Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.201
Reaction score
31.133
Ta ηλεκτρικά Smart γιατί δεν τα παίρνει κανείς;
Θεωρούνται ακριβά;
Να σου απαντήσω εγώ που είμαι και άνθρωπος της συγκεκριμένης κατηγορίας, δηλαδή μικρά EVs.

20.000€ για μια πολυθρόνα με ρόδες που θα με πηγαίνει μέχρι 100-120 χιλιόμετρα απόσταση στα κρύα και στις ζέστες;

Νομίζω απάντησα. 🙂
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.228
Reaction score
85.951
Όσο οι εταιρίες έχουν περιορισμένη ικανότητα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων (λόγω έλλειψης μπαταριών και άλλων ηλεκτρονικών κτλ), και ταυτοχρόνως έχουν εξασφαλισμένη πελατεία για το 100% της παραγωγής τους που τώρα αποτελείται απο αυτοκίνητα 40000+€, προφανως θα επιλέγουν συνεχώς να κατασκευάζουν αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας και πάνω, διότι έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
Δεν θα σπαταλήσουν τις περιορισμένες δυνατότητες τους σε φτηνά αυτοκίνητα.
 

Μηνύματα
6.992
Reaction score
5.538
Να σου απαντήσω εγώ που είμαι και άνθρωπος της συγκεκριμένης κατηγορίας, δηλαδή μικρά EVs.

20.000€ για μια πολυθρόνα με ρόδες που θα με πηγαίνει μέχρι 100-120 χιλιόμετρα απόσταση στα κρύα και στις ζέστες;

Νομίζω απάντησα. 🙂
Έχουν φανατικό κοινό τα Smart. Οι περισσότεροι τα έχουν ως δεύτερα. Ανάμεσα σε αυτούς πολλοί φραγκάτοι.
Θα περίμενα περισσότερες πωλήσεις, έως και αντίστοιχες με τα πολύ ακριβά μοντέλα.
Τα Smart είναι για μέσα στην πόλη. Οπότε δεν φταίει η περιορισμένη αυτονομία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.201
Reaction score
31.133
Έχουν φανατικό κοινό τα Smart. Οι περισσότεροι τα έχουν ως δεύτερα. Ανάμεσα σε αυτούς πολλοί φραγκάτοι.
Θα περίμενα περισσότερες πωλήσεις, έως και αντίστοιχες με τα πολύ ακριβά μοντέλα.
Τα Smart είναι για μέσα στην πόλη. Οπότε δεν φταίει η περιορισμένη αυτονομία.
Έλα να δείς πόσα Smart έχει η Ανάβυσσος και γενικά η Ανατολική Αττική. Και πόσα Aygo. 🙂
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
Έχουν φανατικό κοινό τα Smart. Οι περισσότεροι τα έχουν ως δεύτερα. Ανάμεσα σε αυτούς πολλοί φραγκάτοι.
Θα περίμενα περισσότερες πωλήσεις, έως και αντίστοιχες με τα πολύ ακριβά μοντέλα.
Τα Smart είναι για μέσα στην πόλη. Οπότε δεν φταίει η περιορισμένη αυτονομία.
Επειδη ειχα 2 σμαρτ να πω οτι πασχουν απο αξιοπιστια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.201
Reaction score
31.133
Όσο οι εταιρίες έχουν περιορισμένη ικανότητα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων (λόγω έλλειψης μπαταριών και άλλων ηλεκτρονικών κτλ), και ταυτοχρόνως έχουν εξασφαλισμένη πελατεία για το 100% της παραγωγής τους που τώρα αποτελείται απο αυτοκίνητα 40000+€, προφανως θα επιλέγουν συνεχώς να κατασκευάζουν αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας και πάνω, διότι έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
Δεν θα σπαταλήσουν τις περιορισμένες δυνατότητες τους σε φτηνά αυτοκίνητα.
Βασικά και να θέλουν δεν έχουν λόγο κόστους μπαταριών. Θα έρθουν από το 2025.
Hyundai, Renault, VW, Stellantis, Nissan. Η δε VW μιλάει για 10 νέα EVs μέχρι το 2026. Και μοντέλα με αρχική τιμή κάτω από 25.000€. Για να δούμε.
 

Μηνύματα
6.992
Reaction score
5.538
Έλα να δείς πόσα Smart έχει η Ανάβυσσος και γενικά η Ανατολική Αττική. Και πόσα Aygo. 🙂
Εγώ πολλά Smart βλέπω.

Αλλά προφανώς, για να μην υπάρχουν πωλήσεις, σημαίνει ότι αυτά που βλέπω στους δρόμους είναι της κατηγορίας "σακατεμένα, πεθαμένα, αγορασμένα από μάντρες στο 2χίλιαρο".
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.201
Reaction score
31.133
Εγώ πολλά Smart βλέπω.

Αλλά προφανώς, για να μην υπάρχουν πωλήσεις, σημαίνει ότι αυτά που βλέπω στους δρόμους είναι της κατηγορίας "σακατεμένα, πεθαμένα, αγορασμένα από μάντρες στο 2χίλιαρο".
Έκανα μια γρήγορη διαμόρφωση στο EQ Smart.

31.000€ :roflmao:
-6000€, 25.000€, το Smart. :headbang:

Δεύτερο - Τρίτο αμάξι για το Monaco καλό είναι.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.992
Reaction score
5.538
Όσο οι εταιρίες έχουν περιορισμένη ικανότητα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων (λόγω έλλειψης μπαταριών και άλλων ηλεκτρονικών κτλ), και ταυτοχρόνως έχουν εξασφαλισμένη πελατεία για το 100% της παραγωγής τους που τώρα αποτελείται απο αυτοκίνητα 40000+€, προφανως θα επιλέγουν συνεχώς να κατασκευάζουν αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας και πάνω, διότι έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
Δεν θα σπαταλήσουν τις περιορισμένες δυνατότητες τους σε φτηνά αυτοκίνητα.
Ό,τι ακριβώς συμβαίνει και στις φωτογραφικές μηχανές.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.641
Reaction score
8.233
Aν ήμαστε στην Νορβηγία [...] αποτελούν πάνω από 80% των νέων ταξινομήσεων.

Στην Ισλανδία πάνω από 60%, στην Σουηδία 50%, στην Δανία 35%, Φιλανδία και Ολλανδία πάνω από 30%, Γερμανία στο 30%
Τώρα που βλέπω τα στατιστικά, σκέφτηκα ότι αν ρωτήσεις όλους τους Έλληνες σαν ποια χώρα θα ήθελαν να είναι η Ελλάδα, άλλοι θα πουν Σουηδία, άλλοι Δανία, άλλοι Ολλανδία, κάποιοι ανώμαλοι Γερμανία.

Όταν τους δείξεις τη διείσδυση των EVs σε αυτές τις χώρες; "Έλα μωρέ τώρα τα θύματα", "είναι βλάκες αυτοί, τι ξέρουν από αμάξια", "άμα ήταν κι εδώ καλύτερες οι συνθήκες" (ενώ στη Νορβηγία και την Ισλανδία ας πούμε με τους -20C τον χειμώνα είναι ιδανικές).

Δεν λέω ότι είναι όλοι έτσι προφανώς, αλλά είναι πολλοί. Just saying...
 

Μηνύματα
501
Reaction score
706
Άμα μιλάμε για ταχύτητα, εδώ είστε.




💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Δείτε το μέχρι τέλους.

Ο μηχανακιας σέρνει καρότσα για να κουβαλάει τ'αρhidia του, τόσο μεγάλα τα έχει, ξεκίνησε με 10 χιλιάδες στροφές και τη μπροστινή ρόδα στον αέρα για κάνα 400-σαρι...


Βέβαια το ηλεκτρικό πάει πιο γρήγορα, άλλο αυτό, είναι ερλι αντοπτερς.


View attachment 273808

Στο 2,5% μας λες και innovators ρε!
Ρισπεκτ. 😁🤣😜😂

Εντωμεταξύ σε κανέναν δεν αρέσει η οδήγηση, όλοι διεκπαιρεωτικά το βλέπετε? :roflmao:
Από πότε το 0-100 αποτελεί ένδειξης οδηγικής απόλαυσης ή ταχύτητας?
Είσαι δλδ δικέ μου μπαφιασμένος τέρμα, έχεις πήξει όσο μπορεί αν πήξει άνθρωπος. Θες να πας μια βόλτα Π. Φώκαια - Σούνιο ή Κόρινθο από τη παλία εθνική, κατεβαίνεις στο γκαράζ έχεις μια Aevtador Roadster και ένα Tesla Plaid δίπλα (που τις ρίχνει στα 100 στα αυτία). Το Τ θα πάρεις να πας βόλτα? :headbang:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.201
Reaction score
31.133
Τώρα που βλέπω τα στατιστικά, σκέφτηκα ότι αν ρωτήσεις όλους τους Έλληνες σαν ποια χώρα θα ήθελαν να είναι η Ελλάδα, άλλοι θα πουν Σουηδία, άλλοι Δανία, άλλοι Ολλανδία, κάποιοι ανώμαλοι Γερμανία.

Όταν τους δείξεις τη διείσδυση των EVs σε αυτές τις χώρες; "Έλα μωρέ τώρα τα θύματα", "είναι βλάκες αυτοί, τι ξέρουν από αμάξια", "άμα ήταν κι εδώ καλύτερες οι συνθήκες" (ενώ στη Νορβηγία και την Ισλανδία ας πούμε με τους -20C τον χειμώνα είναι ιδανικές).

Δεν λέω ότι είναι όλοι έτσι προφανώς, αλλά είναι πολλοί. Just saying...
H συντριπτική πλειοψηφία που ενημερώνετε από τα socail media, και λέει την παπάτζα της λόγο άγνοιας (για τα social θέματα) και λόγο φόβου (για ότι αφορά την τσέπη), δεν θα αλλάξει ποτέ καθώς είναι εκεί από επιλογή.
 

Μηνύματα
6.992
Reaction score
5.538
Το Τ θα πάρεις να πας βόλτα? :headbang:
To Tesla βέβαια, ή οποιoδήποτε άλλο ηλεκτρικό.

Προχτές βγήκα βόλτα με τη μηχανή (800άρα Fazer) μετά από ένα μήνα που καθόταν κι αισθάνθηκα σαν να γύρισα έναν αιώνα πίσω.
Φασαρία, χαζογεμίσματα στις ταχύτητες, έφτασε 100 βαθμούς μέσα στην πόλη, οπότε είχα και το βουητό του βεντιλατέρ, ένα χάλι.
Πιο σπορτίβ και από μηχανή αισθάνομαι στο ταπεινό eC4. Φαντάσου να ήταν και κάνα Tesla.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.852
Reaction score
139.048


TGD

Μηνύματα
8.930
Reaction score
8.977
Κι όμως είναι από τις πιο χρήσιμες εφαρμογές των EV. Τρως τόσα καυσαέρια περπατώντας πίσω από μια νεκροφόρα...
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.171
Μηνύματα
2.964.868
Members
38.300
Νεότερο μέλος
icaris
Top