- Μηνύματα
- 43.496
- Reaction score
- 78.469
Εκτός ελαχίστων περιπτώσεων και χρήσεων, κανένα αυτοκίνητο δρόμου δεν χρειάζεται κεραμικά.
Σήμερα υπάρχουν δαγκάνες, υγρά και υλικά τριβής που δύσκολα θα υπερθερμανθούν με 2-3 παρατεταμένα φρεναρίσματα απο υψηλή ταχύτητα (το απόλυτο τεστ), ακόμα και με τόσο βάρος.*
Απλώς δεν τα επέλεξαν.
Επέλεξαν, μετά απο μεγάλη πίεση, προβλήματα και καθυστερήσεις, το πιασάρικο. Είναι όμως αυτό που θα σταματήσει το Plaid πάντα με τη χρήση του άσχετου οπότε μάλλον σωστά έπραξαν.
Τώρα βέβαια θα γκρινιάζουν για τον θόρυβο.
Σήμερα υπάρχουν δαγκάνες, υγρά και υλικά τριβής που δύσκολα θα υπερθερμανθούν με 2-3 παρατεταμένα φρεναρίσματα απο υψηλή ταχύτητα (το απόλυτο τεστ), ακόμα και με τόσο βάρος.*
Απλώς δεν τα επέλεξαν.
Επέλεξαν, μετά απο μεγάλη πίεση, προβλήματα και καθυστερήσεις, το πιασάρικο. Είναι όμως αυτό που θα σταματήσει το Plaid πάντα με τη χρήση του άσχετου οπότε μάλλον σωστά έπραξαν.
Τώρα βέβαια θα γκρινιάζουν για τον θόρυβο.
13 χρόνια πριν, το 135i BMWδάκι μου με τα original εξαπίστονα εμπρός και διπίστονα πίσω Brembo, είχε σοβαρά θέματα υπερθέρμανσης υγρών και τακακιών με τη δική μου χρήση. Μπρέικ φέιντ ελληνιστί. 
Μόνο όταν άλλαξα τύπο τακακιών και τα υγρά με αγωνιστικά διορθώθηκε, αλλά παρέμεινε το πρόβλημα υπερθέρμανσης (και προοδευτικής διάλυσης) των τσιμουχών των εμβόλων που αντιμετώπιζαν πολλοί (όχι εγώ) σε περιπτώσεις οριακής υπερθέρμανσης.
Στο σημερινό μου ελαφρά βαρύτερο Mini αντίστοιχης περίπου ιπποδύναμης, τα φρένα είναι ασύλληπτα καλύτερα και απλούστερα. Τετραπίστονα Brembo εμπρός (με ίδιας διαμέτρου δίσκους με το παλιό), μονοπίστονα πίσω αλλά μελετημένα, με μαλακά τακάκια και υψηλή αντοχή στην υπερθέρμανση.
Δεν έμεινα απο φρένα ούτε με κόλαση 38 βαθμών στην πίστα. Δεν κάπνισαν τα τακάκια, ούτε έβρασαν τα υγρά, απλώς επιβράδυνε χωρίς δράμα με ασήμαντο brake fade.
Μόνο όταν άλλαξα τύπο τακακιών και τα υγρά με αγωνιστικά διορθώθηκε, αλλά παρέμεινε το πρόβλημα υπερθέρμανσης (και προοδευτικής διάλυσης) των τσιμουχών των εμβόλων που αντιμετώπιζαν πολλοί (όχι εγώ) σε περιπτώσεις οριακής υπερθέρμανσης.
Στο σημερινό μου ελαφρά βαρύτερο Mini αντίστοιχης περίπου ιπποδύναμης, τα φρένα είναι ασύλληπτα καλύτερα και απλούστερα. Τετραπίστονα Brembo εμπρός (με ίδιας διαμέτρου δίσκους με το παλιό), μονοπίστονα πίσω αλλά μελετημένα, με μαλακά τακάκια και υψηλή αντοχή στην υπερθέρμανση.
Δεν έμεινα απο φρένα ούτε με κόλαση 38 βαθμών στην πίστα. Δεν κάπνισαν τα τακάκια, ούτε έβρασαν τα υγρά, απλώς επιβράδυνε χωρίς δράμα με ασήμαντο brake fade.