Δημητρης 777
Spendorious
- Μηνύματα
- 7.212
- Reaction score
- 21.876
Όχι καλέ, είναι pro το εργαλείο και δεν έχει μέσα λογισμικά consumer με στόχευση στον εντυπωσιασμό..Μήπως γιατί είναι παλιό , και δεν έχει τέτοιες μαϊμουδιές ?

Το '20 το πήρα νομίζω..

Όχι καλέ, είναι pro το εργαλείο και δεν έχει μέσα λογισμικά consumer με στόχευση στον εντυπωσιασμό..Μήπως γιατί είναι παλιό , και δεν έχει τέτοιες μαϊμουδιές ?


Πάρε μια πραγματική επιστημονική εργασία γαι να σου αναπτερωθεί το ηθικό.και κόντεψαν να με κρεμάσουν στην κεντρική πλατεία του χωριού
charlannemeth.com
Για την πνευματική δημιουργία μπορεί καθένας να φαντάζεται οποιοδήποτε έργο ζωγραφικής θα είχε υπ'όψιν και ας μην ήταν κρεμασμένο στο μπάνιο.
Χάρη στα σύγχρονα μέσα δικτύωσης έχουμε πλέον δυνατότητα θέασης και συγκράτησης στην οπτική μνήμη για πληθώρα πινάκων από σπουδαίους δημιουργούς.
Δεν θα χρειαζόταν να ζητήσω κάτι τέτοιο. Οτιδήποτε και να παρακολουθούσαν θα έπρεπε να βάζουν σε λειτουργία τη φαντασία. Από τη στιγμή που θα πλήρωναν όμως θα υπήρχε εκ των πραγμάτων απαίτηση για παροχή θεάματος.
Φυσικά η σκέψη μου έτρεξε σε καθιερωμένες και αποδεκτές ιστορικά και πολιτισμικά διαδρομές και πιθανά σκεπτικά για να εξηγήσω τις περίεργες και σε διατύπωση ή άνευ επαρκής εξήγησης "απόψεις" σου αλλά και επιστημονικά στις ανθρωπιστικές επιστήμες.Περίεργες οι απόψεις σου. Δεν τις έχω ξανακούσει. Τις σκέφτηκα όμως γρήγορα γρήγορα και δεν μπορώ να βρώ κάποιον λογικό , επιστημονικά ορθό μέσα στην ανορθοδοξια που τις δικατέχει ως σκεπτικό ... ένα άλλο σκεπτικό για να τις αντικρούσω. Το μόνο λογικό συμπέρασμα μου είναι ότι άλλαξες γνώμη και μάλλον θες να ενταχθείς με τους άλλους που θεωρούν "κατά" τους την όποια ανταλλαγή απόψεων μαζί μου.
Πάντως εάν θες μπορώ να σου συστήσω καλλιτέχνες (δεν είναι πολλοί δυστυχώς) που φτιάχνουν σε φούρνο υψηλής θερμοκρασίας έργα απο άργιλο που στην επιφάνεια τους δημιουργείται ένα είδος υάλωσης και δεν έχουν ανάγκη απο τίποτε ούτε υγρασία ούτε θερμοκρασία. Είναι συνήθως σχετικά μικρά σε μέγεθος έργα αλλά για μπάνιο είναι σωστά "αναλογικά" και μπορείς να πάρεις και δύο να είσαι κομπλέ. (πλήρης).
Μπορείς να θεωρείς σταθερά ότι θα εννοούσα κάτι πιο απλό απ'ότι αρχικά νομίζεις....Φυσικά η σκέψη μου έτρεξε σε καθιερωμένες και αποδεκτές ιστορικά και πολιτισμικά διαδρομές και πιθανά σκεπτικά για να εξηγήσω τις περίεργες και σε διατύπωση ή άνευ επαρκής εξήγησης "απόψεις" σου αλλά και επιστημονικά στις ανθρωπιστικές επιστήμες.
Δεν πιστεύω να εννοείς τίποτε εφαρμογή μεθόδων νευρεοεπιστήμης στην τέχνη ή τίποτε memetics ή μεθοδολογικές προσεγγίσεις στύλ Ezra Pound στην ποίηση ή neuro art & science ψευδοπειστημονικές μελέτες που θεωρούν ότι η πνευματική δημιουργία μπορεί να περιοριστεί και να βιωθεί (είτε απο τον δημιουργό, είτε απο τον κοινωνό αυτής) μόνο μέσα στον εγκέφαλο χωρίς την συμμετοχή όλης της υπόστασης του ανθρώπου που χρησιμοποιεί τις αισθήσεις, την κρίση του, την ιστορικότητα και εξέλιξης του reference του που έχει αναπτύξει ως μέτοχος κάποιας κουλτούρας, ή ακόμη ακόμη καν ερμηνεία ώστε να δώσει την δική του προσωπική σημασία στην υποκειμενικότητα του αντικειμένου και που στην ουσία αυτά καθιστούν τι είναι τέχνη και αισθητική ;
Ή εννοείς κάτι πιο απλό ότι δηλαδή εσύ ταυτίζεις π.χ. την θέαση ενός πίνακα που τον βλέπουμε απο το ίντερνετ σε φωτογραφία με το να τον έβλεπες στην πραγματικότητα ; Του δίνεις δηλαδή μόνο μια πνευματική υπόσταση, έννοια και σημασία χωρίς να θεωρείς ότι τα επιπλέον εξωτερικά ερεθίσμστα που θα λαμβάνονταν απο τις αισθήσεις μας εαν τον βλέπαμε πραγματικά δεν θα την επηρρέαζαν αυτήν την σημασία και έννοια ;


)

Ήχοι από τη φύση όπως τιτιβίσματα πουλιών , θροΐσματα φύλλων από αέρα και ιδίως κύματα καθώς σκάνε σε ακτή χρησιμοποιούνται συστηματικά για διαχείριση προβλημάτων όπως οι εμβοές χαλαρώνοντας την υπερδιέγερση που θα παρεμπόδιζε τον ύπνο του πάσχοντα....
Πηγαινετε σε μια ακρογυαλια οταν φυσαει, κλειστε τα ματια και ακουστε τον ηχο των κυματων που σκανε, το πιθανοτερο ειναι να ηρεμησετε. Αν γραψετε αυτον τον ηχο με ενα πολυ καλο καταγραφικο, πατε στο σπιτι σας κλεισετε τα ματια σας και βαλετε να ακουσετε την εγγραφη θα δειτε οτι σας ενοχλει ο ηχος.
Πηγαινετε σε ενα μαγαζι (μπαρ κλπ), αν καποια στιγμη νοιωσετε κακοδιαθετος ενω ολα ειναι μια χαρα (η παρεα σας, το ποτο κλπ) μαλλον αυτο που σας εκανε να νοιωσετε ετσι ειναι ο κακος ηχος που παρ' οτι δεν του δινατε σημασια και εισαστε συγκεκτρωμενος στην παρεα σας ο εγκεφαλος σας προσπαθουσε να ταυτοποιησει αυτο που ακουγε και επειδη ο ηχος δεν ηταν καλος κουραζοταν στην ταυτοποιηση. (βλεπε γατα - μωρο, φυσικο κυμα - κυμα εγγραφης)

Εννοείται ότι η επιλεγόμενη στάθμη σε καθεμία περίπτωση θα είναι τέτοια ώστε μόλις να επικαλύπτει το αισθητηριακό ερέθισμα από τις εμβοές χωρίς να το... υπερκαλύπτει...τι έβαλες πάλι.,.σαν ροζ θόρυβος ακούγεται αυτό..
(αν κοιμηθεί κάποιος έτσι , μάλλον κουφός θα είναι)
Συχνά ίσως όχι, αλλά μάλλον όλος ο πλανήτης έχει αποκοιμηθεί έστω κάποια στιγμή έτσι....συχνα κοιμαμαι με το βινύλιο να γυρίζει, στο τελευταιο αυλάκι..(εσεις μη το δοκιμάσετε στο χωρο σας...)

)Συχνά ίσως όχι, αλλά μάλλον όλος ο πλανήτης έχει αποκοιμηθεί έστω κάποια στιγμή έτσι..
(Τουλάχιστον ο πληθυσμός που ήταν εν ζωή και πριν το 1990-95..)
κάποια εποχή στο στρατό, έβαζα το ραδιόφωνο σε ...κενή συχνότητα......συχνα κοιμαμαι με το βινύλιο να γυρίζει, στο τελευταιο αυλάκι..(εσεις μη το δοκιμάσετε στο χωρο σας...)
Ααααααα, εγώ από ''καμμένα'' είμαι προς από 'δω πλευρά..
) Επειδή στην προκειμένη εσύ ήσουν ο πρώτος που σχολίασες πόστ μου και όχι εγώ, να θεωρείς ότι εγώ εννοούσα κάτι πιο βαθύ και πολύπλοκο απο ότι αρχικά νόμισες.Μπορείς να θεωρείς σταθερά ότι θα εννοούσα κάτι πιο απλό απ'ότι αρχικά νομίζεις...
Δεν είναι μόνο θέμα μνήμης και ανάσυρσης απο αυτήν. Είναι πολύ πιο πολύπλοκο το θέμα και αφορά πολλά άλλα πράγματα, όπως στο να βρίσκεις νόημα και σημασία στο υποκείμενο μέσα απο το αντικείμενο, "διαβάζοντας" πολλά χαρακτηριστικά του και πίσω απο αυτά, για ποιόν λόγο υπάρχει, δημιουργήθηκε απο τον καλλιτέχνη, μια συνεχής προσπάθεια να καταλάβεις το εγώ σου με το εσύ του άλλου και το αντίθετο. Αυτό δεν περιέχει μόνο μνήμη η οποία πέραν όλων των άλλων είναι και στατική , απλώς μια βάση, ένα σημαντικό μεν εργαλείο αλλά μόνο αυτό εργαλείο. Επίσης μπορεί να είναι ¨παραμορφωμένη" λόγω του σταδίου που βρισκόσουνα όταν την βίωσες. Και όλα αυτά χωρίς να συμπεριλάβουμε την ανάγκη της επανάληψης και πολλά άλλα. Αυτό που θεωρείς "μνήμη" δεν είναι μόνο μνήμη αλλά το σύνολο του reference που έχεις για την τέχνη, αισθητική κλπ απο την κουλτούρα μέσα στην οποία μεγάλωσες και με αυτό ερμηνεύεις, κρίνεις. Αλλά κατάλαβα τι εννοείς. Πάντως δεν έπεσα έξω με την εκτίμησή μου στο τι μπορεί να εννοούσες, ήταν μέσα σε ένα απο αυτά που ανέφερα. Παρόλο που εσύ θεωρείς ότι αυτό που εννοούσες είναι κάτι "απλό" αλλά ένας άλλος καταλαβαίνει ότι δεν είναι "απλό" μόνο και μόνο επιεδή εσύ το περιγράφεις ως τέτοιο λόγω και του γεγονότος ότι το έχεις αναλύσει στο μυαλό σου με τις γνώσεις σου ως "απλό" βασιζόμενος σε επιλεκτική γνώση και έρευνα που μπορεί να έπεσε της αντίληψης σου αλλά ήταν ελλιπής για να περιγράψει το φαινόμενο και χρειαζόταν συμπλήρωση και απο άλλες "οπτικες" άλλων και επιρπόσθετων κλάδων της επιστήμης. Πολλές φορές διαβάζουμε πράγματα που ναι μεν τα καταλαβαίνουμε αλλά δεν μπορούμε να κατανοήσουμε την σημασία τους και την βαρύτητα αυτής οταν χρειάζεται μάλιστα να συσχετισθεί με συμπληρωθείσα γνώση από άλλους τομείς της επιστήμης που και αυτοί έχουν να πούν κάτι για αυτό και να ¨δωσουν¨την δική τους οπτιική και εκδοχή στο υπο εξέταση θέμα ή στην υπόθεση πρός εξέταση.Γεγονός είναι ότι ο εγκέφαλός μας διατηρεί καλή οπτική και ακουστική μνήμη ώστε ν'ανατρέχουμε σε έργα που είδαμε ή ακούσαμε προηγουμένως. Έστω και αν η εμπειρία δεν συνοδεύεται από το βαθμό συγκίνησης που θα είχε η επιτόπια επαφή. Από το ολότελα καλή και η Παναγιώταινα , όπως λέει η λαϊκή σοφία.
Εαν ξαναδιαβάσεις το πόστ μου για αυτό το συγκεκριμένο segment (και επιεδή είμαι πολύ προσεκτικός τι λέω πλέον όταν απευθύνομαι σε εσένα, όχι για άλλο λόγο παρά μόνο επειδή το ¨απαιτεί" η προσωπικότητά σου για κάποιο λόγο που δεν με ενδιαφέρει να αναλύσω αλλά αποδέχομαι για να κτίσω μια υποτυπώδη επικοινωνία) αναφέρομαι καθαρα σαν ένδειξη "άνάγκης" του καθαρά -και μόνο - ως ποσοτικό μέγεθος εκφράζόμενη να περικλείεται συνέχεια και όπου πέφτει η ματιά του απο κάτι όμορφο .... και όχι σαν δυνατότητα ευχέρειας στην έκφρσαη άποψης περι αισθητικής ή ακόμη και ποιότητας αισθητικής, που όπως θα δεις και αυτήν ακόμη την ανέφερα ως εεταζόμενη σε "δευτερο" και "τρίτο" χρόνο χρησιμοποιώντας ακριβώς τις ίδιες λέξεις με αυτές που χρησιμοποιώ τώρα μέσα σε εισαγωγικά. Θα μπορούσε βέβαια και απλώς να σημαίνει ότι το φανταστικό μου υποκείμενο (άνθρωπος) που σου ζητώ να συλλάβεις εγκεφαλικά την ανάγκη του ... είναι απλώς ένας γιατρός που έχει πάντου πίνακες στο γραφείο του, που δεν είναι ανάγκη του αλλά μια επίφαση αυτής για να προσδώσει ένα βαθυστόχαστο και περιβάλλον "πολιτισμένου" ανθρώπου στους πελάτες του χα χα. Επίφαση και επιφανειακή προσέγγιση στην οποία συχνά μας έχουν συνηθίσει πολλοί του έν λόγω επάγγέλματος χα χα. Δεν βάζω παραγράφους ώστε τα νοήματα αυτών που λέω να είναι εσκεμμένα δυσδιάκριτα και δυσανάγνωστα, σε αυτούς που δεν έχουν συνηθίσει να διαβάζουν μεγάλα κείμενα παρά μόνο σε αυτούς που δεν τρομάζουν να θυσιάσουν την ευκολία στην μεταφορά πληροφορίας ή όποιας γνώσης στο βωμό του βαθμού του αποτελέσματος που μπορεί ενδεχόμενα να επωφελούνταν απο αυτήν χα χα.Στο μπάνιο μου μπορεί να έχω έργα γλυπτικής αντί ζωγραφικής, όμως δεν γίνεται να λογαριάζεται η ευχέρεια κάποιου στο να εκφράζει αισθητικές απόψεις με κριτήριο τι έργα τέχνης θα είχε ο ίδιος στο μπάνιο του.
Τι τραβάτε και εσείς με τις φθηνές κεφαλές με τα πλεονεκτηματα σας αυτά, που σας δίνουν αυτήν την ευχέρεια. Πάρε μια ακριβή να δεις πως δεν θα τολμάς κάν να κοιμηθείς.Συχνά ίσως όχι, αλλά μάλλον όλος ο πλανήτης έχει αποκοιμηθεί έστω κάποια στιγμή έτσι..
(Τουλάχιστον ο πληθυσμός που ήταν εν ζωή και πριν το 1990-95..)
Όποιος μου καταλογίζει - δικαίως ή αδίκως - ότι παρερμηνεύω, αναγνωρίζει και αποδέχεται ακριβώς μια τάση να ερμηνεύω - κατά προτίμηση εν συντομία - πάνω σε αφηρημένες έννοιες παρά να... αναλύω . Θεωρώ την ενδελεχή ανάλυση χρησιμότερη εκεί όπου θα είχαμε αντικειμενικά δεδομένα που δεν θα σήκωναν εναλλακτικές ερμηνείες.Προς @Bhutia και @alexis
Για να ανακαλύψετε το πόσο μεγάλο είναι το πάθος και η ανάγκη σας όσον αφορά την αισθητική σας αλλά και των άλλων πρέπει να εξετάζετε εάν υπάρχει πίνακας ζωγραφικής στο μπάνιο.
Φυσικά χωρίς κορνίζα , μόνο με το τελάρο. Μην είμαστε και κίτς.
Για το ύψος της αισθητικής θα αναρωτηθούμε σε δεύτερο χρόνο αννάλογα τον πίνακα.
![]()
Τα θέματα αυτά είναι πολύ πιο σημαντικά ιδίως στην τέχνη και έχουν άλλη μέθοδο που ακολουθείται ώστε να εξετασθούν απο τις ανθρωπιστικές λεγόμενες επιστήμες. Και επστημονικά μιλώντας δηλαδή. Δεν έχουν σχέση με αντικειμενικά δεδομένα όπως πιθανόν να τα εννοείς εσυ ή με το πσοσοτό που πιθανόν να τα εννοείς ή να επιζητούσες κρίνοντας απο τις θετικές επιστήμες. Αυτό δεν παύει να τα κάνει μη αντικειμενικά παρά μόνο κάτω απο μια ομπρέλα και οπτική επιστημονισμού και όχι επστήμης. Η προσέγγισή τους δε, με την έννοια των δεδομένων που επιζητάς, έχει επιχειρηθεί με καθομολογούμενα αποτυχημένο τρόπο όπως έχει κριθεί απο την επιστημονική κοινότητα. Γίνονται προσπάθειες ακόμη απο μια "κάστα" νευροεπιστημόνων σε ορισμένους ευτυχώς μόνο κλάδους αυτης της επιστήμης για άλλους λόγους κυρίως οικονομικούς και πλασάρισμά τους ώς επιστήμονες στην συνείδηση του υπόλοιπων επιστημονικών κύκλων αλλά κυρίως στον κόσμο και σε κέντρα εξουσίας, πολιτικής, κοινωνιολογίας, ίντερνετ στούς οποίους βρίσκουν πρόσφορο έδαφος να "πιάνουν" οι ισχυρισμοί τους . Ή μάλλον είναι ένας τρόπος αντικατάστασης των παλιών ήδη λανθασμένων ισχυρισμών με ένα αντικειμενικό δήθεν πρόσημο και με την δικαιολογία ότι προσπαθούν να τους ρίξουν μεγαλύτερο φώς αλλά δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι να τα συσκοτίζουν περισσότερο. .Το να φτιάξεις ένα εξειδικευμένο journal και να αναπτύξεις μια μεθοδολογία peer review του με δημοσιεύσεις απο συγκεριμένο κύκλο μόνο επιστημόνων ενός ή δύο συγκεκριμένων κλάδων, δεν αποτελεί υγιής μετάδοση επιστημονικής γνώσης και δεν είναι.Επαναφέρω το μήνυμα που έδωσε το έναυσμα αφού έχουν μεσολαβήσει κάποιες σελίδες :
Όποιος μου καταλογίζει - δικαίως ή αδίκως - ότι παρερμηνεύω, αναγνωρίζει και αποδέχεται ακριβώς μια τάση να ερμηνεύω - κατά προτίμηση εν συντομία - πάνω σε αφηρημένες έννοιες παρά να... αναλύω . Θεωρώ την ενδελεχή ανάλυση χρησιμότερη εκεί όπου θα είχαμε αντικειμενικά δεδομένα που δεν θα σήκωναν εναλλακτικές ερμηνείες.
Η έκφραση επαγωγικών συλλογισμών είναι αναπόσπαστο συνοδό στην ελευθερία του λόγου.
και σε 2 συσκευές κιόλας
να και τα ...αποδεικτικά στοιχεία:
View attachment 286995 View attachment 286996
αλλά πέρα από κάνα μισώρο δοκιμών, έκλεισε και δεν ξανάνοιξε....αφού είναι ...τζούφιο
(όχι το Atmos γενικά.... αυτό δεν ξέρω.... αλλά η γελοιότητα που πλασάρουν στα tablets)
Μα γι αυτό επαναλαμβάνω ότι αφήνω ο ίδιος τις ενδελεχείς αναλύσεις για ζητήματα που δεν άπτονται των θετικών επιστημών σε πιο πρόθυμους και προικισμένους από τον υποφαινόμενο.Τα θέματα αυτά είναι πολύ πιο σημαντικά ιδίως στην τέχνη και έχουν άλλη μέθοδο που ακολουθείται ώστε να εξετασθούν απο τις ανθρωπιστικές λεγόμενες επιστήμες. Και επστημονικά μιλώντας δηλαδή. Δεν έχουν σχέση με αντικειμενικά δεδομένα όπως πιθανόν να τα εννοείς εσυ ή με το πσοσοτό που πιθανόν να τα εννοείς ή να επιζητούσες κρίνοντας απο τις θετικές επιστήμες. Αυτό δεν παύει να τα κάνει μη αντικειμενικά παρά μόνο κάτω απο μια ομπρέλλα και οπτική επιστημονισμού και όχι επστήμης. Η προσέγγισή τους δε, με την έννοια των δεδομένων που επιζητάς, έχει επιχειρηθεί με καθομολογούμενα αποτυχημένο τρόπο όπως έχει κριθεί απο την επιστημονική κοινότητα. Γίνονται προσπάθειες ακόμη απο μια "κάστα" νευροεπιστημόνων σε ορισμένους ευτυχώς μόνο κλάδους αυτης της επιστήμης για άλλους λόγους κυρίως οικονομικούς και πλασάρισμά τους ώς επιστήμονες στην συνείδηση του υπόλοιπων επιστημονικών κύκλων αλλά κυρίως στον κόσμο και σε κέντρα εξουσίας, πολιτικής, κοινωνιολογίας στούς οποίους βρίσκουν πρόσφορο έδαφος να "πιάνουν" οι ισχυρισμοί τους . Ή μάλλον είναι ένας τρόπος αντικατάστασης των παλιών ήδη λανθασμένων ισχυρισμών με ένα αντικειμενικό δήθεν πρόσημο και με την δικαιολογία ότι προσπαθούν να τους ρίξουν μεγαλύτερο φώς αλλά δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι να τα συσκοτίζουν περισσότερο. .Το να φτιάξεις ένα εξειδικευμένο journal και να αναπτύξεις μια μεθολογία peer review του με δημοσιεύσεις απο συγκεριμένο κύκλο μόνο επιστημόνων ενός ή δύο συγκεκριμένων κλάδων, δεν αποτελεί υγιής μετάδοση επιστημονικής γνώσης και δεν είναι.