alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.569
- Reaction score
- 30.471
Μη σκας. Και εγώ τα ίδια λάθη έκανα στην αρχή. Τώρα μαθαίνω τα Volt.
Χονδρικά έχει χρήσιμα 300 άλογα ο κινητήρας που βάζουν στον πίσω άξονα, και 230 άλογα ο κινητήρας που βάζουν στον εμπρός άξονα.το απλό μοντέλο με τον ένα κινητήρα έχει 295 hp.
Όχι, σοβαρά, έτσι είναι.730 kg-m (487 lb-ft)…με 530 hp….
πλάκα κάνετε ρε..?
ούτε εμένα με τρελαίνει , αλλά δείχνει τις ικανότητες επιτάχυνσης . Εκείνο που είναι συναρπαστικό και αδιαμφισβήτητο στα BEV , είναι οι επιταχύνσεις εν κινήσει , επιδόσεις με άμεσο αντίκτυπο στην (ενεργητική) ασφάλεια των επιβατών.Οι επιδόσεις αυτές με αφήνουν ουσιαστικά αδιάφορο. Και όταν έπεσα κάτω από τα 8" στα 100 στην αρχή έλεγα γουάου, τώρα δεν με αποσχολεί.
Ακόμα δεν θεωρώ ότι έχει δείξει όλο το δυναμικό του ο κλάδος της ηλεκτρικής αυτοκίνησης. Λογικά σε 2-3 χρόνια το πολύ θα έχει κανείς την ίδια πληθώρα επιλογών που έχει σήμερα στα ice.Οι επιδόσεις αυτές με αφήνουν ουσιαστικά αδιάφορο. Και όταν έπεσα κάτω από τα 8" στα 100 στην αρχή έλεγα γουάου, τώρα δεν με αποσχολεί.
Το πρόβλημά μου είναι ότι ακόμα και το ID2 το βρίσκω μεγάλο για χρήση πόλης. Αν δεν είναι κάτω από 4m με ακτίνα στροφής κάτω από 5m δεν με ενδιαφέρει. Και κανένας δεν σχεδιάζει να βγάλει σε παραγωγή τέτοια ηλεκτρικά. Ξεκινήσαμε με μικρά ηλεκτρικά πόλης και τώρα όλοι θέλουν να βγάζουν μαούνες.
602χλμ αυτονομία WLTP έχει το Tesla Model 3 LR.Εγω κολλάω μόνο στην αυτονομία κυρίως.
εξαλλου το είχα πει εξαρχής αυτό , ότι δεν απορρίπτω την τεχνολογια BEV , απλά θέλει ακόμα κι άλλο για να ωριμάσει..
Φαντάζει πολύ δύσκολο (εώς απίθανο) να επιτρέψει η Ευρωπαϊκή αγορά (Ένωση) να την "κατακτήσουν" αυτές οι χαμηλού κόστους Κινέζικες εταιρίες στο χώρο της αυτοκίνησης - μεταφορών. Δε θα "πυροβολήσουμε τα πόδια μας" τόσο εύκολα...4 χιλιάρικα στην Κίνα, στην Ισπανία 15 χιλιάρικα.
Δε γίνεται δουλειά έτσι...
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης των 4.000 ευρώ που σαρώνει στις πωλήσεις | carandmotor.gr
Το Wuling Mini EV κατέγραψε το 2022 μερίδιο αγοράς 9,5% στην Κίνα και ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο πωλήσεις σε ενάμιση χρόνο, χάρη στην τιμή του που ξεκινά από τα μόλις 4.400 ευρώ.www.carandmotor.gr
Το mini EV είναι ωραιότατο, το έχουμε παρουσιάσει εδώ και καιρό, και κάνει θραύση στην Κίνα.Φαντάζει πολύ δύσκολο (εώς απίθανο) να επιτρέψει η Ευρωπαϊκή αγορά (Ένωση) να την "κατακτήσουν" αυτές οι χαμηλού κόστους Κινέζικες εταιρίες στο χώρο της αυτοκίνησης - μεταφορών. Δε θα "πυροβολήσουμε τα πόδια μας" τόσο εύκολα...
+70 χλμ WLTP έχει βλέπω το 3 LR πάνω από το Y LR.η αυτονομία που προανέφερα είναι αλληλένδετη με τον ανεφοδιασμό του αυτοκινήτου και εκεί πάσχουμε σοβαρά.
Ας μη κοιτάμε μόνο τον βασικό εθνικό οδικό άξονα.
Επισης τα τυποποιημένα νούμερα που δίνουν οι εταιρείας είναι θεωρητικά και στην πράξη διαφέρουν τελειως από αυτά ..
ας δούμε του Tesla Y LR (αναλογες είναι και του model 3 LR)
Για μένα τελείωσε το θέμα αυτονομίας των ηλεκτρικών εφόσον υπάρχουν αυτοκίνητα με τέτοια αυτονομία, έστω κι αν κάνουν ένα πενηντάρικο, που δεν είναι πολλά αν λάβουμε υπόψη και τις συνολικότερες επιδόσεις ενός τέτοιου αυτοκινήτου.ας λάβουμε υπ´οψη ότι τα μοντέλα long range, με την μεγάλη μπαταρία, ξεπερνούν τις 50000€…(και ερχομαστε στα λόγια του Αλέξη.)
..θέλει δουλειά ακόμη το θέμα , με τα BEV .
Αυτό θα λυθεί πιο εύκολα, αφού μιλάνε για φορτιστές ανά 60 χλμ.Το πρόβλημα όμως δεν είναι η αυτονομία του οχήματος αλλά ο ανεφοδιασμός. Τι να το κάνεις το όχημα αυτονομίας 600χλμ WLTP αν ο ένας σταθμός φόρτισης είναι στην Αθήνα και ο άλλος στην Θεσσαλονίκη για παράδειγμα;
Η πλειοψηφία των κατοίκων αυτών των περιοχών ίσως να μην πρέπει να έχουν ιδιόκτητο όχημα, ανεξαρτήτως κινητήρα.Στο κέντρο της Αθήνας όμως τι μπορεί να γίνει; Ή στην Καλλιθέα, Ζωγράφου, Πατήσια, Κυψέλη κλπ;
Οπωσδήποτε...Θα μένεις στην Κυψέλη, ας πούμε, και θα βρεις να παρκάρεις από κάτω.….μπαλαντέζα από πάνω..