- Μηνύματα
- 15.951
- Reaction score
- 18.607
Κάπως καλύτερα.Άσε ρε
Πάρε με παρουσία
Κάπως καλύτερα.Άσε ρε
Πάρε με παρουσία
Κίμωνα δες τι ωραίο χέρι (βραχίονα, καρπό, ώμο, κίνηση) φτιάχνει το βιολί στην γυναίκα. Ποίηση.Βρε πειρασμέ, θα ησυχάσεις; Τι φταίει η κοπέλα να πέφτει θύμα ασελγών συνειρμών;
Συνεχίζουμε ...Αυτό μόνο εσύ θα τόλεγες .
Με βάση αυτά που διαβασα η πιο κρίσιμη οκτάβα είναι αυτή μεταξύ 160 - 320 Hz και ακολουθεί αυτή μεταξύ 2,5-5KHz.Πότε το έκανες αυτό το πόστ ; και δεν το είδα. Τι είσαι κρυφα editor status και παρεμβάλεις πόστ όπου και οποτε θέλεις χα χα. Πλάκα κάνω (δεν γίνεται κιόλας νομίζω), μάλλον δεν το πρόσεξα.
Εμπειρικά μιλώντας πάντα (πάλι δεν ξέρω γιατί, ούτε βλέπω να λές ή να λές ότι λέει γιατί η τζενελεκ, θεωρώ ότι είναι κάτι γνωστό τεχνικά ? σε εσάς τους nerds ? χα χα) νομίζω έχουν δίκιο για αυτό φάσμα 50-200 και θα έλεγα εγω κυρίως μέχρι και το 400-500 Hz. Το έχω ξαναπεί αυτό σε κάποιο πόστ παλιά καθώς έχω ξεχωριστό midwoofer απο μεγάφωνο μεσαίων και έχω "εντοπίσει" και προσδώσει την διαφορά εκεί , σε αυτό το φάσμα συγκριτικά όταν ακούω άλλα ηχεία που έχουν μόνο ένα μεγάφωνο που διαχιείζεται τα μεσσαία. Βέβαια μόνο σε αυτόν τον τομέα που μιλάμε καθώς υπάρχουν πολύ καλύτερης ποιότητας μεγάφωνα απο το δικό μου σε ποιότητα , προδοαγραφές, υλικά κλπ που δίνουν καλύτερο αποτέλεσμα σε άλλους τομείς, εικόνα (χροιές κλπ).
Πάντως αυτό το φάσμα εγω το θεωρώ το σπουδαιότερο απο όλα.
Πολύ περίεργος τύπος είσαι πάντως βρε Ν.Κ.
Η πιο σημαντική περιοχή του φάσματος, είναι η περιοχή αυξημένης ευαισθησίας του αυτιού, χονδρικά από τους 700 κύκλους μέχρι τους 2 χιλιόκυκλους.Πάντως με σιγουριά μπορεί να πει κανείς ότι η πρώτη οκτάβα δεν είναι τόσο σημαντική σε σχέση με τις υπόλοιπες.
Επιτέλους!!! ήρθαν οι εκπτώσεις!!!!!Όσον αφορά την 1η οκτάβα, είναι το απολύτως τελευταίο τμήμα του φάσματος που θα πρέπει να σε απασχολήσει, και χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις, μπορείς να απολαμβάνεις τη μουσική σου (και τον κινηματογράφο) από τη δεύτερη οκτάβα και άνω
Πάντως αυτό το τσίτι που φοράει δεν της πάει. Εμένα πάλι μ' αρέσει όταν η γυναίκα παίζει με τα μαλλιά της, αλλά τώρα πια... "γέρων (εντάξει, τρόπος του λέγειν) εραστής, εσχάτη κακή τύχη".Συνεχίζουμε ...
4.48
Φτιάξιμο μαλλιών.
Όλες οι κινήσεις των γυναικών είναι ποίηση.
Παρατήρησε και πόσο προσεκτικά ακούει.
Με την Σάρα είμαι ερωτευμένος. Ότι και να κάνει σωστό θα μου φανεί.
Μπορεις προσωπικα να εξακολουθησεις να θεωρεις το δικαναλο ανωτερο απ το πολυκαναλο αλλα σου λειπουν δημοσιευμενες μελετες για να υποστηριξεις το επιχειρημα σου.Τι σχέση έχουν τα θέατρα αλλά και τα μεγάφωνα όπως τα χρησιμοποιούν σε διάταξεις για να κρίνουν πολυκάναλο ή δικάναλο περιεχόμενο και μάλιστα συγκριτικά με το περιβάλλον ένος οικιακού χώρου, μόνο κάποιος που θέλει να αποδείξει την ανώτερότητα του format και μόνο ως παράγοντα , συγκριτικά με 1002 άλλους παράγοντες και ιδιάιτερα και του χώρου που δείχνει να έχεις και κάποια "ειδίκευση" ... θα μπορούσε να κάνει τέτοιο συσχετισμό .
Τέτοια ερώτηση ούτε σε συγκριτική δοκιμή δονητών (όχι τσιμέντου, εννοείται)...Τρεις ομάδες ακροατών (ηχολήπτες,μουσικοί και ανεκπαίδευτοι ακροατές) ελαβαν μερος και ρωτηθηκαν για το μεγεθος της ευχαρίστησης/απολαυσης και το μεγεθος της συναισθηματικης διεγερσης που προκαλειται
Εγώ δεν θεωρώ και δεν υποστηρίζω τίποτε. Δεν με ενδιαφέρει το θέμα ούτε έχω ακούσει για να έχω κρίση. Εσύ υποστηρίζεις ότι είναι ανώτερο και μάλιστα το φορμάτ σαν φορμάτ και μόνο μην εξετάζοντας ή υπολογίζοντας άλλους παράγοντες.Μπορεις προσωπικα να εξακολουθησεις να θεωρεις το δικαναλο ανωτερο απ το πολυκαναλο
Καλά όλα αυτά, αλλά ελπίζω να μιλάς τουλάχιστον για ακρόαση στον χώρο σου..Ο κόσμος που θέλει να προβεί σε αγορές να πάει να ακούσει και να μην απορρίπτει τίποτε. Μελέτες και απόψεις απο όπου και να προέρχονται να μην τις λαμβάνει υπόψιν μόλις κάτσει για ακρόαση. Μετά ας κάνει συσχετισμούς. Πρίν και κατά την διάρκεα, όχι. Τα ξεχνάς εσκεμμένα όλα. Απλά πράγματα για εμένα. Τα άλλα είναι λόγια του αέρα στο audio (στην καλύτερη περίπτωση). Τα ακούμε μόνο για να δούμε τις επιλογές μας και να μην απορρίπτουμε τίποτε απο τα "πρός ακρόαση". Όποιος δεν έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και την κρίση του να ακούει και να κάνει ότι κάνουν και του λένε ή προτείνουν οι άλλοι με οικονομική προσοχή μέχρι να νιώσει σίγουρος ότι είναι κάπως τουλάχιστον έτοιμος να εξασκήσει δική του κρίση.
Και όταν ακούτε να μην μιλάτε, τίποτε μούγκα. Ούτε να δεχθείτε να σας μιλάνε (έμποροι, φίλοι σας που σας κάλεσαν να ακούσετε , κανένας). Καλά είναι ούτε μετά. Θα περάσουν 4-5 ημέρες και μετά θα μιλήσετε για το εν λόγω θέμα που αφορά τεχνικες προδιαγραφές κλπ κλπ. ή ότι άλλο κενό ή απορία σας δημιουργήθηκε κατά την ακρόαση.
Ούτε γελάκια, ούτε αστειάκια, ούτε ποτάκια, και εαν σας ρωτάνε θα λέτε καλά όλα καλά. για να ξεφορτωθείτε όλους τους μπλά μπλά -δες που αναπαραγάγουν ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί τι διαβάσαμε και που (σαχλάμαρες).
Για αυτό όχι κροσοβερ σε αυτές τις συχνότητες.Η πιο σημαντική περιοχή του φάσματος, είναι η περιοχή αυξημένης ευαισθησίας του αυτιού, χονδρικά από τους 700 κύκλους μέχρι τους 2 χιλιόκυκλους.
Εκεί, ότι πάει στραβά, θα σε ενοχλήσει πρώτο
Το έχω απαντήσει και αυτό.Καλά όλα αυτά, αλλά ελπίζω να μιλάς τουλάχιστον για ακρόαση στον χώρο σου..
Όποτε έχω ακούσει κάτι αλλού και μετά στο σπίτι είναι η μέρα με τη νύχτα (ή η νύχτα με την ημέρα, όπως θες.. ).
Εκτός αν οι συνθήκες είναι κατά τύχη (δεν γίνονται αυτά..) κοντά..
Σαν αυτές της μέλετης (σόρρυ διατριβής χα χα) του Ν.Κ. ας πούμε ; Ωραίο θέατρο με χιλιάδες ηχεία (σόρρυ εντοιχισμένα μεγάφωνα χα χα).Εκτός αν οι συνθήκες είναι κατά τύχη (δεν γίνονται αυτά..) κοντά..
Έχω κάνει και τυφλές αγορές και με ορθάνοιχτα μάτια κι απ' ούλα..Το έχω απαντήσει και αυτό.
Το καλύτερο είναι στο χώρο σου.
Αλλά και κάποια να μην μπορείς και αναγκάζεσαι σε άλλους χώρους, φροντίζεις να είναι με κάπως παρόμοιας αρχιτεκτονικής μηχανηματα με τα δικά σου και κάνεις αναγωγές. Πρεέπι να μπορείς να κάνεις αναγωγές. Συνήθως έτσι και αλλιώς στον χώρο σου θα ακουστούν καλύτερα. Εκτο΄ς εάν ακούσεις σε φροντισμένο χώρο στον έμπορο και εσύ έχεις αφρόντιστο. Οι περιπτώσεις είναι πολλές. Γιατί το πολυκάναλο δεν έχει τέτοιας φύσης προβλήματα ; και μεγαλύτερα ;
¨Η θέλεις να πείς ή να δικαιολογήσεις μια τυφλή αγορά απο το ίντερνετ ή απο τι λένε ο ένας και ο άλλος ;
Γίνεται αλλά τι να σου πω ; εγώ δεν θα το έκανα.
Τα βασικά χαρακτηριστικά του ήχου δεν αλλάζουν όσο λες και όσο λένε όποιοι το λένε , κατά την γνώμη μου. Αυτό είναι μια σοφιστεία για διάφορους λόγους. Εξάλλου εγώ μιλούσα για γενική ιδέα. Επίσης το σημαντικό είναι ο ενισχυτής με ηχεία. Τα άλλα θα ακολουθήσουν και ευ΄κολο νατα πάρεις στο χώρο σου μάλιστα. Με αυτή τη λογική και ο χώρος σου δεν θα είναι αυτό που παίζουν ή μπορούν να παίξουν τα ηχεία κλπ. Εγώ έχω αλλάξει τρείς χώρους εντελώς διαφορετικούς και μαζί εκεί που τα ακροάστηκα και τον αναγνώριζα κατά μεγάλο ποσοστό τον ήχο μου. Αυτό που αλλάζει πολύ είναι η σκηνή. Τεσπά δεν ξέρω τι λένε , εγω σου λέω τι κάνω και μπορώ να κάνω εγώ. Με θεωρίες και μπλά μπλά επενδεδυμένες και με αποσπασματικά εξεταζόμενη ψευδοεπιστήμη ή αδυναμία κατανόησης του ρόλου κάποιων πραγμάτων δεν γίνεται δουλειά. Εάν δεν στρώσεις κώλο να εκπαιδευτεί το αυτί να αναγνωρίζεις κάποια πράγματα , στο κάτω κάτω δεν είναι λογικό να ασχολείσαι. Εκτός εάν θες μόνο να λές έχω κάτι που λέει ο ταδε και ο τάδε ή το τάδε και το τάδε περιοδικό , ιντερνετ λέει (λένε) ότι είναι καλό.
Εγώ πάντως να σπρώχνω κόσμο σε ένα φορμάτ που δεν υπάρχουν εγγραφές και καλό να είναι , δεν το κάνω με επικλήσεις τεχνικής ανωτερότητας. Αφού απαντούσα πρώτα σε αυτο το ερώτημα μετά θα προχωρούσα στο επόμενο ερώτημα. Δεν θα με ένοιαζε μια μελέτη που χρησιμοποιήσε συνθήκες διαφορετικές απο αυτές που θα έχω εγώ.
Ούτε θα ισχυριζόμουνα ότι με 10 ηχεία της πλάκας επειδή και μόνο το φορμάτ είναι καλό είναι καλύτερα από ένα καλό δικάναλο.
Ερωτησεις κανεις και παιρνεις απαντησειςΕγώ δεν θεωρώ και δεν υποστηρίζω τίποτε. Δεν με ενδιαφέρει το θέμα ούτε έχω ακούσει για να έχω κρίση. Εσύ υποστηρίζεις ότι είναι ανώτερο και μάλιστα το φορμάτ σαν φορμάτ και μόνο μην εξετάζοντας ή υπολογίζοντας άλλους παράγοντες.
Οπότε το βάρος της απόδειξης είναι σε εσένα. Εγώ εωτήσεις σου κάνω. Οι απάντήσεις σου σε αυτές δεν με ικανοποιούν. Μελέτες αποτελούν υποκειμενική κρίση ανθρώπων και διεξάγονται κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες και με συγκεκριμένης εμπειρικής ικανότητας υποκείμενα.