Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.811
Ζήτω λέμε :party::party::party: !!!


Τα μηνύματά μου

Μηνύματα για την αίτηση με αριθμό: 29897-20221026

Ημ/νία

Μήνυμα

Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2023 22:16Η κατάσταση της αίτησης άλλαξε σε Εγκεκριμένη Αίτηση προς υπαγωγή
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.748
Reaction score
42.910
Εδώ κάπου θα σου ζητήσει το σύστημα σε ποιο εκλογικό κέντρο ψηφίζεις ώστε να δώσουν τις επιταγές στους δικαστικούς αντιπροσώπους για να τις μοιράσουν στους δικαιούχους. :roflmao:
 


indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.150
Reaction score
4.172
1677672401695.png



 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.035
Να μην ξεχνάμε πως το ID4, είναι ακριβώς το ίδιο με το Skoda και το Audi, με διαφορά στην ποιότητα/ποσότητα του εξοπλισμού.
Ίσως (λίγο αυθαιρετώντας) να μπορούμε να τα προσθέσουμε, φτάνοντας σε ένα αξιοσέβαστο αριθμό δεύτερης θέσης.
Η Tesla δεν έχει τρία διαφορετικά παρακλάδια/επίπεδα εταιριών στον όμιλο, όλα τα Υ βγαίνουν με το ίδιο όνομα μοντέλου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.824
Reaction score
136.791
Να μην ξεχνάμε πως το ID4, είναι ακριβώς το ίδιο με το Skoda και το Audi, με διαφορά στην ποιότητα/ποσότητα του εξοπλισμού.
Ίσως (λίγο αυθαιρετώντας) να μπορούμε να τα προσθέσουμε, φτάνοντας σε ένα αξιοσέβαστο αριθμό δεύτερης θέσης.
Η Tesla δεν έχει τρία διαφορετικά παρακλάδια/επίπεδα εταιριών στον όμιλο, όλα τα Υ βγαίνουν με το ίδιο όνομα μοντέλου.
Άμα τα πάρουμε συνολικά τα EV του γκρουπ VW, προφανώς είναι πολύ περισσότερα αυτοκίνητα από τα 2 Τέσλα.

Audi, VW, Seat, Skoda, Porsche.
Σαφώς την γκρουπ βαγκ είναι πρώτο και με διαφορά.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.573
Reaction score
30.473
Είχα πει παλαιότερα πως δεν θα μου κάνει καμία εντύπωση αν πετρελαϊκοί κολοσσοί δώσουν χρήμα για ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου. Οι λόγοι γνωστοί.

Ορίστε...

Tα υδρογόνου είναι ηλεκτρικά, οπότε μπαίνει εδώ.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.824
Reaction score
136.791
Μπράβο η Γαλλία, ξεκινάει εντός του 2023 να προσφέρει ενοικίαση EV με εισοδηματικά κριτήρια, από 100€ το μήνα (τζάμπα λέμε):


Σε μας, αντιθέτως, είναι ιδιαίτερα τσιμπημενες οι τιμές leasing των EV..
Αρχίζουν να υπάρχουν έντονα παράπονα επ'αυτου.
Πιστεύω θα πιεστούν οι εταιρείες leasing σιγά σιγά να μειώσουν τιμές στα EV, και λόγω ανταγωνισμού μεταξύ τους αν κάποιος κάνει την αρχή.
Βασικά, λόγω έλλειψης εξόδων συντήρησης και τελών κυκλοφορίας κλπ, δεν έχουν δικαιολογία για τόσο υψηλά μισθώματα.
Η έλλειψη αυτοκινήτων είναι το βασικό πρόβλημα.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.573
Reaction score
30.473
Άρχισαν τα όργανα. Γερμανία και Ιταλία (αυτοκινητοβιομηχανίες) έχουν άλλη άποψη.

 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.599
Reaction score
8.618
Έτσι θα τους φάνε οι κινέζοι λάχανο... Γιατί με την ειλημμένη απόφαση προς την ηλεκτροκίνηση, ποιος θα δεν πάρει ηλεκτρικό μετά το '30;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.573
Reaction score
30.473
Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι ειλημμένη απόφαση με τον τρόπο που νομίζουμε. Η απόφαση αφορά έναν τρόπο μετακίνησης, όχι τον μοναδικό τρόπο μετακίνησης. Όπως φαίνεται δεν είναι οριστική η απόφαση. Αν ήταν δεν θα χρειαζόταν η τελική ψήφιση της. Και αν ήταν σίγουροι για την ψήφιση δεν θα έπαιρνε αναβολή στο άγνωστο. Όπως έχω γράψει και στο παρελθόν το 2027 και σύμφωνα με τα ισχύοντα θα γίνει ένα review της κατάστασης. Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές πιέζουν για εναλλακτικά καύσιμα, όπως βιοκαύσιμα για μετά το 2035. Η παρούσα νομοθεσία δεν έχει μέσα τέτοια παράμετρο, αν και η ΕΕ ήταν θετική σε πρώτη συζήτηση. Το ένα που πιέζουν είναι αυτό. Το δεύτερο είναι η ημερομηνία, προτείνουν το 2040.

Και ο πρόεδρος την Stellantis αλλά και της Renault Group λένε πως είναι τρέλα αυτό που συμβαίνει. Σημειωτέον δε πως ο πρόεδρος της Renault Group μιλάει και ως πρόεδρος κατασκευαστών Ευρώπης. Τους τα χώνουν και για το Euro 7. Δεν έχει κανένα νόημα όπως λένε καθώς θα προσφέρει ελάχιστα για όσα θα κοστίσει. Συν ότι αυτά τα κεφάλαια αντί να πάνε στην ηλεκτροκίνηση θα πάνε σε έρευνες και κινητήρες χωρίς λόγο ύπαρξης.

Οι Κινέζοι δεν πρόκειται να τους φάνε λάχανο. Θα βρεθεί ο τρόπος και δεν θα συμβεί κάτι τέτοιο. Αλλά ακόμα και στην περίπτωση που θα είχαν πρόβλημα, αυτό θα γινόταν μόνο αν ήταν μοναδική λύση η ηλεκτροκίνηση. Πράγμα που δεν ισχύει καθώς τίποτα δεν έχει κλειδώσει. Ακόμα δεν ξέρουμε καν αν είναι το 2035 ή το 2040 που θα μας βρει με ηλεκτροκίνηση ή ηλεκτροκίνηση και βιοκαύσιμα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.824
Reaction score
136.791

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.035
Τα φρένα συγκρίνονται με επιδόσεις από πόρσε, κλάσεις καλύτερα του ταπεινού iD 3 που οδηγούμε.
Όπως βλέπουμε από την TUV αυτό δεν ισχύει, στην τριετία.
Εννοείται, αυτή ήταν η μόνη δυνατότητα που είχε.
Θα μπορούσε να προσλάβει κάποιους που ήξεραν. Που να εργαζόντουσαν σε luxury brands, αληθινά. :p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.824
Reaction score
136.791
Όπως βλέπουμε από την TUV αυτό δεν ισχύει, στην τριετία.
Ξέρω.
Ισχύει όμως από επίσημα στοιχεία μετρήσεων στην Κίνα, σε αυτοκίνητα παραγωγής του 2023, όπου πέτυχε έως 31,85μ απόσταση ακινητοποίησης στο 100-0 χλμ/Ω.

Αξίζει να ρίξεις μια ματιά, ποια αυτοκίνητα φρενάρουν σε λιγότερο από 31,85 μ, και ποια σε περισσότερο:

Screenshot_20230306-171910.png


 
Last edited:





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.569
Μηνύματα
2.944.656
Members
38.199
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top