- Μηνύματα
- 7.096
- Reaction score
- 5.614
Δεν πρότεινα ηλεκτρικό μεταχειρισμένο γι' αυτόν που δεν έχει χρήματα. Μεταχειρισμένο (σκέτο) έγραψα.
Μόνο μεταχειρισμένο συμβατικό των 3.000 ευρώ μπορεί να πάρει αυτός που:
Ο ίδιος έχει 2.000 ευρώ στον τρεχούμενο και 4.000 ευρώ στον αποταμιευτικό λογαριασμό του
Συν άλλα τόσα η γυναίκα του
Σύνολο: 12.000
Και μηδέν χρήματα οπουδήποτε αλλού.
Είναι λάθος να μηδενίσουν τους λογαριασμούς τους, ώστε να τα δώσουν όλα ως προκαταβολή για αμάξι οποιασδήποτε τεχνολογίας των 20.000 που στο τέλος με τους τόκους θα τους βγει 25.000.
Και φυσικά δεν τους παίρνει να σκέφτονται για ηλεκτρικό.
Αν ένα ζευγάρι έχει 20.000-25.000 τουλάχιστον για αμάξι, κι έχει και αποταμιεύσεις >10.000, τότε μπορεί να σκεφτεί για ηλεκτρικό. Τα 8.000 ευρώ της επιδότησης μπορεί να τα δανειστεί από τον αποταμιευτικό του λογαριασμό για τους λίγους μήνες μέχρι να μπουν και πάλι πίσω.
Για τα υπόλοιπα που γράφεις, για τον φορτιστή υπάρχει επιδότηση 500 ευρώ, θα δώσει κανείς 350 ευρώ.
Το τριφασικό δεν είναι απαραίτητο για τους περισσότερους.
Με δυο λόγια ξεκινάμε με δεδομένο ότι υποψήφιος αγοραστής καινούριου αυτοκινήτου οποιασδήποτε τεχνολογίας λέγεται αυτός που έχει και δυο φράγκα στην τσέπη για να σκέφτεται για καινούριο.
Αν δεν μπορεί ούτε τα 8.000 της επιδότησης να δεσμεύσει από κάπου, τότε όχι μόνο για ηλεκτρικό καινούριο δεν είναι, ούτε για ICE καινούριο δεν είναι.
Μόνο μεταχειρισμένο συμβατικό των 3.000 ευρώ μπορεί να πάρει αυτός που:
Ο ίδιος έχει 2.000 ευρώ στον τρεχούμενο και 4.000 ευρώ στον αποταμιευτικό λογαριασμό του
Συν άλλα τόσα η γυναίκα του
Σύνολο: 12.000
Και μηδέν χρήματα οπουδήποτε αλλού.
Είναι λάθος να μηδενίσουν τους λογαριασμούς τους, ώστε να τα δώσουν όλα ως προκαταβολή για αμάξι οποιασδήποτε τεχνολογίας των 20.000 που στο τέλος με τους τόκους θα τους βγει 25.000.
Και φυσικά δεν τους παίρνει να σκέφτονται για ηλεκτρικό.
Αν ένα ζευγάρι έχει 20.000-25.000 τουλάχιστον για αμάξι, κι έχει και αποταμιεύσεις >10.000, τότε μπορεί να σκεφτεί για ηλεκτρικό. Τα 8.000 ευρώ της επιδότησης μπορεί να τα δανειστεί από τον αποταμιευτικό του λογαριασμό για τους λίγους μήνες μέχρι να μπουν και πάλι πίσω.
Για τα υπόλοιπα που γράφεις, για τον φορτιστή υπάρχει επιδότηση 500 ευρώ, θα δώσει κανείς 350 ευρώ.
Το τριφασικό δεν είναι απαραίτητο για τους περισσότερους.
Με δυο λόγια ξεκινάμε με δεδομένο ότι υποψήφιος αγοραστής καινούριου αυτοκινήτου οποιασδήποτε τεχνολογίας λέγεται αυτός που έχει και δυο φράγκα στην τσέπη για να σκέφτεται για καινούριο.
Αν δεν μπορεί ούτε τα 8.000 της επιδότησης να δεσμεύσει από κάπου, τότε όχι μόνο για ηλεκτρικό καινούριο δεν είναι, ούτε για ICE καινούριο δεν είναι.
Last edited: