Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.823
Κανά φίλτρο η ΔΕΗ δεν λένε να την πιέσουν να βάλει .... κουτάκια αλουμινίου μαζεύουν, να βγάζει και ο βιομηχάνος απο το scrap και την ανακύκλωση. χα χα ¨Εχουμε και τους γιατρούς που δεν έχουν τι να κάνουν τα λεφτά τους και αγοράζουν ηλεκτρικά. χα χα
Γιατί να βάλει φίλτρο η ΔΕΗ?
Γιατί να μην βγάζ' ο βιομήχανος? (respect στις καθημερινές μάχες που δίνουν για το χρήμα, εγώ δεν θα μπορούσα να ζήσω έτσι.. :whistling:)
Ποιοί είναι αυτοί οι γιατροί και γιατί αγοράζουν ηλεκτρικά? :idk:
Θα σβήσει ο πλανήτης αφού.. :biggrin:

8-)
 

Μηνύματα
16.533
Reaction score
19.489
είναι η υποβάθμιση του ρυθμού στις πρώτες οκτάβες
Γαιτί, βγάζει ; χα χα

Αμα δεν βγάζει τι υπάρχει εκεί για να σε ενοχλεί ;

Απο ότι θυμάμαι είναι αρκετά βάτ και μάλιστα για αυτό είναι A2. (αυτή δεν λές ή άλλη ?). Με το κατάληλο ηχείο δεν έπρεπε να έχει πρόβλημα αλλά δεν ξέρω. Αλλά συντρέχοντα α) να έχεις τις απαιτήσεις που έχεις συνηθίσει απο τα άλλα που έχεις εφαρμόσει β) πολύ ηλεκτρόνικα κλπ γ) έχεις συνηθίσει και θεωρείς σωστό το ντούπ ντούπ ανελαστικό, καμιά σχε΄ση με την παργματικότητα μπασο των τρανζίστορ , αλλά γούστα είναι αυτά ΟΚ. δ) bias palcebo γιατί έχεις γνώσεις ότι δεν μπορεί να τις παράξει χα χα ε) άμα δεν προσφέρεται ο χώρος , καλύτερα να μην τις παράγει κλπ κλπ ....

😃 😃
Γιατί να μην βγάζ' ο βιομήχανος?
Να βγάλει, μην του κάνω εγώ όμως τον σκουπιδιάρη χα χα

Αντε αρκετά σας ζάλισα, την κάνω. Πάλι χάλασα νήμα χα χα
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.823
Αντε αρκετά σας ζάλισα, την κάνω. Πάλι χάλασα νήμα χα χα
Τα νήματα του γκουρού δεν χαλάνε, δεν παλιώνουν και δεν χάνουν αξία όσο κι αν τα ''λερώνουμε''
Έχει τον τρόπο του να τα επαναφέρει.. ;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.685
Reaction score
58.354
Γαιτί, βγάζει ; χα χα

Αμα δεν βγάζει τι υπάρχει εκεί για να σε ενοχλεί ;

Απο ότι θυμάμαι είναι αρκετά βάτ και μάλιστα για αυτό είναι A2. (αυτή δεν λές ή άλλη ?). Με το κατάληλο ηχείο δεν έπρεπε να έχει πρόβλημα αλλά δεν ξέρω. Αλλά συντρέχοντα α) να έχεις τις απαιτήσεις που έχεις συνηθίσει απο τα άλλα που έχεις εφαρμόσει β) πολύ ηλεκτρόνικα κλπ γ) έχεις συνηθίσει και θεωρείς σωστό το ντούπ ντούπ ανελαστικό, καμιά σχε΄ση με την παργματικότητα μπασο των τρανζίστορ , αλλά γούστα είναι αυτά ΟΚ. δ) bias palcebo γιατί έχεις γνώσεις ότι δεν μπορεί να τις παράξει χα χα ε) άμα δεν προσφέρεται ο χώρος , καλύτερα να μην τις παράγει κλπ κλπ ....

😃 😃

Να βγάλει, μην του κάνω εγώ όμως τον σκουπιδιάρη χα χα

Αντε αρκετά σας ζάλισα, την κάνω. Πάλι χάλασα νήμα χα χα
Ο Cary 805 έχει αποχωρήσει προ πολλού. Έστω και αν υπήρχε αποθηκευμένος τόσα χρόνια θα ήθελε γενικό ρεκτιφιέ με τα δέοντα έξοδα για ν'απέδιδε τ'αναμενόμενα - όσο κατώτερα και να θεωρούνταν αυτά σε σχέση με άλλους.

Στον τωρινό σημείο αιχμής είναι ότι βγάζει χαμηλές για τα πέντε πρώτα Watt αλλά δεν προτίθεμαι να έπαιρνα ηχείο που θ'αξιοποιούσε εις το έπακρον αυτή τη μερίδα ισχύος.Όπως έχει ειπωθεί εδώ και αρκετά χρόνια σε σχετικό νήμα σκοπός είναι το μηχάνημα να βρίσκεται στην υπηρεσία του χρήστη και όχι αντιστρόφως.

H δική του κατανάλωση είναι παρεμφερής μ'εκείνη του MF A1000 , αλλά με τις τιμές που επικρατούν στη σύγχρονη αγορά ενέργειας και να μην καιγόταν κανείς με οικολογικές ανησυχίες και υπογραφές άνθρακα υποχρεώνεται de facto να συμπεριφερθεί με οικολογικούς όρους.

Άμα κατακρίνεις εαυτόν ότι ζάλισες τους αναγνώστες, τότε αδίκως παρεξηγείσαι με τις χαριτολογίες του Νικόλα olympios. :lolsign:
Τα νήματα του γκουρού δεν χαλάνε, δεν παλιώνουν και δεν χάνουν αξία όσο κι αν τα ''λερώνουμε''
Έχει τον τρόπο του να τα επαναφέρει.. ;)
Και σε βαθμό...ολικό - όπως λένε ΄΄Ολική Επαναφορά΄΄ - για να μην αφαιρούμασταν. :biggrin:
 




Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.685
Reaction score
58.354
Ξεκινήσαμε απλουστευμένη περιγραφή στο ενισχυτικό στάδιο μιας τρίοδης οδηγήτριας λυχνίας η οποία θα έχει ενισχύσει το εισερχόμενο στο δικό της πλέγμα σήμα AC σε κάποιο βαθμό όχι όμως αρκετό για να οδηγούσε η ίδια μεγάφωνα ηχείου. Είναι αναγκαίο το σήμα να περάσει από κάποια ισχυρότερη λυχνία που θ'αποτελέσει το επόμενο στάδιο. Πραγματικά ενισχυόμενο σήμα θα είναι η εναλλασσόμενη τάση AC που θα βρίσκεται όμως προσαρτημένη σε φορέα συνεχούς DC δημιουργούμενο το δεύτερο από το δυναμικό ανόδου όπως είχε προϋπολογιστεί στο εξεταζόμενο παράδειγμα.

Σε μια τυπική και απλουστευμένη μορφή Single Ended τριοδικού τελικού θα πρέπει να διοχετευτεί το σήμα από την άνοδο της οδηγήτριας λυχνίας προς το διάτρητο πλέγμα της λυχνίας ισχύος που έπεται.Δεν γίνεται να καταλήξει στο πλέγμα του επόμενου σταδίου η συνεχής συνιστώσα του ρεύματος και σε αυτό το ζήτημα θα εστιάσει στη συνέχεια η τρέχουσα ενότητα αναρτήσεων. Ας πάρουμε όμως πρώτα κάποια παρελκόμενα ζητήματα προτού μπούμε στο ΄΄ψητό΄΄ δεχόμενοι ότι στο στάδιο με τη λυχνία ισχύος θα έχει φτάσει με κάποιον τρόπο αποκλειστικά η εναλλασσόμενη συνιστώσα τάσης...

Για τυπικούς λόγους επειδή αναφερόμαστε σε τριοδικό τελικό παρουσιάζεται ένα απλουστευμένο σχηματικό από τέτοια ακριβώς τοπολογία όπου εμφανίζεται διαφορετική τιμή στην τάση ανόδου...
1677519673204.png

Στο στάδιο που ήδη εξετάστηκε είχε υπολογιστεί η γραμμή φορτίου υπό συνθήκες ηρεμίας δηλαδή χωρίς παροχή σήματος στο λυχνιακό μας στοιχείο.Επειδή όμως κατά τη λειτουργία του ενισχυτικού αναμένεται να διέρχεται από το λυχνιακό στάδιο σήμα audio προς ενίσχυση πρέπει να λογαριάσουμε εκ νέου μια γραμμή φορτίου AC η οποία θ'αφορά σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας.

Το νέο AC φορτίο θα συνδυάζει την αντίσταση ανόδου από το στάδιο της οδηγήτριας λυχνίας με την εμπέδηση από τη λυχνία ισχύος.Στη συγκεκριμένη περίπτωση η πρόσθετη εμπέδηση προέρχεται από τη συνδεδεμένη στο πλέγμα της επόμενης λυχνίας αντίσταση διαρροής Rg2, η οποία είναι κιόλας παράλληλη με την οδηγήτρια λυχνία ως προς την AC συνιστώσα που θα έχει καταλήξει στη λυχνία ισχύος έχουσα κι εκείνη μεγάλη σχετικά τιμή σε Ωμ.Επιλύοντας τη γνωστή εξίσωση για παράλληλα συνδεδεμένες αντιστάσεις η συνισταμένη ονομαστική αντίσταση στο αρχικό μας πάντα παράδειγμα θα λαμβάνει τιμή ίση προς
R = Ran*Rg2 / Ran+Rg2 = 50000*220000 / 270000 = 40700 Ωμ

Κρατώντας σταθερό το Σημείο Λειτουργίας από την πολωμένη κατάσταση ηρεμίας πρέπει να εντοπίσουμε ένα επιπλέον σημείο για τη χάραξη γραμμής φορτίου υπό συνθήκες AC. Υποθέτοντας ότι κατά την τροφοδοσία του κυκλώματος με εναλλασσόμενο σήμα η πτώση τάσης στην άνοδο είναι 100 Volt,αυτή από το νόμο του Ωμ θ'αντιστοιχεί σε τιμή ρεύματος ανώτερη κατά 2,46mA , ορίζεται στην αρχική γραφική παράσταση το πρόσθετο μωβ τονισμένο σημείο που αντιστοιχεί στην ανώτερη τιμή ρεύματος με την κατώτερη τιμή δυναμικού ανόδου :
1677521312766.png


Υπό τη συνθήκη λειτουργίας με το σήμα AC είναι επίσης επόμενο ότι το δυναμικό στο πλέγμα δεν θα βρίσκεται συνεχώς σε τιμή αρνητικότερη κατά 2Volt σε σχέση με το δυναμικό καθόδου.Παραδείγματος χάριν στην κορυφή πλάτους από τη θετική ημιπερίοδο το δυναμικό πλέγματος θα λαμβάνει τιμή -1 Volt σε σχέση με το δυναμικό καθόδου.Λιγότερο αρνητικό δυναμικό στο πλέγμα συνεπάγεται μικρότερη απώθηση στα εκπεμπόμενα ηλεκτρόνια επιτρέποντας τη διέλευση σε μεγαλύτερη τιμή ρεύματος με παράπλευρη συνέπεια μικρή άνοδο στη διαφορά δυναμικού της καθόδου από τη διέλευση του πρόσθετου ρεύματος μέσα από τη συνδεδεμένη σ'εκείνη αντίσταση.
Το αντίθετο θα συμβαίνει στην κορύφωση πλάτους από την αρνητική ημιπερίοδο στο εναλλασσόμενο σήμα.

Οι προκύπτουσες διακυμάνσεις στο δυναμικό καθόδου σε αναλογία προς το εισερχόμενο σήμα μπορούν ν'αποφευχθούν - στις περιπτώσεις που επιδιώκεται κάτι τέτοιο - με την προσθήκη ενός πυκνωτή παράκαμψης στην κάθοδο ο οποίος θα επιτρέπει με τις ιδιότητές του τη διέλευση αποκλειστικά της AC συνιστώσας αφήνοντας αμετάβλητη την προβλεπόμενη DC τάση πόλωσης για την κάθοδο.
1677522936828.png


Μιας και υπενθυμίστηκε η ιδιότητα των πυκνωτών να μπλοκάρουν τη διέλευση συνεχούς ρεύματος μπορούμε να επιστρέψουμε στο κύριο ζήτημα από το ξεκίνημα της παρούσας ανάρτησης...

Υφίσταται το εξής θέμα : Πρέπει ν'αποκλειστεί η συνεχής συνιστώσα από το πέρασμα στο πλέγμα της λυχνίας ισχύος που θα βλάψει τη λειτουργικότητα καταστρέφοντάς την αφού θα βρίσκεται σε τιμή κατά πολύ ανώτερη από την απαραίτητη τάση πόλωσης για τη λυχνία ισχύος. Θέλουμε αποκλειστικά την AC συνιστώσα να διοχετευθεί στο επόμενο στάδιο. Όπως θα σκέφτηκαν αρκετοί μια δημοφιλής μέθοδος θα είναι ακριβώς η παρεμβολή ενός πυκνωτή σύζευξης (Coupling Capacitor) μεταξύ οδηγήτριας λυχνίας και του σταδίου ισχύος :
1677523504236.png

Ένας πυκνωτής με ποιότητα κρισιμότατη αφού θα διέρχεται από εκείνον το πολύτιμο σήμα του οποίου την ακεραιότητα καιγόμαστε μεταφορικά να διατηρήσουμε ενώ θα πρέπει να είναι και αρκετά στιβαρός σε χωρητικότητα για να διαχειριστεί χωρίς παρενέργειες την υψηλή DC τάση...Συνδυαζόμενος επίσης με την αντίσταση διαρροής πλέγματος στη λυχνία ισχύος σχηματίζεται ανάλογο RC κυκλώματος για το εναλλασσόμενο σήμα με ιδιότητες διαιρέτη τάσης και βαθυπερατού φίλτρου ως προς τις συχνότητες στο άνω άκρο του ακουστού φάσματος.
Δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε πόσο ακριβά μπορεί να φτάσουν σε τιμή όσοι αβανταδόρικοι πυκνωτές κυκλοφορούν για τέτοια χρήση.

Μήπως όμως εφαρμόζονται κι εναλλακτικές μέθοδοι ; Φυσικά, να παρεμβληθεί ανάμεσα στα επιμέρους στάδια αντί πυκνωτή ένας μετασχηματιστής (Interstage Transformer) που έχει και αυτός από την αρχή λειτουργίας του ιδιότητα να μπλοκάρει το συνεχές ρεύμα :
1677525106953.png

Πρόσθετες δυνατότητες σε αυτήν την περίπτωση θα είναι η ανύψωση του πλάτους στο διερχόμενο σήμα AC σε συνάρτηση με την αναλογία σπειρών ανάμεσα σε πρωτεύον-δευτερεύον τύλιγμα καθώς και η ευχερέστερη προσαρμογή αντιστάσεων για την απρόσκοπτη οδήγηση του σταδίου με τη λυχνία ισχύος...Αλλά κι εδώ εκτός των υψηλών τιμών αγοράς για μετασχηματιστές που θα έχουν τέτοια κρίσιμη αποστολή ισχύουν και περιορισμοί εγγενείς στη λειτουργία αυτών των στοιχείων.

Σπανιότερη μέθοδος είναι η Απευθείας Σύζευξη (Direct Coupling) που αποκλείει τα επιπλέον εξαρτήματα στη διαδρομή του σήματος.Σύμφωνα με αυτή πρέπει ν'αυξηθεί η τάση τροφοδοσίας στο στάδιο με τη λυχνία ισχύος και παράλληλα η τιμή στην αντίσταση της δικής της καθόδου κατά τρόπον ώστε η πτώση τάσης μέσα από αυτήν ν'αντιστοιχεί στη διαφορά του προβλεπόμενου δυναμικού πόλωσης για τη λυχνία ισχύος από την τιμή DC τάσης όπως αυτή θα παρέχεται από την άνοδο στο στάδιο της οδηγήτριας λυχνίας...

Σχηματικό από το κύκλωμα Loftin-White :
1677526635906.png


Λάμπες all the way.
😁
All the way, Everywhere and All at once... :biggrin:
Αποτελεί δε στοιχείο ποιητικής ειρωνείας το ότι οι περισσότεροι ασχολούνται με τις οδηγικές ικανότητες των λυχνιακών υλοποιήσεων και ειδικά των SET στην έξοδο προς ηχειακά φορτία ενώ παραβλέπονται ανάλογα και σοβαρά ζητήματα πάνω στην εσωτερική οδήγηση ανάμεσα στα επιμέρους στάδια. Θα με ενδιέφερε πάρα πολύ αφού δεν είμαι ο ίδιος ειδήμων σε τέτοιο θέμα να διατυπωθούν απόψεις πάνω στο ποια μέθοδος θεωρείται καλύτερη για τη λειτουργικότητα και την ακροαματική απόδοση...
 
Last edited:

Μηνύματα
2.520
Reaction score
1.815
Στα 47 μου είπα να κάνω μια τρέλλα, το γύρισα στις λάμπες, οχι all the way, εχω ενα dac μη.... λαμπάτο. Βέβαια έχει άθλιες μετρήσεις με άφθονο jitter οπότε πληρεί τις άθλιες...προϋποθέσεις!
Πόσο εχω μετανοιώσει για όλα τα χρόνια που πέρασαν στη χομπίστικη πορεία μου χωρίς λάμπες...
Τι κρίμα, δεν έχω μετανοιώσει για πολλά στη ζωή μου αλλά γι'αυτό....άστα....
"Θα είναι θολός, πολλή παραμορφωση, φουσκωμενα μπάσα..." Τρίχες, τίποτα.
Να αμφισβητήσω τις γνώσεις όλων όσων επιμένουν στο...αντίθετο από αυτό που ακούω; Όχι. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου.
Αυτό που ζητάω το παίρνω.
Τώρα αν αυτό που ακούω δεν είναι hifi ή highend δε με πειράζει καθόλου.
Ας το πούμε όπως θέλουμε, εγώ είμαι λαμπάτος για τα χρόνια που μου μένουν να απολαμβάνω τις μουσικές μου.
Πης εντ λοβ
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.685
Reaction score
58.354
Στα 47 μου είπα να κάνω μια τρέλλα, το γύρισα στις λάμπες, οχι all the way, εχω ενα dac μη.... λαμπάτο. Βέβαια έχει άθλιες μετρήσεις με άφθονο jitter οπότε πληρεί τις άθλιες...προϋποθέσεις!
Πόσο εχω μετανοιώσει για όλα τα χρόνια που πέρασαν στη χομπίστικη πορεία μου χωρίς λάμπες...
Τι κρίμα, δεν έχω μετανοιώσει για πολλά στη ζωή μου αλλά γι'αυτό....άστα....
"Θα είναι θολός, πολλή παραμορφωση, φουσκωμενα μπάσα..." Τρίχες, τίποτα.
Να αμφισβητήσω τις γνώσεις όλων όσων επιμένουν στο...αντίθετο από αυτό που ακούω; Όχι. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου.
Αυτό που ζητάω το παίρνω.
Τώρα αν αυτό που ακούω δεν είναι hifi ή highend δε με πειράζει καθόλου.
Ας το πούμε όπως θέλουμε, εγώ είμαι λαμπάτος για τα χρόνια που μου μένουν να απολαμβάνω τις μουσικές μου.
Πης εντ λοβ
Υποθέτω ότι εσύ τουλάχιστον θα μας πεις εφόσον σου ζητείται από τον υποφαινόμενο σε ποιον τελικό αναφέρεσαι και την τοπολογία του... Αν μη τι άλλο επειδή υποψιάζομαι με τα ηχεία που δείχνεις ότι δεν πρέπει να είναι SET...
 

Μηνύματα
2.520
Reaction score
1.815
Υποθέτω ότι εσύ τουλάχιστον θα μας πεις εφόσον σου ζητείται από τον υποφαινόμενο σε ποιον τελικό αναφέρεσαι και την τοπολογία του... Αν μη τι άλλο επειδή υποψιάζομαι με τα ηχεία που δείχνεις ότι δεν πρέπει να είναι SET...
Εχω λαμπάτους του λαού, Ηλέκτρες των Αφων Τσακιρίδη με 6L6.
Για προ έβαλα έναν πιο ευγενή, τον unison mystery one.
Ενα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το μέγεθος των τελικών, 62εκ μαζί με τις μπόρνες οι αθεοφοβοι!
Δε παιζω με τα MG3A τώρα, με τα chario millenium II παίζω αλλά δε σου κρύβω οτι οι τελικοί αγοράστηκαν με τα μαγκ στο μυαλό μου.
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Εχω λαμπάτους του λαού, Ηλέκτρες των Αφων Τσακιρίδη με 6L6.
Για προ έβαλα έναν πιο ευγενή, τον unison mystery one.
Ενα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το μέγεθος των τελικών, 62εκ μαζί με τις μπόρνες οι αθεοφοβοι!
Δε παιζω με τα MG3A τώρα, με τα chario millenium II παίζω αλλά δε σου κρύβω οτι οι τελικοί αγοράστηκαν με τα μαγκ στο μυαλό μου.
Στέργιο, πριν αμνημόνευτα χρόνια, περιδιάβαινα στους χώρους μιάς εγχώριας έκθεσης, έχοντας για παρέα έναν υπάλληλο μιας κατασκευαστικής εταιρείας. Φθάνοντας στο περίπτερο των αφών Τσακιρίδη ακούμε κάποια Μάγκις(λευκά) να κελαηδάνε. Γυρνάει ο τύπος και μου λέει: ρε φίλε αυτά εγώ τα πούλησα στον Οδυσσέα, τάχα χρόνια και δεν κατάφερα ποτέ να τα οδηγήσω σωστά, τα έχωσε ο Οδυσσέας αυτά τα κλανίδια που κατασκευάζει και γ@μάνε, θα αυτοκτονήσω!! :)
 

Μηνύματα
13.674
Reaction score
11.246
Στέργιο, πριν αμνημόνευτα χρόνια, περιδιάβαινα στους χώρους μιάς εγχώριας έκθεσης, έχοντας για παρέα έναν υπάλληλο μιας κατασκευαστικής εταιρείας. Φθάνοντας στο περίπτερο των αφών Τσακιρίδη ακούμε κάποια Μάγκις(λευκά) να κελαηδάνε. Γυρνάει ο τύπος και μου λέει: ρε φίλε αυτά εγώ τα πούλησα στον Οδυσσέα, τάχα χρόνια και δεν κατάφερα ποτέ να τα οδηγήσω σωστά, τα έχωσε ο Οδυσσέας αυτά τα κλανίδια που κατασκευάζει και γ@μάνε, θα αυτοκτονήσω!! :)
Λες να ήταν στην ίδια έκθεση που είχα ακούσει κάτι MG-12 στο περίπτερο των Αφων Τσακιρίδη και τα ερωτεύτηκα;
 


toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.548
Reaction score
2.139
Ενα από τα πάρα-πάρα-πάρα πολύ καλά ακούσματά μου, ήταν με τριάρια Μάγκιζ και Τσακιρίδηδες Πάουερχάουζ.
Αλλά τα Μάγκνεπαν συμπεριφέρονται σαν σχεδόν καθαρά Ωμικό φορτίο, και οι Πάουερχάουζ σαν ... PowerHouse !
 
Last edited:

Μηνύματα
16.533
Reaction score
19.489
Ε, δεν κατακρίνω τον εαυτό μου, στην ουσία αστευόμουνα. Δεν παρεξηγούμαι ότι χαλάει τα νήματα ο Ολύμπιος, παρεξηγούμε που απευθύνεται (και σε όποια) σε εμένα συνέχεια για να τα "χαλάσει" ή ισχυρίζεται ότι τα χαλάω εγώ λέγοντας βλακείες, σκουπίδια κλπ.

Κοίτα δεν έχω παρακολουθήσει τα συστήματα και μηχανήματα κανενός και ούτε τα δικά σου. Και να τα είχα δει θα τα είχα ξεχάσει. Εδώ έχω ξεχάσει και δεν μπορώ να συγκρατήσω το phono του Kanakiani που μου έχει πεί πολλές φορές χα χα.

Το μυαλό μου δεν κρατάει άχρηστες πληροφορίες καθώς καθημερινά ασχολείται με "καινούργια" πράγματα. Εγώ προσωπικά πλέον δεν έχω ανάγκη να ξέρω καμιά πληροφορία για κανένα μηχάνημα για να κάτσω να ακούσω και να κρίνω.

Γενικά πάντως μπορώ να πως τα εξής. Το χαμηλό, για να απομονώσω την μουσική σε τεχνικό επίπεδο που συνήθως αναφέρεστε όλοι, εάν δεν είναι να συντρέχουν οι λόγοι που ανέφερα παραπάνω (και πιθανόν δεν είναι καθώς αυτά τα ξέρεις) .... δεν είναι ανάγκη να μιλάμε για μόνο 5 watt, δεν είναι ανάγκη να μιλάμε και για τον ιδανικό συνδυασμό με τα ηχεία που φαντάζομαι ότι έχεις στο μυαλό σου. Υπάρχουν πολύ συνδυασμοί, δεν ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου. Κάνεις γενικοποιήσεις γενικώς στις αποψεις σου ενώ στον ήχο τα πράγματα είναι πολύ πιο ειδικά. Δεν μπορεί κάποιος να μιλάει γενικά παρά μόνο για να δώσει μια ιδέα κατηγοριοποίησης. Με υποδιέστερους συνδυασμούς, απλώς τότε κάποιος υπόκειται σε κάποιους συμβιβασμούς. Έστω και με αυτό το άκουσμα με λυχνίες έχει μεγάλη αξία. Αξία δεν έχει σε περίπτωση πολύ κακών συνδυασμών.

Τώρα εάν ο σκοπός σου , όπως σου έχω ξαναπεί (όλο τα ίδια λέμε χα χα) είναι να έχεις κάτι universal αυτό είναι άλλη ιστορία και πρέπει να πεί κάποιος ότι αυτός είναι ο σκοπος του. Δεν μπορεί με αυτό τον σκοπό και υπόθεση να κρίνει τα πάντα. Πάντως εαν αυτή είναι η υπόθεση σου τι να σου πω, καλά κάνεις, θέλεις να παρέχεις έναν ασφαλή μπούσουλα, αλλά μην συγκρίνεις ανόμοιες καταστάσεις, συνθήκες, σκοπούς μεταξύ τους. Ο κόσμος όταν μιλάει σοβαρά και θέλει να βγάλει ένα έστω κάπως και κάποιο λογικό συμπέρασμα κάνει κάποιες παραδοχές που θα κινηθεί η σκέψη του και ο σκοπός του, δεν τα ανακατεύει όλα. Η μέθοδος και η λογική που αντιμετωπίζεις τα θέματα δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο, άσχετα με τις γνώσεις σου που είναι αρκετές, δεν οδηγεί πουθενά. Στο έχουν πεί και άλλοι νομίζω αυτό ότι ανακτεύεις πολλά πράγματα ( ο Editor νομίζω έχει τολμήσει μόνο χα χα και εγώ) και ανόμοια μεταξύ τους για να καταλήξεις σε κάποια συμπεράσματα για αυτά. Καλό η συνθετική σκέψη αλλά έχει ένα όριο και το οριο είναι ο αρχικός σκοπός που θέτει κάποιος. Επίσης οδηγεί και σε ένα κακό, ευρύ και ανομοιογενές following που δεν σου καταλογίζω άμεση ευθύνη αλλά σου έχω ξαναπεί ότι πρέπει να είσαι πιο πoλύ ware of . Το ότι δεν κατανοείς αυτό είναι πολύ ύποπτο και μπορεί να οφείλεται σε καλή και πολύ αγαθή πρόθεση ενωτικότητος αλλά μπορεί και σε κάτι άλλο κακό. Pending κατάσταση ... το δικαστήριο δεν έχει βγάλει ακόμη εκτίμηση χα χα. Ειναι μια ιδαιτερότητα σου, άξια διερεύνησης για χτίσιμο εμπιστοσύνης. Μπορεί και να προέρχεται και απο την πολύ γνώση και εμμονής σου στην παρακάτω αναφερόμενη ανάγκη σου, εξασφάλισης universal λύσεων.

Μια τάση για universal συμπεράσμστα και στις θεωρητικές σου προσεγγίσεις την έχω διαπιστώσει και στην έχω αναφέρει εδώ και καιρό. Εσύ επιμένεις να χειρίζεσαι κάποια πράγματα με πολύ περίεργες μεθόδους που εγώ δεν μπορώ να ακολουθήσω , ούτε τεχνικά αλλά κυρίως μεθοδολογικά.

Όσον αφορά το χαμηλό των λαμπάτων, στην καλύτερη υλοποίηση τους (που εσύ μάλιστα δεν την θεωρείς σαν ιδανική καθώς μου έχεις, σε ερώτηση μου παλιά ,αναφέρει ποιές λάμπες σου αρέσουν οι οποίες δεν είναι ούτε χαρακτηριστικές καλού ήχου στην λάμπα, ούτε καλές υλοποιήσεις ασχετα τα καλύτερα τους νουμερα κλπ που έχω καταλάβει που εσύ μπορεί να μην έχεις καταλάβει τι έχω καταλάβει, αλλά μια χαρά έχω καταλάβει σε διαβεβαιώ ποιες θεωρείς "καλές" υλοπιησεις ενώ ΔΕΝ είναι) .... υπάρχει περίπτωση να μην σου αρέσει ο μαλακός χαρακτήρας του. Αυτός ο χαρακτήρας δεν αλλάζει και δεν οφείλεται στα λιγότερα watt όπως νομίζει ο κόσμος ή όπως φροντίζουν να καλλιεργήσουν στον κόσμο έμποροι και διάφοροι για να πουλάνε αυτά που έχουν και θέλουν. Και περισσότερα βατ να είχες, ίδου χαρακτήρα θα ήταν. Δεν είναι θέμα αδυναμίας οδήγησης ή και όταν είναι πρέπει να ξέρεις να διακρίνεις που οφείλεται τι. Αδυναμία οδήγησης της λάμπας είναι όταν το κομμάτι έχει γρήγορες εναλλαγές στο ρυθμικό του μέρος (και ρυθμικό εννοώ ρυθμικό στο μπάσο γιατί ρυθμός υπάρχει και όταν παίζει ένα βιολί). Π.χ. η δική μου που δεν είναι και ο ιδανικότερος των συδυασμών γιατί δεν τα ήξερα και περισσότερο έκανα "διορθωτική" αγοραστική κίνηση για να την "εντάξω", δεν μπορεί να παίξει και καλά Black Eyed peas. Μπορεί μέχρι εκεί που της επιτρέπει ο βαθμός προβληματικού συνδυασμού που έγω έχω κένει και γνωρίζω ποιός και τι βαθμού είναι, όπως και μέχρι που μπορεί να αποδώσει και τι. Και πάλι δεν φταίει η λάμπα αλλά ο συνδυασμός μου. Παντως η καλή λάμπα είναι κάτι πολύ ξεχωριστό, η ικανοποίηση που μπορεί να προσφέρει στο πλαίσο που μπορεί να προσφέρει είναι μεγάλης αξίας. Η εκπαίδευση που θα κάνει στο αυτί κάποιου είναι απειρώς μεγαλύτερη απο ότι θεωρητικά μπορεί να διαβάσει κανείς. Τα θεωρητικά είναι για άλλους, όχι για ένα χομπίστα και έχουν ένα όριο στην γνώση τους και πάλι εξυπηρετούν άλλο σκοπό και συνηθως είναι επιζήμια στην κρίση ενός απλού ανθρώπου που δεν είναι κατασκευαστής. Ο ρόλος αυτής της εκπαίδευσης πάνω σε αυτά είναι και πρέπει να είναι περιορισμένος, γενικού πλαισίου και πάλι για όποιον έχει την ανάγκη εκλογίκευσης για να νοιώσει σίγουρος για την επιλογή του έναντί στις απανταχού βλακείες και χιλιάδες αντιφατικά και συγκρουόμενα πράγματα που ακούει και τον μπερδεύουν. Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά, δεν είναι κανένας κορόιδο ή του λείπει κάποια ¨πληροφόρηση" όπως π.χ. πριν λίγο ισχυρίστηκε ο Σταύρος (αλλά και όλοι αυτό θεωρούνε ή βόλευει να θεωρούνε). Δεν είναι κορόιδο κανένας που επενδύει σε τόσο μεγάλο ποσό για έναν καλό λαμπάτο άσχετα τι μπορεί να πιστεύεις ή προωθείς εσυ με την universality άποψη σου, που είναι απλώς μια άλλη άποψη και προσέγγιση με τα κακά της και τα καλά της και αυτή. Ανάλογα τον αρχικο σκοπό. Η ιδέα σου για κάτι τέτοιο είναι απλώς ένα είδους κοσμοθεωρείας. Λοιπόν, για να επανέλθω δεν είναι κορόιδα ή απληροφόρητοι ή μη επιστημονικά καταρτισμένοι ή ... ή ... κλπ σαχλαμάρες και είναι έξυπνοι αυτοί που θα αγοράσουν το μηχανάκι του Αμιρ των 100 ευρώ. Επίσης το να σχολιαζουν το 99 % κάτι apriori (χωρίς την εμπειρία) βασίζόμενος σε καθαρά θεωρητική ¨επιστημονική¨ μονάχα θεώρηση και ιδιώς για ήχο είναι λάθος και αντιεπιστημονικό κιόλας καθώς το "πειραμα¨στην περίπτωση του ήχου είναι η ¨ακρόαση". Το ΄θεμα ήχος έχει αυτό το "προβληματάκι" , τι να κάνουμε τώρα. ; Αναλογίες με άλλα επιστημονικά πεδία είναι ατυχείς και δεν έχουν εφαρμογή και είναι αποτέλεσμα άγνοιας για το πως και που βασίζεται η επιστήμη για να βγάλει συμπεράσματα. Επίσης συσχετισμοί δεν υπάρχουν σε ικανοποιητικό επίπεδο μεταξύ κάτι που μετράει καλά ή κάνει τεχνική, τεχνολογική ακόμη και καθαρά επιστημονική λογική με τον ήχο και το βίωμα του ανθρώπου. Αυτήν την άποψη την έχω ανεβάσει κατα καιρούς και βίντεο απο πολλούς ανθρώπους του χώρου, επαγγελματίες και ανθρώπου άξιοι σεβασμού και όχι τι λέει ο καθένας στο youtube γιατί είναι ηλίθιος ή θέλει να πουλήσει και αυτός, όπως και άλλοι βέβαια. Η συνεισφορά μια τεχνικής αρτιότητας δεν εξασφαλίζει κατ΄ανάγκη τον καλό ήχο. Ούτε το κόστος μόνο. Το πράγμα είναι υπο συνεχή έλεγχο και προσπάθεια συσχετισμών. Και για αυτό ακόμη είναι και αρκετά "τέχνη" και εμπειρία και όχι επιστήμη. Πολλοί τρώνε φαγάκι κάνοντας διαφήμιση ότι ο τρόπος τους είναι ο ενδεδειγμένος, ενώ δεν είναι. Καλη η προσπάθεια για προσπάθεια εύρεσης συσχετισμών αλλά δεν οδηγούν πάντα σε καλύτερο αποτέλεσμα ή καλύτερη αγορά ιδίως όταν εξετάζονται απομονωμένα και out of context απο έναν layman. Αλλά και ο ειδικός πρεέπι και οδείλει να αποδείξει στην πραξη ότι η λύση του είναι ενδεδειγμένη. Και έτσι προχωράει το πράγμα.
 

Μηνύματα
16.533
Reaction score
19.489
(συνέχεια χα χα ....) ..Βέβαια εγώ δεν έχω τις απαιτήσες για χαμηλό που πιθανώς έχεις επιτύχει ή είσαι συνηθισμενος εσύ, οπότε εσύ ξερέις καλύτερα. Πάντα ο ενδιαφερόμενος ξέρει καλύτερα. Ανάλογα και το είδος της μουσικής που αποτελεί την πλειονότητα των ακουσμάτων του καθένα. Καλό το χαμηλό αλλά και αυτό δεν είναι ούτε πανάκεια, ούτε αυτοσκοπός ιδίως όταν έχει τρομερές δυσκολίες να αποδωθεί ή να ενταχθεί σωστά. Η ϊσορροπία¨ενός συστήματος είναι πιο σημαντική, Ακόμη και όταν αυτό κινείται σε πιο περιοριστικά πλαίσια απόδοσης.

Δεν αποτρέπουμε ανθρώπους απο ακρόαση λαμπάτων ή και κανενός είδους συνδυασμού επειδή φοβόμαστε μήπως και είναι χαζός και κάνει λαθος επιλογή και αγορά ενθουσιασμού. Εάν κάνει αυτό το λάθος είναι θέμα χαρακτήρα, ψυχολογίας και γνώθι σαυτόν και όχι λάθος πληροφόρησης. Αυτός το ίδιο θα κάνει και με σωστή πληροφόρηση, εαν είναι να το κάνει, απλώς θα το κάνει σε άλλο επίπεδο. Αυτό είναι πολύ κλειστού μυαλού προσέγγιση , ούτε είναι κάποιος φύλακας μικρών παιδιών. Η ασφάλεια και όχι το ρίσκο ...οδηγεί και σε βαρετές εμπειρίες. Θέλει πολλές ικανότητες και πολλά μπορεί να σταβώσουν έτσι και αλλιώς. Το πιο ασφαλές είναι η εμπειρία πολλών ακροάσεων απο εντελώς "διαφορετικές" και αντίθετες σχολές ήχου. Αφου βρείς τα δυο άκρα ... μετά διαλέγεις μεταξύ του εύρους αυτού ... που κινείται το δικό σου γούστο του τι θεωρείς καλό σε συγκεκριμένο budget που έχεις ορίσει... διαβαζεις κιόλας λίγο μην κάνεις κανάνα τεράστιο λάθος και τέλος. Ενττάξει δεν είναι ανάγκη να είναι τέλειο (δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα άσχετως τι χρήματα θα δώσεις), απλώς να είναι τέλειο γαι εσένα. Καλά θα είναι και να ξεκινήσεις ακούγοντας το πιο ανώτερο σύστημα που θεωρείς ΕΣΥ καλό στην γεωγραφική περιοχή που κινείσαι και μπορείς. Να διαβάζεις απο το ίντερνετ δεν θα μάθεις ποτέ τίποτε, μόνο βασικά πράγματα αποφυγής λαθών. Θέλει δουλειά στο "πεδίο" και τρέξιμο. Εαν δεν μπορείς να κάνεις τα παραπάνω, καλύτερα να είσαι πολύ προσεκτικός και να μην κάνεις ακριβές αγορές. Επίσης εάν δείς ότι προβληματίζεσαι πολύ και οι απόψεις σου κλονίζονται εύκολά απο το παραμικρό που διαβάζεις, πάλι θέλει προσοχη, σημαίνει ότι δεν είσαι έτοιμος. Για παράδειγμα , εγώ που έχω χρόνια τώρα επειρία με τις λάμπες, σε διαβεβαιώνω ότι, ότι έχω διαβάσει να λένε όλοι εδω μέσα (με εξαίρεση πολυ λίγων) είναι για γέλια και μου δείχνουν καθαρά ότι είναι παρλαπίπες που δεν έχουν ακούσει ποτε. Στην καλύτερη πήγαν σε ένα έμπορο τους έβαλε να ακούσουν κανένα Black Eyed Peas ή ανάλογο, μετά τους έβαλε ένα τρανζίστορ δίπλα να παιξει το ίδιο τραγούδι (και μάλιστα με εντελώς ακατάλληλο για λάμπα ηχείο) και ως δια μαγείας, βουαλά .... νά το το ασφαλές συμπέρασμα. Όλα καλά. Στη καλύτερη εάν πέσουν σε κανένα χίπστερ επηρρεασμένο δεν ξέρω εγώ απο τι και επιμένει ... του βάζουν και του πουλάνε κανεναν ultralinear πολλών βατ και πάλι αμφιβόλου ποιότητας. Βάλτε κανένα άλλο κομμάτι σαν αυτά που βαζει κατά καιρούς ο Κος Χρήστος, Θεοδωράκη, Χατζιδάκη, Σαββόπουλο, κλαρίνα, πνευστά γενικότερα Nits και Violent Femmes xa xa και θα σου πω εγώ μετα προβληματισμός χα χα Στενοχωρημένος θα φύγεις.

Επίσης και οι δικές οσυ λύσεις είναι εξειδικευμένες και αποσπασματικές , όπως οι δικές μου αλλά και του Ιάρ που ανέφερες. Μάλιστα και οι δικές σου απαιτούν και μεγάλη γνώση, προσπάθεια και ιδιαιτερότητα συνθηκών απο την πλευρά του χρήστη. Η προσπάθεια σου να τούς δώσεις ενα universal χαρακτήρα με την βοήθεα της τεχνολογικής "εξέλιξης" (dsp) που διατείνεσαι ότι αποτελεί και το ιδανικό και ασφελέστερο δρόμο πρός την ηχητική Νιρβάνα , πέρα απο αμφισβητούμενη ασχέτως φαινομενικής τεχνικής "αρτιότητας" ως παρουσιάζόμενης λύση ... δεν σημαίνει ότι οδηγεί σε καλό αποτέλεσμα ή δεν ξέρουμε τι θυσιάζει έναντι άλλων λύσεων. Και αυτή πρέπει και οφείλει να υποστεί το ίδιο scrutiny, προσωπικό βίωμα της, συγκριση με άλλες εμπειρίες και να περάσει την δοκιμασία της ακρόασης απο τον ενδιαφερόμενο που θέλει να την ακολουθήσει και όχι να ακολουθηθεί μόνο η όποια φαινομενική και μετρητικά αρτιότητα που παρουσιάζεται από ένα κοινωνικό δίκτυο για χάρη και μόνο της αρτιότητας.

Πρώτα συμφωνεί ο κόσμος σε κάτι βασικά σαν αυτά που αναφέρω και μετά μπορεί να πάει παρακάτω και να συνεννοηθεί με κάποιους. Αλλιώς δεν γίνεται δουλειά. Μετά τσακωμοί, σαχλαμάρες, ειρωνείες και τα σχετικά γνωστά που μόνο σαν πλάκα μπορεί να ασχοληθεί κάποιος (και καλά θα κάνει). Δε είναι σωστά ορισμένα πλαίσια αυτά που διασφαλίζουν οσβαρή συζήτηση πέρα των άλλων πολλών περιορισμών που παρέχει η γραπτή επικοινωνία μεταξύ αγνώστου ταυτότητας και γνώσεων στο συγκεκριμένο θέμα ατόμων και μάλιστα ετερόκλητων προσωπικοτήτων σε φιλοσοφία, προσέγγιση, λογική ανάλυση και 1002 άλλα κλπ κλπ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.685
Reaction score
58.354
... Και έτσι προχωράει το πράγμα.
Δεν θα ήμουν στη θέση σου και τόσο κατηγορηματικός ότι προχωράει ... :sneaky:

Άμα κάθε φορά που οι συλλογισμοί μου έφταιγαν σε κάποιον συνοδευόταν αυτό από συμβολικό πρόστιμο υπέρ μου μπορεί και να έμπαινα σε πειρασμό να στήσω ξανά σύστημα επικεντρωμένο πάνω σε τριοδικό Single Ended. Είναι πάντως κρίμα αφού με τόσο θάρρος γνώμης που σε διακρίνει διστάζεις να μας πεις τη σύνθεση στο ηχοσύστημα μέσα από το οποίο έχεις εντρυφήσει στα μυστήρια της ηχητικής αναπαραγωγής. αν μη τι άλλο ώστε ν'αποφεύγονταν οι γενικεύσεις...

Θα μπορούσες τουλάχιστον να πεις ποια μέθοδο σύζευξης μεταξύ οδηγήτριας και λυχνίας ισχύος είναι εφηρμοσμένη στο δικό σου τελικό.Επιμένω σε τέτοια στοιχεία καθότι άμα είναι ν'αρχίσουμε δοξολογίες με το slew rate πρέπει να έχουμε υπ'όψιν τις περιοριστικές επιδράσεις που μπορεί να έχει ως προς αυτό το χαρακτηριστικό η απευθείας παρεμβολή στο σήμα εξαρτημάτων όπως πυκνωτές και μετασχηματιστές...:wink:

Πηγαίνοντας παρακάτω και ουσιαστικά...επιστρέφοντας στην αφετηρία του νήματος,η ενδεικτική αναφορά στην πεντάδα Watt δεν γίνεται αυθαίρετα. Ένας τυπικός SET με μονή 300B λυχνία ισχύος ανά κανάλι είναι θεωρητικά προδιαγεγραμμένος με 8 Watt ισχύος.Από αυτά στην πράξη κι εφόσον η υλοποίηση δεν είναι ΄΄αλλού γι αλλού΄΄ χρησιμοποιήσιμα θα είναι μονάχα 2-3 ή μέχρι 5 στην καλύτερη των περιπτώσεων λόγω του ότι παραπάνω θ΄'αυξάνεται η παραμόρφωση σε απαράδεκτα για υψηλή πιστότητα επίπεδα με τα υπόλοιπα Watt να είναι περιττή θερμότητα. Εννοείται κιόλας ότι για παρατεταμένες ακροάσεις δεν θα έπρεπε να οδηγείται ο SET σε όρια κορεσμού στον πυρήνα του μετασχηματιστή εξόδου...

Κάτι τέτοιο θα ίσχυε ακόμα και με το πιο ευνοϊκό ηχείο που θα μπορούσε να συνδεθεί μαζί του. Το κακό είναι ότι με απαιτητικά σε ενέργεια προγράμματα μπορεί να επέλθει κορεσμός ακόμα και σε χαμηλότερες των επιτρεπόμενων στάθμες...Το χρήσιμο τμήμα υπό πραγματικές συνθήκες αφορά ένα κλάσμα από την προδιαγεγραμμένη ισχύ εξόδου σε οποιαδήποτε SET υλοποίηση κι επεκτείνεται δυστυχώς αυτό το χαρακτηριστικό σε πληθώρα άλλων λυχνιακών.
Εχω λαμπάτους του λαού, Ηλέκτρες των Αφων Τσακιρίδη με 6L6.
Για προ έβαλα έναν πιο ευγενή, τον unison mystery one.
Ενα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το μέγεθος των τελικών, 62εκ μαζί με τις μπόρνες οι αθεοφοβοι!
Δε παιζω με τα MG3A τώρα, με τα chario millenium II παίζω αλλά δε σου κρύβω οτι οι τελικοί αγοράστηκαν με τα μαγκ στο μυαλό μου.
Κι εσύ ΄΄άμοιρε΄΄ να μην έχεις συνειδητοποιήσει ότι έπεσες θύμα hipster που σου φόρτωσαν κάτι ultralinear μονομπλόκ με 62 εκατοστόμετρα βάθους και άλλο τόσο σε κιλά βάρους. Εντάξει μπορείς να εξιλεωθείς για τις αμαρτίες σου άμα τα χρησιμοποιούσες σε ψευδοτριοδική λειτουργία και μειωμένη αρνητική ανατροφοδότηση, αλλά δεν το βλέπω να συμβαίνει τακτικά με όσα ηχεία έχεις συνδεδεμένα. :biggrin:
 

Μηνύματα
16.533
Reaction score
19.489
Στα 47 μου είπα να κάνω μια τρέλλα, το γύρισα στις λάμπες, οχι all the way, εχω ενα dac μη.... λαμπάτο. Βέβαια έχει άθλιες μετρήσεις με άφθονο jitter οπότε πληρεί τις άθλιες...προϋποθέσεις!
Πόσο εχω μετανοιώσει για όλα τα χρόνια που πέρασαν στη χομπίστικη πορεία μου χωρίς λάμπες...
Τι κρίμα, δεν έχω μετανοιώσει για πολλά στη ζωή μου αλλά γι'αυτό....άστα....
"Θα είναι θολός, πολλή παραμορφωση, φουσκωμενα μπάσα..." Τρίχες, τίποτα.
Να αμφισβητήσω τις γνώσεις όλων όσων επιμένουν στο...αντίθετο από αυτό που ακούω; Όχι. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου.
Αυτό που ζητάω το παίρνω.
Τώρα αν αυτό που ακούω δεν είναι hifi ή highend δε με πειράζει καθόλου.
Ας το πούμε όπως θέλουμε, εγώ είμαι λαμπάτος για τα χρόνια που μου μένουν να απολαμβάνω τις μουσικές μου.
Πης εντ λοβ
How come όταν τα λές εσύ βρε φίλε παίρνεις 10 Likes και όταν τα λέω εγώ παίρνω μούτζες ; Ποιός είσαι ο γιός του πάρτα όλα ; 😃 😍

Κάτσε να γραψω και εγώ ένα πης εντ λόβ maybe that will do the trick. 😃

Μαλλον επιδή εγώ λέω ότι είναι η καλύτερη όλων το SET A ε ; Είναι απόλυτο. χα χα.

Λοιπόν επιμένω ότι ότι ευχαριστιέσαι πιο πολύ είναι Χαι Φαι , τα άλλα δεν είναι. Η ευχαρίστηση, απόλαυση, συναίσθημα και ότι δίνει στον καθένα το σύστημα του είναι όλα μεταφυσικά και οι ιδιότητες τους δεν είναι όλες ποσοτικά εκτιμούμενες ή και μετρούμενες, όπως π.χ. μετράμε σε ποσότητα την ενέργεια. Τα υλικά έχουν μετρήσιμες ιδιότητες και ιδίως ποσοτικές και αντικατοπτρίζουν σε ένα βαθμό κάποια καλύτερη απόδοση. Αυτή δεν μπορεί να μεταφραστεί ή να αποδοθεί η συνεισφορά τους σε ποσοστό στο αποτέλεσμα που θα υπάρξει στα μεταφυσικά. Απλά είναι τα πράγματα. 😃 Εφόσον οι συσχετισμοί υποκειμενικά αποτυγχάνουν και δεν επιβεβαιώνονται και υποκειμενικά όλο το πράγμα είναι στον αέρα. Για αυτό και οι διαφωνίες, τσακωμοί κλπ είναι όλα ανούσια και δεν έχουν βάση. Το μόνο καλό που μπορεί κάποιος να κάνει στο Χαι Φαι είναι ένας αντικειμενικός μπουσουλας - χάρτης, των συσχετισμών που θα επιτυχεί μεταξύ τεχνολογικής υπεροχής και προόδου με την υποκειμενικότητα της προσφοράς που αυτή μπορεί η δεν μπορεί να παρέχει. Δύσκολο και μπορείς να το αφήσεις σε κάποιον άλλον να το κάνει για εσένα (πυ εμπειστεύεσαι την εμπειρία του ή τουλάχιστον αν σου δώσει options) αλλά όλοι θέλουμε και καλά κάνουμε, να το προσπαθούμε μόνοι μας και για να ανακαλύψουμε το γούστο μας και το θέλω μας και για να εκπαιδευτούμε και γιατί η ακοή είναι κάτι που εκπαιδευόμαστε απο μικροί και είναι κάτι γνωστί σε εμάς και το κατέχουμε απόλυτα.

Δεν βρίσκω κανένα λάθος στην διαδικασία και πορεία αυτή, και όποιος ισχυρίζεται ότι αυτην την στιγμή που μιλάμε υπάρχει κάποια άλλη καλύτερη (όπως π.χ. μην ακούς τίποτε άλλοι ξέρουν ή βλέπε μόνο μετρήσεις) είναι λάθος κατά την γνώμη και ιδιαίτερα ύποπτη περί της ειλικρίνειας της, ώς δήλωση. Εγώ θα ήμουν πολυ προσεκτικός τι και ποιού και μέχρι ποιού βαθμού τις συμβουλές ακούω για το πως θα κινηθώ στις επιλογές μου.

Είναι απλά τα πράγματα ξαναλέω, δεν χρειάζεται να έχεις εξήγηση για κάτι (στα θέμα του ήχου και γενικά των αισθήσεων) για να το εκτιμήσεις, κατανοήσεις, ευχαριστηθέις. Δεν χρειάζεται να ξέρεις πως παράγεται ο καφές ή το κρασί για να το ευχαριστηθείς. Συμβάλλει ναι να ξέρεις και να κάνεις συσχετισμούς αλλά για άλλους λόγους, εάν είσαι ο κατσκευαστής, εάν θες να εκλογικεύσεις για να σιγουρευτείς για την επιλογή σου, εάν είσαι εκπαιδευτικός ή έμπορος που πρέπει να βρείς κάποιες δικαιολογίες για να υποστηρίξεις το Α ή το Β , εάν έχεις χόμπι ή είσαι nerd με αυτά χα χα, και έαν θες να επαναλάβεις το αποτέλεσμα (πάλι δηλαδή κατασκευαστής).

Ο απλός άνθρωπος το μόνο που θα κερδίσει απο μια τέτοια διαδικασία είναι να μπορεί και αυτός να επαναλάβει την αγορά του με τα ίδια αποτελέσματα απο ένα άλλο προιόν επειδή του χάλασε ένα μηχάνημα ή καταργήθηκε. Η μαγια που είναι η ακοή και λειτουργεία της , ψυχολογική θες να την πείς , φυσιολογίας θες να την πείς ... υπάρχει. Δεν χρειάζεται να διαβάσεις 1000 εργασίες για τον κοχλία μόνο αλλιώς θα ήσουν κωφός χα χα και δεν θα άκουγες μεχρι να τις διαβάσεις. Αυτά που έχουν ισχυριστεί κατα καιρούς και διαβάζω εδώ κάποιοι σαν επιχειρήματα ειναι θεόκουφα χα χα. Αυτά όλα εμείς τα βρίσκουμε έτοιμα απο τον σκληρό αγώνα κια γνώση των κατσκευαστών. Καλούμαστε μόνο να διαλέξουμε. Εάν όποια ισχυριζόμενη θεωρία δεν έχει επιβεβαιωμένο απατέλεσμα στην πράξη, δεν είναι σωστή. Η επιβεβαίωση αυτή λόγω της ποσόστωσης που ανέφερα παραπάνω ιδιοτήτων ενός μεταφυσικού στην ουσία τομέα (και εδω ανήκει και η ίδια η μουσική ως απόρροια μάλιστα και άλλων επιπρόσθετων layers kai άλλων μεταφυσικών παραμέτρων απο πάνω της πάλι μη εξεταζομένων πλήρως μη πω καθόλου) .... είναι πολύ δύσκολη υπόθεση να αναλυθεί.

Υπάρχουν βελτιώσεις τεχνικές που δεν οδηγούν σε βελτίωση στην ακρόαση.
Υπάρχουν βελτιώσεις τεχνικές που οδηγούν σε βελτίωση.
Απο αυτές (και στις δύο παραπανω περιπτωσεις) μικρό ποσοστό στην πρώτη μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλο ποσοσστό στην δεύτερη αλλά και μικρό.
Το πσοσοστό της ουσιαστικής βελτίωσης που μπορεί να οδηγήσει και αφορά την ακρόαση (η οποιά είναι και το μεγάλο τέστ) δεν μπορεί να εκτιμηθεί όπως αναφέρθηκε ποσοστικά αλλά και να μπορούσε μπορεί να είναι 1 % ποσοτικά και ο αντίκτυπος της να είναι 90 % στην ουσία και το αντίθετο.
Συν το γεγονός ότι δεν υπάρχουν συχετισμοί ή εάν υπάρχουν είναι δύσκολοι και εξαρτώνται απο πολλούς παράγοντες.

Αυτό καθιστά τις εκτιμήσεις δύσκολες και την υποκειμενικότητα στα ύψη εκ των πραγμάτων. Αλλά αυτην έχουμε. Μετρήσεις και τεχνικές εξελίξεις είναι ένα εργαλείο δεν είναι απο μόνες τους reality. Είναι εργαλείο στα χέρια του κατασκευαστη που μπορεί να τις χρησιμοποιήσει για να κάνει ότι θέλει , αυτός ο κατασκευαστλης - σχεδιατής είναι το reality. Mέσα φυσικά στους περιορισμους που του τίθενται απο τα υλικά και μεθ;oδους που χρησιμοποιεί και τις δυνατότητες τους. Κάποιες τοπολογίες, υλικά κλπ έχουν κάποιά χαρακτηριστικά και προκύπτει καποιο αποτέλεσμα που απο γνώση kαι εμπειρία αυτοί γνωρίζουν ποιό θα είναι, πόσο δρά και πόσο όχι ευεργετικά και σε ποιό τομέα της αναπαραγωγής.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.685
Reaction score
58.354
How come όταν τα λές εσύ βρε φίλε παίρνεις 10 Likes και όταν τα λέω εγώ παίρνω μούτζες ; Ποιός είσαι ο γιός του πάρτα όλα ; 😃 😍

Κάτσε να γραψω και εγώ ένα πης εντ λόβ maybe that will do the trick. 😃
...
Υπάρχει πιο πεζή αιτιολόγηση στην απορία σου... Δεν προλαβαίνουν να διαβαστούν και να εκτιμηθούν δεόντως όσα κείμενα είναι μακροσκελή χωρίς κοινώς παραδεκτή αιτία και με πυκνωμένη σύνταξη...

Μπορούν να βρεθούν πεζές αιτιολογήσεις για οτιδήποτε στην καθημερινή μας δραστηριότητα.... Μένοντας σε πεζό πλαίσιο, θα μ'ενδιέφερε προσωπικά να γνωρίζω συνθήκες παρασκευής για διάφορα αγαθά , λ.χ. αν η λαχταριστή ποικιλία καφέ προερχόταν από περιττώματα πιθήκων ή αν η περίφημη ποικιλία οίνου ανήκε σε αμπελώνες με μολυσμένα από κάποιον παράγοντα εδάφη , άμα κάποιο προϊόν θα είχε παραχθεί υπό συνθήκες καταναγκαστικής εργασίας κ.ο.κ.

Ούτως ή άλλως όσα προϊόντα θ'απέφευγα για συνειδησιακούς ή υγειονομικούς λόγους αυτό θα γινόταν για να αισθανόμουν ο ίδιος καλύτερα με τον εαυτό μου χωρίς να επικαλούμαι ανώτερα ιδεώδη.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.013
Μηνύματα
2.959.116
Members
38.276
Νεότερο μέλος
mikepan
Top