Ψιθυροι απο παλια ...


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.722
Reaction score
136.497
Όπως και να'χει, το 80-αρι (όπως ειπώθηκε ήδη και όπως έχω γράψει εδώ και χρόνια) είναι πρακτικά το όριο του δυναμικού εύρους στην οικιακή αναπαραγωγή.

Αν θεωρήσουμε πως το χαμηλής στάθμης ένα βιολί στο βάθος δεξερωγωτι πχ που ακούμε είναι στα 30-40 ντεσιμπέλ, με 80 ντιμπι στο κεφάλι θα φτάσουμε 110-120 ντεσιμπέλ, ε, εκεί τελειώνει η ζωή.

Άρα, όπως έχω ξαναπεί, το χρήσιμο τελικό sinad σε σεταπ υψηλών δυνατοτήτων max SPL, είναι μάξιμουμ 80.

Για σεταπ που δε μπορούν να σηκώσουν πολύ υψηλά max SPL, προφανώς απαιτείται χαμηλότερο sinad, κι ένα 60-αρι τυπικά αρκεί.

Το κυνήγι dac των 140 dB sinad είναι κυνήγι μαγισσών, ιδίως σε σεταπ που αδυνατούν να δώσουν γκάζια να σου χτυπάν το σπλήνα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.722
Reaction score
136.497
Γιατί μπερδεύεις σηματοθορυβικό λόγο με max spl ;
Συνυφασμένες έννοιες είναι.

Χρειάζεται τόσο υψηλό sinad (s/n ratio + thd) όσο είναι το χρήσιμο δυναμικό εύρος του συστήματος, το οποίο είναι το εύρος από το max SPL έως τη στάθμη του θορύβου ηρεμίας του χώρου ακρόασης.

Δεν υπάρχει κανένα κέρδος εάν έχεις μεγαλύτερο sinad από το δυναμικό εύρος του συστήματος.

Εάν το sinad είναι μικρότερο, θα ακούς είτε θορύβους, είτε αρμονικές παραμορφώσεις.

Στην περίπτωση που έχεις μια ηχογράφηση με το ανώτατο δυναμικό εύρος των 80 dB, εάν το σεταπ δεν έχει δυνατότητα αναπαραγωγής τέτοιου δυναμικού εύρους, δηλαδή εάν το max SPL δεν ξεπερνά κατά 80 dB το θόρυβο ηρεμίας (χώρου + ηλεκτρονικών), τότε ή δε θα ακούς τα ήσυχα περάσματα (θα κρύβονται μέσα στο θόρυβο ηρεμίας) ή θα ψαλιδίζει στις δυναμικές κορυφές της ηχογράφησης.

Όλα όσα αφορούν δυναμικό εύρος, συνδέονται.
 
Last edited:

Μηνύματα
3.790
Reaction score
6.790
Όσο όμως το λες - και όχι μόνο στο παρόν νήμα - χωρίς να εξηγείς γιατί θα είχαν άδικο οι ΄΄συνήθεις ύποπτοι΄΄ είναι επόμενο κάποιοι να το εκλάμβαναν ως εκτόνωση και χαβαλέ με συνέπεια να υποβαθμίζονταν η σημασία με τον αντίκτυπο του επιχειρήματος. Θα εκτιμούσα πάρα πολύ να δικαιολογούσες με κάποια στοιχεία την άποψη ...
Αγαπητέ μάστερ Γκουρού μας δεν είπα ποτέ για δίκιο ή άδικο. Είδα πέσιμο ταλιμπανίστικο και απλά το επισήμανα.
Απλά αυτό😀😀
Δεν νομίζω να διαφωνείς αφού το είδες και εσύ και απλά ρωτάς για το δίκαιον ή όχι το οποίο φυσικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν και διαπίστωσες και εσύ όπως και όλοι μας ότι ένα δύο χρήστες ήταν πολύ μουτζαχεντίν λες και τους έθιξε ο άνθρωπος δεν ξέρω και εγώ τι...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.410
Reaction score
57.113
Αγαπητέ μάστερ Γκουρού μας δεν είπα ποτέ για δίκιο ή άδικο. Είδα πέσιμο ταλιμπανίστικο και απλά το επισήμανα.
Απλά αυτό😀😀
Δεν νομίζω να διαφωνείς αφού το είδες και εσύ και απλά ρωτάς για το δίκαιον ή όχι το οποίο φυσικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν και διαπίστωσες και εσύ όπως και όλοι μας ότι ένα δύο χρήστες ήταν πολύ μουτζαχεντίν λες και τους έθιξε ο άνθρωπος δεν ξέρω και εγώ τι...
Δεν λογαριάζω το δίκαιον χαρακτήρων - που δεν γνωριζόμαστε κιόλας προσωπικά - αλλά επιχειρημάτων. Αυτά είναι ο κοινός μας τόπος.
Θα εκτιμούσα να συμπλήρωνες με κάποιες εντυπώσεις όπως έκανε ο thva με την αναφορά στα δικά του τριοδικά SET ενισχυτικά έναν αντίλογο ότι υπό συνήθεις συνθήκες ακρόασης σε μέτριες στάθμες μπορεί τα πράγματα να μην ήταν τόσο καταδικαστικά για τις προτιμήσεις του νηματοθέτη.
 

Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
Δεν λογαριάζω το δίκαιον χαρακτήρων - που δεν γνωριζόμαστε κιόλας προσωπικά - αλλά επιχειρημάτων. Αυτά είναι ο κοινός μας τόπος.
Θα εκτιμούσα να συμπλήρωνες με κάποιες εντυπώσεις όπως έκανε ο thva έναν αντίλογο ότι υπό συνήθεις συνθήκες ακρόασης σε μέτριες στάθμες μπορεί τα πράγματα να μην ήταν τόσο συνταρακτικά ενάντια στις προτιμήσεις του νηματοθέτη.
Καλά λές φίλε μου, μέχρι και Καγκουρό τον είπαν τον άνθρωπο. 😀

Εγω πάλι ; Που του την έπεσα του ανθρώπου για το πικάπ ; 😀 (αλλά εγώ το έκανα για πλάκα ε, και σε άλλο νήμα - νομίζω-).

Μα δικάναλος να βρίζει το πικάπ ; Που έχει ξανακουσττεί ; ¨Επρεπε να διαγνώσω μήπως είναι κανένα Α.Ι. που γράφει. 😀

Αλλά και αυτός μας έβρισε τον Ιαρ τον Εθνικό μας ήρωα και είδωλο. Nerd δεν λέω αλλά καλό παιδί. 😀
με κάποιες εντυπώσεις όπως έκανε ο thva
Θα ήθελα να σημειώσω ότι ο Κανακιάνι ξέρει πιο πολλά απο εμένα, απλώς μπορεί να μην ξέρει να τα εκφράσει σε λόγο , τόσο καλά ή (το πιο πιθανόν) να βαριέται χα χα. Δεν είναι και για πολύ σκάσιμο ο άνθρωπος είναι πιο νορμάλ ψυχολογίας απο εμένα.
🙂
 
Last edited:


Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
Δεν σου μιλαω γιατι αποκαλεσες το συστημα μου καβουρντιστηρι
Ε, καβουρντιστήρι συγκριτικά με αυτά των μουσικών θεάτρων που πόσταρες απο την ITU (και εννοείται φυσικά και συγκριτικά με τα δικά μου.). Απο όλους τους άλλους έχεις τα καλύτερα, δεν σου φτάνει δηλαδή αυτό ; 😀

Τι σχέση έχουν τα θέατρα αλλά και τα μεγάφωνα όπως τα χρησιμοποιούν σε διάταξεις για να κρίνουν πολυκάναλο ή δικάναλο περιεχόμενο και μάλιστα συγκριτικά με το περιβάλλον ένος οικιακού χώρου, μόνο κάποιος που θέλει να αποδείξει την ανώτερότητα του format και μόνο ως παράγοντα , συγκριτικά με 1002 άλλους παράγοντες και ιδιάιτερα και του χώρου που δείχνει να έχεις και κάποια "ειδίκευση" ... θα μπορούσε να κάνει τέτοιο συσχετισμό .

¨Ασε που με τσάτισες και δεν έχω μάθει να αντιδρώ ακόμη κατάλληλα σε παραβιάσεις του ζωτικού μου χώρου. 😀 Μέχρι και η Ameca τσατίζεται. ¨Αντε να το αποκαλύψω, η Ameca είμαι.
Αυτό για σένα και για τον Cangaroo για να το χρησιμοποιεί όταν τον τσατίζει κάποιος. 😀 (το πρώτο βίντεο, το δεύτερο για εντρύφηση στο φαινόμενο).

Η απαντηση ειναι οχι ,σε καμια περιπτωση. Οπως λεει και ο @Bhutia το θεμα συζητηθηκε αλλα δεν εξαντληθηκε:sneaky:
Το δυναμικο ευρος των οργανων διαφερει απο το δυναμικο ευρος που μπορουν στην πραξη να επιτυχουν οι οργανοπαικτες και φυσικα το συνολικο δυναμικο ευρος εξαρταται απο το πληθος των οργανων που χρησιμοποιουνται. Ειδικος δεν ειμαι επι του θεματος αλλα διαβασα προσφατα τα εξης σε μια διατριβη χωρις να μπορω να ειμαι βεβαιος για την απολυτη ορθοτητα του κειμενου. (ακολουθει μεταφραση...:D)

,,Το διαθεσιμο δυναμικο ευρος στην Μουσικη σε θεωρητικο επιπεδο περιοριζεται περιπου μεταξυ 30dB και 110dB δηλαδη ειναι διαθεσιμα περιπου 80db. Στην πραξη ομως δεν ειναι ολα εκμεταλλευσιμα. Ευρήματα από εργαστηριακά πειράματα και μουσική πραγματικότητα φαίνεται να αποκλίνουν εδώ.
Σε σύγκριση με τη μελωδία, την αρμονία ή τη χροιά, η δυναμική ως μουσικη διασταση χαρακτηρίζεται απο μικροτερη ευελιξία.
Ενω στην πρωιμη μουσικη υπηρχαν λιγες μονον διαβαθμίσεις και παραλλαγές έντασης, χρησιμοποιουνται απο την πλευρα των συνθετων στην εντεχνη μουσικη των τελευταιων 2 αιωνων εως και οκτώ επίπεδα έντασης (από pianississimo [ppp] έως fortississimo [fff]).,,
(εννοει τα επιπεδα
fff forte fortissimo
ff fortissimo
f forte
mf mezzo forte
mf mezzo piano
p piano
pp pianissimo
ppp piano pianissimo)

,,Τα περισσότερα όργανα καλύπτουν ένα δυναμικό εύρος από 25 έως 40 dB. Ωστόσο, ακόμη και επαγγελματίες μουσικοί συχνά επιτυγχάνουν στην πραξη με τα οργανα τους μόνον ενα δυναμικό εύρος της ταξεως των 15 έως 20 dB.
Επειδη επιπλεον αυξομειωνεται(διακυμανση της εντασης) η ενταση κατα 6 dB περιπου οταν οι μουσικοι παιζουν ενα κομματι με την ιδια ενταση, μπορούν να επιτευχθούν το πολύ τέσσερα επίπεδα έντασης με συμμετοχη πολλων οργανων.
Για να επιτευχθουν και τα 8 επιπεδα εντασης απαιτούνται πολλά όργανα.
Αλλά ακόμη και μια ορχήστρα με δυναμικό εύρος περί των 50 dB στην πράξη δεν χρησιμοποιεί σε μεγαλο βαθμο τα θεωρητικά διαθέσιμα των 80 dB.,,
Εάν με ήξερες ή είχες καταλάβει καλύτερα σπάνια ρωτάω κάτι χωρίς να ξέρω την απάντηση και μόνο τον Bhutia συνήθως.

Την ερώτηση δεν την κατάλαβες όπως και κανένας απο ότι βλέπω στις απαντήσεις. Δεν αφορά ούτε την αναπαραγωγή (άμεσα) αλλά ούτε και την πραγματικότητα όπως την διάβασες στην "διατριβή" που μπορεί να λέει σωστά πράγματα αλλά πάλι δεν συνάδουν με αυτό που καλέιται να καταγράψει ο ηχολήπτης και τα προβλήματα που του δημιουργεί και τα οποία τον αναγκάζουν να προβεί σε compression κλπ.

Για αυτά που γράφεις, δεν ξέρω τι pending συζήτηση υπάρχει και που ή εάν υπάρχει (κάτι είδα) δεν ένοιωσα ότι αφορά απόλυτα τα θέματα της αναπαραγωγής εαν και ωραία και σωστή προσπάθεια που τα βρίσκεις (δεν ξέρω ποιυ χα χα) και τα ποστάρεις. Αλλά λίγο που είχα δεί την συζήτησή σας δεν εξάγονται τα συμπεράσματα απο αυτά τα στοιχεία των θέματων που πάτε να συσχετίσετε με την αναπαραγωγή (ιδίως τα δικά σου. Ο Bhutia δεν θυμάμαι τι στάση κράτησε στο θέμα).

Αυτά που περιγράφεις για το δυναμικό εύρος των οργάνων μεμονωμένα και πως οι οργανοπαίκτες χρησιμοποιούν αυτό το εύρος και για πιο λόγο το κάνουν δεν άπτονται μόνο τεχνικής ή φυσιολογίας λόγων, αλλά μουσικών λόγων. Επίσης δεν είναι το ίδιο στην φυσική ζωή και δεν είναι το ίδιο όταν καλείσαι να ηχογραφήσεις όλα αυτά τα όργανα σε ένα μέσο (που μετά θα αναπαραχθει , άλλο θέμα αυτό). Στο μέσο εάν δεν προβείς σε cmpression ή εαν έχεις πολλά όργανα να βαράνε στο μέγιστο δυναμικό τους εύρος τα μισα όραγανα δεν θα ακουστούν στην μίξη.

Επίσης δεν ξέρανε οι μουσικοί να μην βαράνε σε ένα κρεσέντο όλοι μαζί για να πιάσουμε εμείς οι nerds σαν σύνολο το δυναμικό εύρος για να ακούσουμε καθαρά και όχι πνιγμένα κάποια όργανα. Με τρία όργανα να βαράνε είστε .... καληνύχτα κυριοι, bye bye δυναμικό εύρος, εαν δεν το έχετε καταλάβει. 😀 Εάν και πλέον ακόμη και στην κλασική τους ζητάνε τους ανθρώπους στο στούντιο οι ηχολήπτες (σε ολόκληρες ομάδες βιολιών ακόμη) να παίζουν χαμηλότερα για να βγεί η μίξη.Καταλαβαίνεις τώρα τι ακούς μέχρι και εκεί, με το βάρος που καλούνται να αναλάβουν και μάλιστα κορυφαίοι μουσικοί της κλασικής που δεν έχουν μάθει σαν τους ροκάδες να δέχονται και τέτοιους συμβιβασμούς γιατί δεν τους ενδιαφέρει και επόμενο να μην αποδίδουν και σωστά κάνοντας τους. Ντροπή που τους το ζητάνε κιόλας οι ηχολήπτες γαιτι δεν έχουν ένα χώρο της προκοπής ή θέλουν να κάνουν τις βλακείες τους με τα closed miced μεθόδους τους για να ευχαριστήσουν audio ανθρώπους που ακούνε στο σπίτι τους. Καλές ακροάσεις χα χα.

¨Οσον αφορά την αρμονία, το μόνο που ξέρω και έχει γίνει πειραματικά και όχι θεωρητικά όπως τα γράφουν αυτά που μέχρι τώρα έχω δει να παραθέτεις είναι στην συμφωνική της Αυστρίας πυ είναι τόσο καλοί και δεμένοι μουσικοί που παίζοντας σε όσο το δυνατόν πλήρη αρμονία μεταξύ τους (τέλειο αυτί και συνθετική ικανότητα) ... παίζουν 3 db μάξιμουμ πιο δυνατά απο όλες τις άλλες καλύτερες - επιλεγμένες ως τέτοιες κιόλας - συμφωνικές του κόσμου. Αυτό λοιπόν ως πειραματικό δεν τελεί υπο αμφισβήτηση. Ισχύει δηλαδή.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
Αλλά λίγο που είχα δεί την συζήτησή σας δεν εξάγονται τα συμπεράσματα απο αυτά τα στοιχεία των θέματων που πάτε να συσχετίσετε με την αναπαραγωγή (ιδίως τα δικά σου. Ο Bhutia δεν θυμάμαι τι στάση κράτησε στο θέμα).
Δηλαδη εξάγονται και συμφωνώ με αυτά που λες , όσο τώρα τα θυμάμαι, αλλά δεν νομίζω για τους λόγους που αναφέρεις και όσον αφορά την ανπαραγωγή ......

Τώρα που το ξανασκέφτομαι και τα θυμάμαι .... μάλλον και μπορεί να έχεις δίκιο. Οπότε το παιρνω πίσω (την αμφισβήτηση). Αλλά νομίζω εάν υπάρχει μια σύνδεση θα είναι πιο πολυ στα μκροδυναμικά ενός συστήματος.

Τα δυναμικά (μικρο μακρο) δηλαδή συνήθως ορίζονται απο την εγγραφή. Αφού εκεί είναι το πρόβλημα (και γίνεται σκατά αναγκαστικά εκεί), τι παραπανω θετική συνεισφορά μπορεί να έχει μετά στην αναπαραγωγή , ένα μηχάνημα. Τι είναι ο κάβουρας, τι είναι το ζουμί του δηλαδή. (όσον αφορά τα δυναμικά δηλαδή).

Τεσπά δεν ξέρω.

Carry on στην αναρώτηση και καλή δουλεια στο θέμα ...

=======

Ωχ ξέχασα να γράψω τι αφορά (χα χα το όλο νόημα της ανάρτησης δηλαδή) οπότε συμπληρώνω (με underlined)

++ Την ερώτηση δεν την κατάλαβες όπως και κανένας απο ότι βλέπω στις απαντήσεις. Δεν αφορά ούτε την αναπαραγωγή (άμεσα) αλλά ούτε και την πραγματικότητα .... αφορά την εγγραφή ....
 
Last edited:


Μηνύματα
4.946
Reaction score
8.754
Ε, καβουρντιστήρι συγκριτικά με αυτά των μουσικών θεάτρων που πόσταρες απο την ITU (και εννοείται φυσικά και συγκριτικά με τα δικά μου.). Απο όλους τους άλλους έχεις τα καλύτερα, δεν σου φτάνει δηλαδή αυτό ; 😀

Τι σχέση έχουν τα θέατρα αλλά και τα μεγάφωνα όπως τα χρησιμοποιούν σε διάταξεις για να κρίνουν πολυκάναλο ή δικάναλο περιεχόμενο και μάλιστα συγκριτικά με το περιβάλλον ένος οικιακού χώρου, μόνο κάποιος που θέλει να αποδείξει την ανώτερότητα του format και μόνο ως παράγοντα , συγκριτικά με 1002 άλλους παράγοντες και ιδιάιτερα και του χώρου που δείχνει να έχεις και κάποια "ειδίκευση" ... θα μπορούσε να κάνει τέτοιο συσχετισμό .

¨Ασε που με τσάτισες και δεν έχω μάθει να αντιδρώ ακόμη κατάλληλα σε παραβιάσεις του ζωτικού μου χώρου. 😀 Μέχρι και η Ameca τσατίζεται. ¨Αντε να το αποκαλύψω, η Ameca είμαι.
Αυτό για σένα και για τον Cangaroo για να το χρησιμοποιεί όταν τον τσατίζει κάποιος. 😀 (το πρώτο βίντεο, το δεύτερο για εντρύφηση στο φαινόμενο).


Εάν με ήξερες ή είχες καταλάβει καλύτερα σπάνια ρωτάω κάτι χωρίς να ξέρω την απάντηση και μόνο τον Bhutia συνήθως.

Την ερώτηση δεν την κατάλαβες όπως και κανένας απο ότι βλέπω στις απαντήσεις. Δεν αφορά ούτε την αναπαραγωγή (άμεσα) αλλά ούτε και την πραγματικότητα όπως την διάβασες στην "διατριβή" που μπορεί να λέει σωστά πράγματα αλλά πάλι δεν συνάδουν με αυτό που καλέιται να καταγράψει ο ηχολήπτης και τα προβλήματα που του δημιουργεί και τα οποία τον αναγκάζουν να προβεί σε compression κλπ.

Για αυτά που γράφεις, δεν ξέρω τι pending συζήτηση υπάρχει και που ή εάν υπάρχει (κάτι είδα) δεν ένοιωσα ότι αφορά απόλυτα τα θέματα της αναπαραγωγής εαν και ωραία και σωστή προσπάθεια που τα βρίσκεις (δεν ξέρω ποιυ χα χα) και τα ποστάρεις. Αλλά λίγο που είχα δεί την συζήτησή σας δεν εξάγονται τα συμπεράσματα απο αυτά τα στοιχεία των θέματων που πάτε να συσχετίσετε με την αναπαραγωγή (ιδίως τα δικά σου. Ο Bhutia δεν θυμάμαι τι στάση κράτησε στο θέμα).

Αυτά που περιγράφεις για το δυναμικό εύρος των οργάνων μεμονωμένα και πως οι οργανοπαίκτες χρησιμοποιούν αυτό το εύρος και για πιο λόγο το κάνουν δεν άπτονται μόνο τεχνικής ή φυσιολογίας λόγων, αλλά μουσικών λόγων. Επίσης δεν είναι το ίδιο στην φυσική ζωή και δεν είναι το ίδιο όταν καλείσαι να ηχογραφήσεις όλα αυτά τα όργανα σε ένα μέσο (που μετά θα αναπαραχθει , άλλο θέμα αυτό). Στο μέσο εάν δεν προβείς σε cmpression ή εαν έχεις πολλά όργανα να βαράνε στο μέγιστο δυναμικό τους εύρος τα μισα όραγανα δεν θα ακουστούν στην μίξη.

Επίσης δεν ξέρανε οι μουσικοί να μην βαράνε σε ένα κρεσέντο όλοι μαζί για να πιάσουμε εμείς οι nerds σαν σύνολο το δυναμικό εύρος για να ακούσουμε καθαρά και όχι πνιγμένα κάποια όργανα. Με τρία όργανα να βαράνε είστε .... καληνύχτα κυριοι, bye bye δυναμικό εύρος, εαν δεν το έχετε καταλάβει. 😀 Εάν και πλέον ακόμη και στην κλασική τους ζητάνε τους ανθρώπους στο στούντιο οι ηχολήπτες (σε ολόκληρες ομάδες βιολιών ακόμη) να παίζουν χαμηλότερα για να βγεί η μίξη.Καταλαβαίνεις τώρα τι ακούς μέχρι και εκεί, με το βάρος που καλούνται να αναλάβουν και μάλιστα κορυφαίοι μουσικοί της κλασικής που δεν έχουν μάθει σαν τους ροκάδες να δέχονται και τέτοιους συμβιβασμούς γιατί δεν τους ενδιαφέρει και επόμενο να μην αποδίδουν και σωστά κάνοντας τους. Ντροπή που τους το ζητάνε κιόλας οι ηχολήπτες γαιτι δεν έχουν ένα χώρο της προκοπής ή θέλουν να κάνουν τις βλακείες τους με τα closed miced μεθόδους τους για να ευχαριστήσουν audio ανθρώπους που ακούνε στο σπίτι τους. Καλές ακροάσεις χα χα.

¨Οσον αφορά την αρμονία, το μόνο που ξέρω και έχει γίνει πειραματικά και όχι θεωρητικά όπως τα γράφουν αυτά που μέχρι τώρα έχω δει να παραθέτεις είναι στην συμφωνική της Αυστρίας πυ είναι τόσο καλοί και δεμένοι μουσικοί που παίζοντας σε όσο το δυνατόν πλήρη αρμονία μεταξύ τους (τέλειο αυτί και συνθετική ικανότητα) ... παίζουν 3 db μάξιμουμ πιο δυνατά απο όλες τις άλλες καλύτερες - επιλεγμένες ως τέτοιες κιόλας - συμφωνικές του κόσμου. Αυτό λοιπόν ως πειραματικό δεν τελεί υπο αμφισβήτηση. Ισχύει δηλαδή.
ενα ενα.....πηρες παλι φορα :biggrin:

για να ξερεις εχω στην κατοχη μου μεχρι και ερευνα για την Κοσμική μουσική σε χριστιανικές ταφές. :D
 

Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
ενα ενα.....πηρες παλι φορα :biggrin:

για να ξερεις εχω στην κατοχη μου μεχρι και ερευνα για την Κοσμική μουσική σε χριστιανικές ταφές. :D
Ε, τώρα τι άλλο θα μου πείς ότι θέλετε τα subs γιατί ακούτε εκκλησιαστικό όργανο , κουλτούρα. 😀

Τι είναι η κοσμική μουσική δεν ξέρω εγω απο αυτά. Ο Bhutia , εσύ και ο Δεκέμβριος ακούτε τέτοια. 😀

Προσοχή μεγάλη (όπως έχω ξαναπεί) στο 1.56 με 1.59.

 

Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
Εδώ @Ν.Κ. 2.05 με 2.10 με μεγάλη έμφαση στο 2.07.

Λοιπόν άσε την Γερμανίδα και φύγε για Δανία, όπως είσαι. Το όνομά της το έχω βρεί απο την ορχήστρα. Ακόμα στην Δανέζικη συμφωνική είναι νομίζω ή σύμβουλος εκπαιδεύτρια δεν θυμάμαι.. (έχει χοντρύνει λίγο και παραπάνω ρυτίδες)

Τα εισιτήρια για την πρώτη συναυλία και άρα πρώτη γνωριμία στα παρασκήνια, θα τα προσφέρει το avsite για την προσφορά σου. Καλή επιτυχία. Μην δεχθείς απόρριψη. Yoy know, the old punk way.
😀 😀


Να δεις και απο που κλέβουν οι Metallica 2.38 χα χα
 
Last edited:

K

kimon

Guest
Λοιπόν άσε την Γερμανίδα και φύγε για Δανία, όπως είσαι. Το όνομά της το έχω βρεί απο την ορχήστρα. Ακόμα στην Δανέζικη συμφωνική είναι νομίζω ή σύμβουλος εκπαιδεύτρια δεν θυμάμαι.. (έχει χοντρύνει λίγο και παραπάνω ρυτίδες)
Βρε πειρασμέ, θα ησυχάσεις; Τι φταίει η κοπέλα να πέφτει θύμα ασελγών συνειρμών;
 





Μηνύματα
4.946
Reaction score
8.754
Εδώ @Ν.Κ. 2.05 με 2.10 με μεγάλη έμφαση στο 2.07.

Λοιπόν άσε την Γερμανίδα και φύγε για Δανία, όπως είσαι. Το όνομά της το έχω βρεί απο την ορχήστρα. Ακόμα στην Δανέζικη συμφωνική είναι νομίζω ή σύμβουλος εκπαιδεύτρια δεν θυμάμαι.. (έχει χοντρύνει λίγο και παραπάνω ρυτίδες)

Τα εισιτήρια για την πρώτη συναυλία και άρα πρώτη γνωριμία στα παρασκήνια, θα τα προσφέρει το avsite για την προσφορά σου. Καλή επιτυχία. Μην δεχθείς απόρριψη. Yoy know, the old punk way.
😀 😀


Να δεις και απο που κλέβουν οι Metallica 2.38 χα χα
Θα σκασω μυτη στην συναυλια με μπλουζα Sex Pistols :lolsign:

εχεις τιποτα σε Nina? :biggrin:
1678571722699.png
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.482
Μηνύματα
2.941.771
Members
38.187
Νεότερο μέλος
kotsos134
Top