- Μηνύματα
- 16.726
- Reaction score
- 23.721
Πολύ καλό!!
Στο κρόκ πέτα, έχει σαρώσει τα βραβεία και τριγκουνέυεται 4 ψοροχιλιάδες
Πολύ καλό!!
Στο κρόκ πέτα, έχει σαρώσει τα βραβεία και τριγκουνέυεται 4 ψοροχιλιάδες
Το τι χρεώνουν είναι άλλο θέμα... εξ άλλου δεν έχει κόστος η τάβλα ξέρω άλλους μεροκαματιάρηδες μάλιστα που κάνουν "βελτιώσεις" σε έτοιμα λειτουργικά αυτοκίνητα χιλιάδες ευρώ μόνο και μόνο γιά να τα καταστρέψουν μεσομακροπρόθεσμα. Στην ζάντα που έβαλα μεγάλο ενδιαφέρον έχει το στεφάνι.4000 για δυο ρόδες...
με 5000 παίρνω giant tcr pro clain main di2 2x12 kaigamw
Μιά χαρά είναι και τα stiff πλαίσια ενώ το tcr σύμφωνα με τα περιοδικά πάντα είναι μακράν ότι πιο stiff κυκλοφορεί περισσότερο και απ το propel που είναι πιό δεμένο σαν γεωμετρία από την άλλη. Απολαμβάνω το wilier σε μεγάλες αποστάσεις με ανηφορικά και το propel στην ευθεία όπου οι επιταχύνσεις που βγάζει οφείλονται εν μέρει και στο ίδιο το ποδήλατο,υπάρχει δλδ μικρή διαφορά. Θα το δω και με τα μπαράκια πως θα είναι σίγουρα όμως πάει ευθεία.Το tcr είναι άλλη φάση Σάκη, η ακαμψία του propel φωναζει βλέποντας απλά το σκελετό, όλοι η κατασκευή συγκεντωνεται σε μια μασίφ μεσαία τριβή.
Όλοι οι σκελετοί κατασκευάζονται για κάποιους σκοπούς, δεν υπάρχει όμως η γνώση ώστε να τη διακρίνει ο χρήστης, ούτε το κατάστημα που πουλάει ξέρει, ακόμα και να ξέρει δεν τους νοιάζει, να πουλήσουν θέλουν...
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το θκόμ το deda, έχει γεωμετρία ανηφόρα με πολύ αδύνατο σκελετό, έχει μια κάποια ενίσχυση στη μεσαία τριβή, δεν είναι όμως αρκετή. Για επιτευχθεί η ακαμψία έχει διαφορετική διάμετρο σωλήνα στα σημεία που καταπονούνται και στα σημεία που οι σωλήνες έχουν μικρή διάμετρο έχει τριγωνική κατασκευή.
Έτσι έχεις μια ισορροπία μεταξύ ακαμψίας και ελαστικότητας.
Ένας σκελετός που φλεξαρει δεν είναι απαραίτητα κακός σε έναν αναβάτη με λίγα κιλά, ίσα ίσα βοηθάει στο να καταπίνει κραδασμούς. Αναβάτες όμως με περισσότερα κιλά θα έχουν πρόβλημα σε αυτό τον σκελετό, βασικά θα έχει πρόβλημα ο ίδιος ο σκελετός
ΤΤ δεν θα κάνουμε???? Σε έχω δηλώσει λάρσα υπ όψην έξω απ το χωριό του μπρέτσουΟρίστε;
Έβαλες τέτοια ;
Σε τι κόσμο ζούμε ...
Όχι ρε Σάκη, πως γίνεται να είναι πχιο άκαμπτο το tcr από το propel.Μιά χαρά είναι και τα stiff πλαίσια ενώ το tcr σύμφωνα με τα περιοδικά πάντα είναι μακράν ότι πιο stiff κυκλοφορεί περισσότερο και απ το propel που είναι πιό δεμένο σαν γεωμετρία από την άλλη. Απολαμβάνω το wilier σε μεγάλες αποστάσεις με ανηφορικά και το propel στην ευθεία όπου οι επιταχύνσεις που βγάζει οφείλονται εν μέρει και στο ίδιο το ποδήλατο,υπάρχει δλδ μικρή διαφορά. Θα το δω και με τα μπαράκια πως θα είναι σίγουρα όμως πάει ευθεία.
Στο tcr η μεσαία παίζει να είναι πιό φαρδυά απ το pròpel το οποίο έχει λαιμό τούμπανο γιατί ήταν ποδήλατο γιά σπρίντερ. Πάντως είναι και τα 2 απ τα πιό άκαμπτα ποδήλατα εκεί έξω.Όχι ρε Σάκη, πως γίνεται να είναι πχιο άκαμπτο το tcr από το propel.
Άλλη χρήση το ένα και άλλη το άλλο, άλλη γεωμετρία επίσης.
Το ότι είναι πχιο άκαμπτο από όλα τα υπόλοιπα σκελετά της κατηγορίας, είναι γεγονός. Αυτός είναι και ο λόγος επιτυχίας σε ένα ευρύ κοινό, χοντρούς, λεπτούς, αδύναμους και δυνατούς. Η giant στο tcr έχει βρει τη μαγική συνταγή, ενίσχυση υπάρχει μόνο στο διαγώνιο και στη μεσαία τριβή, όλο τι υπόλοιπο τμήμα του σκελετού είναι λιγότερο άκαμπτο. Για εμένα είναι η χρυσή τομή, ένα ποδήλατο για όλες τις χρήσεις.
Γουοναμπί γυαλιστερός με giant ξέχνατοΝα έχετε αποφασίσει πριν ψωνίσω μην μπερδευτουμε
Πάρε οτιδήποτε μπορεί να σε φανεί χρήσιμοΝα έχετε αποφασίσει πριν ψωνίσω μην μπερδευτουμε
Κι εγώ κάτι τέτοια κάνω...Πάρε οτιδήποτε μπορεί να σε φανεί χρήσιμο View attachment 285071
Δεν με έφτασε ο χώρος στη απλώστρα, είχε πολύ μπουγάδα σήμερα