Ψιθυροι απο παλια ...



Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Ερωτησεις κανεις και παιρνεις απαντησεις :biggrin:
Η απαντηση μου βρισκεται στο παρακατω γραφημα. Βεβαια εσυ εισαι κλειδωμενο τιμονι, απ το ενα αυτι μπαινουν και απ το αλλο βγαινουν. Προτιμας να βγεις τσιτσιδος στο Συνταγμα παρα να παραδεχτεις οτι το πολυκαναλο υπερεχει. Μην μου κανεις ξανα ερωτησεις. Κουρασες.
View attachment 284105
Τι απαντήσεις και πόσο ιακνοποιητικές έδινες θα το κρινω εγώ, όχι εσύ.

¨Ασε που δεν σου έκανα ποτέ καμία. Εσυ θεωρείς ότι σου έκανα και απαντάς και μάλιστα αυτά που θές, όχι αυτά που σε ρωτάνε.

Πάνε εκεί να μάθεις την διαφορά μεταξύ πραγματικότητας και εγγραφής όσον αφορά το δυναμικό εύρος που μας περνιέσαι και ειδικός ; χα χα και μετά να μιλάς με βεβαιότητα επι παντός επιστητού. Μας μεταφέρεις εδώ κάθε αρθρο που βρίσκεις στο ιντερνετ και κάνεις συσχετισμούς του τίποτα και του πουθενά και πρέπει εμείς να το διαβάζουμε και να σου απάντάμε σε κάθε σου πόστ.

Εγώ το μόνο που σε ρώτησα είναι εάν είσαι της δουλειάς ή χομπίστας. Απάντηση δεν πήρα , οπότε κατάλαβα.
Και πολύ άργησες.
Να και ο μαιντανός που περιμένει χρόνια στην γωνία για να την πει σε κάποιον. 😀
 
Last edited:

Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Χα χα τώρα μου έβγαλε τις φώτο (λόγω του γνωστού προβλήματος μου) απο τις προτιμήσεις και μάλιστα στα μη συσχετιζόμενα περιβάλλοντα που περιγράψαμε.

Και είδα την αλληλοεπικάλυψη (και κυρίως των μουσικών , οι άλλοι δεν με ενδιαφέρουν ποτέ εξάλλου).

¨Αντε να εξηγήσω επιστημονικά εγώ τώρα τι σημαίνει αυτή στον μέγα επιστήμονα Ν.Κ.

Μεγαλύτερη και απο τις μετρήσεις συντελεστή απορροφητικότητας υλικών σε διαφορετικούς θαλάμους κοντεύει να γίνει. 😀 Και αφορά και "προτίμηση" και "ευχαρίστηση" και όχι αντικειμενικό χαρακτηριστικό ενός υλικού. Φαντάσου.

Θα του εξηγούμε κιόλας, θα μαθάινει, θα κάνει μούγκα σε όσα άσχετα αυτός ισχυρίστηκε, θα κάνει μεγάλο θέμα και παρατηρήσεις στα δικά μας μόνο λεγόμενα .... και μετά θα μας λέει ότι τον ρωτήσαμε κιόλας . χα χα

¨Ασε που εκκλησιαστικό όργανο θα τους βάλανε να ακούσουν. 😀
 
Last edited:

Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Καποτε καποιοι εβαζαν το γραμμοφωνο να παιζει, εκλειναν τα ματια και φανταζονταν τους ηχους ....

Λιγο μετα ηλθαν οι λαμπες στους ενισχυτες και τα πικαπ που αποτελεσαν το εναυσμα αυτου που ονομαζουμε Hi Fi. Παρ' οτι οι λαμπατοι ενισχυτες ειχαν αρκετη παραμορφωση η αληθεια ειναι οτι αυτη η παραμορφωση δεν ξενιζε τα αυτια του ακροατη αλλα δεν θα πρεπει να ξεχναμε πως η ποιοτητα του ηχου δεν ηταν ποτε ακριβως η ιδια με αυτην της προηγουμενης μερας.

Μεχρι να ζεσταθει η λαμπα εβγαζες τον δισκο απο την θηκη και το προστατευτικο του καλυμα τον εβαζες στο πικαπ, τον καθαριζες και του αφαιρουσες τον στατικο ηλεκτρισμο με το Diskwasher ή κατι αναλογο, εβαζες την κεφαλη στον δισκο και ετρεχες να κατσεις για να ακουσεις την μουσικη σου.

Τα τσικ και τα τσακ βεβαια ηταν παροντα που και που καθως το διαμαντακι της κεφαλης εγδερνε το καυμενο το βινυλιο καθως χορευε στο αυλακι του δισκου.

Καποτε επιτελους εφτασαν τα τρανζιστορς και τα ολοκληρωμενα στους ενισχυτες και στα υπολοιπα ηλεκτρονικα της ηχητικης αλυσιδας και οι παραμορφωσεις μειωθηκαν κατα πολυ ενω αυξηθηκε κατα πολυ η ζωη αλλα και η σταθεροτητα στην ηχητικη αποδοση με μονο προβλημα την ενοχλητικη παραμορφωση οταν υπεοοδηγουσαμε το συστημα.

Καπου εκει υπηρξε μια μικρη επανασταση καθως υπηρξαν δισκοι βινυλιου με κωδικοποιηση dbx και που με τον αναλογο αποκωδικοποιητη ο θορυβος επιφανιας και τα ενοχλητικα τσακ-τσουκ εφευγαν αλλα το συστημα δεν επικρατησε και οι ελπιδες εσβυσαν.

Δεν ελειψαν βεβαια οι λατρεις της λαμπας που δεν μπορεσαν ποτε να καταλαβουν πως ο ρολος ενος ενισχυτικου συστηματος ειναι να αυξανει την ενταση ενος σηματος χωρις ομως να το επηρεαζει.

Καπου εκει εμφανιστηκε το CD που το ενα απο τα δυο πρωτα Hitachi DA 1000 το παρουσιασα εγω στο νησι μου μια εβδομαδα πριν την πρωτη επισιμη παρουσιαση του στο Hilton.

Ως δια μαγειας τα τσικ-τσουκ οπως και ο θορυβος επιφανειας καθως το διαμαντακι εξυνε το βινυλιο πηγαν περιπατο.

Ηταν η πρωτη φορα που οι ακρες του ακουστικου φασματος εφταναν στον ακροατη χωρις διορθωσεις καμπυλης οπως συνεβαινε με τους phono προενισχυτες των πικαπ.

Η μεγαλη διαφορα δυναμικων αλλα και οι διαφορες στο ακουστικο φασμα ειδικα στις χαμηλες και ψηλες συχνοτητες βεβαια ακουστηκαν περιεργα απο τους φιλους του βινυλιου και αρχισαν οι διαφορες φιλοσοφιες που λεγονταν βεβαια και με το αναλογο περισπουδαστο υφος.

Ειχα δει και ακουσει το Nakamichi που ειχε ολοκληρο συστημα για να κεντραρει τον δισκο ετσι ωστε να μην του προκαλει ακομα μεγαλυτερη ζημια η βελονα αλλα και να ακουγεται καλυτερα ο ηχος οπως και το υπεροχο Technics SL-1000 MKIII.

Η αληθεια ειναι πως και εγω αγαπησα το πικαπ που για καιρο με συντροφευε στις μουσικες μου απολαυσεις (και δεν ειχαν περασει λιγα απο τα χερια μου) αλλα αυτο δεν με εμποδισε να δω την επανασταση που εφερε το CD.

Οι διαφορες ακομα και με δικους αμμεσης κοπης Sheffield, Telarc κλπ ηταν τεραστιες. Τοτε οι περισσοτεροι παιζαμε τον δισκο μια φορα και τον γραφαμε σε μπομπινα, κασετα ή ακομα καλυτερα σε Hi Fi video ή στο περιφημο Technics SV-P100 το οποιο δεν ηταν τιποτε αλλο παρα ενα μηχανημα που εγραφε οπως ακριβως ενα Hi Fi video σε VHS κασετα με εξαιρετικα χαρακτηριστικα και πολυ καλυτερα μιας μπομπινας, των Nakamichi ή και του Technics RS-9900US που αν και deck αποτελειτο απο δυο κομματια το μηχανικο μερος και το ηλεκτρονικο και που ενας αρθρογραφος του Ηχου με εσκασε μεχρι να το καταλαβει.

Ετσι ο δισκος εμενε ουσιαστικα ανεπαφος και ακουγαμε απο το μεσον που το ειχαμε γραψει.

Ο ειδικος τυπος επαιξε τον δικο του ρολο που τις περισσοτερες φορες ειχε θετικες επιπτωσεις αλλα δεν ελειψαν και οι περιπτωσεις που οδηγος του ηταν το κερδος με πολλες αναφορες και παρουσιασεις μονο για γελια.

Ακομα μου ερχονται στο μυαλο ανθρωποι που αν και ειχαν υπεροχη ακοη και μπορουσαν να ξεχωρισουν το παραμικρο δεν μπορουσαν να αγορασουν αυτο που επιθυμουσαν ενω αλλοι αγοραζαν αβιαστα αυτο που ηθελαν απλα και μονο για να το εχουν και πολλες φορες για να καμαρωνουν σαν γυφτικα σκερπανια στους γνωστους τους.

Μετα αρχισαν τα πολυκαναλα συστηματα με πολλους ακροατες να σκεφτονται: Γιατι να μην παρω ενα πολυκαναλο συστημα ετσι ωστε να παιζω με τα δυο μπροστα ηχεια και το sub την μουσικη μου και στις ταινιες να παιζουν ολα τα ηχεια ?

Ποιος θα μπορουσε να πει πως δεν σκεφτοταν σωστα ? Κανεις !

Λιγο μετα τα ηχεια απο 5 εγιναν 7 και ο δρομος πηρε την ανηφορα γιατι αντε να βαλεις ενισχυτικα και ηχεια της προκοπης σε αυτα τα συστηματα για να μην μιλησω για το θεμα ρυθμισης των ηχειων στον χωρο.

Μετα αρχισαν οι εκπτωσεις με το mp3, τα ηχεια στον υπολογιστη κλπ

Κλειστε λοιπον τα ματια και ακουστε με το συστημα που μπορεσατε να αποκτησετε και χαρειτε το !!
Ψίθυροι απο το μέλλον ....

θα στο κάνουν το νήμα Cangarro.

😀

Πάρε, πάρε, πάρε, πάρε, πάρε πολυκάναλο κύριος.

Πάρε, πάρε, πάρε, πάρε, πάρε δικάναλο κύριος.

Ντεν αρέσει , γκυρίσει πίσω.

Η διέγερση εγγυημένη. Νομπέλ στην ψυχολογία εξασφάλισε ομάδα τριών επιστημόνων που ανακάλυψαν το ευχαριστησιόμετρο.

Επίπεδο ατόμων audio ... 😀
 
Last edited:

Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Και απορούσαν μετά κάτι ηχολήπτες ή κάτι επιστήμονες του audio που είχα δεί κάποτε (και το πόσταρα) σε βίντεο γιατί δεν βοηθάνε οι άνθρωποι της τέχνης (πέρα απο τους μουσικούς κιόλας) τους επιστήμονες του ήχου ... να βγάλουν άκρη για μια στοιχειοθέτηση συσχετισμών μεταξύ υποκειμενικής και αντικειμενικής σχέσης του τι είναι ποιοτικό στην ακρόαση ή στην ανάπτυξη και εξέλιξη της τεχνολογίας στον ήχο.

Ποιός ξέρει τι "μουσικούς" χρησιμοποιούνε στις μελέτες. 😀 Ούτε κάν φοιτητές 1 ου έτους φαντάζομαι με κανένα χαρτζηλίκι που θα τους δίνουν ανά ώρα ακρόασης.😀 Μπορεί να έχουν γρατζουνίσει και κανένα όργανο πέρα απο την θεωρία μουσικής του 1 ου έτους σπουδών τους.

Ερωτηματολόγιο της "έρευνας" ... ; εκεί είναι το μεγαλύτερο γέλιο. Να σου κάνω εγώ ερωτηματολόγιο να βγείς ότι είσαι ελέφαντας στην ψυχολογία. 😀

Καλά οι ηχολήπτες θα είναι απο αυτούς που παίρνoυν γκράμμυ για δουλειές με Dynamic Range 2. ή που κάνουν διαφημιστικά στην καλύτερη. 😀
 
Last edited:

Μηνύματα
455
Reaction score
1.569
Παντα απολαμβανα τις συζητησεις με τον συγχωρεμενο κ. Κακαδελη (Lyric Νεας Υορκης) που μπορει να ξεκινησε φτιαχνοντας επενδυσεις για τηλεορασεις πλουσιοσπιτων της Αμερικης αλλα ηταν και ο ανθρωπος που ανακαλυψε και ανεδειξε τον Mark Levinson (και μετεπειτα συνεταιρο του).

Μου ειχε και του ειχα μεγαλη συμπαθεια γιατι ηταν αληθινος, δεν πεταγε μπουρδες, δεν ηταν ξερολας και παντα μιλαγε με δεδομενα. Σεβομουν οτι δεν κοιταγε τον πελατη στην τσεπη.

Εγω παλι μπηκα να γραψω για μια αλλη εποχη που την εζησα απο κοντα και σε καθε επιπεδο. Δεν ειναι ευκολο λοιπον να με εντυπωσιασει καποιος, γεννηθηκα μεσα στα ηλεκτρονικα, εβγαζα την ψυχη σε οποιον ερχοταν να παρει ενα στρεοφωνικο εξασφαλιζοντας οτι θα επαιρνε αυτο που χρειαζοταν και δεν ηταν λιγες οι φορες που παροτρυνα μερικους να μην αγορασουν εκεινη την στιγμη γιατι εβλεπα οτι αυτο που χρειαζονταν δεν ηταν αυτο που ετοιμαζονταν να αγορασουν.

Εχω ακουσει, εχω ζησει και εχω δει πολλα απο Hi Fi, PA και επαγγελματικες εγκαταστασεις, παρουσιασα στο νησι μου το D2 mac (Δορυφορικο HD) 6 μηνες πριν την προσκληση της ERT στοι κοινο για να παει να το δει στο ραδιομεγαρο και οταν η NOVA μας καλεσε για το πρωτο τεχνικο σεμιναριο ολοι ηταν γυρω απο ενα πιατο και εγω επαιζα με εναν σκυλο φυλακα ειπε καποιος στον διεθυντη τεχνικου : κ. Διεθυντα ο Καγκουρας παιζει με τον σκυλο στην εισοδο και εκεινος του ειοε : αστον αυτον, εσυ κοιτα εδω να μαθαινεις.

Οταν ηλθε λιγο καιρο πιο πριν με τον Ολλανδο Γενικο διεθυντη τεχνικου της Multichoice παγκοσμια για να τσεκαρει σε ποιον θα δωσουν το τεχνικο τμημα και τις πωλησεις σε καθε νομο με ρωτησε ο Ολλανδος αν ειχα πεδιομετρο, του ειπα πως ειχα και μου ζητησε να το δει. Του εδειξα ενα πεδιομετρο της Prestel που ειχε ο πατερας μου και που ηταν για επιγεια συστηματα ηληκιας ανω των 40 ετων.

Με κοιταξε σαν να ξετρυπωσε λαγο ( Ο Ελληνας διευθυντης τεχνικου που μαζι ειχαν ελθει γελαγε γιατι ηξερε), ειναι αυτο δορυφορικο οργανο ? με ρωτησε, του ειπα : Αν εχω αυτο απο εκεινη την εποχη πιστευετε οτι δεν θα εχω κατι πιο συγχρονο μιας και κανω πολλα πολλα χρονια (ισως και ο πρωτος στην Ελλαδα) τωρα εγκαταστασεις ?

Οκ μου λεει, μπορω ομως να το δω ? ειδε το πρωτο και μου ειπε πως ειναι ενα καλο οργανο... στο εβδομο με κοιταξε ερωτηματικα και μου ειπε : Τι το κανετε αυτο εδω, ενα τετοιο εχουμε εμεις στα κεντρικα.

Διαβασα με λυπη για ανθρωπους που αλλαζουν το συστημα τους για να παρουν πολυκαναλο και που και εκεινο θα το αλλαξουν για να παρουν 16 καναλο και μετα θα ψαχνουν ανθρωπο να το δωσουν για να παρουν 40 καναλο ....

Δεν χαμπαριαζω λοιπον, κοιταζω την στραβομαρα μου και αν μου ζητηθει και μπορω να βοηθησω καπου το κανω.

Το μονο που θελω ειναι να μην τσακωθειτε σε αυτο το νημα γιατι θα φυγω.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Το μονο που θελω ειναι να μην τσακωθειτε σε αυτο το νημα γιατι θα φυγω.
ΟΚ σεβαστό, δεν θα έρθουν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα. Οπότε εγώ αποχωρώ γιατί αποτελώ κόκκινο πάνι.

FWIW, φροντίζω μέχρι και οι "τσσκωμοί" μου να έχουν χρήσιμα ερωτήματα και όχι απαντήσεις. Απαντήσεις δίνουν εδώ το 99 %. Ερωτήσεις και αναρωτήσεις κανένας. Αυτο από μόνο του δείχνει πολλά σε όποιον ξέρει όχι μόνο απο ήχο αλλά απο τα πάντα στη ζωή. Οι ερωτήσεις σπέρνουν αμφιβολίες. Οι αμφιβολίες δεν κάνουν καλό χα χα. Ελπίζω όσα έγραψα να βοήθησαν σε κάτι ή κάποιον. Εξάλλου ήμουν και στο σωστό πνεύμα ... ψίθυροι απο τα παλιά. Καλή τύχη στους ψιθύρους απο τα καινούργια. Να πηγαίνεις στα καινούργια χωρίς να ξέρεις (ήξερες) καλά καν τα παλιά ... δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στην εν λόγω ενασχόληση (χόμπι ?) κατά τη γνώμη μου.

Καλή συνέχεια. Εάν δεν μου πεί κανένας καμιά βλακεία για τα ήδη λεχθέντα εγώ δεν συμμετέχω. Και πάλι θα φροντίσω να μην επεκταθώ πέραν χιουμοριστικής διάθεσης στην απάντηση μου.

Σας αφήνω στα χέρια των ¨ειδικών" που έχουν για εσάς όλες τις απαντήσεις.
 

Μηνύματα
455
Reaction score
1.569
Οχι να καθισετε !!! Δεν αναφερθηκα σε σας !!! Μην με στεναχωτειτε τωρα :(

Συμφωνω με πολλα απο τα λεγομενα σας και καλα κανετε και θετετε ερωτηματα, ετσι προχωραει ο κοσμος !!!

Αφιερωμενη !! Καθιστε κατω απο την μπαρα !!!

_NCP1132_DxO.jpg
 

Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Οχι να καθισετε !!! Δεν αναφερθηκα σε σας !!! Μην με στεναχωτειτε τωρα :(

Συμφωνω με πολλα απο τα λεγομενα σας και καλα κανετε και θετετε ερωτηματα, ετσι προχωραει ο κοσμος !!!
Όχι κατάλαβα ότι δεν αναφέρεστε σε εμένα.

Απλώς η παρουσία μου δεν θα εξασφαλίσει την ηρεμία που θέλετε για το νήμα σας για λόγους που δεν αφορούν ούτε εσάς (και ούτε εμένα). Αλλά that's the situation. Εσάς θα σας διαβάζω πάντως.
 

Μηνύματα
455
Reaction score
1.569
Οταν ειπα να μην ειμαι εγω και το νημα μου η αιτια να τσακωθει καποιος με καποιον αλλον δεν ειπα πως θα ηθελα να λειψει η συζητυηση.

Χωρις την συζητηση, την αμφιβολια, τα ερωτηματα και τα λαθη τιποτα δεν θα ειχε προχωρησει στην ζωη και σε κανενα επιπεδο.
 

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.393
Ενδιαφέρουσες οι ιστορίες, τις διαβάζω δύο και τρεις φορές, κι εύχομαι να μας χαρίσεις πολλές ακόμα, αλλά έχω μια απορία.

Γιατί τόση λύπη για εκείνον που πούλησε το δικάναλο και πήρε 5κάναλο και μετά θα το πουλήσει για 40κάναλο;
Αποκλείεται να είναι προς το καλύτερο;
Π.χ. έχουμε πρόσφατο νήμα όπου ο νηματοθέτης πούλησε B&W802 με Devialet κι ετοιμάζει πολυκάναλο με KH310. Πιστεύεις ότι κάνει λάθος, ή τα δικά σου παραδείγματα που έχεις στο μυαλό σου είναι από άτομα που έκαναν εκπτώσεις ποιότητας κατά τη μετάβασή τους στο πολυκάναλο;
 

Μηνύματα
15.948
Reaction score
18.605
Συνεχίζουμε ...

4.48

Φτιάξιμο μαλλιών.

Όλες οι κινήσεις των γυναικών είναι ποίηση.

Παρατήρησε και πόσο προσεκτικά ακούει.

Με την Σάρα είμαι ερωτευμένος. Ότι και να κάνει σωστό θα μου φανεί. 😀
@kimon

“Music is dangerous, as all truly beautiful things are: they change us, sometimes they enchant us with their beauty, like teen love affairs ... it’s dangerous to come across a beauty that has the power to change us”.

Nicola Piovani
 

Μηνύματα
455
Reaction score
1.569
Δεν εχω καμια εχθρα για τα πολυκαναλα !

Στο πρωτο post του νηματος ειχα γραψει :

Μετα αρχισαν τα πολυκαναλα συστηματα με πολλους ακροατες να σκεφτονται: Γιατι να μην παρω ενα πολυκαναλο συστημα ετσι ωστε να παιζω με τα δυο μπροστα ηχεια και το sub την μουσικη μου και στις ταινιες να παιζουν ολα τα ηχεια ?

Ποιος θα μπορουσε να πει πως δεν σκεφτοταν σωστα ? Κανεις !


Εχω την εντυπωση πως το δικαναλο συστημα που ειχε παρει παρ' οτι εξαιρετο ισως δεν ηταν και το καλυτερο για τον χωρο του ή πως θα επρεπε να καμει τεραστιες αλλαγες στον χωρο και παλι ομως χωρις σιγουρα αποτελεσματα.

Ολη η σειρα των Ναυτιλων ηθελε ενισχυτες με ψηλα ρευματα, αυτον τον ενισχυτη ομως δεν το εχω ακουσει οποτε και δεν εχω αποψη.

Το να βαλει σε αυτον τον χωρο ενα πολυκαναλο ομως συστημα θα ηθελε πολλαπλασια προσοχη στο στησιμιο και μπορει να του εδινε πιο εντυπωσιακο αποτελεσμα και ειδικα σε home theater αλλα σε μουσικη θεωρω πως αν εστηνε σωστα (οσο γινοταν σε αυτον τον χωρο) τα 802 ο ηχος θα ηταν πιο ζυγισμενος.
 

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.393
Στο quote σου όμως τονίζεις: “Γιατι να μην παρω ενα πολυκαναλο συστημα ετσι ωστε να παιζω με τα δυο μπροστα ηχεια και το sub την μουσικη μου και στις ταινιες να παιζουν ολα τα ηχεια ?”

Για πολυκάναλο για ακρόαση μουσικής με υλικό dolby atmos και τα υπόλοιπα με upmixing τι γνώμη έχεις;
 


Μηνύματα
455
Reaction score
1.569
Στο quote σου όμως τονίζεις: “Γιατι να μην παρω ενα πολυκαναλο συστημα ετσι ωστε να παιζω με τα δυο μπροστα ηχεια και το sub την μουσικη μου και στις ταινιες να παιζουν ολα τα ηχεια ?”

Για πολυκάναλο για ακρόαση μουσικής με υλικό dolby atmos και τα υπόλοιπα με upmixing τι γνώμη έχεις;
Ενας ακροατης που εχει παρακολουθησει ζωντανες εκτελεσεις περιμενει να ακουσει την ορχηστρα σπιτι του οπως και στις ζωντανες εκτελεσεις, αυτο ειναι για αυτον οτι πιο κοντα στο ζωντανο.

Δεν θελει να ακουει οπως θα ακουγε ενα μελος της ορχηστρας, θελει να ειναι ακροατης. Η στερεοφωνικη εικονα το καταφερνει αυτο με δυο ηχεια οπως και με 2 δορυφορους και sub. Το συστημα ετσι ειναι απλο, πολυ πιο ευκολο στην ρυθμιση και δεν υποφερει απο αναιρεσεις, συμβολες, χρονικα προβληματα κλπ πραγματα που συμβαινουν σε συστηματα πολλων ηχειων σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο.

Περα απο αυτο ο διαχωρισμος των καναλιων σε πολυκαναλα συστηματα επαφιεται στον καθε ηχοληπτη πραγμα που καθολου απλο δεν ειναι μιας και εκει μπαινει η υποκειμενικοτητα του ηχοληπτη.

Στον στερεοφωνικο ηχο ακομα και με μια απλη τεχνικη Blumlein το αποτελεσμα ειναι αξιολογο.

Στο θεμα ρυθμισης τωρα εγω εχω μεινει στο Smaart RT το οποιο δεν μετραει με ροζ ορυβο αλλα με κανονικη μουσικη και οποτε το χρησιμοποιησα με εβγαλε ασπροπροσωπο.

Ακομα ομως και το παλιο Cadp2 που χρησιμοποιουσα παλια για μελετες αν εβλεπες το τι γινοταν σε επαγγελματικα συστηματα που επαιζαν αναγκαστικα πολλα ηχεια θα καταλαβαινες γιατι λεω οτι ειναι πιο δυσκολες οι μελετες πολυκαναλων συστηματων.
 

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.393
... με δυο ηχεια οπως και με 2 δορυφορους και sub...
Ενδιαφέρουσα η διάκριση που κάνεις. Για στερεοφωνία έχουμε είτε 2 ηχεία, είτε 2 δορυφόρους + σαμπ.

Σε 2 ηχεία επομένως δεν μπαίνει σαμπ;
Τι γνώμη έχεις για τα συστήματα με 2 μεγάλα ηχεία + 2 ή και 4 σαμπ;
 

Μηνύματα
455
Reaction score
1.569
Οταν λεμε δορυφορους δεν ενοουμε μονο μικρα ηχεια αλλα και ολοκληρωμενα ηχεια οσο για τα 4 sub πιστευω πως οχι μονο ειναι υπερβολη αλλα και δεν θα εχουν ευεργετικες επιπτωσεις στην ηχητικη του χωρου.

Η μουσικη βεβαια που ειδα οτι ακους ανεχεται και 400 sub αλλα δεν θα μπορεις να εχεις απαιτησεις !

Ελπιζω να εγινα κατανοητος γιατι βλεπω μια επιμονη που ουτε συνηθισμενη ειναι ουτε και δικαιολογημενη.
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.479
Μηνύματα
2.941.713
Members
38.187
Νεότερο μέλος
kotsos134
Top