Ισχυουν ολα αυτα 100% και μαλλον πως ακουμε με τον ιδιο τροπο. Απλα στα nearfield που δοκιμασα για λιγο με τα 8" στους 50-60 πόντους μου φανηκε λίγο ασύνδετο στα μεσαία κάτι που εξαφανιζόταν μετά το 1μ.Ο καθένας έχει τις δικές του προτεραιότητες.
Εγώ ας πούμε δεν πολυενδιαφέρομαι για το όποιο φύσημα. Άμα παίζει Μόμπι γερά, ποιο φύσημα είπατε;
Ωστόσο θέλω μπότα καλή, όχι ψέματα, και δεν βγαίνει από 6-αράκι με κανένα τρόπο. Δεν γίνεται.
Η 3η οκτάβα, 80-160 κύκλους, έχει όλο το μπιτάδικο μπάσο.
Και σε ηλεκτρονική μουσική, να σε βάλω ένα κραφτγουερκ να βαράει να ψοφήσει το 6-αρι σε ντετέ.
Εκεί θέλω 8-αρι, είτε ακούω στους 70 πόντους είτε στα 2 μέτρα, γιατί για παραπάνω θα παραδώσει πνεύμα το 8-αρι.
Τώρα ο καθένας θα πει το δικό του, παραμορφώσεις, πρίμα, οκ, ο καθένας ότι θέλει.
Αλλά για να βαράει καλά σε μια ρημαδα μποτιά, εκεί που χρειάζεται στην 3η οκτάβα να γουστάρω, εγώ αδερφέ, με 6-αρι δεν.
Κι όποιος ανάμεσά σας έχει 6-αρακι, και νομίζει ότι βγάζει μπότα, φωνάξτε με να χώσω λίγο γκάζι να δείτε πως τερματιζει η κλανιά.
Δατς λάιφ
Η διαφορά με τα 310 είναι ότι είναι τριδρομα και το μιντ με το Τουίτερ είναι σε ιδανική διάταξη για νιαρφιλντ.Τα 310 τα άκουσα στους 60 πόντους στο γραφείο του φλας.
Ζωγράφιζαν.
8.25" γουφερ, με το μεγάλο σαμπ της Νιούμαν δίπλα στα πόδια μου να βαράει.
Άσε με παιδάκι μου ήσυχο.
Και για μισό μέτρο, θέλω 8-αρι.
Τιδεγκαταλαβαίνεις.
4 μέτρα τα έχει.
Οριακά, αλλά τα έχει.
Εγώ θα ήθελα 12-αρι στα 4 μέτρα.
Πάντως θα ξανακάνω μια δοκιμή τόσο με τα Tannoy 802 όσο και με ένα ζευγάρι Behringer B2031A που μόλις απέκτησα να δω πως είναι από κοντά.
Αυτο.Άμα τα main είναι υψιπερατά κροσαρισμένα ως προς τις δύο πρώτες οκτάβες με sub , τότε ένα ποιοτικό εξαμισάρι mid-woofer θα άντεχε να βγάλει απαραμόρφωτα την τρίτη οκτάβα σε τυπική στάθμη αναφοράς.Γενικώς είναι πολύ σημαντικό σε μικρά monitor οι δύο πρώτες οκτάβες να μην αναλαμβάνονταν από το ίδιο μεγάφωνο που θα έπαιζε μεσοχαμηλές και μεσαίες...
Last edited: