Και δώσε 10.000 Euros πάνω τα ηλεκτρικά ανά τεμάχιο για να πληρωθεί το ασφάλιστρο του ναύλου. Και κάνε και κανένα σταυρό να φτάσει το καράβι μη πάει στον πάτο και αυτό.
Σε άλλα νέα, από το ίδιο άρθρο:
"Και ενώ η Havila Kystruten θα απαγορεύσει τη μεταφορά ηλεκτρικών, η «γειτονική» TT-Line που πραγματοποιεί δρομολόγια, μεταξύ άλλων, σε Σουηδία και Γερμανία, ακολουθεί αντίθετη ρότα και έχει εγκαταστήσει ήδη φορτιστές με δυνατότητα φόρτισης έως και 40 kW."
Herald of Free Enterprise
The 1987 Belgian Ferry Disaster By James Donahue It happened just after the car ferry Herald of Free Enterprise dropped her mooring lines and began pulling away from the Zeebrugge dock. The ferry was...
www.perdurabo10.net
Εχει καλή προιστορία αυτή η εταιρεία, πως να μη δώσει τα πάντα........χαχα. Θυμίζει κάτι υπερ-πλοία της άγονης γραμμής