήτων, ακατάληπτες. Θόρυβος.
Όμως αν μετακομίσει το πρόβλημα στους 85, τότε πανευκολα λύνεται από σαμπ, με το τυπικό κρος στους 80.
Τα έγραψα ήδη όλα αυτά. Αναλυτικά. Μεταξύ σοβαρού και αστείου, όπως πάντα. Δηλαδή, όπως προβλέπεται, είναι αστείο όλο το θέμα του ήχου.
Είναι αηδία το σαμπ στα 120...Και αν το sub φτάνει στα 120;
Κι ακόμα γελάνε.Ο προφήτης μερικές σελίδες πριν είπε για κρέμασμα από το ταβάνι και γελούσανε κάποιοι
Και αν παίζει παράλληλα;Είναι αηδία το σαμπ στα 120...
Άσε που δε γίνεται στην πράξη.
Εκεί έχει τρελή κατευθυντικότητα, οπότε το "σαμπ" θα πρέπει να είναι πακέτο κάτω από κάθε ηχείο, οπότε εκεί δε θα παίζει σωστά, γιατί σε άλλες θέσεις παίζουν σωστά τα σαμπ.
Ξέχνα το.
Στους 120 πρέπει να παίζει σωστά ο δορυφόρος.
Όταν το κρος είναι στους 80, τότε ο δορυφόρος θα παίξει μέχρι τους 40 κύκλους, όπου φυσικά θα έχει πτώση στάθμης 24dB, δηλαδή αν οι κορυφές είναι στα 105 θα πρέπει να πιάσει 81 ντεσιμπελ στάθμη. Δεν είναι λίγο για 6-αρι... Μάλλον πολύ είναι:
View attachment 268842
Γι'αυτό κοιτάμε οι δορυφόροι να έχουν 8-αρι γουφερ, και απόκριση μέχρι τους 40, ώστε να μπορέσουν να κροσαριστουν σωστά στους 80.
Ταυτόχρονα, με κρος στους 80, το σαμπ θα παίζει μέχρι τους 160 κύκλους, φυσικά με την ίδια πτώση στάθμης. Δε μπορείς να βασιστείς στο σαμπ για να βγάλει 120 και 150 κύκλους, θα είναι χάλια.
Αν πας το κρος στους 120 τότε το σαμπ θα ακούγεται μέχρι 240 κυκλους, αισχροτητα που θα θυμίζει κακό ΡΑ, φωνές από σαμπ. Αισχος.
Τα 4 οκτάιντζα σε κάθε ηχείο σε ποιά καμπύλη είναι κοντά ; (δεν το έχει το σχεδιάγραμμα). Και που κροσάρονται θεωρητικά ; Θές καλά σαμπγούφερ δηλαδή; (2.40 μέτρα θέση ακρόασης)Γι'αυτό κοιτάμε οι δορυφόροι να έχουν 8-αρι γουφερ, και απόκριση μέχρι τους 40, ώστε να μπορέσουν να κροσαριστουν σωστά στους 80.
Τα 4 οχτάρια δεν έχουν κανένα πρόβλημα να κροσαριστουν σωστά, στους 80 κύκλους.Τα 4 οκτάιντζα σε κάθε ηχείο σε ποιά καμπύλη είναι κοντά ; (δεν το έχει το σχεδιάγραμμα). Και που κροσάρονται θεωρητικά ; Θές καλά σαμπγούφερ δηλαδή; (2.40 μέτρα θέση ακρόασης)
Γι"αυτό κάποιοι παίζουν με 15ιντσα , γιατί οτιδήποτε μικρό σε woofer όσες φορές και να το βάλεις , πάλι μικρό θα είναι.Τα 4 οχτάρια δεν έχουν κανένα πρόβλημα να κροσαριστουν σωστά, στους 80 κύκλους.
Δε σε νοιάζει ποια καμπύλη βγάζουν, είναι σίγουρα επαρκή για 2,4μ. Και 2 οχτάρια είναι επαρκή. Και 1 δεκαρι, ανετως. Βασικά είναι εντελώς οριακό το 1 οχταρι, θα ζοριζεται λιγάκι, αλλά αν είναι καλής ποιότητας θα τα καταφέρει.
Κρος, εγώ θα έλεγα σταθερά στους 80 κύκλους, όχι πιο χαμηλά με τη δικαιολογία ότι δήθεν "μπορούν" τα 4 οχτάρια, γιατί κατά βάθος δε μπορούν τα οχτάρια, τόσο λόγω διαμέτρου, όσο και λόγω τοποθέτησης, με μόνη εξαίρεση να είναι εντοιχισμένα
Εδώ όμως ίσως έχουμε άλλο θέμα. Την ταχύτητα. Τα μικρότερα συνήθως είναι πιο γρήγορα. Γι' αυτό υπαρχουν κατασκευές με πολλά σχετικά μικρά γούφερ αντί λίγων μεγάλων.Γι"αυτό κάποιοι παίζουν με 15ιντσα , γιατί οτιδήποτε μικρό σε woofer όσες φορές και να το βάλεις , πάλι μικρό θα είναι.