Tesla

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.667
Reaction score
21.478
Αυτό που πρέπει να φέρουμε Tesla από την Αγγλία, πολύ με νευριάζει...

Υπάρχει, άραγε, στις επιλογές διαμόρφωσης, η δυνατότητα να το παραγγείλω δεξιοτίμονο;o_O
 

Μηνύματα
6.858
Reaction score
5.395
Η καλύτερη κίνηση τελικά είναι να παραγγείλει κάποιος Tesla.

Αλλά να αρνείται συνεχώς την παραλαβή του, ώστε να ωφελείται από τις μειώσεις της τιμής. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Αυτό που πρέπει να φέρουμε Tesla από την Αγγλία, πολύ με νευριάζει...

Υπάρχει, άραγε, στις επιλογές διαμόρφωσης, η δυνατότητα να το παραγγείλω δεξιοτίμονο;o_O
Βλέπω στο uk site πως δεν είναι διαθέσιμο το quicksilver, αλλά βέβαια είναι δεξιοτίμονα.

Screenshot_20230414-202404.png


Προφανώς δεν φτιάχνονται στο Βερολίνο αυτά, από Κίνα έρχονται.

Δες (αν ενδιαφέρεσαι) με emai αν στο παραδίδουν Κύπρο.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.667
Reaction score
21.478
Δες (αν ενδιαφέρεσαι) με emai αν στο παραδίδουν Κύπρο.
Ε, ναι, γιατί αν παραγγελθεί από Αγγλία, θα στοιχίσει "ο κούκος αηδόνι" (γ@μώ το Brexit σας).
 

D

Deleted member 50795

Guest
Λοιπόν τα tesla είναι εξαιρετικά ..:biggrin:
πιανουν επιδόσεις κορυφαίων άλλων ICE, σε αυτή τη δοκιμασία.
παρακατω βλέπουμε πως πέρασαν το τεστ το tesla Y και το seat Cubra born.
παρατηρήστε τις ταχυτητες εισόδου, ενδιάμεσα και εξόδου , των δυο αυτοκινήτων.
το tesla παρότι μπαίνει με +8 , βγαίνει με -19 διαφορά , μεταξύ τους (η μεσαία είναι περίπου ίδια).
αυτο μας λέει ότι η ταχύτητα εξόδου είναι πιο σημαντική από την αντίστοιχη εισόδου , για να πας πιο γρήγορα (εάν κυνηγάς το αυτοκίνητο).:cool:
βεβαια και το Tesla Y , αν έμπαινε με λιγότερα, θα έβγαινε με περισσότερα.
το συγκεκριμένο τεστ, όμως δεν έχει τέτοια φιλοσοφία και το Tesla είναι ένα καθαρός νικητής …

3FA9ECE2-E3FC-46F5-9561-9A6399454FD8.jpeg


1E176D6C-2F92-448C-A6A2-B096D9D966B9.jpeg


..ρε τον Ελον..και δε του φαινόταν..:biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Πλέον με 49 χιλιάρικα (-8=41) παίρνεις μοντελ 3 LR με WLTP 626 km
Και με 42 παίρνεις το απλό. 34 με την επιδότηση.
Το φτιάχνεις και λίγο, πας 48-50(-8).

Μεγάλο πρόβλημα για τον ανταγωνισμό, σε όλο τον χώρο από τα 42 μέχρι τα 60 χιλιάρικα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
ρε τον Ελον..και δε του φαινόταν..:biggrin:
Το αφεντικό τρελάθηκε 🤪😜😁😂



FB_IMG_1681548874726.jpg
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Όταν βγει και το μικρότερο (ίσως πάρω ένα) θα έχει πιάσει όλο τον χώρο μέχρι τα Luxury, από κει και πάνω προβλέπω δεν θα πουλάει πολλά.
 



D

Deleted member 50795

Guest
Το αφεντικό τρελάθηκε 🤪😜😁😂

το αφεντικό δε τρελάθηκε, άλλη μια μείωση να κάνει (αρκετά πιθανό) θα τινάξει όλη την αγορά αυτοκινήτου στον αέρα (BEV και ICE):geek:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
το αφεντικό δε τρελάθηκε, άλλη μια μείωση να κάνει (αρκετά πιθανό) θα τινάξει όλη την αγορά αυτοκινήτου στον αέρα (BEV και ICE):geek:
Το αξιοσημείωτο στην υπόθεση αυτή, είναι ότι μπορεί να το κάνει ήδη. (Άσε που παρουσίασε στην τελευταία συγκέντρωση μετόχων τον τρόπο που θα μειώσει το κόστος παραγωγής κατά 40% , ναι 40%, δεν κάνω λάθος).

Έχει το μεγαλύτερο κέρδος από κάθε αυτοκίνητο (ως ποσοστό επί της αξίας πώλησης) και χωρίς μεταπωλητές και αντιπροσωπείες να βγάζουν μερίδιο κέρδους, από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία.

Τώρα έκανε μείωση ~2-3 %.

Μπορεί ανετως να ρίξει σήμερα ένα 20% της τιμής σε όλα τα αυτοκίνητα, και να συνεχίσει να είναι κερδοφόρα! 😂😁😜🤪

Δηλαδή το Υ LR που το δίνει 54 χιλιάρικα, μπορεί ανετως να το ρίξει 11 χιλιάρικα κάτω, να πάει στα 43 χιλιάρικα τιμή λιανικής, και να συνεχίσει να είναι κερδοφόρα. (43-8=35)

Η Φορντ είναι ακριβώς στην αντίθετη κατάσταση, για κάθε αυτοκίνητο Mach E που πουλάει στα 65 χιλιάρικα, χάνει ένα ποσό (αν θυμάμαι καλά 5 χιλιάρικα), δηλαδή πουλάει με χασουρα, πουλάει χαμηλότερα του κόστους παραγωγής. Θρήνος..


ΥΓ. Όπως έχω ξαναπεί, αναμένω άλλη μια σημαντική μείωση τιμής στα Τέσλα, κοντά στο τέλος του έτους. Από 5 έως 10 χιλιάρικα, σημαντική μείωση. Και μαζί με αυτήν, θα βγει το νέο μικρό Τέσλα, που θα ξεκινάει από 22 ή 23 χιλιάρικα.

Κι άντε γεια.

Μετά θα κόψει παραγωγή από όλα τα γνωστά, και θα βγάζει μόνον μικρά. Μπορεί και να ανεβάσει τιμή στα ήδη υπάρχοντα.
Μετά άμεσος στόχος θα είναι να βγουν 4 μύρια μικρά EV εντός του πρώτου έτους παρουσίασής τους.

Σα καραμέλες.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Aftermarket πίσω οθόνη.

Ναι, εκτός από νετφλιξ παίζει και Ντίσνεϊ, με το μαμά σοφτγουερ..

FB_IMG_1681589181467.jpg



Και με μια επίσκεψη σε ταπετσερη και 2-3 χιλιάρικα κόστος, έχουν κάνει πολλά..
Εδώ και το γαλάζιο είναι δερμάτινη επένδυση:

FB_IMG_1681589017305.jpg
 


D

Deleted member 50795

Guest
σε συνέχεια του θέματος του range ενός BEV , ας ρίξουμε μια μάτια παρακάτω


….»We contacted Tesla to discuss these findings. The automaker told us that there was no fixed range buffer and that it would be impacted by the following:

  • "Near-past conditions — ambient temperature and driving style leading up to the final few miles."
  • "Instantaneous conditions — there's a strong interaction between speed/acceleration and the battery's ability to provide its last little bit of energy."
Tesla engineers concluded that "for these reasons, the buffer cannot be defined exactly to a number every time — it will change based on external conditions, driving profile, etc."…..»

οπως και στο παρακάτω γράφημα..

255F783B-23BA-493A-A436-310295012A20.png



Some things we can note from the graph is:
  • A nice tailwind of 10 m/s (36 km/h, 22 mph) decreases consumption of a typical Tesla Model 3 by 6% at highway speeds
  • A headwind of 10 m/s increases the consumption a Model 3 by 19%
  • Direct cross winds of 10 m/s can increase the consumption by 8%
(kw~1,34 hp):biggrin:

δε τα σχολιάζω καθόλου , αλλά τα πράγματα με το range των BEV , δεν είναι τόσο απλά οσο αρκετοί νομιζουν..:geek:
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Για εσένα, και για άλλους, που σε/ σας ενδιαφέρουν τα ταξίδια και τα Europe road trips όπως έχεις πει, όλα αυτά πρέπει να τα κοιτάς. Για πάρα πολύ κόσμο, και εγώ μέσα, μας είναι μέχρι και αδιάφορα
Κάνεις λάθος.

Καλώς η κακώς, η μόνιμη αντίρρηση για τα EV, από την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου, στηρίζεται σε 2 επιχειρήματα:

1. Κόστος αγοράς

2. Range και χρόνος ολοκλήρωσης μεγάλων ταξιδιών, με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου.

Αυτά....😁🤪😂😜

Οπότε, πέραν του διαφορετικού τρόπου μετακίνησης, που καλώς η κακώς πρέπει να υιοθετήσουν οι ηλεκτροκίνητοι (στάσεις φόρτισης), έχει νόημα να δούμε τι χρειάζεται για τις μεγάλες διαδρομές, είτε λίγες είτε πολλές. Και το έδειξα. 😎


Μετά είναι ο πολύ λιγότερος κόσμος που δεν έχει Range anxiety (κυρίως γιατί έχει δυνατότητα φόρτισης κατ'οικον και κινείται αποκλειστικά εντός πόλης, ή σε μικρές διαδρομές) οπότε τα επιχειρήματα είναι:

1. Κόστος αγοράς

2. Εμφάνιση

Αυτά.... 🤪😁🤪😂😜


Τώρα αν δεν έχουν πρόβλημα με την εμφάνιση τουλάχιστον κάποιων EV, οι αντιρρήσεις επικεντρώνονται στα εξής επιχειρήματα:

1. Κόστος αγοράς

2. Έλλειψη εξατμισίλας, φασαρίας, τρομερής ποιότητας κατασκευής (λες και πριν όλοι τους είχαν Ρολς Ρόις), και επιδόσεων για πίστα (όλοι οι Σουμάχερ εδώ) όποτε θέλουν να βγάζουν 500 χιλιόμετρα καρφί με 200 χλμ/Ω στο κοντέρ, κι άμα πάει περισσότερα, με περισσότερα, γιατί όχι;

αυτά... 😁🤪😂😜


Έλα, έχει ξεχειλωθεί το θέμα.

Το κόστος είναι το βασικό πρόβλημα στην συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου (δεκτό και σεβαστό), και τα υπόλοιπα είναι είτε λόγω άγνοιας, είτε παπαροδικαιολογίες..😎

Καλώς ή κακώς, η Τέσλα έριξε τόσο τις τιμές, που αρχίζει να είναι ιδιαίτερα προσιτό το μοντελ 3, με την επιδότηση του προγράμματος κινούμαι ηλεκτρικά 2, με το όφελος υπεραπόσβεσης 150%, και με το πολύ μειωμένο κόστος συντήρησης και χρήσης.

Τώρα μένει η παπαριά του "χαλάνε οι μπαταρίες".🤪😂😜🤪😁
 
Last edited:

Μηνύματα
6.858
Reaction score
5.395
Μέχρι τώρα δεν ήταν σημαντική η αυτονομία για τον Ear αλλά η γρήγορη φόρτιση. Με το που παρήγγειλε Tesla ξαφνικά έγινε απαραίτητη συνθήκη η αυτονομία 500+χλμ με 120χλμ/ώρα. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Μέχρι τώρα δεν ήταν σημαντική η αυτονομία για τον Ear αλλά η γρήγορη φόρτιση. Με το που παρήγγειλε Tesla ξαφνικά έγινε απαραίτητη συνθήκη η αυτονομία 500+χλμ με 120χλμ/ώρα. :)
Καταρχήν Τέσλα δεν παρήγγειλα τώρα, αλλά πέρσι τον Ιούνη. 😂😜🤪

Αφετέρου, θα είχα παραγγείλει Τέσλα ως πρώτο EV, εάν ήταν διαθέσιμο από Βερολίνο όταν πήρα το iD.3, το οποίο εξ'αρχης το είχα πάρει για να περάσει σε κάποια φάση στη γυναίκα, όταν θα πάρω Τέσλα ή κάποιο άλλο (εάν υπήρχε αξιόλογος ανταγωνιστής στα ίδια χρήματα, μάλιστα περίμενα πολύ υπομονετικά μήπως βγει ηλεκτρικό Μακάν ή μποξστερ, αλλά πήγαν πολύ πίσω).

Γκρινιάζω εδώ και πάνω από ένα χρόνο, για τις υποδομές φόρτισης στην Ελλάδα, διότι οι 50-ρηδες είναι ψυχοβγάλτες, δεν γίνεται δουλειά.

Πάνω από 100-ρηδες χρειάζονται ακόμα και για μικρά ταξίδια που θα απαιτήσουν στάση φόρτισης.

Δεν γίνεται να περιμένω 1 ώρα για 50 kWh σε 50-ρη και να είμαι ευχαριστημένος, είναι απαράδεκτο. Δεν το προτείνω σε κανέναν.

Η γρήγορη φόρτιση είναι η βασική αρχή για την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης, και απαιτεί την ύπαρξη πραγματικών ταχυφορτιστων στο εθνικό οδικό δίκτυο, κι όχι 50-ρηδες ψυχοβγάλτες.

Παραμένει λοιπόν, πιο σημαντική από κάθε άλλη παράμετρο, η υψηλή ταχύτητα φόρτισης, τόσο ως δυνατότητα από το αυτοκίνητο (εκεί υπερτερούν τα 800 βολτ αρχιτεκτονικής) όσο και ως παρεχόμενη υπηρεσία από τους ταχυφορτιστες στο οδικό δίκτυο, δηλαδή να υπάρχουν τέτοιοι παντού.

Φυσικά, αυτά είναι εντελώς άχρηστα για αποκλειστικά κίνηση μέσα στην πόλη, όπου μια χαρά αρκεί η φόρτιση από μια απλή σουκο μπρίζα κατά τη διάρκεια της νύχτας, είτε για Σιτροέν Άμι, είτε για Πόρσε τάικαν.


Στο θέμα όμως των μεγάλων ταξιδιών και της αυτονομίας, για όσους ρωτάνε, και για μένα που με νοιάζει, ισχύουν τα ανωτέρω που έγραψα. 😎

Για όσους θέλουν να πηγαίνουν με 200-φευγα καρφί Θεσσαλονίκη Αλεξανδρούπολη, καρφί δε μου καίγεται! 😂😜🤪😁





ΥΓ. 1. Κανένα Τέσλα δεν βγάζει 500+ χιλιόμετρα με 120 km/h. 😜😂🤪😁

To model 3 LR με 18,5 kWh/100km μέση κατανάλωση στα 120km/h, θα βγάλει μάξιμουμ 450 km. 😎
Με λίγη παραπάνω προσοχή στο γκάζι, θα βγάλει παραπλήσια και το Υ.

ΥΓ. 2. Αν και όταν κυκλοφορήσει ηλεκτρικό μποξστερ, εφόσον είναι σε λογικό κοστολογιο (Μαξ 80-90k συμπεριλαμβανομένης ενεργής αντιστρεπτικής και αεραναρτησεων φυσικά), θα πάρει πόδι το Τέσλα. 😎

ΥΓ. 3. Ευχαρίστως θα έπαιρνα Porsche Taycan GTS στη θέση του μοντελ Υ, κι ας έχει πολύ υποδεέστερο σοφτγουερ, αλλά μου λείπουν τα επιπλέον 110-120 χιλιάρικα που ζητάει ο Γερμανός. 🤪😂😁
Αν είχε κυκλοφορήσει είτε Μακάν είτε μποξστερ EV σε λογικό κοστολογιο όπως είπα πρίν, δε θα έπαιρνα Τέσλα. 😎

ΥΓ. 4. Ευχαρίστως θα έπαιρνα και κάποια γνωστή Μερτσέντες αντί του μοντελ Υ, αλλά το ίδιο ποσό μου λείπει, ο Γερμανός πουλάει ακριβά το τομάρι του. 😭
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Ξαναδες τους χρόνους ολοκλήρωσης 1000 χλμ απόστασης σε μια μέρα:

Screenshot_20230417-104031~2.png


Εκ πρώτης όψεως, το μοντελ 3 έκανε 20 λεπτά παραπάνω από το ice.

Διάβασε όμως τις λεπτομέρειες, τις παρατηρήσεις στο ice, όπου λέει "25 min food break removed". 😎

Λογικό είναι να κάνεις διάλειμμα στις 9 ώρες οδήγησης, τόσο για να βάλεις βενζίνη, όσο και για να φας κάτι, να πάρεις ένα καφέ.

Όσο και να βιάζεσαι, πάνω από 4 ώρες στο τιμόνι, δεν παίζει σερί.

Στο EV κάνεις αυτό το διάλειμμα ξεκούρασης φαγητού καφέ κλπ, στη στάση φόρτισης.

Άρα κατά βάση, βλέπουμε όντως παραπλήσιο χρόνο ολοκλήρωσης της διαδρομής των 1000 χιλιομέτρων σε 1 μέρα. 😎


ΥΓ. Αν θες να πηγαίνεις με 160 και άνω και να πας καρφί ξακοσχια δεξερωγωπόσα χιλιόμετρα, καρφί δε μου καίγεται λέμε, πάρε αεροπλάνο πάρε ελικόπτερο κάνε ότι θες άσε με. 😁😂🤪😜

Ωστόσο, με νόμιμες ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, οι χρόνοι μπορούν να είναι όντως παραπλήσιοι στα μεγάλα ταξίδια, απλώς θα πρέπει να συνδυάσεις τις στάσεις φόρτισης με τις αναγκαίες στάσεις ξεκούρασης και φαγητού.
Εγώ υπολογίζω για 1.200 χιλιόμετρα μέγιστη ημερήσια απόσταση, μέση ταχύτητα 110 άρα ~11 ώρες οδήγησης και 2 στάσεις μισάωρες στα 400 και 800 χιλιόμετρα (φόρτιση, φαϊ κλπ), και 2 ακόμα στάσεις ενδιάμεσες απλώς για αλλαγή οδηγού και 2 λεπτά ξεμουδιασμα κατούρημα ξερωγω, δηλαδή συνολικό χρόνο 12 ώρες, ξεκινάς 8 το πρωί και φτάνεις 8 το βράδυ.

Αυτό είναι το απολύτως μέγιστο με 2 ανθρώπους μπροστά που μπορούν να οδηγούν.

Γενικά πάνω από 800 χλμ σε ημερήσια απόσταση, είναι "πολύ", και σπανίως απαιτείται, αλλά βγαίνει μέχρι 1.200, εκεί είναι το τέρμα άνω όριο που βάζω.

Στο σχεδιασμό ενός μεγάλου (>5.000χλμ) road trip, τυπικά μοιράζω τις μετακινήσεις σε διαδρομές 800-900 χιλιομέτρων, από προορισμό σε προορισμό, με στάση σε κάθε προορισμό τουλάχιστον 2-3 ημερών, αναλόγως αξιοθέατων. Με 2 οδηγούς, αυτή η απόσταση είναι πολύ χαλαρή, και επιτρέπει άφθονες στάσεις για διάφορους λόγους, άλλωστε διακοπές είσαι, όχι σε αγώνες φόρμουλα, και δε σε κυνηγάει κανείς, εκτός από το σύνολο των διαθέσιμων ημερών.😎
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.549
Reaction score
98.529
Μπορώ να πάω με 130 ή 140 (που υπάρχει όριο σε κάποια σημεία της Εγνατίας) ή πρέπει να πάω με 120 για να βγαίνουν τα μαθηματικά του Bjorg;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.559
Μηνύματα
2.944.272
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top