Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.574
Reaction score
102.134
Αποκλείεται να μείνει ίδια τιμή για τα 50kw - 100kw και τα 300kw.
Γιατί όχι; Μεγαλύτερη ισχύς, σημαίνει γρηγορότερη φόρτιση, άρα πολλαπλάσιους πελάτες στον ίδιο χρόνο.

Όσο αυξάνει ο αριθμός των ηλεκτρικών, τόσο περισσότεροι ιδιοκτήτες θα αναζητούν μεγαλύτερους φορτιστές και οι "αργοί" θα θεωρούνται ασύμφοροι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
4%-80% (62kwh) σε 20'. Σκοτώνει η ΔΕΗ και το ΚΙΑ στον 300αρι.
Το ΚΙΑ EV 6 είναι αυτοκινητάρα, και με αρχιτεκτονική 800 βολτ, που του δίνει τη δυνατότητα να φορτίζει 20-80% σε ένα τέταρτο, ταχύτερα κατά 1' από πόρσε ταϊκαν!

Οι φορτιστές αυτοί της ΔΕΗ βγάζουν έως 500 Αμπέρ, και υποστηρίζουν τάση έως 1000 βολτ.

Στα 800 βολτ του ΚΙΑ μπορούν να δώσουν 400 kW ισχύ, είναι περιορισμένοι στο Μαξ 300 kW.

Στα 400 βολτ του φολγκζβάγκεν, μπορούν να δώσουν έως 200 kW. Τέλεια!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.747
Γιατί όχι; Μεγαλύτερη ισχύς, σημαίνει γρηγορότερη φόρτιση, άρα πολλαπλάσιους πελάτες στον ίδιο χρόνο.

Όσο αυξάνει ο αριθμός των ηλεκτρικών, τόσο περισσότεροι ιδιοκτήτες θα αναζητούν μεγαλύτερους φορτιστές και οι "αργοί" θα θεωρούνται ασύμφοροι.
Εννοώ πως επειδή θα αυξάνεται συνεχώς η απώλεια εσόδων από την μείωση πώλησης υγρών καυσίμων (μην ξεχνάμε πως μιλάμε για πάνω από 1€/Lt), κάποια στιγμή θα ξεκινήσουν να μαζεύουν τη χασούρα. Όταν θα αρχίσει να γίνεται δεκάδες εκατομμύρια € ίσως. Θεωρώ πως αυτό δεν θα το αφήσουν έτσι να περάσει σα να μην συμβαίνει τίποτα.

Θα είναι έξτρα τέλη; Μεγαλύτερο κόστος φόρτισης; Μεγαλύτερο μόνο στην πολύ γρήγορη φόρτιση; Κάτι θα είναι τέλος πάντων. Η φόρτιση στα 300kw καλή είναι μόνο για όποιον θέλει να φύγει γρήγορα. Οπότε γιατί να μην πληρώσει παραπάνω, μια σκέψη. Αυτός που δεν πάει με το ρολόι στο χέρι και έχει 2 ώρες διαθέσιμες σε ένα κατάστημα γιατί να κουμπώσει στον 300αρι όταν μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά φθηνότερα στον 50αρι; Θα είναι και ένας τρόπος να μην πάνε όλοι σε 300άριδες αλλά μόνο όσοι έχουν πραγματικά ανάγκη. Συν ότι άλλη καταπόνηση θα έχει η μπαταρία στον 50αρι και άλλη στον 300άρι, φαντάζομαι. Ένα ακόμα plus να επιλέξω τον 50αρι αν έχω χρόνο, και να δώσω τον 300αρι σε όποιον "καίγεται" να φύγει γρήγορα.

Υπάρχουν τρόποι να έρθει πίσω η χασούρα, όπως και να μην κρατά τον 300αρι αυτός που πάει 3 ώρες για ψώνια. Δεν έχει να κάνει με το αν πληρώνει ή όχι οπότε κάνει ότι θέλει. Αφορά καθαρά την πολιτισμένη συνύπαρξη με τους άλλους.

Απλές σκέψεις. 🙂
Μπορεί και να κάνω λάθος.
Το ΚΙΑ EV 6 είναι αυτοκινητάρα, και με αρχιτεκτονική 800 βολτ, που του δίνει τη δυνατότητα να φορτίζει 20-80% σε ένα τέταρτο, ταχύτερα κατά 1' από πόρσε ταϊκαν!

Οι φορτιστές αυτοί της ΔΕΗ βγάζουν έως 500 Αμπέρ, και υποστηρίζουν τάση έως 1000 βολτ.

Στα 800 βολτ του ΚΙΑ μπορούν να δώσουν 400 kW ισχύ, είναι περιορισμένοι στο Μαξ 300 kW.

Στα 400 βολτ του φολγκζβάγκεν, μπορούν να δώσουν έως 200 kW. Τέλεια!
Τα kw και τις kWh τα έμαθα. Αυτά με τα V δεν τα ξέρω ακόμα. Θα τα μάθω και αυτά που θα πάει. 🙂 Το σίγουρο είναι πως μέχρι να έρθει το EV θα είμαι πανέτοιμος.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
Τα kw και τις kWh τα έμαθα. Αυτά με τα V δεν τα ξέρω ακόμα. Θα τα μάθω και αυτά που θα πάει. 🙂 Το σίγουρο είναι πως μέχρι να έρθει το EV θα είμαι πανέτοιμος.
Α, δεν είναι τίποτα σπουδαίο ή περίπλοκο.

Η Τέσλα ξεκίνησε την αρχιτεκτονική των 400 βολτ και αυτήν συνέχισαν όλοι οι κατασκευαστές, με εξαίρεση την πόρσε, η οποία έβλεπε πως σε παρατεταμένη χρήση υψηλής ισχύος, έπεφτε η δυνατότητα της μπαταρίας λόγω υπερθέρμανσης.

Η Πόρσε ως φίρμα στο σπορ αυτοκίνητο δεν μπορούσε να δώσει προϊόν που δεν άντεχε την συνεχή καταπόνηση, οπότε έκανε 2 μαγκές, η πρώτη ήταν να πάει την αρχιτεκτονική των μπαταριών στα 800 βολτ και η δεύτερη να βάλει μια ταχύτητα ακόμα, κάτι που περνάει στα ψιλά γράμματα.

Στα 800 βολτ, τα Αμπέρ που χρειάζονται για παραγωγή ίδιας ισχύος στη ρόδα, είναι τα μισά από ότι στα 400 βολτ, και ως γνωστόν τα Αμπέρ δημιουργούν προβλήματα υπερθέρμανσης, τόσο στις μπαταρίες όσο και στα καλώδια, στα μοτέρ, παντού.

Αυτό έχει επέκταση και στη φόρτιση, διότι για ίδια ισχύ φόρτισης θα χρειαστούν διπλάσια αμπέρ στα 400 βολτ από ότι στα 800 βολτ, άρα μια μπαταρία των 400 βολτ που φορτίζει στα 100 kW θα έχει ίδια θερμική καταπόνηση από μια μπαταρία των 800 βολτ που φορτίζει στα 200 kW.

Κι αυτό έχει επεκτάσεις στο χρόνο φόρτισης, καθώς ίδιας χωρητικότητας μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στο μισό χρόνο αν είναι στα 800 βολτ.

Γι'αυτό οι τυπικές μπαταρίες των 400 βολτ φορτίζουν το 20-80% σε 30 λεπτά, και οι όμοιας χωρητικότητας μπαταρίες στα 800 βολτ φορτίζουν το ίδιο ποσοστό στο μισό χρόνο, σε 15 λεπτά.😎

Τώρα η Τέσλα ξεκίνησε την αρχιτεκτονική στα 1000 βολτ, με πρώτη εφαρμογή στο φορτηγό (σεμι) και πιθανώς να εφαρμοστεί στο cybertruck. Το φορτηγό με αρχιτεκτονική 1000 βολτ, καταφέρνει να φορτιστεί πραγματικά πολύ γρήγορα, με ισχύ φόρτισης έως 1 MW, μπορεί και παραπάνω.

Η αρχιτεκτονική των 1000 βολτ πιθανώς σιγά σιγά να περάσει και στα υπόλοιπα EV, γι'αυτόν τον λόγο πολλοί ταχυφορτιστες υψηλής ισχύος (>300kW) υποστηρίζουν από τώρα τάση 1000 βολτ.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.747
Πριν 2 βδομάδες έγινε στη Σουηδία έκθεση αυτοκινήτου αποκλειστικά για EVs. Συγκεκριμένα η έκθεση είχε θέμα Solar Energy + Electric Cars.

Λογικό θα έλεγε κανείς. Στο 20% η διείσδυση των EVs. No3 στην Ευρώπη μετά Ισλανδία (30%) και Νορβηγία (60%).


Το video είναι στα Σουηδικά οπότε καλύτερα mute με μουσικούλα. 🙂



Πριν 2 μήνες συνάδελφος της γυναίκας παρέλαβε το νέο της ηλεκτρικό με αναμονή 3 μηνών. Δεν ξέρω τι αγόρασε, αλλά 3 μήνες. Λέτε να παίζει και προτεραιοποίηση παραδόσεων βάση αγοράς; 😎 Λογικό το βρίσκω καθώς τα back orders θα φτάσουν και τα 2 χρόνια.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.494
Reaction score
2.305
Εννοώ πως επειδή θα αυξάνεται συνεχώς η απώλεια εσόδων από την μείωση πώλησης υγρών καυσίμων (μην ξεχνάμε πως μιλάμε για πάνω από 1€/Lt), κάποια στιγμή θα ξεκινήσουν να μαζεύουν τη χασούρα. Όταν θα αρχίσει να γίνεται δεκάδες εκατομμύρια € ίσως. Θεωρώ πως αυτό δεν θα το αφήσουν έτσι να περάσει σα να μην συμβαίνει τίποτα.
Σίγουρα θα μπουν τέλη κάποιας μορφής στα ηλεκτρικά, υπάρχουν πολλοί και διάφοροι τρόποι.
Το ερώτημα δεν είναι το "αν" αλλά το "πότε".
Πιστεύω υπάρχουν καλές πιθανότητες για νέα τέλη μετά τις εκλογές και επίσης πιθανό είναι να πληγούν πρώτα τα υβριδικά και μετά τα ηλεκτρικά.

Όσοι έχουμε ηλεκτρικά, αν το πάρουμε από κοντόφθαλμης συμφεροντολογικής άποψης, μας συμφέρει να μείνουμε λίγοι από διάφορες απόψεις,
τέλη κυκλοφορίας, δωρεάν φόρτιση σε διάφορα σημεία, δωρεάν πάρκιν, εύκολο παρκάρισμα σε ελεύθερο φορτιστή κλπ

όταν λέμε, αν είναι να πάρετε αυτοκίνητο πάρτε ηλεκτρικό , το λέμε απλά επειδή το πιστεύουμε ότι είναι καλύτερη λύση και σαν αυτοκίνητο αλλά και για το περιβάλλον
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Με άλλα λόγια τη χρυσή εποχή της ηλεκτροκίνησης τη ζούμε τώρα οι κάτοχοι (aka early adopters).

Ας περιμένουν οι άλλοι το μέλλον (κατά το «η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον»).

Κατά τη γνώμη μου, θα περάσουμε στο μέλλον ένα στάδιο μεταβατικό, όπου τα ηλεκτρικά θα έχουν γίνει πολλά και οι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμοι φορτιστές (ειδικά οι δωρεάν) όπως και τα άλλα μπόνους και φοροαπαλλαγές ανάμνηση του παρελθόντος.

Στο μακρινό μέλλον, όταν θα είναι πλήρως εξελιγμένες οι υποδομές, θα εξομαλυνθούν οι ισορροπίες. Μέχρι τότε ισχύει το κάθε πέρσι και καλύτερα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.747
Για αυτούς που για τους Χ λόγους δεν τους καλύπτει η ηλεκτροκίνηση, και για τους άλλους που δεν του φτάνουν τα χρήματα, ΝΑΙ, η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον.

Οι πρώτοι περιμένουν την ηλεκτροκίνηση να συναντήσει τις ανάγκες τους και οι δεύτεροι τα χρήματα τους. Και τα δύο θα γίνουν στο μέλλον. Για αυτούς είναι το μέλλον.

1+1=2
 
Last edited:

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Πιστεύω πως για όσους δεν καλύπτονται σήμερα από την ηλεκτροκίνηση και για όσους δεν τους φτάνουν τα χρήματα σήμερα, δεν θα αλλάξει κάτι αύριο, δηλαδή στο αμέσως επόμενο μεταβατικό στάδιο που ανέφερα παραπάνω, όταν όλα τα μπόνους θα αφαιρεθούν, συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης, με τις υποδομές ακόμα σε εξέλιξη.

Θα πρέπει να περιμένουν στο μακρινό μέλλον, αρκεί να είναι αρκετα νέοι. Αλλιώς θα το ζήσουν τα παιδιά τους.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.747
Για αρκετό κόσμο ναι θα το ζήσουν τα παιδιά τους, αυτοί όχι.

Για τους υπόλοιπους που το θέμα τους είναι τα χρήματα, αργά ή γρήγορα θα μπούν και αυτοί στο club. Είτε γιατί αυτά θα γίνουν αρκετά φθηνά και αυτοί θα μειώσουν τις απαιτήσεις τους, είτε γιατί ανέβηκαν αυτοί λίγο χρηματικά, κατέβηκε αυτό που θέλουν οπότε κάπου συναντήθηκαν.

Έβλεπα σήμερα video από το εργοστάσιο της Nissan στο ΗΒ. Μέσα σε πολλά πράγματα που κάνουν, ερευνούν τρόπους κατασκευής μπαταριών από μη σπάνια υλικά/ μέταλλα. Έβλεπα άλλο video για τη Citroen όπου έχει ήδη EV με βάρος 1000 κιλά και θέλει να το βγάλει στην αγορά με λιγότερα από 20.000€.

Υπάρχουν τρόποι να μειωθεί το κόστος και όπως φαίνεται ένας από αυτούς είναι και το βάρος. Μικρότερο βάρος, μικρότερος κινητήρας, λιγότερες μπαταρίες, ίδιο ή περίπου ίδιο αποτέλεσμα με σήμερα.

θα δούμε πολλά στο πολύ κοντινό μέλλον.
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Ανάλογα τι εννοείς κοντινό. 2-5 χρόνια ας πούμε;

Το Citroen Oli concept στο οποίο αναφέρθηκες διάβασα το ετοιμάζουν για παραγωγή στα τέλη της δεκαετίας.
 


Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω.

Σε 3+ χρόνια δηλαδή περιμένεις:

1) να είναι ήδη διαθέσιμα αυτοκίνητα για άμεση αγορά που να διαθέτουν πρωτοποριακής νέας τεχνολογίας μπαταρίες
2) ταυτόχρονα λόγω των νέων μπαταριών ή λόγω κλίμακας παραγωγής, τα αυτοκίνητα αυτά να έχουν καταστεί φτηνά, 15-20.000
3) να εξακολουθεί να υπάρχει επιδότηση, δωρεάν τέλη κυκλοφορίας και λοιπές φοροαπαλλαγές
4) να εξακολουθούν να υπάρχουν όλα τα μπόνους, δωρεάν πάρκινγκ, δωρεάν φορτιστές κτλ
5) να έχουν πολλαπλασιαστεί τόσο οι φορτιστές, ώστε ανά πάσα στιγμή παρά τον αυξημένο αριθμό ηλεκτρικών να βρίσκεις έναν διαθέσιμο φορτιστή, όπως συμβαίνει τώρα.
6) Να έχουν μπει φορτιστές και στο τελευταίο απομακρισμένο χωριό, ώστε όσοι σήμερα επιλέγουν PHEV να μεταβούν σε EV.

Μακάρι, εγώ μαζί σου είμαι, να ζήσουμε τον παράδεισο επί της γης όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση σε 3+ χρόνια, και όσοι βιάστηκαν και πήραν ήδη ηλεκτρικό να βγουν οι μεγάλοι χαμένοι οικονομικά και ταλαιπωρημένοι όσον αφορά την καθημερινότητά τους στο μεσοδιάστημα μέχρι να περάσουν τα 3+ χρόνια που λες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.747
Το μόνο που περιμένω είναι μικρά οχήματα μεγέθους Clio, Micra, i10, Twingo, UP, πάνω κάτω τέτοια, στα 20.000€ - 25.000€ με έναν σοβαρό κάπως εξοπλισμό και range. Τελική τιμή χωρίς επιδότηση.
Δεν περιμένω καμία επιδότηση, κανένα δωρεάν τέλος, τσάμπα φόρτιση, τίποτα. Θεωρώ πως δεν υπάρχει τίποτα από όλα αυτά μετά το 2025.
και όσοι βιάστηκαν και πήραν ήδη ηλεκτρικό να βγουν οι μεγάλοι χαμένοι οικονομικά και ταλαιπωρημένοι όσον αφορά την καθημερινότητά τους στο μεσοδιάστημα μέχρι να περάσουν τα 3+ χρόνια που λες.
Αυτό δεν προκύπτει από κάπου. Τουλάχιστον εγώ δεν θεωρώ πως γίνεται κάτι τέτοιο σήμερα.
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
θα δούμε πολλά στο πολύ κοντινό μέλλον.
Το μόνο που περιμένω είναι μικρά οχήματα μεγέθους Clio, Micra, i10, Twingo, UP, πάνω κάτω τέτοια, στα 20.000€ - 25.000€ με έναν σοβαρό κάπως εξοπλισμό και range. Τελική τιμή χωρίς επιδότηση.
Άρα δεν θα δούμε πολλά στο πολύ κοντινό μέλλον (σε 3+ χρόνια).

Αυτό που λες θα γίνει. Θα δούμε μικρά αυτοκίνητα με 20-25.000€, ενώ τώρα παίρνει κανείς SUV με 27.000€.

Και σταδιακά ένα προς ένα θα χαθούν όλα τα μπόνους κι ευκολίες που ζει ο σημερινός χρήστης. Τα ηλεκτρικά θα αυξηθούν, τα πάρκινγκ κατειλημμένα ή θα πάψουν να είναι δωρεάν, ελεύθερο φορτιστή δεν θα βρίσκεις ούτε μέσα στην πόλη γιατί η πόλη θα έχει πολλά μικρά ηλεκτρικά.

Δηλαδή στην πράξη όλα θα είναι χειρότερα σε 3+ χρόνια, πλην του ότι θα μπορεί
να βρει κανείς στην αγορά και μικρά μοντέλα ηλεκτρικών.

Πώς να μη θεωρώ μετά ότι η ηλεκτροκίνηση είναι το παρόν;
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.747
Άρα δεν θα δούμε πολλά στο πολύ κοντινό μέλλον (σε 3+ χρόνια).

Αυτό που λες θα γίνει. Θα δούμε μικρά αυτοκίνητα με 20-25.000€, ενώ τώρα παίρνει κανείς SUV με 27.000€.

Και σταδιακά ένα προς ένα θα χαθούν όλα τα μπόνους κι ευκολίες που ζει ο σημερινός χρήστης. Τα ηλεκτρικά θα αυξηθούν, τα πάρκινγκ κατειλημμένα ή θα πάψουν να είναι δωρεάν, ελεύθερο φορτιστή δεν θα βρίσκεις ούτε μέσα στην πόλη γιατί η πόλη θα έχει πολλά μικρά ηλεκτρικά.

Δηλαδή στην πράξη όλα θα είναι χειρότερα σε 3+ χρόνια, πλην του ότι θα μπορεί
να βρει κανείς στην αγορά και μικρά μοντέλα ηλεκτρικών.

Πώς να μη θεωρώ μετά ότι η ηλεκτροκίνηση είναι το παρόν;
Όλα αυτά συμβαίνουν με τη δικό σου λογική. Ακριβώς την ίδια λογική έχει ο κάθε ένας που έχει χρήματα για ηλεκτρικό και έχει ήδη ηλεκτρικό.
Αυτός που δεν έχει χρήματα και θέλει ηλεκτρικό έχει μια άλλη άποψη.

Δεν έχει καμία σημασία, μα καμία, πόσο έχει σήμερα ένα SUV επιδότηση. Καμία, γιατί δεν έχει να τα πληρώσει. Τα 35.000.

Αργότερα, που θα έχει 20.000€, 22.000, 25.000€, θα είναι αρκετά ευκολότερο. Με 10-12 προκαταβολή και τα υπόλοιπα ο Θεοδόσης.

Μα είναι τόσο μα τόσο απλό και να μα τη Παναγία δηλαδή, δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνεις.

Έλεος.
Αρχίζω να πιστεύω πως μου κάνεις πλάκα δηλαδή.
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Σου απάντησα σε αυτό όταν το πρωτοέγραψες.

Όποιος είναι έτοιμος να δώσει 25.000 (ντούκου ή με δόσεις) και δεν μπορεί να δεσμεύσει (για 6-8 μήνες μέχρι να επιστραφούν) τα επιπλέον 8.000 της επιδότησης, κακώς δίνει τα 25.000 για καινούριο αυτοκίνητο. Η αγοραστική του δύναμη είναι για μεταχειρισμένο.

Είναι δηλαδή εξορισμού λάθος να ματώσει κανείς για αγορά καινούριου αυτοκινήτου σε βαθμό που να μην έχει μια πισινή ούτε 8.000€, ώστε από εκεί να μπορεί να τα «δανειστεί».
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.747
Δεν γνωρίζω κανένα ηλεκτρικό SUV στα 27.000€ μετά την επιδότηση. Μπορεί να χάνω κάτι. Η βασική έκδοση του Fiat 500e έχει 27.000€ μετά την επιδότηση. Στα 28.000€ η βασική έκδοση του Peugeot e208. To ίδιο και το μικρό Nissan Leaf. Δηλαδή μιλάμε για 36.000€ - 37.000€ κασέρι minimum και για βασικές εκδόσεις. Δεν έχουμε βάλει μέσα έξοδα φορτιστή και εγκατάσταση, και πιθανή ανάγκη αλλαγής γραμμής σε τριφασικό όπου και αν χρειάζεται. Φτάσαμε ήδη τα 38.000€ - 39.000€ αν δεν χρειάζεται αλλαγή σε 25kvA. Γιατί αν έχεις αντλία και ηλεκτρικό τα 8kvA δεν φτάνουν. Οριακά ακόμα και με αντλία. Οπότε δεν θέλουμε 35.000€ αλλά 38-39 χιλιάρικα έτσι για καλημέρα. Αν πάρουμε τώρα και την περίπτωση μου που θέλω και 40 μέτρα καλώδιο από το ρολόι μέχρι το φορτιστή; Πόσο έχει αυτό; Ιδέα δεν έχω. Αν με θεωρείς εξαίρεση ο γείτονας θέλει 54 μέτρα. Και γενικά όλοι εδώ γύρω κάπως έτσι παίζουμε.

Και για να καταλάβω, στην ουσία μας λες πως αν δεν έχεις ζεστά 38-39 χιλιάρικα για ηλεκτρικό, αντί να περιμένεις 3 χρόνια να πάρεις ένα σύγχρονο ηλεκτρικό με 22-25 χιλιάρικα plus φορτιστή, δώσε σήμερα τα 15.000€ για να πάρεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό 5-6-7 ετών με την τότε τεχνολογία, που θα βγάζει 100χλμ με το ζόρι και θα θέλει κάθε μέρα φόρτιση. Καλά εντάξει, δεν χρειάζεται νομίζω να πω πόσο πολύ διαφωνούμε.

Το άλλο καλό είναι που θεωρείς δεδομένο πως όποιος έχει χρήματα στην άκρη, θα δώσει τα 30-35 για ρόδες. Καλά ok, 20 βαριά βαριά 25 και είναι και πολλά, για μένα πάντα.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.756
Μηνύματα
3.026.735
Members
38.491
Νεότερο μέλος
Δημήτριος Φάβας
Top