Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.485
Reaction score
29.066
Δεν γνωρίζω κανένα ηλεκτρικό SUV στα 27.000€ μετά την επιδότηση. Μπορεί να χάνω κάτι. Η βασική έκδοση του Fiat 500e έχει 27.000€ μετά την επιδότηση. Στα 28.000€ η βασική έκδοση του Peugeot e208. To ίδιο και το μικρό Nissan Leaf. Δηλαδή μιλάμε για 36.000€ - 37.000€ κασέρι minimum και για βασικές εκδόσεις. Δεν έχουμε βάλει μέσα έξοδα φορτιστή και εγκατάσταση, και πιθανή ανάγκη αλλαγής γραμμής σε τριφασικό όπου και αν χρειάζεται. Φτάσαμε ήδη τα 38.000€ - 39.000€ αν δεν χρειάζεται αλλαγή σε 25kvA. Γιατί αν έχεις αντλία και ηλεκτρικό τα 8kvA δεν φτάνουν. Οριακά ακόμα και με αντλία. Οπότε δεν θέλουμε 35.000€ αλλά 38-39 χιλιάρικα έτσι για καλημέρα. Αν πάρουμε τώρα και την περίπτωση μου που θέλω και 40 μέτρα καλώδιο από το ρολόι μέχρι το φορτιστή; Πόσο έχει αυτό; Ιδέα δεν έχω. Αν με θεωρείς εξαίρεση ο γείτονας θέλει 54 μέτρα. Και γενικά όλοι εδώ γύρω κάπως έτσι παίζουμε.

Και για να καταλάβω, στην ουσία μας λες πως αν δεν έχεις ζεστά 38-39 χιλιάρικα για ηλεκτρικό, αντί να περιμένεις 3 χρόνια να πάρεις ένα σύγχρονο ηλεκτρικό με 22-25 χιλιάρικα plus φορτιστή, δώσε σήμερα τα 15.000€ για να πάρεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό 5-6-7 ετών με την τότε τεχνολογία, που θα βγάζει 100χλμ με το ζόρι και θα θέλει κάθε μέρα φόρτιση. Καλά εντάξει, δεν χρειάζεται νομίζω να πω πόσο πολύ διαφωνούμε.

Το άλλο καλό είναι που θεωρείς δεδομένο πως όποιος έχει χρήματα στην άκρη, θα δώσει τα 30-35 για ρόδες. Καλά ok, 20 βαριά βαριά 25 και είναι και πολλά, για μένα πάντα.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Δεν πρότεινα ηλεκτρικό μεταχειρισμένο γι' αυτόν που δεν έχει χρήματα. Μεταχειρισμένο (σκέτο) έγραψα.
Μόνο μεταχειρισμένο συμβατικό των 3.000 ευρώ μπορεί να πάρει αυτός που:

Ο ίδιος έχει 2.000 ευρώ στον τρεχούμενο και 4.000 ευρώ στον αποταμιευτικό λογαριασμό του
Συν άλλα τόσα η γυναίκα του
Σύνολο: 12.000
Και μηδέν χρήματα οπουδήποτε αλλού.
Είναι λάθος να μηδενίσουν τους λογαριασμούς τους, ώστε να τα δώσουν όλα ως προκαταβολή για αμάξι οποιασδήποτε τεχνολογίας των 20.000 που στο τέλος με τους τόκους θα τους βγει 25.000.
Και φυσικά δεν τους παίρνει να σκέφτονται για ηλεκτρικό.

Αν ένα ζευγάρι έχει 20.000-25.000 τουλάχιστον για αμάξι, κι έχει και αποταμιεύσεις >10.000, τότε μπορεί να σκεφτεί για ηλεκτρικό. Τα 8.000 ευρώ της επιδότησης μπορεί να τα δανειστεί από τον αποταμιευτικό του λογαριασμό για τους λίγους μήνες μέχρι να μπουν και πάλι πίσω.

Για τα υπόλοιπα που γράφεις, για τον φορτιστή υπάρχει επιδότηση 500 ευρώ, θα δώσει κανείς 350 ευρώ.
Το τριφασικό δεν είναι απαραίτητο για τους περισσότερους.

Με δυο λόγια ξεκινάμε με δεδομένο ότι υποψήφιος αγοραστής καινούριου αυτοκινήτου οποιασδήποτε τεχνολογίας λέγεται αυτός που έχει και δυο φράγκα στην τσέπη για να σκέφτεται για καινούριο.
Αν δεν μπορεί ούτε τα 8.000 της επιδότησης να δεσμεύσει από κάπου, τότε όχι μόνο για ηλεκτρικό καινούριο δεν είναι, ούτε για ICE καινούριο δεν είναι.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.485
Reaction score
29.066
Καλά αυτό εννοείται.
Εγώ κατάλαβα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό επειδή μιλάμε για ηλεκτρικά.
 

Μηνύματα
1.847
Reaction score
3.442
Κανονίστε ρε.....

«Ο παχουλός που μου πρότεινε διήμερη εκδρομή…»
Το παιδί αναφέρεται και σε έναν άλλο άντρα:
12χρονη: Μου είχε πει να πάμε διήμερη και αυτό… Αλλά είχαμε βρεθεί.
Ερώτηση: Πόσες φορές περίπου είχες βρεθεί με αυτόν;
12χρονη: Τρεις, τέσσερις…
Ερώτηση: Ο οποίος μετά από αυτές τις φορές σου είπε πάμε και ένα διήμερο μαζί;
12χρονη: Ναι
Ερώτηση: Τι θυμάσαι από αυτόν τον άνθρωπο;
12χρονη: Είχε το όνομά του ΑΜ, ήταν παντρεμένος είχε δύο κόρες, είχε ένα άσπρο αμάξι (αναφέρει τη μάρκα)
Ερώτηση: Θυμάσαι πώς ήταν αυτός ο άντρας;

12χρονη: Ήταν παχουλός, το αμάξι ήταν ηλεκτρικό.

Ερώτηση: Θυμάσαι αυτό τον άνθρωπο; Τον είδες τώρα πρόσφατα το καλοκαίρι ή είναι πιο παλιά η επικοινωνία;
12χρονη: Όχι, το καλοκαίρι.
Ερώτηση: Δηλαδή καλοκαιρινό θα ήταν το διήμερο που πρότεινε εκείνος;
12χρονη: Ναι.
Ερώτηση: Αυτός είναι από τους άντρες που έδιναν πενήντα ευρώ ή είχε δώσει περισσότερα χρήματα;
12χρονη: Πενήντα.
 

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Για να πρότεινε καλοκαιρινή διήμερη εκδρομή, κάνα PHEV θα είχε.

Θα το ανακάλυπτε στην πορεία ότι κάνει θόρυβο και δεν είναι ηλεκτρικό. :)
 

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Εντάξει, μακριά από μας το στίγμα, Toyota υβριδικό ήταν τελικά. :)

""και ένα άσπρο αμάξι Toyota, κάπως έτσι."

 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.897
Reaction score
11.213
Όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα, δεν αγοράζει ούτε ηλεκτρικό ούτε υβριδικό. Βασικά, δεν αγοράζει καν, μισθώνει ο ίδιος ή η εταιρεία που δουλεύει.

Όποιος κάνει λίγα χιλιόμετρα καθημερινά, δηλαδή το 99% των ανθρώπων, είτε ηλεκτρικό πάρει είτε PHEV δεν κάνει και μεγάλη διαφορά. Με το πρώτο κουβαλά το έξτρα βάρος 4-5 επιβατών σε μπαταρίες. Με το δεύτερο κουβαλά τη μηχανολογία των θερμικών (κιβώτιο ταχυτήτων, κλπ.)

Απλά πράγματα, μην το κάνουμε θέμα.

Επιδοτήσεις, φόρο-απαλλαγές κλπ. είναι καθοριστικές.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.485
Reaction score
29.066
Όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα, δεν αγοράζει ούτε ηλεκτρικό ούτε υβριδικό. Βασικά, δεν αγοράζει καν, μισθώνει ο ίδιος ή η εταιρεία που δουλεύει.

Όποιος κάνει λίγα χιλιόμετρα καθημερινά, δηλαδή το 99% των ανθρώπων, είτε ηλεκτρικό πάρει είτε PHEV δεν κάνει και μεγάλη διαφορά. Με το πρώτο κουβαλά το έξτρα βάρος 4-5 επιβατών σε μπαταρίες. Με το δεύτερο κουβαλά τη μηχανολογία των θερμικών (κιβώτιο ταχυτήτων, κλπ.)

Απλά πράγματα, μην το κάνουμε θέμα.

Επιδοτήσεις, φόρο-απαλλαγές κλπ. είναι καθοριστικές.
Ο ιδιώτης με πολλά χλμ τι κάνει;
 

Μηνύματα
956
Reaction score
2.688
Ο ιδιώτης με πολλά χλμ τι κάνει;
Αν σηκώνει οικονομικά την αγορά ΚΑΙ μπορεί να φορτίζει στη ρουτίνα του στο σπίτι ή στη δουλειά με χαμηλή χρέωση, σαφώς ηλεκτρικό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.485
Reaction score
29.066
Συμφωνώ. Το leasing όπως και να το υπολογίσω (ιδιώτης είπαμε), σε 4 χρόνια θα έχω δώσει ελάχιστα λιγότερα χρήματα από το να το αγόραζα, άσε που σε 4 χρόνια δεν θα έχω αμάξι.

Αυτά τα ελάχιστα χρήματα παραπάνω (σε σχέση με τετραετές leasing), μου εξασφαλίζουν το όχημα και αρκετά παραπάνω χρόνια.

Ρώτησα και τον Dapost μήπως μου έχει διαφύγει κάτι.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.485
Reaction score
29.066
Απλό είναι.
Αγοράζει μεταχειρισμένο με 4 -5Κ. Το πετάει στα 4 χρόνια για 1Κ και παίρνει άλλο.
Αυτό θα έκανες ας πούμε για 22.000 - 25.000 χλμ το χρόνο;
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.761
Reaction score
10.590
25.000 είναι ''λίγα''.
Ένα μοτέρ αντέχει 300.000. Μέχρι εκεί είναι το ''σίγουρο''. Μετά παίζει ρόλο η καλή συντήρηση και αντε να πας 400.000. Μην αρχίσουμε τώρα τις ιστορίες για ταξιτζήδες που κάνανε 1.000.000 κτλ. Κατά μέσο όρο πριν αρχίσουν οι βλάβες να κοστίζουν περισσότερο από το αυτοκίνητο και η μεταπωλητική του αξία να φτάσει στο μηδέν.
Όταν λοιπόν κάνεις 50 - 60.000 τον χρόνο.
Ό,τι και να πάρεις στην 6ετία θα είναι για χάρισμα.
Αν το πήρες 60Κ χάνεις 10Κ τον χρόνο κτλ κτλ.

Όταν λοιπόν είσαι αναγκασμένος για προσωπικούς λόγους να κάνεις πολλά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο σταματάει να είναι χαβαλές και το βλέπεις σαν εργαλείο δουλειάς.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.485
Reaction score
29.066
Σχετικά με την βλάβη μπαταριών που λέγαμε παλιά και την πιθανή αντικατάσταση όλης της μπαταρίας, εδώ τι λέει η Kosmocar.

 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.348
Reaction score
128.547
Φολγκζβάγκεν ρε, εγγύηση. 😜

ΥΓ. Τακάκια δεν έχουν αλλάξει ακόμα σε κανένα ηλεκτρικό. Εβερ. Το λέει στο βινδεο ρε..🤣😂😜
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.348
Reaction score
128.547
Ασταδγιάλα ρε αθεόφοβε




Δις ιζ... Ρούιντ εβριθινγ...🤣😂😜


ΥΓ. Άμα βγιάζεστε πάτε στο 23:07
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.325
Μηνύματα
2.897.603
Members
38.028
Νεότερο μέλος
JennyG
Top