Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.823
Μήπως γιατί είναι παλιό , και δεν έχει τέτοιες μαϊμουδιές ?
Όχι καλέ, είναι pro το εργαλείο και δεν έχει μέσα λογισμικά consumer με στόχευση στον εντυπωσιασμό.. :p

:lolsign:

Το '20 το πήρα νομίζω.. :whistling:
 


Μηνύματα
16.558
Reaction score
19.508
και κόντεψαν να με κρεμάσουν στην κεντρική πλατεία του χωριού
Πάρε μια πραγματική επιστημονική εργασία γαι να σου αναπτερωθεί το ηθικό. 🙂



Abstract:
The study of minority influence began as reaction to the portrayal of influence as the province of status and numbers and from a realization that minorities need not just be passive recipients of influence but can actively persuade. From these beginnings, a considerable body of research, including ours, has investigated how minority views prevail. . In the decades that followed, we concentrated, not so much on persuasion or attitude change but, rather, on the value of minority views for the stimulation of divergent thinking. Dissent, as has been repeatedly documented, “opens” the mind. People search for information, consider more options and, on balance, make better decisions and are more creative. Dissenters, rather than rogues or obstacles, provide value: They liberate people to say what they believe and they stimulate divergent and creative thought even when they are wrong. The implications for group decision making, whether in juries or companies, have been considerable and there is increasing interest in research and in practice for the value of authentic dissent in teams and in creating “cultures” of innovation.


Πάρε και έναν μικρό αντίλογο.


Nemeth’s research highlights the importance of flexibility but questions the idea of consistency. On the one hand, Moscovici shows that minorities need to be consistent, whereas Nemeth shows that minorities need to be flexible.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.558
Reaction score
19.508
Για την πνευματική δημιουργία μπορεί καθένας να φαντάζεται οποιοδήποτε έργο ζωγραφικής θα είχε υπ'όψιν και ας μην ήταν κρεμασμένο στο μπάνιο.

Χάρη στα σύγχρονα μέσα δικτύωσης έχουμε πλέον δυνατότητα θέασης και συγκράτησης στην οπτική μνήμη για πληθώρα πινάκων από σπουδαίους δημιουργούς.

Δεν θα χρειαζόταν να ζητήσω κάτι τέτοιο. Οτιδήποτε και να παρακολουθούσαν θα έπρεπε να βάζουν σε λειτουργία τη φαντασία. Από τη στιγμή που θα πλήρωναν όμως θα υπήρχε εκ των πραγμάτων απαίτηση για παροχή θεάματος.
Περίεργες οι απόψεις σου. Δεν τις έχω ξανακούσει. Τις σκέφτηκα όμως γρήγορα γρήγορα και δεν μπορώ να βρώ κάποιον λογικό , επιστημονικά ορθό μέσα στην ανορθοδοξια που τις δικατέχει ως σκεπτικό ... ένα άλλο σκεπτικό για να τις αντικρούσω. Το μόνο λογικό συμπέρασμα μου είναι ότι άλλαξες γνώμη και μάλλον θες να ενταχθείς με τους άλλους που θεωρούν "κατά" τους την όποια ανταλλαγή απόψεων μαζί μου. 😀

Πάντως εάν θες μπορώ να σου συστήσω καλλιτέχνες (δεν είναι πολλοί δυστυχώς) που φτιάχνουν σε φούρνο υψηλής θερμοκρασίας έργα απο άργιλο που στην επιφάνεια τους δημιουργείται ένα είδος υάλωσης και δεν έχουν ανάγκη απο τίποτε ούτε υγρασία ούτε θερμοκρασία. Είναι συνήθως σχετικά μικρά σε μέγεθος έργα αλλά για μπάνιο είναι σωστά "αναλογικά" και μπορείς να πάρεις και δύο να είσαι κομπλέ. (πλήρης).
Φυσικά η σκέψη μου έτρεξε σε καθιερωμένες και αποδεκτές ιστορικά και πολιτισμικά διαδρομές και πιθανά σκεπτικά για να εξηγήσω τις περίεργες και σε διατύπωση ή άνευ επαρκής εξήγησης "απόψεις" σου αλλά και επιστημονικά στις ανθρωπιστικές επιστήμες.

Δεν πιστεύω να εννοείς τίποτε εφαρμογή μεθόδων νευρεοεπιστήμης στην τέχνη ή τίποτε memetics ή μεθοδολογικές προσεγγίσεις στύλ Ezra Pound στην ποίηση ή neuro art & science ψευδοπειστημονικές μελέτες που θεωρούν ότι η πνευματική δημιουργία μπορεί να περιοριστεί και να βιωθεί (είτε απο τον δημιουργό, είτε απο τον κοινωνό αυτής) μόνο μέσα στον εγκέφαλο χωρίς την συμμετοχή όλης της υπόστασης του ανθρώπου που χρησιμοποιεί τις αισθήσεις, την κρίση του, την ιστορικότητα και εξέλιξης του reference του που έχει αναπτύξει ως μέτοχος κάποιας κουλτούρας, ή ακόμη ακόμη καν ερμηνεία ώστε να δώσει την δική του προσωπική σημασία στην υποκειμενικότητα του αντικειμένου και που στην ουσία αυτά καθιστούν τι είναι τέχνη και αισθητική ;

Ή εννοείς κάτι πιο απλό ότι δηλαδή εσύ ταυτίζεις π.χ. την θέαση ενός πίνακα που τον βλέπουμε απο το ίντερνετ σε φωτογραφία με το να τον έβλεπες στην πραγματικότητα ; Του δίνεις δηλαδή μόνο μια πνευματική υπόσταση, έννοια και σημασία χωρίς να θεωρείς ότι τα επιπλέον εξωτερικά ερεθίσμστα που θα λαμβάνονταν απο τις αισθήσεις μας εαν τον βλέπαμε πραγματικά δεν θα την επηρρέαζαν αυτήν την σημασία και έννοια ;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.376
Φυσικά η σκέψη μου έτρεξε σε καθιερωμένες και αποδεκτές ιστορικά και πολιτισμικά διαδρομές και πιθανά σκεπτικά για να εξηγήσω τις περίεργες και σε διατύπωση ή άνευ επαρκής εξήγησης "απόψεις" σου αλλά και επιστημονικά στις ανθρωπιστικές επιστήμες.

Δεν πιστεύω να εννοείς τίποτε εφαρμογή μεθόδων νευρεοεπιστήμης στην τέχνη ή τίποτε memetics ή μεθοδολογικές προσεγγίσεις στύλ Ezra Pound στην ποίηση ή neuro art & science ψευδοπειστημονικές μελέτες που θεωρούν ότι η πνευματική δημιουργία μπορεί να περιοριστεί και να βιωθεί (είτε απο τον δημιουργό, είτε απο τον κοινωνό αυτής) μόνο μέσα στον εγκέφαλο χωρίς την συμμετοχή όλης της υπόστασης του ανθρώπου που χρησιμοποιεί τις αισθήσεις, την κρίση του, την ιστορικότητα και εξέλιξης του reference του που έχει αναπτύξει ως μέτοχος κάποιας κουλτούρας, ή ακόμη ακόμη καν ερμηνεία ώστε να δώσει την δική του προσωπική σημασία στην υποκειμενικότητα του αντικειμένου και που στην ουσία αυτά καθιστούν τι είναι τέχνη και αισθητική ;

Ή εννοείς κάτι πιο απλό ότι δηλαδή εσύ ταυτίζεις π.χ. την θέαση ενός πίνακα που τον βλέπουμε απο το ίντερνετ σε φωτογραφία με το να τον έβλεπες στην πραγματικότητα ; Του δίνεις δηλαδή μόνο μια πνευματική υπόσταση, έννοια και σημασία χωρίς να θεωρείς ότι τα επιπλέον εξωτερικά ερεθίσμστα που θα λαμβάνονταν απο τις αισθήσεις μας εαν τον βλέπαμε πραγματικά δεν θα την επηρρέαζαν αυτήν την σημασία και έννοια ;
Μπορείς να θεωρείς σταθερά ότι θα εννοούσα κάτι πιο απλό απ'ότι αρχικά νομίζεις.... :wink:

Γεγονός είναι ότι ο εγκέφαλός μας διατηρεί καλή οπτική και ακουστική μνήμη ώστε ν'ανατρέχουμε σε έργα που είδαμε ή ακούσαμε προηγουμένως. Έστω και αν η εμπειρία δεν συνοδεύεται από το βαθμό συγκίνησης που θα είχε η επιτόπια επαφή. Από το ολότελα καλή και η Παναγιώταινα , όπως λέει η λαϊκή σοφία.

Στο μπάνιο μου μπορεί να έχω έργα γλυπτικής αντί ζωγραφικής, όμως δεν γίνεται να λογαριάζεται η ευχέρεια κάποιου στο να εκφράζει αισθητικές απόψεις με κριτήριο τι έργα τέχνης θα είχε ο ίδιος στο μπάνιο του.
 

Μηνύματα
455
Reaction score
1.569
Με αλλα λογια οταν ειναι κανεις μωρο αρχιζει να καταγραφει αυτα που βλεπει και ακουει, αν μια γατα νιαουρισει αλλα δεν την δει ο εγκεφαλος του καταγραφει τον ηχο αλλα δεν τον συνδεει με κατι.

Μεγαλωνοντας οταν ακουμε και βλεπουμε μια γατα να νιαουριζει αυτο καταγραφεται οπως και η εικονα και ο ηχος ενος μωρου που κλαιει.

Καποιες φορες οταν οι γατες ζευγαρωνουν ακουμε τις φωνες τους απο μακρυα και δεν ειμαστε σιγουροι αν ειναι καποιο μωρο που κλαιει ή μια γατα, εκεινη την στιγμη ο εγκεφαλος μας συγκρινει τον ηχο που ακουει με αυτα που εχει καταχωρημενα.

Λειτουργει δηλαδη σαν ενα μηχανημα ταυτοποιησης δακτυλικων αποτυπωματων μεχρι να καταληξει σε αυτο που πιστευει οτι ειναι ο ηχος που ακουσαμε.

Ακουστε και αυτο ομως !

Πηγαινετε σε μια ακρογυαλια οταν φυσαει, κλειστε τα ματια και ακουστε τον ηχο των κυματων που σκανε, το πιθανοτερο ειναι να ηρεμησετε. Αν γραψετε αυτον τον ηχο με ενα πολυ καλο καταγραφικο, πατε στο σπιτι σας κλεισετε τα ματια σας και βαλετε να ακουσετε την εγγραφη θα δειτε οτι σας ενοχλει ο ηχος.

Πηγαινετε σε ενα μαγαζι (μπαρ κλπ), αν καποια στιγμη νοιωσετε κακοδιαθετος ενω ολα ειναι μια χαρα (η παρεα σας, το ποτο κλπ) μαλλον αυτο που σας εκανε να νοιωσετε ετσι ειναι ο κακος ηχος που παρ' οτι δεν του δινατε σημασια και εισαστε συγκεκτρωμενος στην παρεα σας ο εγκεφαλος σας προσπαθουσε να ταυτοποιησει αυτο που ακουγε και επειδη ο ηχος δεν ηταν καλος κουραζοταν στην ταυτοποιηση. (βλεπε γατα - μωρο, φυσικο κυμα - κυμα εγγραφης)
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.823
WC και.. fresh ideas, or how to fill the void.

Ο thva πίνακες..
Ο guru γλυπτά..
Εγώ κάπου είχα πει για φορητό ηχοσύστημα και στο wc.. :tongue:
Λογικό step up μετά πολυκάναλο και εκεί (why not? :rolleyes: )
Αν βρεθεί κάποιος να βάλει και..
μια
R.jpg
γίναμε.. :smoke:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.376
...
Πηγαινετε σε μια ακρογυαλια οταν φυσαει, κλειστε τα ματια και ακουστε τον ηχο των κυματων που σκανε, το πιθανοτερο ειναι να ηρεμησετε. Αν γραψετε αυτον τον ηχο με ενα πολυ καλο καταγραφικο, πατε στο σπιτι σας κλεισετε τα ματια σας και βαλετε να ακουσετε την εγγραφη θα δειτε οτι σας ενοχλει ο ηχος.

Πηγαινετε σε ενα μαγαζι (μπαρ κλπ), αν καποια στιγμη νοιωσετε κακοδιαθετος ενω ολα ειναι μια χαρα (η παρεα σας, το ποτο κλπ) μαλλον αυτο που σας εκανε να νοιωσετε ετσι ειναι ο κακος ηχος που παρ' οτι δεν του δινατε σημασια και εισαστε συγκεκτρωμενος στην παρεα σας ο εγκεφαλος σας προσπαθουσε να ταυτοποιησει αυτο που ακουγε και επειδη ο ηχος δεν ηταν καλος κουραζοταν στην ταυτοποιηση. (βλεπε γατα - μωρο, φυσικο κυμα - κυμα εγγραφης)
Ήχοι από τη φύση όπως τιτιβίσματα πουλιών , θροΐσματα φύλλων από αέρα και ιδίως κύματα καθώς σκάνε σε ακτή χρησιμοποιούνται συστηματικά για διαχείριση προβλημάτων όπως οι εμβοές χαλαρώνοντας την υπερδιέγερση που θα παρεμπόδιζε τον ύπνο του πάσχοντα.
 

D

Deleted member 50795

Guest
..τι έβαλες πάλι.,.σαν ροζ θόρυβος ακούγεται αυτό..:geek:

(αν κοιμηθεί κάποιος έτσι , μάλλον κουφός θα είναι)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.376
..τι έβαλες πάλι.,.σαν ροζ θόρυβος ακούγεται αυτό..:geek:

(αν κοιμηθεί κάποιος έτσι , μάλλον κουφός θα είναι)
Εννοείται ότι η επιλεγόμενη στάθμη σε καθεμία περίπτωση θα είναι τέτοια ώστε μόλις να επικαλύπτει το αισθητηριακό ερέθισμα από τις εμβοές χωρίς να το... υπερκαλύπτει.

Υ.Γ. Η ενεργειακή σύνθεση στο προβλεπόμενο σήμα δεν είναι ανάλογο ροζ αλλά λευκού θορύβου.
 
Last edited:


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.823
..συχνα κοιμαμαι με το βινύλιο να γυρίζει, στο τελευταιο αυλάκι.. 🐒 (εσεις μη το δοκιμάσετε στο χωρο σας...)
Συχνά ίσως όχι, αλλά μάλλον όλος ο πλανήτης έχει αποκοιμηθεί έστω κάποια στιγμή έτσι.. :tongue:
(Τουλάχιστον ο πληθυσμός που ήταν εν ζωή και πριν το 1990-95.. :rolleyes:)
 
Last edited:


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.805
Reaction score
16.597
..συχνα κοιμαμαι με το βινύλιο να γυρίζει, στο τελευταιο αυλάκι.. 🐒 (εσεις μη το δοκιμάσετε στο χωρο σας...)
κάποια εποχή στο στρατό, έβαζα το ραδιόφωνο σε ...κενή συχνότητα....
ο θόρυβος των FM έκανε ...masking τους θορύβους του θαλάμου :p
 


Μηνύματα
16.558
Reaction score
19.508
Μπορείς να θεωρείς σταθερά ότι θα εννοούσα κάτι πιο απλό απ'ότι αρχικά νομίζεις...
Επειδή στην προκειμένη εσύ ήσουν ο πρώτος που σχολίασες πόστ μου και όχι εγώ, να θεωρείς ότι εγώ εννοούσα κάτι πιο βαθύ και πολύπλοκο απο ότι αρχικά νόμισες.
Εξάλλου για αυτό ρώτησα γιατί δεν ήσουν αρκετά σαφής. Εκτός εάν θεωρείς ότι μιλάς σε ένα άλλο ακροατήριο που γνωρίζει και συμμερίζεται ή συμφωνεί με την σκέψη σου (επειδή και αυτό το έχετε λύσει σε κανένα άλλο νήμα, όπως όλα) και επιζητούσες απο αυτούς κάποιου είδους "επικοινωνία".

Γεγονός είναι ότι ο εγκέφαλός μας διατηρεί καλή οπτική και ακουστική μνήμη ώστε ν'ανατρέχουμε σε έργα που είδαμε ή ακούσαμε προηγουμένως. Έστω και αν η εμπειρία δεν συνοδεύεται από το βαθμό συγκίνησης που θα είχε η επιτόπια επαφή. Από το ολότελα καλή και η Παναγιώταινα , όπως λέει η λαϊκή σοφία.
Δεν είναι μόνο θέμα μνήμης και ανάσυρσης απο αυτήν. Είναι πολύ πιο πολύπλοκο το θέμα και αφορά πολλά άλλα πράγματα, όπως στο να βρίσκεις νόημα και σημασία στο υποκείμενο μέσα απο το αντικείμενο, "διαβάζοντας" πολλά χαρακτηριστικά του και πίσω απο αυτά, για ποιόν λόγο υπάρχει, δημιουργήθηκε απο τον καλλιτέχνη, μια συνεχής προσπάθεια να καταλάβεις το εγώ σου με το εσύ του άλλου και το αντίθετο. Αυτό δεν περιέχει μόνο μνήμη η οποία πέραν όλων των άλλων είναι και στατική , απλώς μια βάση, ένα σημαντικό μεν εργαλείο αλλά μόνο αυτό εργαλείο. Επίσης μπορεί να είναι ¨παραμορφωμένη" λόγω του σταδίου που βρισκόσουνα όταν την βίωσες. Και όλα αυτά χωρίς να συμπεριλάβουμε την ανάγκη της επανάληψης και πολλά άλλα. Αυτό που θεωρείς "μνήμη" δεν είναι μόνο μνήμη αλλά το σύνολο του reference που έχεις για την τέχνη, αισθητική κλπ απο την κουλτούρα μέσα στην οποία μεγάλωσες και με αυτό ερμηνεύεις, κρίνεις. Αλλά κατάλαβα τι εννοείς. Πάντως δεν έπεσα έξω με την εκτίμησή μου στο τι μπορεί να εννοούσες, ήταν μέσα σε ένα απο αυτά που ανέφερα. Παρόλο που εσύ θεωρείς ότι αυτό που εννοούσες είναι κάτι "απλό" αλλά ένας άλλος καταλαβαίνει ότι δεν είναι "απλό" μόνο και μόνο επιεδή εσύ το περιγράφεις ως τέτοιο λόγω και του γεγονότος ότι το έχεις αναλύσει στο μυαλό σου με τις γνώσεις σου ως "απλό" βασιζόμενος σε επιλεκτική γνώση και έρευνα που μπορεί να έπεσε της αντίληψης σου αλλά ήταν ελλιπής για να περιγράψει το φαινόμενο και χρειαζόταν συμπλήρωση και απο άλλες "οπτικες" άλλων και επιρπόσθετων κλάδων της επιστήμης. Πολλές φορές διαβάζουμε πράγματα που ναι μεν τα καταλαβαίνουμε αλλά δεν μπορούμε να κατανοήσουμε την σημασία τους και την βαρύτητα αυτής οταν χρειάζεται μάλιστα να συσχετισθεί με συμπληρωθείσα γνώση από άλλους τομείς της επιστήμης που και αυτοί έχουν να πούν κάτι για αυτό και να ¨δωσουν¨την δική τους οπτιική και εκδοχή στο υπο εξέταση θέμα ή στην υπόθεση πρός εξέταση.
Στο μπάνιο μου μπορεί να έχω έργα γλυπτικής αντί ζωγραφικής, όμως δεν γίνεται να λογαριάζεται η ευχέρεια κάποιου στο να εκφράζει αισθητικές απόψεις με κριτήριο τι έργα τέχνης θα είχε ο ίδιος στο μπάνιο του.
Εαν ξαναδιαβάσεις το πόστ μου για αυτό το συγκεκριμένο segment (και επιεδή είμαι πολύ προσεκτικός τι λέω πλέον όταν απευθύνομαι σε εσένα, όχι για άλλο λόγο παρά μόνο επειδή το ¨απαιτεί" η προσωπικότητά σου για κάποιο λόγο που δεν με ενδιαφέρει να αναλύσω αλλά αποδέχομαι για να κτίσω μια υποτυπώδη επικοινωνία) αναφέρομαι καθαρα σαν ένδειξη "άνάγκης" του καθαρά -και μόνο - ως ποσοτικό μέγεθος εκφράζόμενη να περικλείεται συνέχεια και όπου πέφτει η ματιά του απο κάτι όμορφο .... και όχι σαν δυνατότητα ευχέρειας στην έκφρσαη άποψης περι αισθητικής ή ακόμη και ποιότητας αισθητικής, που όπως θα δεις και αυτήν ακόμη την ανέφερα ως εεταζόμενη σε "δευτερο" και "τρίτο" χρόνο χρησιμοποιώντας ακριβώς τις ίδιες λέξεις με αυτές που χρησιμοποιώ τώρα μέσα σε εισαγωγικά. Θα μπορούσε βέβαια και απλώς να σημαίνει ότι το φανταστικό μου υποκείμενο (άνθρωπος) που σου ζητώ να συλλάβεις εγκεφαλικά την ανάγκη του ... είναι απλώς ένας γιατρός που έχει πάντου πίνακες στο γραφείο του, που δεν είναι ανάγκη του αλλά μια επίφαση αυτής για να προσδώσει ένα βαθυστόχαστο και περιβάλλον "πολιτισμένου" ανθρώπου στους πελάτες του χα χα. Επίφαση και επιφανειακή προσέγγιση στην οποία συχνά μας έχουν συνηθίσει πολλοί του έν λόγω επάγγέλματος χα χα. Δεν βάζω παραγράφους ώστε τα νοήματα αυτών που λέω να είναι εσκεμμένα δυσδιάκριτα και δυσανάγνωστα, σε αυτούς που δεν έχουν συνηθίσει να διαβάζουν μεγάλα κείμενα παρά μόνο σε αυτούς που δεν τρομάζουν να θυσιάσουν την ευκολία στην μεταφορά πληροφορίας ή όποιας γνώσης στο βωμό του βαθμού του αποτελέσματος που μπορεί ενδεχόμενα να επωφελούνταν απο αυτήν χα χα.

Παρεμπιμπτόντως να σου πω ότι και τα γλυπτά (πέρα των μαρμάρων και άλλων ακριβών αλλά και σπάνια πλέον χρησιμοποιούμενων τέτοιων υλικών στην γλυπτική) είναι επιρρεπή σε διάβρωση απο τις συνθήκες που επικρατούν σε ένα μπάνιο. Εξάλλου αυτα που σου πρότεινα θα μπορούσαν να συγκατελέγουν στον όρο γλυπτά καθώς είναι αργιλικά , η έκθεση τους σε υψηλότατη θερμοκρασία σε πολυ ειδικούς και ακριβούς φούρνος έχει σκοπό την αναπτυξη μια υαλώδους επιφάνειας ακριβώς για να προστατευθούν αο την φθορά αυτή (θερμοκρασιών, υδρατμών, ηλιακής ακτινοβολίας) . Απλώς έχουν την μορφή "πίνακα" "κάδρου" που μπορεί να κρεμασθεί. Μάλιστα το μικρό τους μέγεθος όφειλεται στον μικρό όγκο των φούρνων που απιατείται για να επιτευχθούν αυτές οι απαραίτητες υψηλές θερμοκρασίες που σου ανέφερα αλλίως μετα το κόστος απο΄κτησης μεγαλύτερων τέτοιων φούρνων θα ήταν απαγορευτικό για τον καλλιτέχνη και οι οποίοι χρησιμοποιούνται για άλλες χρήσεις και σκοπούς για την βιομηχανία ή σε ειδικά ερευνητικά εργαστήρια. Βλέπω η τάση σου για παρερμηνείες λεγομένων άλλων καλά κρατεί. Εάν είναι μια μέθοδος εκμαίευσης όλο και περισσοτέρων πληροφοριών απο τα υποκείμενα σε ένα βαθμό δικαιλογημένη και λογική ως μέθοδος. Υπάρχει όμως και πιο απλή. Αλλά για αν την εφαρμόζεις εσύ σε ένα τέτοιο περιβάλλον επικοινωνίας όπως το ίντερντε και δεδομένης της μεγάλης εμπειρίας σου σε τέτοο περιβάλλον, για πολύ καιρό ...κάτι θα γνωρίζεις παραπάνω για την χρησιμότητα της. Μόνο να μην είναι χρακτηριστικό της προσωπικότητας σου. Αυτό χρήζει περαιτέρω ανάλυσης και πρέπει να το αντιμετωπίσουμε χα χα.
Συχνά ίσως όχι, αλλά μάλλον όλος ο πλανήτης έχει αποκοιμηθεί έστω κάποια στιγμή έτσι.. :tongue:
(Τουλάχιστον ο πληθυσμός που ήταν εν ζωή και πριν το 1990-95.. :rolleyes:)
Τι τραβάτε και εσείς με τις φθηνές κεφαλές με τα πλεονεκτηματα σας αυτά, που σας δίνουν αυτήν την ευχέρεια. Πάρε μια ακριβή να δεις πως δεν θα τολμάς κάν να κοιμηθείς. 😀 😀
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.376
Επαναφέρω το μήνυμα που έδωσε το έναυσμα αφού έχουν μεσολαβήσει κάποιες σελίδες :
Προς @Bhutia και @alexis
Για να ανακαλύψετε το πόσο μεγάλο είναι το πάθος και η ανάγκη σας όσον αφορά την αισθητική σας αλλά και των άλλων πρέπει να εξετάζετε εάν υπάρχει πίνακας ζωγραφικής στο μπάνιο.
Φυσικά χωρίς κορνίζα , μόνο με το τελάρο. Μην είμαστε και κίτς.
Για το ύψος της αισθητικής θα αναρωτηθούμε σε δεύτερο χρόνο αννάλογα τον πίνακα.
😀
Όποιος μου καταλογίζει - δικαίως ή αδίκως - ότι παρερμηνεύω, αναγνωρίζει και αποδέχεται ακριβώς μια τάση να ερμηνεύω - κατά προτίμηση εν συντομία - πάνω σε αφηρημένες έννοιες παρά να... αναλύω . Θεωρώ την ενδελεχή ανάλυση χρησιμότερη εκεί όπου θα είχαμε αντικειμενικά δεδομένα που δεν θα σήκωναν εναλλακτικές ερμηνείες.
Η έκφραση επαγωγικών συλλογισμών είναι αναπόσπαστο συνοδό στην ελευθερία του λόγου.
 

Μηνύματα
16.558
Reaction score
19.508
Επαναφέρω το μήνυμα που έδωσε το έναυσμα αφού έχουν μεσολαβήσει κάποιες σελίδες :

Όποιος μου καταλογίζει - δικαίως ή αδίκως - ότι παρερμηνεύω, αναγνωρίζει και αποδέχεται ακριβώς μια τάση να ερμηνεύω - κατά προτίμηση εν συντομία - πάνω σε αφηρημένες έννοιες παρά να... αναλύω . Θεωρώ την ενδελεχή ανάλυση χρησιμότερη εκεί όπου θα είχαμε αντικειμενικά δεδομένα που δεν θα σήκωναν εναλλακτικές ερμηνείες.
Η έκφραση επαγωγικών συλλογισμών είναι αναπόσπαστο συνοδό στην ελευθερία του λόγου.
Τα θέματα αυτά είναι πολύ πιο σημαντικά ιδίως στην τέχνη και έχουν άλλη μέθοδο που ακολουθείται ώστε να εξετασθούν απο τις ανθρωπιστικές λεγόμενες επιστήμες. Και επστημονικά μιλώντας δηλαδή. Δεν έχουν σχέση με αντικειμενικά δεδομένα όπως πιθανόν να τα εννοείς εσυ ή με το πσοσοτό που πιθανόν να τα εννοείς ή να επιζητούσες κρίνοντας απο τις θετικές επιστήμες. Αυτό δεν παύει να τα κάνει μη αντικειμενικά παρά μόνο κάτω απο μια ομπρέλα και οπτική επιστημονισμού και όχι επστήμης. Η προσέγγισή τους δε, με την έννοια των δεδομένων που επιζητάς, έχει επιχειρηθεί με καθομολογούμενα αποτυχημένο τρόπο όπως έχει κριθεί απο την επιστημονική κοινότητα. Γίνονται προσπάθειες ακόμη απο μια "κάστα" νευροεπιστημόνων σε ορισμένους ευτυχώς μόνο κλάδους αυτης της επιστήμης για άλλους λόγους κυρίως οικονομικούς και πλασάρισμά τους ώς επιστήμονες στην συνείδηση του υπόλοιπων επιστημονικών κύκλων αλλά κυρίως στον κόσμο και σε κέντρα εξουσίας, πολιτικής, κοινωνιολογίας, ίντερνετ στούς οποίους βρίσκουν πρόσφορο έδαφος να "πιάνουν" οι ισχυρισμοί τους . Ή μάλλον είναι ένας τρόπος αντικατάστασης των παλιών ήδη λανθασμένων ισχυρισμών με ένα αντικειμενικό δήθεν πρόσημο και με την δικαιολογία ότι προσπαθούν να τους ρίξουν μεγαλύτερο φώς αλλά δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι να τα συσκοτίζουν περισσότερο. .Το να φτιάξεις ένα εξειδικευμένο journal και να αναπτύξεις μια μεθοδολογία peer review του με δημοσιεύσεις απο συγκεριμένο κύκλο μόνο επιστημόνων ενός ή δύο συγκεκριμένων κλάδων, δεν αποτελεί υγιής μετάδοση επιστημονικής γνώσης και δεν είναι.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.010
Reaction score
30.946
και σε 2 συσκευές κιόλας :p
να και τα ...αποδεικτικά στοιχεία: :p

View attachment 286995 View attachment 286996

αλλά πέρα από κάνα μισώρο δοκιμών, έκλεισε και δεν ξανάνοιξε....αφού είναι ...τζούφιο
(όχι το Atmos γενικά.... αυτό δεν ξέρω.... αλλά η γελοιότητα που πλασάρουν στα tablets :p )
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.376
Τα θέματα αυτά είναι πολύ πιο σημαντικά ιδίως στην τέχνη και έχουν άλλη μέθοδο που ακολουθείται ώστε να εξετασθούν απο τις ανθρωπιστικές λεγόμενες επιστήμες. Και επστημονικά μιλώντας δηλαδή. Δεν έχουν σχέση με αντικειμενικά δεδομένα όπως πιθανόν να τα εννοείς εσυ ή με το πσοσοτό που πιθανόν να τα εννοείς ή να επιζητούσες κρίνοντας απο τις θετικές επιστήμες. Αυτό δεν παύει να τα κάνει μη αντικειμενικά παρά μόνο κάτω απο μια ομπρέλλα και οπτική επιστημονισμού και όχι επστήμης. Η προσέγγισή τους δε, με την έννοια των δεδομένων που επιζητάς, έχει επιχειρηθεί με καθομολογούμενα αποτυχημένο τρόπο όπως έχει κριθεί απο την επιστημονική κοινότητα. Γίνονται προσπάθειες ακόμη απο μια "κάστα" νευροεπιστημόνων σε ορισμένους ευτυχώς μόνο κλάδους αυτης της επιστήμης για άλλους λόγους κυρίως οικονομικούς και πλασάρισμά τους ώς επιστήμονες στην συνείδηση του υπόλοιπων επιστημονικών κύκλων αλλά κυρίως στον κόσμο και σε κέντρα εξουσίας, πολιτικής, κοινωνιολογίας στούς οποίους βρίσκουν πρόσφορο έδαφος να "πιάνουν" οι ισχυρισμοί τους . Ή μάλλον είναι ένας τρόπος αντικατάστασης των παλιών ήδη λανθασμένων ισχυρισμών με ένα αντικειμενικό δήθεν πρόσημο και με την δικαιολογία ότι προσπαθούν να τους ρίξουν μεγαλύτερο φώς αλλά δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι να τα συσκοτίζουν περισσότερο. .Το να φτιάξεις ένα εξειδικευμένο journal και να αναπτύξεις μια μεθολογία peer review του με δημοσιεύσεις απο συγκεριμένο κύκλο μόνο επιστημόνων ενός ή δύο συγκεκριμένων κλάδων, δεν αποτελεί υγιής μετάδοση επιστημονικής γνώσης και δεν είναι.
Μα γι αυτό επαναλαμβάνω ότι αφήνω ο ίδιος τις ενδελεχείς αναλύσεις για ζητήματα που δεν άπτονται των θετικών επιστημών σε πιο πρόθυμους και προικισμένους από τον υποφαινόμενο.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.029
Μηνύματα
2.959.655
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top