Ψιθυροι απο παλια ...


Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Βρε πειρασμέ, θα ησυχάσεις; Τι φταίει η κοπέλα να πέφτει θύμα ασελγών συνειρμών;
Κίμωνα δες τι ωραίο χέρι (βραχίονα, καρπό, ώμο, κίνηση) φτιάχνει το βιολί στην γυναίκα. Ποίηση. 🙂

 


Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Αυτό μόνο εσύ θα τόλεγες .
Συνεχίζουμε ...

4.48

Φτιάξιμο μαλλιών.

Όλες οι κινήσεις των γυναικών είναι ποίηση.

Παρατήρησε και πόσο προσεκτικά ακούει.

Με την Σάρα είμαι ερωτευμένος. Ότι και να κάνει σωστό θα μου φανεί. 😀
 
Last edited:

Μηνύματα
4.946
Reaction score
8.754
Πότε το έκανες αυτό το πόστ ; και δεν το είδα. Τι είσαι κρυφα editor status και παρεμβάλεις πόστ όπου και οποτε θέλεις χα χα. Πλάκα κάνω (δεν γίνεται κιόλας νομίζω), μάλλον δεν το πρόσεξα.

Εμπειρικά μιλώντας πάντα (πάλι δεν ξέρω γιατί, ούτε βλέπω να λές ή να λές ότι λέει γιατί η τζενελεκ, θεωρώ ότι είναι κάτι γνωστό τεχνικά ? σε εσάς τους nerds ? χα χα) νομίζω έχουν δίκιο για αυτό φάσμα 50-200 και θα έλεγα εγω κυρίως μέχρι και το 400-500 Hz. Το έχω ξαναπεί αυτό σε κάποιο πόστ παλιά καθώς έχω ξεχωριστό midwoofer απο μεγάφωνο μεσαίων και έχω "εντοπίσει" και προσδώσει την διαφορά εκεί , σε αυτό το φάσμα συγκριτικά όταν ακούω άλλα ηχεία που έχουν μόνο ένα μεγάφωνο που διαχιείζεται τα μεσσαία. Βέβαια μόνο σε αυτόν τον τομέα που μιλάμε καθώς υπάρχουν πολύ καλύτερης ποιότητας μεγάφωνα απο το δικό μου σε ποιότητα , προδοαγραφές, υλικά κλπ που δίνουν καλύτερο αποτέλεσμα σε άλλους τομείς, εικόνα (χροιές κλπ).

Πάντως αυτό το φάσμα εγω το θεωρώ το σπουδαιότερο απο όλα.

Πολύ περίεργος τύπος είσαι πάντως βρε Ν.Κ. 😀
Με βάση αυτά που διαβασα η πιο κρίσιμη οκτάβα είναι αυτή μεταξύ 160 - 320 Hz και ακολουθεί αυτή μεταξύ 2,5-5KHz.
Πάντως με σιγουριά μπορεί να πει κανείς ότι η πρώτη οκτάβα δεν είναι τόσο σημαντική σε σχέση με τις υπόλοιπες. :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.719
Reaction score
136.492
Πάντως με σιγουριά μπορεί να πει κανείς ότι η πρώτη οκτάβα δεν είναι τόσο σημαντική σε σχέση με τις υπόλοιπες. :D
Η πιο σημαντική περιοχή του φάσματος, είναι η περιοχή αυξημένης ευαισθησίας του αυτιού, χονδρικά από τους 700 κύκλους μέχρι τους 2 χιλιόκυκλους.
Εκεί, ότι πάει στραβά, θα σε ενοχλήσει πρώτο.

Επόμενο έρχεται το φάσμα της ανθρώπινης φωνής, γιατί εκεί είναι "εκπαιδευμένο" το ανθρώπινο αυτί, για την ομιλία με τους ανθρώπους γύρω του, και εννοείται πως ότι πάει στραβά στην αναπαραγωγή του φάσματος των φωνών, θα σε ενοχλήσει.

Link.1.
During a conversation, the fundamental frequency of a typical adult man ranges from 80 to 180 Hz and that of a typical adult woman from 165 to 255 Hz.

Link.2.
In general, the fundamental frequency of the complex speech tone – also known as the pitch or f0 – lies in the range of 100-120 Hz for men, but variations outside this range can occur. The f0 for women is found approximately one octave higher. For children, f0 is around 300 Hz.

Η ανθρώπινη ομιλία είναι ότι πιο οικείο στο ανθρώπινο αυτί, όλοι ξέρουν πως ακούγεται αληθινά μια ανθρώπινη φωνή, ακούνε κάθε μέρα. Μπορεί να μην ξέρουν πως ακούγεται το κάθε τουμπερλεκι, αλλά από φωνές ξέρουν όλοι, άρα το πιο ασφαλές υλικό αναπαραγωγής για να κρίνεις ηχητικά ένα σεταπ, είναι ανθρώπινες φωνές.


ΥΓ.
Όσον αφορά την 1η οκτάβα, είναι το απολύτως τελευταίο τμήμα του φάσματος που θα πρέπει να σε απασχολήσει, και χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις, μπορείς να απολαμβάνεις τη μουσική σου (και τον κινηματογράφο) από τη δεύτερη οκτάβα και άνω, αλλά τότε, για λόγους ψυχοακουστικης, θα πρέπει να είναι περιορισμένη η απόκριση και στο άνω τμήμα του φάσματος, πράγμα που πάει αναλογικά, δηλαδή όσο μεγαλύτερο τμήμα του φάσματος δεν αναπαράγεται στα κάτω όρια του φάσματος, τόσο μεγαλύτερο τμήμα δεν θα πρέπει να αναπαράγεται στα άνω όρια του φάσματος, ώστε το σύνολο να ακούγεται "ισορροπημένα".
 
Last edited:

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.708
Reaction score
16.248
Όσον αφορά την 1η οκτάβα, είναι το απολύτως τελευταίο τμήμα του φάσματος που θα πρέπει να σε απασχολήσει, και χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις, μπορείς να απολαμβάνεις τη μουσική σου (και τον κινηματογράφο) από τη δεύτερη οκτάβα και άνω
Επιτέλους!!! ήρθαν οι εκπτώσεις!!!!! :p
 

K

kimon

Guest
Συνεχίζουμε ...

4.48

Φτιάξιμο μαλλιών.

Όλες οι κινήσεις των γυναικών είναι ποίηση.

Παρατήρησε και πόσο προσεκτικά ακούει.

Με την Σάρα είμαι ερωτευμένος. Ότι και να κάνει σωστό θα μου φανεί. 😀
Πάντως αυτό το τσίτι που φοράει δεν της πάει. Εμένα πάλι μ' αρέσει όταν η γυναίκα παίζει με τα μαλλιά της, αλλά τώρα πια... "γέρων (εντάξει, τρόπος του λέγειν) εραστής, εσχάτη κακή τύχη".

ΥΓ.
Γμτ... και είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου από την αρχή να μη δημοσιεύσω σε αυτό το νήμα, για μα μη θεωρηθώ από τις κακές γλώσσες "γέρος"! Ας όψεται όμως ο πειρασμός! :D
 

Μηνύματα
4.946
Reaction score
8.754
Τι σχέση έχουν τα θέατρα αλλά και τα μεγάφωνα όπως τα χρησιμοποιούν σε διάταξεις για να κρίνουν πολυκάναλο ή δικάναλο περιεχόμενο και μάλιστα συγκριτικά με το περιβάλλον ένος οικιακού χώρου, μόνο κάποιος που θέλει να αποδείξει την ανώτερότητα του format και μόνο ως παράγοντα , συγκριτικά με 1002 άλλους παράγοντες και ιδιάιτερα και του χώρου που δείχνει να έχεις και κάποια "ειδίκευση" ... θα μπορούσε να κάνει τέτοιο συσχετισμό .
Μπορεις προσωπικα να εξακολουθησεις να θεωρεις το δικαναλο ανωτερο απ το πολυκαναλο αλλα σου λειπουν δημοσιευμενες μελετες για να υποστηριξεις το επιχειρημα σου.
Δες την ακολουθη διατριβη Musikproduktion in Ambisonics που δημοσιευθηκε το ετος 2019. :p :D


1.1 3D-Audio versus Stereo

,,...σε άλλο τεστ ακρόασης του Ephraim Hahn (2018, σελ. 6στ.), εξεταστηκαν οι <<συναισθηματικες>> διαφορες μεταξύ στερεοφωνικού, surround και 3D ήχου "Auro-3D"
Τρεις ομάδες ακροατών (ηχολήπτες,μουσικοί και ανεκπαίδευτοι ακροατές) ελαβαν μερος και ρωτηθηκαν για το μεγεθος της ευχαρίστησης/απολαυσης και το μεγεθος της
συναισθηματικης διεγερσης που προκαλειται απο 2 κομματια κλασικής μουσικής. Το αποτέλεσμα του τεστ ακροασης ειναι σαφώς υπέρ του Auro-3D, με την στερεοφωνικη μιξη να καταλαμβανει την τελευταια θεση. Ειδικά με τις αξίες της συναισθηματικότητας που έδειξε
μια σαφή προστιθέμενη αξία (βλ. Εικ. 2).
Αξίζει επίσης να αναφέρουμε οτι ιδιαίτερα οι μη εκπαιδευμενοι ακροατες (βλ. Εικ. 2, μωβ μπάρα) συχνά εδιναν την υψηλότερη βαθμολογία.,,
1678625100009.png




εδω μια απλοικη απεικονιση στον χωρο διαφορετικων <<στοιχειων>> σε 3D μιξη ambisonics
1678626157246.png
 

K

kimon

Guest
Τρεις ομάδες ακροατών (ηχολήπτες,μουσικοί και ανεκπαίδευτοι ακροατές) ελαβαν μερος και ρωτηθηκαν για το μεγεθος της ευχαρίστησης/απολαυσης και το μεγεθος της συναισθηματικης διεγερσης που προκαλειται
Τέτοια ερώτηση ούτε σε συγκριτική δοκιμή δονητών (όχι τσιμέντου, εννοείται)...
 

Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Μπορεις προσωπικα να εξακολουθησεις να θεωρεις το δικαναλο ανωτερο απ το πολυκαναλο
Εγώ δεν θεωρώ και δεν υποστηρίζω τίποτε. Δεν με ενδιαφέρει το θέμα ούτε έχω ακούσει για να έχω κρίση. Εσύ υποστηρίζεις ότι είναι ανώτερο και μάλιστα το φορμάτ σαν φορμάτ και μόνο μην εξετάζοντας ή υπολογίζοντας άλλους παράγοντες.
Οπότε το βάρος της απόδειξης είναι σε εσένα. Εγώ εωτήσεις σου κάνω. Οι απάντήσεις σου σε αυτές δεν με ικανοποιούν. Μελέτες αποτελούν υποκειμενική κρίση ανθρώπων και διεξάγονται κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες και με συγκεκριμένης εμπειρικής ικανότητας υποκείμενα.

Π.χ. δεν ξέρουμε τις προδιαγραφές του ευχαριστησιόμετρου που χρησιμοποιήθηκε. Άσε μας ρε Ν.Κ. Πλάκα πλάκα κάνουμε αλλά κατάντησε βαρετό. Κάνε εκεί τα ποσταρίσματα σου και άσε το ψηστήρι. Μελέτες χα χα άκου μελέτες χα χα.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Ο κόσμος που θέλει να προβεί σε αγορές να πάει να ακούσει και να μην απορρίπτει τίποτε. Μελέτες και απόψεις απο όπου και να προέρχονται να μην τις λαμβάνει υπόψιν μόλις κάτσει για ακρόαση. Μετά ας κάνει συσχετισμούς. Πρίν και κατά την διάρκεα, όχι. Τα ξεχνάς εσκεμμένα όλα. Απλά πράγματα για εμένα. Τα άλλα είναι λόγια του αέρα στο audio (στην καλύτερη περίπτωση). Τα ακούμε μόνο για να δούμε τις επιλογές μας και να μην απορρίπτουμε τίποτε απο τα "πρός ακρόαση". Όποιος δεν έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και την κρίση του να ακούει και να κάνει ότι κάνουν και του λένε ή προτείνουν οι άλλοι με οικονομική προσοχή μέχρι να νιώσει σίγουρος ότι είναι κάπως τουλάχιστον έτοιμος να εξασκήσει δική του κρίση.

Και όταν ακούτε να μην μιλάτε, τίποτε μούγκα. Ούτε να δεχθείτε να σας μιλάνε (έμποροι, φίλοι σας που σας κάλεσαν να ακούσετε , κανένας). Καλά είναι ούτε μετά. Θα περάσουν 4-5 ημέρες και μετά θα μιλήσετε για το εν λόγω θέμα που αφορά τεχνικες προδιαγραφές κλπ κλπ. ή ότι άλλο κενό ή απορία σας δημιουργήθηκε κατά την ακρόαση.

Ούτε γελάκια, ούτε αστειάκια, ούτε ποτάκια, και εαν σας ρωτάνε θα λέτε καλά όλα καλά. για να ξεφορτωθείτε όλους τους μπλά μπλά -δες που αναπαραγάγουν ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί τι διαβάσαμε και που (σαχλάμαρες).
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.084
Reaction score
21.529
Ο κόσμος που θέλει να προβεί σε αγορές να πάει να ακούσει και να μην απορρίπτει τίποτε. Μελέτες και απόψεις απο όπου και να προέρχονται να μην τις λαμβάνει υπόψιν μόλις κάτσει για ακρόαση. Μετά ας κάνει συσχετισμούς. Πρίν και κατά την διάρκεα, όχι. Τα ξεχνάς εσκεμμένα όλα. Απλά πράγματα για εμένα. Τα άλλα είναι λόγια του αέρα στο audio (στην καλύτερη περίπτωση). Τα ακούμε μόνο για να δούμε τις επιλογές μας και να μην απορρίπτουμε τίποτε απο τα "πρός ακρόαση". Όποιος δεν έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και την κρίση του να ακούει και να κάνει ότι κάνουν και του λένε ή προτείνουν οι άλλοι με οικονομική προσοχή μέχρι να νιώσει σίγουρος ότι είναι κάπως τουλάχιστον έτοιμος να εξασκήσει δική του κρίση.

Και όταν ακούτε να μην μιλάτε, τίποτε μούγκα. Ούτε να δεχθείτε να σας μιλάνε (έμποροι, φίλοι σας που σας κάλεσαν να ακούσετε , κανένας). Καλά είναι ούτε μετά. Θα περάσουν 4-5 ημέρες και μετά θα μιλήσετε για το εν λόγω θέμα που αφορά τεχνικες προδιαγραφές κλπ κλπ. ή ότι άλλο κενό ή απορία σας δημιουργήθηκε κατά την ακρόαση.

Ούτε γελάκια, ούτε αστειάκια, ούτε ποτάκια, και εαν σας ρωτάνε θα λέτε καλά όλα καλά. για να ξεφορτωθείτε όλους τους μπλά μπλά -δες που αναπαραγάγουν ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί τι διαβάσαμε και που (σαχλάμαρες).
Καλά όλα αυτά, αλλά ελπίζω να μιλάς τουλάχιστον για ακρόαση στον χώρο σου.. 8-)
Όποτε έχω ακούσει κάτι αλλού και μετά στο σπίτι είναι η μέρα με τη νύχτα (ή η νύχτα με την ημέρα, όπως θες.. :rolleyes:).
Εκτός αν οι συνθήκες είναι κατά τύχη (δεν γίνονται αυτά..) κοντά..
 

TGD

Μηνύματα
8.567
Reaction score
8.573
Η πιο σημαντική περιοχή του φάσματος, είναι η περιοχή αυξημένης ευαισθησίας του αυτιού, χονδρικά από τους 700 κύκλους μέχρι τους 2 χιλιόκυκλους.
Εκεί, ότι πάει στραβά, θα σε ενοχλήσει πρώτο
Για αυτό όχι κροσοβερ σε αυτές τις συχνότητες.

Όσο για τα άκρα του φάσματος, τώρα πια που με την ηλικία δεν ακούμε τίποτα εκεί πάνω, δεν χρειάζεται να σκοτιζόμαστε και με τα εκεί κάτω!

Ωχ. Μάλλον αλλιώς ακούστηκε!
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.586
Reaction score
27.443
Εχω την εντύπωση πως η περιοχή μέγιστης ευαισθησίας του αυτιού είναι 400hz-2,5khz.
 


Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Καλά όλα αυτά, αλλά ελπίζω να μιλάς τουλάχιστον για ακρόαση στον χώρο σου.. 8-)
Όποτε έχω ακούσει κάτι αλλού και μετά στο σπίτι είναι η μέρα με τη νύχτα (ή η νύχτα με την ημέρα, όπως θες.. :rolleyes:).
Εκτός αν οι συνθήκες είναι κατά τύχη (δεν γίνονται αυτά..) κοντά..
Το έχω απαντήσει και αυτό.

Το καλύτερο είναι στο χώρο σου.

Αλλά και κάποια να μην μπορείς και αναγκάζεσαι σε άλλους χώρους, φροντίζεις να είναι με κάπως παρόμοιας αρχιτεκτονικής μηχανηματα με τα δικά σου και κάνεις αναγωγές. Πρεέπι να μπορείς να κάνεις αναγωγές. Συνήθως έτσι και αλλιώς στον χώρο σου θα ακουστούν καλύτερα. Εκτο΄ς εάν ακούσεις σε φροντισμένο χώρο στον έμπορο και εσύ έχεις αφρόντιστο. Οι περιπτώσεις είναι πολλές. Γιατί το πολυκάναλο δεν έχει τέτοιας φύσης προβλήματα ; και μεγαλύτερα ;

¨Η θέλεις να πείς ή να δικαιολογήσεις μια τυφλή αγορά απο το ίντερνετ ή απο τι λένε ο ένας και ο άλλος ;

Γίνεται αλλά τι να σου πω ; εγώ δεν θα το έκανα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του ήχου δεν αλλάζουν όσο λες και όσο λένε όποιοι το λένε , κατά την γνώμη μου. Αυτό είναι μια σοφιστεία για διάφορους λόγους. Εξάλλου εγώ μιλούσα για γενική ιδέα. Επίσης το σημαντικό είναι ο ενισχυτής με ηχεία. Τα άλλα θα ακολουθήσουν και ευ΄κολο νατα πάρεις στο χώρο σου μάλιστα. Με αυτή τη λογική και ο χώρος σου δεν θα είναι αυτό που παίζουν ή μπορούν να παίξουν τα ηχεία κλπ. Εγώ έχω αλλάξει τρείς χώρους εντελώς διαφορετικούς και μαζί εκεί που τα ακροάστηκα και τον αναγνώριζα κατά μεγάλο ποσοστό τον ήχο μου. Αυτό που αλλάζει πολύ είναι η σκηνή. Τεσπά δεν ξέρω τι λένε , εγω σου λέω τι κάνω και μπορώ να κάνω εγώ. Με θεωρίες και μπλά μπλά επενδεδυμένες και με αποσπασματικά εξεταζόμενη ψευδοεπιστήμη ή αδυναμία κατανόησης του ρόλου κάποιων πραγμάτων δεν γίνεται δουλειά. Εάν δεν στρώσεις κώλο να εκπαιδευτεί το αυτί να αναγνωρίζεις κάποια πράγματα , στο κάτω κάτω δεν είναι λογικό να ασχολείσαι. Εκτός εάν θες μόνο να λές έχω κάτι που λέει ο ταδε και ο τάδε ή το τάδε και το τάδε περιοδικό , ιντερνετ λέει (λένε) ότι είναι καλό.

Εγώ πάντως να σπρώχνω κόσμο σε ένα φορμάτ που δεν υπάρχουν εγγραφές και καλό να είναι , δεν το κάνω με επικλήσεις τεχνικής ανωτερότητας. Αφού απαντούσα πρώτα σε αυτο το ερώτημα μετά θα προχωρούσα στο επόμενο ερώτημα. Δεν θα με ένοιαζε μια μελέτη που χρησιμοποιήσε συνθήκες διαφορετικές απο αυτές που θα έχω εγώ.

Ούτε θα ισχυριζόμουνα ότι με 10 ηχεία της πλάκας επειδή και μόνο το φορμάτ είναι καλό είναι καλύτερα από ένα καλό δικάναλο.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Εκτός αν οι συνθήκες είναι κατά τύχη (δεν γίνονται αυτά..) κοντά..
Σαν αυτές της μέλετης (σόρρυ διατριβής χα χα) του Ν.Κ. ας πούμε ; 😀 Ωραίο θέατρο με χιλιάδες ηχεία (σόρρυ εντοιχισμένα μεγάφωνα χα χα).
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.084
Reaction score
21.529
Το έχω απαντήσει και αυτό.

Το καλύτερο είναι στο χώρο σου.

Αλλά και κάποια να μην μπορείς και αναγκάζεσαι σε άλλους χώρους, φροντίζεις να είναι με κάπως παρόμοιας αρχιτεκτονικής μηχανηματα με τα δικά σου και κάνεις αναγωγές. Πρεέπι να μπορείς να κάνεις αναγωγές. Συνήθως έτσι και αλλιώς στον χώρο σου θα ακουστούν καλύτερα. Εκτο΄ς εάν ακούσεις σε φροντισμένο χώρο στον έμπορο και εσύ έχεις αφρόντιστο. Οι περιπτώσεις είναι πολλές. Γιατί το πολυκάναλο δεν έχει τέτοιας φύσης προβλήματα ; και μεγαλύτερα ;

¨Η θέλεις να πείς ή να δικαιολογήσεις μια τυφλή αγορά απο το ίντερνετ ή απο τι λένε ο ένας και ο άλλος ;

Γίνεται αλλά τι να σου πω ; εγώ δεν θα το έκανα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του ήχου δεν αλλάζουν όσο λες και όσο λένε όποιοι το λένε , κατά την γνώμη μου. Αυτό είναι μια σοφιστεία για διάφορους λόγους. Εξάλλου εγώ μιλούσα για γενική ιδέα. Επίσης το σημαντικό είναι ο ενισχυτής με ηχεία. Τα άλλα θα ακολουθήσουν και ευ΄κολο νατα πάρεις στο χώρο σου μάλιστα. Με αυτή τη λογική και ο χώρος σου δεν θα είναι αυτό που παίζουν ή μπορούν να παίξουν τα ηχεία κλπ. Εγώ έχω αλλάξει τρείς χώρους εντελώς διαφορετικούς και μαζί εκεί που τα ακροάστηκα και τον αναγνώριζα κατά μεγάλο ποσοστό τον ήχο μου. Αυτό που αλλάζει πολύ είναι η σκηνή. Τεσπά δεν ξέρω τι λένε , εγω σου λέω τι κάνω και μπορώ να κάνω εγώ. Με θεωρίες και μπλά μπλά επενδεδυμένες και με αποσπασματικά εξεταζόμενη ψευδοεπιστήμη ή αδυναμία κατανόησης του ρόλου κάποιων πραγμάτων δεν γίνεται δουλειά. Εάν δεν στρώσεις κώλο να εκπαιδευτεί το αυτί να αναγνωρίζεις κάποια πράγματα , στο κάτω κάτω δεν είναι λογικό να ασχολείσαι. Εκτός εάν θες μόνο να λές έχω κάτι που λέει ο ταδε και ο τάδε ή το τάδε και το τάδε περιοδικό , ιντερνετ λέει (λένε) ότι είναι καλό.

Εγώ πάντως να σπρώχνω κόσμο σε ένα φορμάτ που δεν υπάρχουν εγγραφές και καλό να είναι , δεν το κάνω με επικλήσεις τεχνικής ανωτερότητας. Αφού απαντούσα πρώτα σε αυτο το ερώτημα μετά θα προχωρούσα στο επόμενο ερώτημα. Δεν θα με ένοιαζε μια μελέτη που χρησιμοποιήσε συνθήκες διαφορετικές απο αυτές που θα έχω εγώ.

Ούτε θα ισχυριζόμουνα ότι με 10 ηχεία της πλάκας επειδή και μόνο το φορμάτ είναι καλό είναι καλύτερα από ένα καλό δικάναλο.
Έχω κάνει και τυφλές αγορές και με ορθάνοιχτα μάτια κι απ' ούλα..
Στην τελική επειδή είμαι λίγο ''λοξός,'' έχω μια τάση να εστιάζω στα καλά στοιχεία συνήθως (ο καλύτερος πελάτης :tongue:), ότι έχω αγοράσει μ' άρεσε (για διαφορετικούς λόγους το κάθε ένα :rolleyes:).
Ένα ηχείο που είναι καλό πιστεύω θα βρεθεί τρόπος να παίξει ικανοποιητικά (αυτό όσο αφορά μετρήσεις ή σοβαρές εταιρίες, ή καλή φήμη, κλπ..).
Αυτό που ήθελα να πω είναι πως ότι ακούμε ''κάπου'' δεν σημαίνει πως θα πάρουμε το ίδιο αποτέλεσμα σπίτι, αυτό..
 

Μηνύματα
4.946
Reaction score
8.754
Εγώ δεν θεωρώ και δεν υποστηρίζω τίποτε. Δεν με ενδιαφέρει το θέμα ούτε έχω ακούσει για να έχω κρίση. Εσύ υποστηρίζεις ότι είναι ανώτερο και μάλιστα το φορμάτ σαν φορμάτ και μόνο μην εξετάζοντας ή υπολογίζοντας άλλους παράγοντες.
Οπότε το βάρος της απόδειξης είναι σε εσένα. Εγώ εωτήσεις σου κάνω. Οι απάντήσεις σου σε αυτές δεν με ικανοποιούν. Μελέτες αποτελούν υποκειμενική κρίση ανθρώπων και διεξάγονται κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες και με συγκεκριμένης εμπειρικής ικανότητας υποκείμενα.
Ερωτησεις κανεις και παιρνεις απαντησεις :biggrin:
Η απαντηση μου βρισκεται στο παρακατω γραφημα. Βεβαια εσυ εισαι κλειδωμενο τιμονι, απ το ενα αυτι μπαινουν και απ το αλλο βγαινουν. Προτιμας να βγεις τσιτσιδος στο Συνταγμα παρα να παραδεχτεις οτι το πολυκαναλο υπερεχει. Μην μου κανεις ξανα ερωτησεις. Κουρασες.
3D.png
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.479
Μηνύματα
2.941.713
Members
38.187
Νεότερο μέλος
kotsos134
Top