Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
το απλό μοντέλο με τον ένα κινητήρα έχει 295 hp.
Χονδρικά έχει χρήσιμα 300 άλογα ο κινητήρας που βάζουν στον πίσω άξονα, και 230 άλογα ο κινητήρας που βάζουν στον εμπρός άξονα.

Οι ίδιοι αυτοί κινητήρες, έχουν ακόμα υψηλότερες δυνατότητες.

730 kg-m (487 lb-ft)…με 530 hp….:confused:

πλάκα κάνετε ρε..?
Όχι, σοβαρά, έτσι είναι.

Μάλιστα εδώ και αρκετό καιρό, το model Y LR φοράει ακριβώς το ίδιο πακέτο μπαταρίες και ακριβώς το ίδιο πακέτο από ηλεκτροκινητήρες με το Υ περφορμανς, δηλαδή είναι θέμα σοφτγουερ ο περιορισμός της ισχύος που αφήνουν διαθέσιμη στο LR:

Power: 389 ps (384 bhp / 286 kw)
Torque: 510 Nm (376 lb-ft)

Όπως και να'χει, εγώ σταθερά εδώ και πολύ καιρό λέω πως είναι υπερβολικές αυτές οι επιδόσεις επιτάχυνσης των Τέσλα, που αγγίζουν γνωστά και διάσημα σούπερκαρ, από ένα οικογενειακό σουβ αυτής της (χαμηλής) κατηγορίας τιμής.

Τι δουλειά έχει το μοντελ Χ πλαντ, ένα οικογενειακό σουβ με χίλια μπλιμπλίκια μέσα, να είναι τραγικά πιο φτηνό από την Λαμποργκίνι ούρους ες, ένα σούπερκαρ σε σουβ, και ταυτόχρονα να είναι πολύ πιο γρήγορο από τη Λαμποργκίνι; Τρελά πράγματα...



Το ούρους ες κάνει το 0-100 σε 3,5" και το Χ πλαντ σε ένα δευτερόλεπτο + λιγότερο! Αν είναι δυνατόν..
Παραλογισμός.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Τι 54 τι 66 μισό, δώσε 12,5 χιλιάρικα παραπάνω και με 66.500€ πάρε το σκόντα ενιακ κουπέ "RS" iV:

<<Οι 300 ίπποι δεν ξηλώνουν την άσφαλτο όμως είναι ικανοί να κινήσουν σβέλτα το Enyaq RS κάνοντας 0-100 km/h σε 6,5” και συνεχίζοντας τη δυνατή επιτάχυνση μέχρι σχεδόν τον κόφτη της τελικής, στα 180 km/h.>>

Δεν την ξηλώνουν; Μα είναι ..RS! 🤪😁😜😂

1681407618317.png


Μιλάμε, εντελώς αδιάφορο μου φαίνεται απ'εξω..🤪
Α, σαν οκτάβια! Σταθερές αξίες! 👍👍👍

 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.598
Reaction score
8.616
Οι επιδόσεις αυτές με αφήνουν ουσιαστικά αδιάφορο. Και όταν έπεσα κάτω από τα 8" στα 100 στην αρχή έλεγα γουάου, τώρα δεν με αποσχολεί.
Το πρόβλημά μου είναι ότι ακόμα και το ID2 το βρίσκω μεγάλο για χρήση πόλης. Αν δεν είναι κάτω από 4m με ακτίνα στροφής κάτω από 5m δεν με ενδιαφέρει. Και κανένας δεν σχεδιάζει να βγάλει σε παραγωγή τέτοια ηλεκτρικά. Ξεκινήσαμε με μικρά ηλεκτρικά πόλης και τώρα όλοι θέλουν να βγάζουν μαούνες.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Οι επιδόσεις αυτές με αφήνουν ουσιαστικά αδιάφορο. Και όταν έπεσα κάτω από τα 8" στα 100 στην αρχή έλεγα γουάου, τώρα δεν με αποσχολεί.
ούτε εμένα με τρελαίνει , αλλά δείχνει τις ικανότητες επιτάχυνσης . Εκείνο που είναι συναρπαστικό και αδιαμφισβήτητο στα BEV , είναι οι επιταχύνσεις εν κινήσει , επιδόσεις με άμεσο αντίκτυπο στην (ενεργητική) ασφάλεια των επιβατών.
Τα 0-100-200, δεν έχουν πρακτική αξία , αλλά τα 80-120-140 , είναι μεγάλης σημασίας για έξω από την πόλη κυρίως.

δηλαδη προτιμώ κάτι τέτοιο…

4FC86AB6-F2B8-4D34-9041-985ECA717ED5.png

ή αυτό

CC251DD5-1CFF-499A-A06E-C96E08B2BD86.png



απο αυτό..

85D133B2-6E10-4F71-BF6E-3B2F0C8436EB.png


τα BEV, νομίζω αποτελούν ο,τι καλύτερο υπάρχει , σε. θέματα ενεργητικής ασφάλειας, στην κατηγορία χρημάτων που κινούνται και όχι μόνο.
Εγω κολλάω μόνο στην αυτονομία κυρίως.
εξαλλου το είχα πει εξαρχής αυτό , ότι δεν απορρίπτω την τεχνολογια BEV , απλά θέλει ακόμα κι άλλο για να ωριμάσει.

αν κάποιος θέλει μικρά , σε λίγο θα βγάλουν και μικρά κατηγορίας μίνι για την πόλη.
 
Last edited by a moderator:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.550
Reaction score
98.543
Οι επιδόσεις αυτές με αφήνουν ουσιαστικά αδιάφορο. Και όταν έπεσα κάτω από τα 8" στα 100 στην αρχή έλεγα γουάου, τώρα δεν με αποσχολεί.
Το πρόβλημά μου είναι ότι ακόμα και το ID2 το βρίσκω μεγάλο για χρήση πόλης. Αν δεν είναι κάτω από 4m με ακτίνα στροφής κάτω από 5m δεν με ενδιαφέρει. Και κανένας δεν σχεδιάζει να βγάλει σε παραγωγή τέτοια ηλεκτρικά. Ξεκινήσαμε με μικρά ηλεκτρικά πόλης και τώρα όλοι θέλουν να βγάζουν μαούνες.
Ακόμα δεν θεωρώ ότι έχει δείξει όλο το δυναμικό του ο κλάδος της ηλεκτρικής αυτοκίνησης. Λογικά σε 2-3 χρόνια το πολύ θα έχει κανείς την ίδια πληθώρα επιλογών που έχει σήμερα στα ice.

Αλλού εντοπίζω το πρόβλημα: στις υποδομές ώστε να υπάρχουν διαθέσιμοι φορτιστές παντού. Και με το παντού εννοώ κυρίως τις πυκνοκατοικημένες συνοικίες, με πολυκατοικίες χωρίς χώρους στάθμευσης.

Γιατί για να μπορείς να κινηθείς εντός πόλης με μικρό (ή μεγάλο) ηλεκτρικό, πρέπει να μπορείς και να το φορτίζεις.
 

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
Εγω κολλάω μόνο στην αυτονομία κυρίως.
εξαλλου το είχα πει εξαρχής αυτό , ότι δεν απορρίπτω την τεχνολογια BEV , απλά θέλει ακόμα κι άλλο για να ωριμάσει..
602χλμ αυτονομία WLTP έχει το Tesla Model 3 LR.
Πόσο πρέπει να φτάσει πια για να πάψει να μας απασχολεί το θέμα της αυτονομίας; Τα 1000χλμ WLTP;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.471
Όταν σε 2-3 χρόνια οχήματα των 23.000€-25.000€ θα κάνουν 400χλμ το θέμα θα έχει τελειώσει, όσο αφορά το μέσο. Για μια κατηγορία οχημάτων και πάνω έχει ήδη τελειώσει.
Το πρόβλημα όμως δεν είναι η αυτονομία του οχήματος αλλά ο ανεφοδιασμός. Τι να το κάνεις το όχημα αυτονομίας 600χλμ WLTP αν ο ένας σταθμός φόρτισης είναι στην Αθήνα και ο άλλος στην Θεσσαλονίκη για παράδειγμα; Στα 400χλμ WLTP στα 25.000€ θα είναι μια χαρά. Και των 18.000€ - 20.000€ στα 250-300χλμ WLTP. Μια χαρά θα είναι. Φορτιστές χρειάζονται και γρήγορη φόρτιση. Και βέβαια μην περιμένουμε με 25.000€ τα 0-100 σε 7" ούτε 170 τελική. Μακάρι δηλαδή αλλά πιστεύω πως αυτά θέλουν χρόνο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
4 χιλιάρικα στην Κίνα, στην Ισπανία 15 χιλιάρικα.

Δε γίνεται δουλειά έτσι...

 

Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.811
4 χιλιάρικα στην Κίνα, στην Ισπανία 15 χιλιάρικα.

Δε γίνεται δουλειά έτσι...

Φαντάζει πολύ δύσκολο (εώς απίθανο) να επιτρέψει η Ευρωπαϊκή αγορά (Ένωση) να την "κατακτήσουν" αυτές οι χαμηλού κόστους Κινέζικες εταιρίες στο χώρο της αυτοκίνησης - μεταφορών. Δε θα "πυροβολήσουμε τα πόδια μας" τόσο εύκολα...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Κάτι πα να γίνει με το ισπανικό όμως:


Η αλλαγή μπαταρίας σε πρατήρια, είναι μια λύση.


Φαντάζει πολύ δύσκολο (εώς απίθανο) να επιτρέψει η Ευρωπαϊκή αγορά (Ένωση) να την "κατακτήσουν" αυτές οι χαμηλού κόστους Κινέζικες εταιρίες στο χώρο της αυτοκίνησης - μεταφορών. Δε θα "πυροβολήσουμε τα πόδια μας" τόσο εύκολα...
Το mini EV είναι ωραιότατο, το έχουμε παρουσιάσει εδώ και καιρό, και κάνει θραύση στην Κίνα.

Όσο δεν υπάρχουν άλλες προτάσεις από τους παραδοσιακούς ευρωπαϊκούς κατασκευαστές, θα ήταν μια λύση που θα έκανε θραύση και δω, χαμός θα γινόταν.

Το ίδιο πράμα (και χειρότερο) είναι το ami, σε υπερβολικά υψηλότερο κόστος από τα 4 χιλιάρικα του Κινέζου.

Ο Κινέζος κατασκευαστής βασικά δεν έχει πρόβλημα, γιατί όσα μπορεί να φτιάξει, φεύγουν σα καραμέλες στην ντόπια αγορά.

Αν αυξήσει την παραγωγή του, κι αν έχει μπαταρίες διαθέσιμες, έχει έτοιμη λύση για επέλαση στην Ευρώπη, με ένα εργοστάσιο εδώ. 😎
 
Last edited:

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
η αυτονομία που προανέφερα είναι αλληλένδετη με τον ανεφοδιασμό του αυτοκινήτου και εκεί πάσχουμε σοβαρά.
Ας μη κοιτάμε μόνο τον βασικό εθνικό οδικό άξονα.
Επισης τα τυποποιημένα νούμερα που δίνουν οι εταιρείας είναι θεωρητικά και στην πράξη διαφέρουν τελειως από αυτά ..:geek:
ας δούμε του Tesla Y LR (αναλογες είναι και του model 3 LR)
+70 χλμ WLTP έχει βλέπω το 3 LR πάνω από το Y LR.

WLTP γράφουμε για να συνεννοούμαστε. Έγραψα ότι τα 600WLTP = 400χλμ με 120χλμ/ώρα, αυτονομία αξιοθαύμαστη.

ας λάβουμε υπ´οψη ότι τα μοντέλα long range, με την μεγάλη μπαταρία, ξεπερνούν τις 50000€…(και ερχομαστε στα λόγια του Αλέξη.)
..θέλει δουλειά ακόμη το θέμα , με τα BEV .
Για μένα τελείωσε το θέμα αυτονομίας των ηλεκτρικών εφόσον υπάρχουν αυτοκίνητα με τέτοια αυτονομία, έστω κι αν κάνουν ένα πενηντάρικο, που δεν είναι πολλά αν λάβουμε υπόψη και τις συνολικότερες επιδόσεις ενός τέτοιου αυτοκινήτου.

Στα μικρά δεν θα δούμε τέτοια αυτονομία, γιατί απλά δεν τη χρειάζονται.
Αν φτάσουν οι μπαταρίες να έχουν υψηλότερες επιδόσεις, απλά θα βάζουν μικρότερες στα μικρά για περιορισμό βάρους-κόστους.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Ο καθένας πορεύεται ανάλογα με τις αναγκες του και το πορτοφόλι του..

ξεκινα από Αθήνα και αν φθάσεις Θεσσαλονίκη , το ξανασυζητάμε το θέμα :biggrin: (κιχ, κιχ..)

για την πόλη και πέριξ…είναι τέλεια τα BEV
 
Last edited by a moderator:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.035
Αν πλημμυρίσει η αγορά με πάμφθηνα καρυδότσουφλα, το πρόβλημα με τις υποδομές εντός πόλης θα διογκωθεί δυσανάλογα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.550
Reaction score
98.543
Το πρόβλημα όμως δεν είναι η αυτονομία του οχήματος αλλά ο ανεφοδιασμός. Τι να το κάνεις το όχημα αυτονομίας 600χλμ WLTP αν ο ένας σταθμός φόρτισης είναι στην Αθήνα και ο άλλος στην Θεσσαλονίκη για παράδειγμα;
Αυτό θα λυθεί πιο εύκολα, αφού μιλάνε για φορτιστές ανά 60 χλμ.

Στο κέντρο της Αθήνας όμως τι μπορεί να γίνει; Ή στην Καλλιθέα, Ζωγράφου, Πατήσια, Κυψέλη κλπ;
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.035
Στο κέντρο της Αθήνας όμως τι μπορεί να γίνει; Ή στην Καλλιθέα, Ζωγράφου, Πατήσια, Κυψέλη κλπ;
Η πλειοψηφία των κατοίκων αυτών των περιοχών ίσως να μην πρέπει να έχουν ιδιόκτητο όχημα, ανεξαρτήτως κινητήρα.
 



D

Deleted member 50795

Guest
είπα προχθές στη γυναίκα να σκεφτούμε να πάρουμε (ίσως) ενα Bev .
με ρωτά που θα το φορτίζουμε?
λεω , θα βάλουμε ένα wall station στην αυλή..
και μου λέει κόψε τις μλκιες…θα πηδάει ολη η γειτονιά μέσα όταν λείπουμε , να φορτίζει.. :biggrin:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.566
Μηνύματα
2.944.483
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top