- Μηνύματα
- 57.982
- Reaction score
- 143.294
Χονδρικά έχει χρήσιμα 300 άλογα ο κινητήρας που βάζουν στον πίσω άξονα, και 230 άλογα ο κινητήρας που βάζουν στον εμπρός άξονα.το απλό μοντέλο με τον ένα κινητήρα έχει 295 hp.
Οι ίδιοι αυτοί κινητήρες, έχουν ακόμα υψηλότερες δυνατότητες.
Όχι, σοβαρά, έτσι είναι.730 kg-m (487 lb-ft)…με 530 hp….
πλάκα κάνετε ρε..?
Μάλιστα εδώ και αρκετό καιρό, το model Y LR φοράει ακριβώς το ίδιο πακέτο μπαταρίες και ακριβώς το ίδιο πακέτο από ηλεκτροκινητήρες με το Υ περφορμανς, δηλαδή είναι θέμα σοφτγουερ ο περιορισμός της ισχύος που αφήνουν διαθέσιμη στο LR:
Power: 389 ps (384 bhp / 286 kw)
Torque: 510 Nm (376 lb-ft)
Όπως και να'χει, εγώ σταθερά εδώ και πολύ καιρό λέω πως είναι υπερβολικές αυτές οι επιδόσεις επιτάχυνσης των Τέσλα, που αγγίζουν γνωστά και διάσημα σούπερκαρ, από ένα οικογενειακό σουβ αυτής της (χαμηλής) κατηγορίας τιμής.
Τι δουλειά έχει το μοντελ Χ πλαντ, ένα οικογενειακό σουβ με χίλια μπλιμπλίκια μέσα, να είναι τραγικά πιο φτηνό από την Λαμποργκίνι ούρους ες, ένα σούπερκαρ σε σουβ, και ταυτόχρονα να είναι πολύ πιο γρήγορο από τη Λαμποργκίνι; Τρελά πράγματα...

Lamborghini Urus S, το λατομείο, η Αίτνα και οι 657 ίπποι της
Πελάτες Lamborghini απόλαυσαν επί δύο εβδομάδες την κορυφαία Urus S στην Σικελία δοκιμάζοντας και τοπικά εδέσματα από τον βραβευμένο σεφ Massimo Mantarro.
Το ούρους ες κάνει το 0-100 σε 3,5" και το Χ πλαντ σε ένα δευτερόλεπτο + λιγότερο! Αν είναι δυνατόν..
Παραλογισμός.
Last edited: